mboost-dp1
S: Erik Bagger termokande, Erik Bagger brødskål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Norrah (47) skrev:Syntes du virkelig det er det værd?
At sælge det hele for ca. 100,-?
Til så få penge ville jeg da beholde det.. selvom jeg ikke personligt er ret vild med Erik Bagger, så ville jeg mene at den tanke som gavegiverne har lagt i gaven er mere værd en de ca. 100,- du kan få!
Tro mig, der er ikke lagt nogen specielle tanker bag!
Til byderne:
Jeg har ingen anelse om hvordan det foregår når tingene skal sendes, så i må lige guide mig når vi kommer dertil :P
MiniatureZeus (63) skrev:Har jeg vundet?
Ser sådan ud...
Vil du have det snart, eller skal vi lade auktionen køre til mandag?
MiniatureZeus (68) skrev:btw, pewbe, ved du hvor meget det sådan cirka vejer?
Jeg ejer ikke en vægt, men jeg vil tro at det er ca:
Termokande: <1,5kg
Brødkurv: <0,75kg
Og det er vist lidt højt sat...
En god vejemetode kunne være følgende:
1. Gå ud i køkkenet.
2. Tag en liter mælk (fyldt)
3. Tag tingen du vil veje i den ene hånd.
4. Tag mælken i den anden hånd.
5. Vej/mærk forskellen - brug evt. mere mælk
6.. ????
7. PROFIT!!
1. Gå ud i køkkenet.
6.. ????
7. PROFIT!!
Hr. Kejser (71) skrev:En god vejemetode kunne være følgende:
1. Gå ud i køkkenet.
6.. ????
7. PROFIT!!
Det var nogenlunde den måde jeg gjorde det på, bare med en vandflaske (0,5L) istedet for ^^
Højeste bud er pt vandfarve, med 93 kr.
Jeg lader auktionen kører til mandag kl 20 (sådan ca), hvorefter detaljer bliver aftalt med køberen over pm.
Jeg lader auktionen kører til mandag kl 20 (sådan ca), hvorefter detaljer bliver aftalt med køberen over pm.
Chewy (76) skrev:Mine forældre var interreseret.. Indtil at de opdagede at det ville koste minimum 144kr at sende pakken.. Lidt ærgeligt..
Er der nogen der ved om det kan gøres billigere andre steder end Post DK?
Det var også det, der skræmte mig..
GLS er lidt billigere, men ikke meget.
Chewy (76) skrev:Er der nogen der ved om det kan gøres billigere andre steder end Post DK?
Jeg har læst et eller andet sted, at Pewbe leverer direkte til døren, hvis man tilgengæld kan stille en lillesøster til rådighed for ham i 30 min. Det var da en mulighed er var værd at overveje (Jeg er sikker på det ikek behøves at være din egen bette søs, vandfarves bette søs ka sikkert også bruges)
Bachy (78) skrev:Jeg har læst et eller andet sted, at Pewbe leverer direkte til døren, hvis man tilgengæld kan stille en lillesøster til rådighed for ham i 30 min. Det var da en mulighed er var værd at overveje (Jeg er sikker på det ikek behøves at være din egen bette søs, vandfarves bette søs ka sikkert også bruges)
Nah, den slags gør jeg ikke i når jeg har en kæreste ^^
vandfarve, hvis prisen skræmmer kan vi annullere, og jeg kan lede efter andre ejere til dem?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.