mboost-dp1
S: WoW Account Shaman/warrior Amani bear etc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Så du har både sandaler og foret skinstøvler?fjols (54) skrev:Man kan skifte imellem dem. Det er især handy hvis man er dansker og årstiderne skifter mellem kold og varm.
Mine fine helårssko passer til alt.
Daniel-Dane (59) skrev:Så du har både sandaler og foret skinstøvler?
Jeg kan i hvert fald ikke nøjes med almindelige hverdagssko om vinteren i københavn.. Jeg har dog et par foret læderstøvletter som i år blev 10 år gamle, og de er altså fantastiske at gå i, da de ikke bliver for varme.
Sandaler er dog bandlyst, selvom jeg dog har nogle ret lækre timberland som ikke ser så bøvede ud, som sandaler normalt gør..
Personligt støtter jeg dog rimelig massivt op omkring skoindustrien og køber da i hvert fald 4-5 par om året, hvor af måske kun det ene er en reel udskiftning.. Lige nu har jeg 9 par sko efter hvad jeg lige kan tælle uden at skulle rejse mig op og tjekke. Primært fordi at det er vigtigt at ens sko for lov til at slappe af ca. hver 3 dag, både så skindet ikke bliver ødelagt på grund af fugt, men også sådan at ens sko ikke kommer til at stinke helt ekstremt..
MiniatureZeus (63) skrev:men også sådan at ens sko ikke kommer til at stinke helt ekstremt..
https://www.bianco.dk/webshop/produkt/accessories/...
Daniel-Dane (59) skrev:Så du har både sandaler og foret skinstøvler?
Så kommer du altså ikke meget ud, hverken om sommeren eller om vinteren?
Et par sko/støvler der kan holde en varm i skoven 5-6 timer om vinteren, kan absolut ikke bruges om sommeren og omvendt.
Jeg har
Sandaler til sommer.
Lette vandresko som jeg bruger når jeg er ude at gå længere ture.
Et par lette og luftige sko, som jeg bruger til daglig.
Et par sko til pænt brug.
Og et par gode trekkingstøvler, helt i læder, som isolerer godt og kan bruges fra omkring +5 til -25 grader.
Det er mine dyreste sko og har kostet 1700 på tlbud. Til gengæld har de indtil videre holdt 4 år og læderet er som nyt. Dog får de en rens og voksbehandling i ovnen når de tages frem om efteråret og når de stilles væk om foråret.
Makey (64) skrev:https://www.bianco.dk/webshop/produkt/accessories/tilbeh%C3%B8r/skopleje/bianco-shoe-deo-125-ml-
Det ødelægger dine sko, hvis det er skind eller uld indvendigt, hvilket stort set alle mine sko er..
Så hellere lade dem slappe lidt af. Som bonus info så holder de også formen, især hvis man putter dem i en (træ)-skoknægt..
Så kan du ligepludselig have et par sko i 3-4 år i stedet for 1-2 år..
Mine ecco lædersko er f.eks. 3 år gamle nu, og jeg har gået i dem ca. 2-3 gange om ugen igennem, både vinter (når der ikke har været sne) og sommer, og de er stadigvæk lige så flotte som da de var nye, og man går lige så godt i dem, uden man svømmer rundt, hvilket man for eksempel allerede gør i mine Levis sko som jeg købte sidste sommer, og som jeg næsten ikke har gået i..
Jakob Jakobsen (65) skrev:Daniel-Dane (59) skrev:Så du har både
sandaler og foret skinstøvler?
Så kommer du altså ikke meget ud, hverken om sommeren eller om vinteren?
Et par sko/støvler der kan holde en varm i skoven 5-6 timer om vinteren, kan absolut ikke bruges om sommeren og omvendt.
Der er en gæv gut i norway-jakke og short som hele året har sådan nogle her* på, inden i byen, mens han sidder i 5A!
Han havde desuden også shorts på hver eneste dag!
* ved ikke om det lige er dem, men det ligner dem i hvert fald med det orange og logoet foran..
For helvede, jeg faldt over et par sko på Amazon, som var sat ned til halv pris. Og havde gratis fragt. Nu har jeg da slet ikke råd til dit MMORPG-fis, bøs'bjørn. :(
Fuckpis, min hat er kommet (det gik godtnok stærkt), men den er et nummer for stor. :( Udover det, så er den ret fed, så jeg tænker på at sælge den til den pris, jeg selv har givet og bestille en ny. Den er nemlig ikke helt billig at sende tilbage.
Såeh, er der nogen, der står og mangler sådan en i str. large?
Såeh, er der nogen, der står og mangler sådan en i str. large?
På Wikipedia står der 59-60 cm., men på Amazon oplyses der, at du kan passe hatten med dit fede hoved, hvis det er 57.5-58.4 cm. i omkreds.
Jeg er åbenbart for dum til at kunne måle mit eget hoved. Go figure.
I kan selvfølgelig også bare give mig 380 kr., hvis I synes, at det er synd for mig.
Jeg er åbenbart for dum til at kunne måle mit eget hoved. Go figure.
I kan selvfølgelig også bare give mig 380 kr., hvis I synes, at det er synd for mig.
Hmm, den er vist for lille til mit hoved, men jeg ville gerne have den, hvis gnarfsen ikke kom mig i forkøbet! ):
Husk mig som backup.
Husk mig som backup.
Nu blev der stillet et overordentligt relevant spørgsmål i min indbakke, så jeg må hellere dele svaret med jer andre: Ja, for helvede, man må godt prøve den.
Men altså, kun hvis man er interesseret i at købe den - jeg skal fandeme ikke have folk rendende, der bare kommer forbi for at prøve min hat.
Men altså, kun hvis man er interesseret i at købe den - jeg skal fandeme ikke have folk rendende, der bare kommer forbi for at prøve min hat.
Det kan jeg ikke lige finde.LinguaIgnota (73) skrev:på Amazon oplyses der, at du kan passe hatten med dit fede hoved, hvis det er 57.5-58.4 cm. i omkreds.
Men det må så være Amazon der er gal på den, da wikipedia + tøj-sider synes at være enige om hvordan UK hat størrelser hænger sammen.
Dét snakkede han intet om, han sagde at i måtte prøve hatten hvis i var interesserede.Daniel-Dane (78) skrev:Fedt. Hvor kan/må man støde ind i dig, så?
Det andet må i gerne holde privat.
Forresten Lingie .. Filens titel fik mig til at tænke; er det her dig?
Mnc_ (79) skrev:Det kan jeg ikke lige finde.
See sizing information - lige under Colour.
Daniel-Dane (78) skrev:Fedt. Hvor kan/må man så støde ind i dig?
Jeg kommer ikke så meget ud. Men jeg har planer om at se The Rumour Said Fire+Saybia til Fredagsrock i Tivoli. Sådan noget ledsaget udgang er bare alletiders...
Mnc_ (82) skrev:#81
Enten har de ændret det siden du kiggede, eller også har du læst forkert. :)
I øjeblikket står der 59.7-60.6 cm ved Large.
Ja, under "women". ;) Hvilket virker lidt spøjst, faktisk. Mon de har byttet om på det...
Det hjælper mig slet ikke! ):LinguaIgnota (81) skrev:Daniel-Dane (78) skrev:Fedt. Hvor kan/må man så støde ind i dig?
Jeg kommer ikke så meget ud. Men jeg har planer om at se The Rumour Said Fire+Saybia til Fredagsrock i Tivoli. Sådan noget ledsaget udgang er bare alletiders...
Og jeg ville bare have mig en tophat. :´(
Altså, du har jo stadig muligheden for at bestille en hos Amazon, ikk'. Og takket være mit screw-up, er du nu blevet opmærksom på deres størrelses-screw-up. Faktisk synes jeg lidt, at du skylder mig nogle penge eller noget.
Anywho, nu har jeg en fræk aftale med en bruger i eftermiddag. Så håber jeg bare, at hans hoved er ulækkert stort, så hatten passer.
Anywho, nu har jeg en fræk aftale med en bruger i eftermiddag. Så håber jeg bare, at hans hoved er ulækkert stort, så hatten passer.
Det har jeg selvfølgelig tænkt på - men nej, så høj er den desværre ikke. Du kan evt. sætte den fast med dobbeltklæbende tape, hvis det er. En enkelt bane eller to burde være nok. Og faktisk er jeg så large (large, ligesom hatten) at jeg gerne hugger en hel tyver af prisen, hvis du køber den, selvom du ikke kan passe den.
Den koster selvfølgelig fuld pris, hvis du godt kan passe den. Det er jo ikke velgørenhed, det her.
Den koster selvfølgelig fuld pris, hvis du godt kan passe den. Det er jo ikke velgørenhed, det her.
LinguaIgnota (81) skrev:Jeg kommer ikke så meget ud. Men jeg har planer om at se The Rumour Said Fire+Saybia til Fredagsrock i Tivoli. Sådan noget ledsaget udgang er bare alletiders...
Den næste koncert er da med Pretty Maids, no?
Både min app og hjemmesiden fortæller mig det.
Jeg prøvede at måle den indvendige omkreds med et målebånd, men dét kan jeg heller ikke finde ud af. Jeg er et meget specielt menneske. Umiddelbart tror jeg dog, at den er mindre end 59-60 cm., hvilket gerne skulle gøre forvirringen total.
Also this:
Also this:
fjols (93) skrev:Nu lød den oprindelige historie jo heller ikke på at det absolut skulle være næste koncert.
Amazons "sizing information" påstod, at den skulle være 57,5-58,4 cm., men de har haft løgn i mund, for efter lidt anstrengelser med målebåndet kan jeg se, at den er 59-60. Jeg kan åbenbart godt finde ud af at måle mit hoved - men Amazon kan ikke kende forskel på herre- og damestørrelser. Det er sateme beklageligt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.