mboost-dp1
S: Billig wow acc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Det er en 85 Human mage på Silvermoon, med 355 iLvl pve, Arcane / Frost
525/525 Skinning og Leatherworking 12k Gold og en del mats. 310% flying speed og 5215 Achievement Points.
På accountet ligger der en del 30-60 Lvls som er klar til lvl op. nogle med lidt lvling gear og andre med Epic gear med enchants.
Jeg er original owner af accountet :)
Hvis du er intreserret kan du skrive under her i kommentar sektionen eller steam: blackeagle2680 eller på mobil 27855652
Bare byd løs! vil gerne have solgt den hurtigtm, da jeg mangler penge. !
525/525 Skinning og Leatherworking 12k Gold og en del mats. 310% flying speed og 5215 Achievement Points.
På accountet ligger der en del 30-60 Lvls som er klar til lvl op. nogle med lidt lvling gear og andre med Epic gear med enchants.
Jeg er original owner af accountet :)
Hvis du er intreserret kan du skrive under her i kommentar sektionen eller steam: blackeagle2680 eller på mobil 27855652
Bare byd løs! vil gerne have solgt den hurtigtm, da jeg mangler penge. !
Jamen velkommen til forummet, Danni Holmelin. :)
Som du kan læse i #4 er du blevet meldt til Blizzard, for forsøg på at sælge din WoW account - hvilket er imod den aftale du har indgået med Blizzard.
For spas har jeg kigget lidt omkring, men fik ikke så meget ud af det.
Din facebook profil er ret 'lukket', og telefonnummeret du oplyser er ikke engang til en person med samme efternavn som dig.
Men det kan selvfølgelig være at mama har skiftet efternavn siden du blev født, og der kan være andre grunde.
Anyway.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1638740082
XplayN profil
S: PS1 & Nintendo 64 Spil
HOL profil
S: PS & Nintendo 64.
Karina Bruun
27 85 56 52
Elmelyparken 2A 2. th.
2680 Solrød Strand
Det kan være at andre besidder en stærkere google fu.
EDIT: Nå jo, der var også en Counter-Strike blog, men den var ikke så spændende.
Som du kan læse i #4 er du blevet meldt til Blizzard, for forsøg på at sælge din WoW account - hvilket er imod den aftale du har indgået med Blizzard.
For spas har jeg kigget lidt omkring, men fik ikke så meget ud af det.
Din facebook profil er ret 'lukket', og telefonnummeret du oplyser er ikke engang til en person med samme efternavn som dig.
Men det kan selvfølgelig være at mama har skiftet efternavn siden du blev født, og der kan være andre grunde.
Anyway.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1638740082
XplayN profil
S: PS1 & Nintendo 64 Spil
HOL profil
S: PS & Nintendo 64.
Karina Bruun
27 85 56 52
Elmelyparken 2A 2. th.
2680 Solrød Strand
Det kan være at andre besidder en stærkere google fu.
EDIT: Nå jo, der var også en Counter-Strike blog, men den var ikke så spændende.
Født: Lørdag d. 15. oktober 1994.
Dannis setup: My Setup
Mor/værge Karina Bruuns malerfirma: Malermester Karina Bruun
Dannis livret: Kebab og mælk.
Dannis setup: My Setup
Mor/værge Karina Bruuns malerfirma: Malermester Karina Bruun
Dannis livret: Kebab og mælk.
Det er jo netop det folk ikke gør, og det er dét der gør at folk synes det er legalt at tage tykt pis på dem, når de poster herinde. :)arne_v (14) skrev:Hvis du prøver at søge lidt vil du se at her elsker folk at grille WoW konto sælgere.
Havde folk bare læst en tråd eller to, så ville de da se hvordan vi behandler konto salg, og så kunne de undgå at Blizzard måske kiggede nærmere på deres konto. :)
hol er en kæmpe bunke trolls.Duex (13) skrev:Men jeg fik bare at vide af en på hol at dette var "stedet" at sælge sin wow accs. så jeg gav det et forsøg :)
Nej, jeg har bedre ting at tage mig til. Der er fx den eksamen, jeg havde i dag, og så er der den eksamen, jeg har i morgen. Jeg har aldrig og kommer aldrig til at henvise folk til newz.dk. Vi skal ikke have folk, som er henvist!
#21 Hvorfor har du din e-penis til at hænge fremme? Normale anstændige mennesker lyner op for deres Signatur i stedet for at lade dyret hænge fremme?..
Der er altid tider til at hive sin e-penis frem, og det er skam også meget sjovt. Men hvis du bare hiver den frem uden nogen spørger efter den, så må man da næsten gå ud fra at der er tale om et mindreværdskompleks?
Der er altid tider til at hive sin e-penis frem, og det er skam også meget sjovt. Men hvis du bare hiver den frem uden nogen spørger efter den, så må man da næsten gå ud fra at der er tale om et mindreværdskompleks?
Daniel-Dane (27) skrev:Vi laver ikke andet end at yde support.
FYP
Edit:
...Fail :( Chewy fail ikke DD fail
Norrah (25) skrev:Svindleren (24) skrev:#22
(O_o)
Undrede mig bare over hvad pointen i at havde alt sit "udstyr" fremvist i sin signatur?
Hvad er formålet?
#Edit: Så må vi se hvad det betyder.
Før i tiden, kan jeg huske at der var mange der havde sit grej under signatur. Jeg ved fra mig selv, at man kan være lidt nysgerrig, og vil gerne vide hvad andr eegentlig sidder med af it udstyr. I nogle tilfælde kan det være en hjælp, hvis man får problemer, og gerne vil have support.
men ja, det er bare en vane, men hvis du mener, at der ingen pointe er med det, så kan jeg godt sælge dig min signatur, og du vil så bestemme hvad jeg skal skrive.
Svindleren (29) skrev:men ja, det er bare en vane, men hvis du mener, at der ingen pointe er med det, så kan jeg godt sælge dig min signatur, og du vil så bestemme hvad jeg skal skrive.
Hvad skal sådan et arrangement koste?
Jeg byder en halv liter mælk. Den er åbnet for nogle dage siden, og på den står mindst holbar til d. 23/6.Svindleren (29) skrev:så kan jeg godt sælge dig min signatur, og du vil så bestemme hvad jeg skal skrive.
Dog vil det tage et par dage med posten, hvilket er værd at have i mente.
Jeg kan beklageligvis meddele af den anden halvdel af husholdningen har smidt mælken ud dags dato, men for at handlen skal gå igennem uden problemer er jeg villig til at investere i en frisk liter mælk 5-10 dage i forvejen, således at handlen kan gå igennem som planlagt.
Colgate'n skal jeg dog ikke kunne sige god for, efter al for lang tid, da sådan noget stads jo langsomt forsvinder.
Colgate'n skal jeg dog ikke kunne sige god for, efter al for lang tid, da sådan noget stads jo langsomt forsvinder.
Hvis vi alligevel skal eksperimentere, så giver jeg gerne porto til en liter minimælk i frysepose med løs knude. Hell, man kunne også smide et par tegnestifter i pakken og mærke den med "fragile".
Hvis pakken går i stykker, og det går ud over de andre varer, skal I vel betale erstatningskrav, right?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.