mboost-dp1
S: Lenovo SL 500 320 GB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Lenovo sl 500 sælges
Den er godt et år gammel og fungerer upåklageligt. Den har været til reparation 1 gang, lige da jeg fik den, der fik den skiftet tastatur. Esc knappen sidder løst på tastaturet og kan stadigvæk sættes på, hvis man er lidt snild. Den har Windows Vista Home Premium og lidt andre nævneværdige specifikationer:
Processor: Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
Hukommelse (Ram): 2GB
Systemtype: 32-bit operativ system
320 GB harddisk
Grafikkort: NVIDIA GeForce 9300M GS
Der er intet i vejen med hverken strømforsyning eller computeren generelt, og er yderst vedholdt.
Den er købt på Clicksalg.dk d. 6/7-09 for 5799,- og jeg ønsker 4000 kr. for den. Alle manualer og den originale papkasse haves. Jeg har også følgesedlen fra Clicksalg.
Skriv endelig for mere info eller billeder.
Mail: [email protected]
Den er godt et år gammel og fungerer upåklageligt. Den har været til reparation 1 gang, lige da jeg fik den, der fik den skiftet tastatur. Esc knappen sidder løst på tastaturet og kan stadigvæk sættes på, hvis man er lidt snild. Den har Windows Vista Home Premium og lidt andre nævneværdige specifikationer:
Processor: Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
Hukommelse (Ram): 2GB
Systemtype: 32-bit operativ system
320 GB harddisk
Grafikkort: NVIDIA GeForce 9300M GS
Der er intet i vejen med hverken strømforsyning eller computeren generelt, og er yderst vedholdt.
Den er købt på Clicksalg.dk d. 6/7-09 for 5799,- og jeg ønsker 4000 kr. for den. Alle manualer og den originale papkasse haves. Jeg har også følgesedlen fra Clicksalg.
Skriv endelig for mere info eller billeder.
Mail: [email protected]
Er det et defekt keyboard eller ej?simonk. (1) skrev:Esc knappen sidder løst på tastaturet og kan stadigvæk sættes på, hvis man er lidt snild
Har du knækket det plastic der sidder under tasten? I så fald kan den ikke sættes ordentligt på plads. Nyt keyboard koster vel ca 800,-?
Hvis du ikke har ødelagt keyboardet kan den sættes på plads ved at placere den korrekt og trykke den ned indtil den siger klikketiklikz0rs!
Keyboardet er ej defekt, og tasten virker selvfølgelig, den sidder bare ikke på. Jeg går ud fra der stadig er garanti på, så du kan kvit og frit få et nyt tastatur tilsendt. Det er rigtig nok at Clicksalg ikke findes mere, men det er jo stadigvæk Lenovo man skal henvende sig til hvis der er problemer. Jeg synes bestemt at prisen afspejler værdien af pc'en. Den er jo trods alt godt et år gammel og et tab på omkring 2000 er realistisk. Men jeg er villig til at forhandle.
Simon
Simon
Den har tabt en del mere end 2000 kr. i værdi. De fleste brugere herinde, har mere end basal viden omkring IT, og det er derfor (tror jeg!) urealistisk at få 4000 kr. for den herinde. Måske du kan finde en knap så smart køber på dba.dk ...
I forlængelse af #6 - prøv at vende det hele om.
Hvad kan man få i samme prisklasse fra ny?
F.eks Lenovo G560 0679 (http://www.shg.dk/Baerbare/Lenovo-G560-0679-2215169.html)
Ja jeg ved godt den fra ny koster 5000kr, men har man 4000 til din brugte, tror jeg godt man kan finde de sidste 1000 kr, og så få en helt ny, og bedre maskine.
Hvad kan man få i samme prisklasse fra ny?
F.eks Lenovo G560 0679 (http://www.shg.dk/Baerbare/Lenovo-G560-0679-2215169.html)
Ja jeg ved godt den fra ny koster 5000kr, men har man 4000 til din brugte, tror jeg godt man kan finde de sidste 1000 kr, og så få en helt ny, og bedre maskine.
Som #8 pointerer er det en Thinkpad jeg sælger, men fred være med det. Nu oprettede jeg jo den her tråd for at se om, der overhovedet var nogle interesserede (Jeg skrev også i forrige svar at jeg er villig til forhandling) Så det er vel i bund og grund det tråden skal handle om, og ikke hvad man kan få for 4000 kr, når der intet sammenligningsgrundlag er!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.