mboost-dp1
S: Erik Bagger termokande, Erik Bagger brødskål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg fik dem da jeg blev student, og har ingen planer om at bruge dem. De har kun været taget op for at se på dem, og tage billeder af dem. Kvittering medfølger ikke, da jeg ikke selv har kunnet få dem af giveren.
Termokande:
0,8L. Sort.
Billede 1
Billede 2
Varmt vand/kaffe/te/hvad-i-nu-ellers-kan-finde-på-at-drikke medfølger ikke!
Brødskål:
24cm. Sort.
Billede 1
Billede 2
Brød medfølger ikke!
Pris:
Byd løs!
Varighed:
Til de er blevet solgt, eller tråden dør, i hvilket tilfælde de bliver givet væk.
Hvor og hvornår:
I Herning indtil den 20. august.
I Aalborg (Hasseris) fra den 21. august.
Hvordan:
Køber afhenter, medmindre det er i nærheden af mig (<5km). Jeg er kun interesseret i at handle ansigt til ansigt.
PrivatGaranti:
Selvfølgelig! ;)
Medfølger der en trappe?
Beklager, ikke i denne omgang.
Termokande:
0,8L. Sort.
Billede 1
Billede 2
Varmt vand/kaffe/te/hvad-i-nu-ellers-kan-finde-på-at-drikke medfølger ikke!
Brødskål:
24cm. Sort.
Billede 1
Billede 2
Brød medfølger ikke!
Pris:
Byd løs!
Varighed:
Til de er blevet solgt, eller tråden dør, i hvilket tilfælde de bliver givet væk.
Hvor og hvornår:
I Herning indtil den 20. august.
I Aalborg (Hasseris) fra den 21. august.
Hvordan:
Køber afhenter, medmindre det er i nærheden af mig (<5km). Jeg er kun interesseret i at handle ansigt til ansigt.
PrivatGaranti:
Selvfølgelig! ;)
Medfølger der en trappe?
Beklager, ikke i denne omgang.
pewbe (1) skrev:Hvordan:
Er du slet ikke interesseret i at handle elektronisk/pr. mail/over telefonen, hvis det er med gamle røvhuller som jeg?
Jeg sender gerne pengene inden, så du ikke bliver brændt af som Bachy gjorde. :)
vandfarve (2) skrev:pewbe (1) skrev:Hvordan:
Er du slet ikke interesseret i at handle elektronisk/pr. mail/over telefonen, hvis det er med gamle røvhuller som jeg?
Jeg sender gerne pengene inden, så du ikke bliver brændt af som Bachy gjorde. :)
Jeg har desværre arvet min mors "penge på nettet er farligt" syndrom, men hvis det er for dig er jeg villig til at tage chancen ;)
vandfarve (4) skrev:I så fald vil jeg gerne starte ud med et frækt bud på 150 kr. på hver af genstandene.
Er de virkelig så meget værd? 0o
Nerq (9) skrev:#1 - Er du nogensinde i Århus? :-)
Nej, beklager.
Altså PP betyder jo to ting..
På diverse salgsannoncer på det dersens internet betyder det "Plus Porto", mens det i fragt og postverdenen betyder "Port Payé" som så betyder "Porto er betalt"
På mange engelske sider betyder PP det sidste, altså at varen er inkl. porto..
Det er også derfor der står PP på breve fra diverse firmaer..
På diverse salgsannoncer på det dersens internet betyder det "Plus Porto", mens det i fragt og postverdenen betyder "Port Payé" som så betyder "Porto er betalt"
På mange engelske sider betyder PP det sidste, altså at varen er inkl. porto..
Det er også derfor der står PP på breve fra diverse firmaer..
Nu skal jeg selvfølgelig ikke ødelægge en handel her, men:pewbe (5) skrev:Er de virkelig så meget værd? 0o
http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&Prod...
http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&Prod...
Så må i selv vurdere om de er så meget værd :D
Magten (13) skrev:Nu skal jeg selvfølgelig ikke ødelægge en handel her, men..
Du klarer det nu ellers ret flot må jeg sige. Thumbs up!
MiniatureZeus (14) skrev:Du klarer det nu ellers ret flot må jeg sige. Thumbs up!
Bud er ikke bindende...
Chewy (16) skrev:@6
Hvad skal jeg så gøre for at få en "interresant" rating?
Skrive noget interessant, eller lægge et bud (højere vandfarves selvføgelig), og bede om at få en interessant rating istedet for :P
Mine tanker var mere i retningen af at:
Hvis et seriøst bud bliver belønnet med en "informativ" rating.
Så må et useriøst bud give en "flamebait".
Et seriøst på på en anden vare må være "irrelevant".
Men hvad er en "interresant" rating svar på?....
Og så må et højere bud vel stadig give en "informativ".. Du skal huske at være streng og konsistent... :-)
Og så må et højere bud vel stadig give en "informativ".. Du skal huske at være streng og konsistent... :-)
Chewy (18) skrev:Mine tanker var mere i retningen af at:
Ny regel:
Hvis et bud gives, men en anden rating end "informativ" ønskes, så skriv det i samme besked :D
MiniatureZeus (20) skrev:Byder vandfarve sagaen i alle 3 (brugte)bind.
Ønsket rating: sjov
Kun hvis det er i hardback, og lydbøgerne er med i det!
pewbe (21) skrev:MiniatureZeus (20) skrev:Byder vandfarve sagaen i alle 3 (brugte)bind.
Hmm tror det er Allways bind.. men mon ikke de er ret hårde nu?
MiniatureZeus (22) skrev:pewbe (21) skrev:MiniatureZeus (20) skrev:Byder vandfarve sagaen i alle 3 (brugte)bind.
Hmm tror det er Allways bind.. men mon ikke de er ret hårde nu?
Så er jeg ikke interesseret. Havde det været i hardback, med medfølgende lydbøger, så havde termokanden og brødskålen været dine!
MiniatureZeus (26) skrev:Næ har ikke rigtig noget at bruge det til, ville bare have en sjov-rating..
Jeg kan muligvis smide nogen (4?) termokrus oveni (også Erik Bagger. De vil muligvis være brugt, og det kan godt være min mor vil beholde dem), men det skal jeg have snakket med mutti om.
Vil du være interesseret i det vandfarve?
pewbe (15) skrev:Bud er ikke bindende...
Well, this is awkward...
Jeg troede ærlig talt, at Erik Bagger var langt dyrere. Jeg kender tydeligvis ikke mit Imerco-katalog godt nok.
Jeg vil derfor gerne være en
Jeg mente faktisk også de var lidt dyrere.vandfarve (28) skrev:Well, this is awkward...
Jeg troede ærlig talt, at Erik Bagger var langt dyrere. Jeg kender tydeligvis ikke mit Imerco-katalog godt nok.
Jeg vil derfor gerne være entøsMagtens slavepigeLingies kæresteirriterende ved at trække mit bud tilbage.
Hvis man ønsker samme brødskål i højglanspoleret rustfrit stål så skal man da også af med en 400 kr seddel.
#pewbe
De termokrus du har, er det dem her?
Magten (30) skrev:Jeg mente faktisk også de var lidt dyrere.vandfarve (28) skrev:Well, this is awkward...
Jeg vil derfor gerne være entøsMagtens slavepigeLingies kæresteirriterende ved at trække mit bud tilbage.
Hvis man ønsker samme brødskål i højglanspoleret rustfrit stål så skal man da også af med en 400 kr seddel.
Du bliver ved, hva? :P
Magten (30) skrev:
#pewbe
De termokrus du har, er det dem her?
Nej. Jeg kan ikke huske hvordan de ser ud, men jeg vil tage billeder af dem imorgen, når jeg besøger min mor (hvis hun da vil give mig dem tilbage, så jeg kan sælge dem videre).
Jeg kigger jævnligt på Imerco og Inspiration så jeg er tæt på et omvandrede katalog :/pewbe (32) skrev:Du bliver ved, hva? :P
Nu skal du ikke komme op og slås med hende bare for det :Dpewbe (32) skrev:Nej. Jeg kan ikke huske hvordan de ser ud, men jeg vil tage billeder af dem imorgen, når jeg besøger min mor (hvis hun da vil give mig dem tilbage, så jeg kan sælge dem videre).
Jeg vil gerne give 20 kr. for den der brødkurv, hvis du sender den. Spørger du pænt, så får du også en femmer til frimærket.
LinguaIgnota (34) skrev:Jeg vil gerne give 20 kr. for den der brødkurv, hvis du sender den. Spørger du pænt, så får du også en femmer til frimærket.
lad os alle sammen blive enige om at køber betaler porto :)
Alt efter budene (?) lader jeg auktionen kører til imorgen aften kl ??.?? eller en gang i næste uge...
Coincidence i think not (sælger af en brødkurv og en termokande erik bagger)
apkat (40) skrev:Coincidence i think not (sælger af en brødkurv og en termokande erik bagger)
Det er ikke mig.
apkat (42) skrev:Nå. Så er det nok bare en der allerede nu tror han vinder salget her.
Der er jo ingen bud? :(
Syntes du virkelig det er det værd?
At sælge det hele for ca. 100,-?
Til så få penge ville jeg da beholde det.. selvom jeg ikke personligt er ret vild med Erik Bagger, så ville jeg mene at den tanke som gavegiverne har lagt i gaven er mere værd en de ca. 100,- du kan få!
Til så få penge ville jeg da beholde det.. selvom jeg ikke personligt er ret vild med Erik Bagger, så ville jeg mene at den tanke som gavegiverne har lagt i gaven er mere værd en de ca. 100,- du kan få!
Norrah (47) skrev:Syntes du virkelig det er det værd?
Enig, Dog vil jeg pointere at når jeg skrive 50kr for begge er det vel samlet 50kr og ikke 2x50kr.
Synes da heller ikke du skal få glas tilbage fra din mor for at sælge dem, sælg dem evt til hende hvis du mangler så meget penge :D
Norrah (47) skrev:Syntes du virkelig det er det værd?
Til så få penge ville jeg da beholde det.. selvom jeg ikke personligt er ret vild med Erik Bagger, så ville jeg mene at den tanke som gavegiverne har lagt i gaven er mere værd en de ca. 100,- du kan få
Hvis alternativet er, at det står i et hjørne og aldrig bliver brugt, så er selv 1 kr. vel mere værd?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.