mboost-dp1
S: Billig wow acc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
du kan sende til pakken til: Brian Sørensen, Herningvej 15 9000 aalborg
du kan pakke mælken ind i en pose. tandpastaen behøver du ikke at pakke ind.
Svindleren (52) skrev:du kan pakke mælken ind i en pose. tandpastaen behøver du ikke at pakke ind.
Køb en pakkelabel og sæt den direkte på en liter mælk og skriv navn og adresse.
Evt. giv den lidt gaffa, da kondensen kan få pakkelabel-limen til at løsne sig.
Jeg har gode erfaringer med gaffa og kondens.
holmen (53) skrev:Jeg har gode erfaringer med gaffa og kondens.
Hysteriske ungpigetårer er ikke helt det samme som kondens.
Svindleren (56) skrev:hej send mælken.. jeg mangler ! :(
Mnc (36) skrev:Jeg kan beklageligvis meddele af den anden halvdel af husholdningen har smidt mælken ud dags dato, men for at handlen skal gå igennem uden problemer er jeg villig til at investere i en frisk liter mælk 5-10 dage i forvejen, således at handlen kan gå igennem som planlagt.
Som sagt kommer det til at tage en uge eller to, før jeg vil være i stand til at levere den aftale betaling. :P
@52
Ellers sidder vi og mangler noget mælk, så hvis folk er hurtige kan i sende den til:
Roskilde Festival
Kvadrant E47
Camp Tisso' Beuf (FFFABRIK.DK)
Det bør nok nævnes at vi desperat mangler mælk...
du kan sende til pakken til: Brian Sørensen, Herningvej 15 9000 aalborg
Ellers sidder vi og mangler noget mælk, så hvis folk er hurtige kan i sende den til:
Roskilde Festival
Kvadrant E47
Camp Tisso' Beuf (FFFABRIK.DK)
Det bør nok nævnes at vi desperat mangler mælk...
Daniel-Dane (48) skrev:Hvis pakken går i stykker, og det går ud over de andre varer, skal I vel betale erstatningskrav, right?
Hvis pakken går i stykker og den var mærket fragile blev den jo tydeligvis ikke håndteret korrekt. Det er nærmere afsender der vil kunne kræve at få en ny mælk som erstatning.
Hmm. Jeg kan jo ikke sætte citeret tekst i kursiv, da det allerede er det.Ronson (61) skrev:Men en forsigtig-pakke koster næsten 200 kr, så er det jo ikke sjovt længere. Bare spild af penge.
Jeg vil fra nu af kursivere alle puns i alle mine indlæg. Det vil jeg også foreslå at I gør, ellers wanker der!
Bliver det så ikke togglet så det ikke er i Kursiv vis man sidter/sider/sitter/smider noget i kursiv som allerede er det??Daniel-Dane (63) skrev:Hmm. Jeg kan jo ikke sætte citeret tekst i kursiv, da det allerede er det.Ronson (61) skrev:Men en forsigtig-pakke koster næsten 200 kr, så er det jo ikke sjovt længere. Bare spild af penge.
Jeg vil fra nu af kursivere alle puns i alle mine indlæg. Det vil jeg også foreslå at I gør, ellers wanker der!
mikk4237880 (64) skrev:sidter
Det er altså ikke et ord. Og det er vist ikke første gang, du får det at vide.
LinguaIgnota (65) skrev:Det er altså ikke et ord. Og det er vist ikke første gang, du får det at vide.
Fik aldrig skrevet det ned :-P
LinguaIgnota (67) skrev:Er det her dig?
Fuck en klam hjemmeside..nej det er ikke mig. Det eneste man kan bruge en hest til er at lave heste bøffer af den.
Jeg forstod jo ikke dit spørgsmål, og så gik jeg bare ud fra, at du havde fået en hjerneblødning. Sitter var et ord i 1939, siger Ordnet.
ok....er bare >>>Extrem<<< dårlig til at staveLinguaIgnota (73) skrev:Jeg forstod jo ikke dit spørgsmål, og så gik jeg bare ud fra, at du havde fået en hjerneblødning. Sitter var et ord i 1939, siger Ordnet.
Har jeg og den satte ikke en rød streg under "sidter"fjols (75) skrev:Overvejet at hente en browser som Chrome og sætte den til dansk stavekontrol så?
Tro mig de har været meget efter min stavning her inde på newz.dkfjols (78) skrev:Du har ret. Godt ord igen og tak fordi du i det mindste forsøger at skrive noget rigtigt.
mikk4237880 (74) skrev:ok....er bare >>>Extrem<<< dårlig til at stave
Det var til Vandfarve.
mikk4237880 (76) skrev:fixedvandfarve (71) skrev:Jegfølgerføler mig overset og misbrugt. :'/
Gnarfsan, kom tilbage.
Oh snap! :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.