mboost-dp1

S: WoW Account Shaman/warrior Amani bear etc

Gå til bund
Gravatar #1 - Salvani
7. apr. 2011 18:58
Hej allesammen

En ven fortalte mig dette ville være et godt sted at sælge ens wow account så jeg tænkte jeg lige ville give det et forsøg.

85 Tauren Female Shaman:
-Fuld PvP gear inclusiv 372 (T2) våben/skjold, 3,7k resilience kan få mere men anvender Darkmoon Card: Tsunami istedet for resilience trinket. Købte også Wrathful gladiators tabard hvis man nu kan lide den slags.

-Omkring 10 pve epics til Elemental, resten er blå/pvp gear.

-Rare titles som The Immortal, The Undying, Hand of A'dal osv.

-Rare mounts som Twilight drake og Nether rays, der er også 2 mounts som ikke længere er i spillet (Amani Warbear og Black Proto-drake)

85 Goblin Female Warrior
-Fuld pvp gear 3,5k resi har købt vicious mace, shoulders, legs, gloves og thrown weapon.

Der er også en 83 mage på account fra WoTLK med nogen ICC25 heroic items og achievements.

Det er selvfølgelig mit originale account og jeg har alt på det liggende.
Gravatar #2 - Salvani
7. apr. 2011 18:59
Burde nok ligge en email også

[email protected]
Gravatar #3 - Salvani
7. apr. 2011 19:00
Hvis du bor i eller omkring aalborg er jeg også frisk på personligt salg gider bare ikke køre for langt :)
Gravatar #4 - didriksen86
Link til armory?
Gravatar #5 - JanMand
hvis nu de ikke er i spillet mere hvad skal man så bruge dem til??????
Gravatar #6 - JanMand
7. apr. 2011 19:01
altså de mount
Gravatar #7 - vandfarve
7. apr. 2011 19:02
Teh fårst påst!
Gravatar #9 - izym
7. apr. 2011 19:27
Jeg tror nærmere den har været forsøgt solgt før. Læg mærke til sammenhængen mellem hans email og navn på HOL.
Gravatar #10 - fjols
7. apr. 2011 19:30
Ja, men det ser ud som om dette er en ny account og der er faction changed. I mine øjne tyder det på den har været solgt, for derefter at være taget tilbage.
En anden ting der tyder der på er at han skriver på HOL at han er holdt op med at spille, men alligevel har han købt et item nyt dyrt item siden.
Gravatar #11 - izym
7. apr. 2011 19:31
Du siger noget!
Gravatar #12 - Jakob Jakobsen
7. apr. 2011 19:34
Salvani (1) skrev:
En ven fortalte mig dette ville være et godt sted at sælge ens wow account så jeg tænkte jeg lige ville give det et forsøg.

Virkeligt kedelige venner at have!
Gravatar #13 - Alrekr
7. apr. 2011 21:09
Jakob Jakobsen (12) skrev:
Virkeligt kedelige venner at have!

For ham måske. Ikke for os...
Gravatar #15 - Mnc
8. apr. 2011 10:47
"Why can't I hold all these url's?"
Gravatar #16 - Salvani
8. apr. 2011 10:56
Jeg har før haft et indlæg på HOL det kan godt passe ja, uden held dog men jeg garantere at de er mine og kan bevises med pas og det hele, er der et problem?
Gravatar #17 - Salvani
8. apr. 2011 10:59
Og nu bliver jeg beskyldt for at scamme, fedt forum!
Gravatar #18 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 11:02
Salvani (17) skrev:
Og nu bliver jeg beskyldt for at scamme, fedt forum!

Der ingen der har beskyldt dig for at scamme.. Vi beskylder dig bare for, at sælge noget der ikke er din ejendom, set i følge Blizzards EULA som du jo gennemlæste da du accepterede den.. ik?
Gravatar #19 - JakobW
det synes jeg også - jeg bruger det tit :)
Gravatar #20 - Salvani
Ved salg vil der blive udleveret pasfoto adresse og telefon nummer det burde slet ikk være muligt at scamme
Gravatar #21 - Mnc
8. apr. 2011 11:03
MiniatureZeus (18) skrev:
Blizzards EULA som du jo gennemlæste da du accepterede den.. ik?

Hahahahahahahaha!!
Gravatar #22 - Mnc
8. apr. 2011 11:03
Salvani (20) skrev:
Ved salg vil der blive udleveret pasfoto adresse og telefon nummer det burde slet ikk være muligt at scamme

Der ingen der har beskyldt dig for at scamme.. Vi beskylder dig bare for, at sælge noget der ikke er din ejendom, set i følge Blizzards EULA...

Han skriver dansk...
Gravatar #23 - Slettet Bruger [4075786390]
8. apr. 2011 11:04
Det er ligemeget.. Du sælger noget der ikke er dit...

Gravatar #24 - Salvani
8. apr. 2011 11:05
Der ingen der har beskyldt dig for at scamme.. Vi beskylder dig bare for, at sælge noget der ikke er din ejendom, set i følge Blizzards EULA som du jo gennemlæste da du accepterede den.. ik?

du godt nok smart idag, hva?
Gravatar #25 - Jakob Jakobsen
8. apr. 2011 11:06
Salvani (24) skrev:

En skal jo være den første.
Gravatar #26 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 11:09
Salvani (24) skrev:

Tak!
Det er bestemt ikke nemt, og har krævet umådeligt lang tid at komme op på mit niveau, som du nu altså lovpriser så skønt! Hvis det er kan jeg da godt lige smide nogle tips til dig?
Gravatar #27 - vandfarve
8. apr. 2011 11:14
MiniatureZeus (26) skrev:
Det er bestemt ikke nemt, og har krævet umådeligt lang tid at komme op på mit niveau, som du nu altså lovpriser så skønt! Hvis det er kan jeg da godt lige smide nogle tips til dig?

Jf. indlæg fra Terracide, Norrah, Onklen, Ronson, Daniel-Dane, dig m.fl. kunne jeg vist godt bruge nogle/nogen protips.

Jeg betaler gladeligt for dem, så jeg endelig, snart og fuldstændigt vil kunne leve op til min legendariske status her på siden.

Man skulle tro, at 10.000+ indlæg forpligter, men nej.
Gravatar #28 - NightZtorm
8. apr. 2011 11:15
Gravatar #29 - Faergemeister
8. apr. 2011 11:16
#1:

Summa summarum, du er blevet taget ved næsen, alle armory links der ender her bruges til at reporte en account som forsøgt solgt.
Gravatar #30 - Salvani
8. apr. 2011 11:16
fjols (8) skrev:
Gad vide om den har været solgt før?

Jeg burde nok forklare det indlæg der, efter som det sikkert var det der startede det hele.

køberen ville kun købe DK'en og havde ikk noget at bruge alts til så vi lavede et nyt account og flyttede den derover så han kunne få den billigere.
Gravatar #31 - Salvani
8. apr. 2011 11:17
jeg har Skypelogs til at bevise for evetuelle købere men tror sku ikk det bliver herinde fra kan jeg godt fornemme på det hele :p
Gravatar #32 - Faergemeister
8. apr. 2011 11:19
#31: Hvis du nu fornemmer lidt mere, kan det være du snart kan mærke at Blizzard ringer til dig. :P
Gravatar #33 - Salvani
8. apr. 2011 11:19
held og lykke med det ellers
Gravatar #34 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 11:23
vandfarve (27) skrev:
Jf. indlæg fra Terracide, Norrah, Onklen, Ronson, Daniel-Dane, dig m.fl. kunne jeg vist godt bruge nogle/nogen protips.

Jeg betaler gladeligt for dem, så jeg endelig, snart og fuldstændigt vil kunne leve op til min legendariske status her på siden.

Wank dig til toppen! Det har jeg gjort, og se hvor godt det har virket!

Desuden, hvad skal jeg bruge jeudan's ledelsesorganisations til?
Gravatar #35 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 11:23
Salvani (33) skrev:
held og lykke med det ellers

Endnu en gang tak. Det er efterhånden sjældent at i kære tosser er så medgørlige!
Gravatar #36 - Salvani
8. apr. 2011 11:27
Har du virkelig ikk andet at bruge din tid på? pokemon måske? jeg ved ikk hvad i børn render og leger med nu om dage, men da jeg var 12 var det pokemon :)
Gravatar #37 - Salvani
8. apr. 2011 11:29
men du er selvfølgelig velkommen til at reporte mig til blizzard, så tager jeg den suspension med, lidt ligegyldigt når jeg ikk spiller alligevel.
Gravatar #38 - vandfarve
8. apr. 2011 11:30
MiniatureZeus (34) skrev:

Protip(C): Læs deres "brand promise".
Gravatar #39 - Daniel-Dane
8. apr. 2011 11:44
Salvani (36) skrev:
Har du virkelig ikk andet at bruge din tid på? pokemon måske? jeg ved ikk hvad i børn render og leger med nu om dage, men da jeg var 12 var det pokemon :)
Jeg har allerede gennemført Pokémon Blue 100 % (ja, jeg har alle 151).
Gravatar #40 - Slettet Bruger [4075786390]
8. apr. 2011 11:48
Sjovt som det altid er WOW spillere der påpejer vi ikke har noget liv
Gravatar #41 - vandfarve
8. apr. 2011 11:52
SlettetBruger (40) skrev:
Sjovt som det altid er WOW spillere der påpejer vi ikke har noget liv

Helt enig, but it's funny 'cause it's true.
Gravatar #42 - LinguaIgnota
8. apr. 2011 13:40
Hvor er det ærgerligt, at jeg først ser din annonce nu. Jeg skal nemlig til min lillebrors konfirmation i næste måned (nej, han spiller ikke WoW), så jeg har lige fyret 1000 kr. af på et bukser og en høj hat. Tanken er, at jeg vil ankomme i et par gråsorte baggy pants, en sort skjorte med skjulte knapper, en diskret nålestribet blazer, en høj hat og et par overdrevet fede solbriller med clip-on-glas, som jeg ved et tilfælde faldt over på Asos.com. Det er altså lidt mere spændende end den klassiske blazer med buks og slips.

Anywhores, det korte af det lange er, at jeg slet ikke har råd til sådan noget MMORPG-fis, når jeg i løbet af månedens første 8 dage allerede har skudt formuen af på bl.a. tøj. Og jeg mangler kraftedeme stadig et par sko, som jeg synes passer til.
Jeg ved heller ikke, om jeg skal smide en lang, sort t-shirt på, som stikker ud under skjorten (den er ikke så lang) eller om jeg måske skulle prøve med sådan en gråhvid Iceman-fætter, som jeg købte, fordi den var ret billig. Det bliver også hurtigt mange lag, ikk' - og jeg ved jo ikke, hvordan vejret bliver den dag.
Gravatar #43 - Daniel-Dane
8. apr. 2011 13:42
wat
Gravatar #44 - LinguaIgnota
8. apr. 2011 13:44
Nåeh, jeg troede, der stod "Armani bear" og tænkte, at han gerne ville høre lidt om mit tøj og så'n. Min fejl.
Gravatar #45 - holmen
8. apr. 2011 14:01
MiniatureZeus (34) skrev:

"Ordentlighed forpligter"

Forpligter, det er nøgleordet. Forpligtigelse. Og "Ordentlighed", det er også et nøgleord.

Ordenlichkeit und verpligtungelse.

Held og lykke med det

Til mark9220

Hvis din account bliver lukket, kan du så ikke fortælle mig det? Synes det er herre nederen at de anmelder alle annoncerne, og vil vide om jeg kan sælge min sikkert her.

Nu er din jo blevet anmeldt, så hvis den bliver lukket, så skriv lige.

Så er du en mis.
Gravatar #46 - vandfarve
8. apr. 2011 14:17
holmen (45) skrev:
Så er du en mis.

*Rrrrraaaurrr*
Gravatar #47 - Alrekr
8. apr. 2011 17:31
vandfarve (27) skrev:

Ordentlighed kan de ikke reklamere for. For så havde det ikke heddet 'Bestyrrelse' i det ene diagram og 'Bestyrelse' i det andet..
Gravatar #48 - Makey
8. apr. 2011 17:40
Lingu, hva størrelse sko bruger du? Har et par du godt må låne.
Gravatar #49 - LinguaIgnota
8. apr. 2011 18:00
Det lyder jo umiddelbart meget generøst* - men jeg har altså sko. 5-7 par, faktisk. Så det er ikke fordi, jeg går barfodet rundt eller noget.

*Hvis du forsøger at pushe femfingerfail eller lignende, så må du meget gerne sætte ild til dig selv. Nu.
Gravatar #50 - Norrah
8. apr. 2011 18:19
LinguaIgnota (42) skrev:
så jeg har lige fyret 1000 kr. af på et bukser og en høj hat.

Hvor har du fundet en høj hat?
Jeg har forgæves ledt efter en i snart 2 år uden at finde en.. der ikke koster 4k.

asos.com havde dog en hat der vil få enhver fyr til at ligne en ren don juan.

Gant.. til den modebevidste forbryder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login