mboost-dp1
S: Logitech Illuminated tastatur
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Logitech Illuminated tastatur (Dansk) (USB).
Fedt tastatur fra Logitech med lys i keyboardet.
Jeg har dette helt fantastiske keyboard som er kun 9 mm tykt, helt utroligt skønt at skrive og game på. Og med baggrundsbelyste taster kan man også spille eller skrive i mørke.
Beskrivelse: I kraft af de klare, laserindgraverede, bagbelyste taster, der lyser tilstrækkeligt til at du kan skrive i mørke, kan du arbejde eller spille når som helst.Det vil pynte på dit bord. Den ultraflade profil og gennemsigtige ramme understreger det strømlinede look.Hvert anslag er behageligt, flydende og næsten lydløst med PerfectStroke -tastesystemet.
Det er nyt og stort set ikke brugt.
Pris: 300 kr.
Fedt tastatur fra Logitech med lys i keyboardet.
Jeg har dette helt fantastiske keyboard som er kun 9 mm tykt, helt utroligt skønt at skrive og game på. Og med baggrundsbelyste taster kan man også spille eller skrive i mørke.
Beskrivelse: I kraft af de klare, laserindgraverede, bagbelyste taster, der lyser tilstrækkeligt til at du kan skrive i mørke, kan du arbejde eller spille når som helst.Det vil pynte på dit bord. Den ultraflade profil og gennemsigtige ramme understreger det strømlinede look.Hvert anslag er behageligt, flydende og næsten lydløst med PerfectStroke -tastesystemet.
Det er nyt og stort set ikke brugt.
Pris: 300 kr.
Jeg kan kun anbefale tastaturet, og prisen synes fin, såfremt standen af tastaturet er som beskrevet.
Det eneste irriterende ved tastaturet er, at jeg har svært ved at bruge SPACE (I kid you not; jeg er så psykisk senildement), da man åbenbart skal trykke ekstra præcist eller ekstra hårdt for at få mellemrum. Man lærer dog hurtigt at leve med det, og det er for mig på ingen måde en deal-breaker.
Men, som opfølgning på tazimns spørgsmål, så skal du helst have en kvittering og smid meget gerne billeder i høj opløsning op. :)
Det eneste irriterende ved tastaturet er, at jeg har svært ved at bruge SPACE (I kid you not; jeg er så psykisk senildement), da man åbenbart skal trykke ekstra præcist eller ekstra hårdt for at få mellemrum. Man lærer dog hurtigt at leve med det, og det er for mig på ingen måde en deal-breaker.
Men, som opfølgning på tazimns spørgsmål, så skal du helst have en kvittering og smid meget gerne billeder i høj opløsning op. :)
#4: Det sælges såmænd blot fordi, at det slet ikke bliver brugt. Jeg har haft det tilsluttet til min stationære computer i en uges tid, men eftersom jeg ikke får brugt min stationære - til fordel for min bærbar - er tastaturet heller ikke brugsmæssigt brugt mere end en uges tid.
Jeg har desværre ikke længere kvittering, da tastaturet er et par måneder gammelt, men brugsmæssigt som sagt kun en uge.
Jeg har desværre ikke længere kvittering, da tastaturet er et par måneder gammelt, men brugsmæssigt som sagt kun en uge.
amizphy (14) skrev:#13: Ja, det ved jeg godt. Men hvorfor bliver jeg spurgt om det? Har det nogen relevans for mit salg?
csstener, er det dig?
amizphy (14) skrev:Har det nogen relevans for mit salg?
Bestemt!
Det gør det noget nemmere at vurdere om man vil "tage chancen" og handle med fremmede.
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Privat_Garanti skrev:Bærer et produkt dette kvalitetsstempel er der ingen grund til at være på vagt, og man kan roligt hive betalingskortet frem.
Hvor i landet befinder det sig? Hvis det er i nærheden af Herning eller Aalborg er jeg interesseret.
Mnc (17) skrev:Bestemt!
Det gør det noget nemmere at vurdere om man vil "tage chancen" og handle med fremmede.http://knowyournewz.dk/index.php?title=Privat_Garanti skrev:Bærer et produkt dette kvalitetsstempel er der ingen grund til at være på vagt, og man kan roligt hive betalingskortet frem.
Det giver jo ingen mening? Der er sgu da ingen produkter der bærer et sådan "Privat garanti"-stempel? I mine ører giver det ingen mening, og har intet med sikkerheden af handlen at gøre. Hvordan kan det være nemmere at vurdere om man vil tage chancen og handle med en fremmed, ved at have et såkaldt "privat garanti"-stempel (som der i øvrigt ikke er noget der hedder) på sit produkt?
amizphy (20) skrev:Det befinder sig i Esbjerg, men kan sendes på min regning.
Er kun interesseret i at handle ansigt til ansigt desværre :)
Jeg kunne godt have overvejet det - men uden PrivatGaranti® mener jeg nok, at det er for usikkert at køre helt til Esbjerg fra Varde!
Danish
amizphy (27) skrev:#26: Hvordan foretager man en PrivatGaranti på sit produkt så? :D
Det er en typisk garanti som du kan opnå, hvis du har slukket computeren korrekt.
Internetudbydere kan tilskrive dig denne, når de kan se et specielt lukkemønster via din internetforbindelse.
Løsningen er lige for:
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Tryk på start og derefter log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "grante"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Hvis det ikke virker så skriv gerne ind igen..
Protip: Hvis du genstarter dit bredbåndmodem 1 gang i timen mens computeren "granter", giver internetudbyderne også dobbelt hastighed ved download af pdf-filer..
tazimn (29) skrev:Det er en typisk garanti som du kan opnå, hvis du har slukket computeren korrekt.
Internetudbydere kan tilskrive dig denne, når de kan se et specielt lukkemønster via din internetforbindelse.
Løsningen er lige for:
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Tryk på start og derefter log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "grante"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Hvis det ikke virker så skriv gerne ind igen..
Protip: Hvis du genstarter dit bredbåndmodem 1 gang i timen mens computeren "granter", giver internetudbyderne også dobbelt hastighed ved download af pdf-filer..
Haha, du er da en idiot.
Lad mig se, du har ingen kvitt på skidtet, det er brugt, der er ingen reklamations ret, og alligevel vil du have 300,- for det ;)
Jeg er bange for du nok skal et andet sted hen, end lige newz, hvis du havde tænkt dig at få 300 for keyboardet. Og det er kun godt ment, jeg er bange for at nørderne herinde er for nærige til at betale 300kr for et brugt keyboard, men prøv HW Test eller G&G, DBA osv :)
Jeg er bange for du nok skal et andet sted hen, end lige newz, hvis du havde tænkt dig at få 300 for keyboardet. Og det er kun godt ment, jeg er bange for at nørderne herinde er for nærige til at betale 300kr for et brugt keyboard, men prøv HW Test eller G&G, DBA osv :)
Bachy (33) skrev:Lad mig se, du har ingen kvitt på skidtet, det er brugt, der er ingen reklamations ret, og alligevel vil du have 300,- for det ;)
Jeg vil mene, at prisen på 300 kr. er mere end fair, taget standen i betragtning. Det er stort set som ny - brugt i en uge - så tæt på 50% i besparelse vil jeg mene er helt fair, også selvom jeg ingen kvittering har længere.
amizphy (34) skrev:Jeg vil mene, at prisen på 300 kr. er mere end fair,
Altså taget i betragtning, af at jeg kan købe et spritnyt for knap 150kr mere, også har jeg reklamationsret, så synes jeg dit er lidt halv pebret. Skriv dog til det firma du har handlet hos, og få dem til at sende dig en kvitt.
Det vil gøre det SÅ meget nemmere for dig selv at sælge keyboardet ;)
Hvornår er det købt?
Ingen kvittering = ingen reklamationsret. HVIS der skulle ske noget, så har køber ingen mulighed for at få udbedret fejlen, hvis tastaturet er under 2 år gammelt.
Derfor ville jeg personligt ikke købe dette tastatur. Jeg kan tage en stak Lenovo standard tastaturer under armen når jeg tager hjem, hvis jeg ville.
De kan ikke lyse i mørket, men bevares. Jeg har både en loftlampe og en standerlampe på hjemmekontoret. :)
Ingen kvittering = ingen reklamationsret. HVIS der skulle ske noget, så har køber ingen mulighed for at få udbedret fejlen, hvis tastaturet er under 2 år gammelt.
Derfor ville jeg personligt ikke købe dette tastatur. Jeg kan tage en stak Lenovo standard tastaturer under armen når jeg tager hjem, hvis jeg ville.
De kan ikke lyse i mørket, men bevares. Jeg har både en loftlampe og en standerlampe på hjemmekontoret. :)
Normalt læner jeg mig ikke meget ud over kanten...
... men så pyt da! Jeg byder kr. 150.-, og jeg skal til Esbjerg om 1½ time!
Smider du den der PrivatGaranti® på handlen - så er jeg villig til at gå op på kr. 175.-!
Danish
amizphy (38) skrev:men ellers tak
Okay... du er en hård hund, fornemmer jeg!
Normalt står jeg helt vildt stejlt på det med prisen, men så pyt da!
Kr. 200.- - men så skal min PrivatGaranti® også være lamineret!
Danish
Danish Dude (39) skrev:Okay... du er en hård hund, fornemmer jeg!
Normalt står jeg helt vildt stejlt på det med prisen, men så pyt da!
Kr. 200.- - men så skal min PrivatGaranti® også være lamineret!
Danish
Jeg er slet ikke nogen hård hund.
Beklager - men det bliver 300 kr. hvis du skal hente den, men så skal du til gengæld også være velkommen til at komme forbi. :)
Hvordan hænger
og
sammen? :(
amizphy (20) skrev:Det befinder sig i Esbjerg, men kan sendes på min regning.
og
amizphy (40) skrev:Jeg er slet ikke nogen hård hund.
Beklager - men det bliver 300 kr. hvis du skal hente den, men så skal du til gengæld også være velkommen til at komme forbi. :)
apkat (41) skrev:Hvordan hænger
ogamizphy (40) skrev:Jeg er slet ikke nogen hård hund.
Det er da ikke svært at regne ud - det hænger sådan sammen, at jeg betaler forsendelsen, hvis den skal sendes, og ellers kan den selvfølgelig hentes uden forsendelsesomkostninger til prisen.
Så varen er dyere hvis man henter den?
Forsendelsen har jo en omkostning i sig selv, så at få pakken tilsendt uden meromkostning for køber, må betyde at varen så egentlig vil være billigere...
Ergo må det være fair, med en pris på maks 250 ved personligt afhentning (plus alt det fis vi har snakket om, reklamation etc).
Forsendelsen har jo en omkostning i sig selv, så at få pakken tilsendt uden meromkostning for køber, må betyde at varen så egentlig vil være billigere...
Ergo må det være fair, med en pris på maks 250 ved personligt afhentning (plus alt det fis vi har snakket om, reklamation etc).
apkat (41) skrev:Hvordan hænger
Orrhhh.. den havde jeg slet ikke set!
Okay... kr. 175.- igen - men stadig med lamineret PrivatGaranti®
Vi kan også sige kr. 200.- - men så skal det være med en ulamineret UdvidetPrivatGaranti®
Edit: .. og jeg kører om et øjeblik, så du skal slå til nu! Mine svigerforældre Esbjerg har ikke internet - og min smartphone kan ikke logge på newz.dk!
Edit2: Hold nu op... jeg vil gerne købe det! Send dit mobilnummer i en PM - så har du pengene i hånden om 30min!
Mnc (43) skrev:Så varen er dyere hvis man henter den?
Nej, prisen er den samme, uanset om man henter den, eller man får den tilsendt. Prisen er 300 kr. Den skal da ikke være billigere hvis man selv afhenter den, frem for hvis jeg sender den. Jeg tilbyder da bare at sende pakken uden omkostning for køberen, men derfor skal jeg da stadig have prisen for varen, som er 300 kr. Så simpelt er det.
Danish Dude (44) skrev:apkat (41) skrev:Hvordan hænger
Orrhhh.. den havde jeg slet ikke set!
Okay... kr. 175.- igen - men stadig med lamineret PrivatGaranti®
Vi kan også sige kr. 200.- - men så skal det være med en ulamineret UdvidetPrivatGaranti®
Edit: .. og jeg kører om et øjeblik, så du skal slå til nu! Mine svigerforældre Esbjerg har ikke internet - og min smartphone kan ikke logge på newz.dk!
Edit2: Hold nu op... jeg vil gerne købe det! Send dit mobilnummer i en PM - så har du pengene i hånden om 30min!
Det er helt i orden - du kommer bare forbi og henter det for 300 kr.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.