mboost-dp1
S: Acer Aspire 8930G
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Specs:
Normalt styresystem er Win Vista, men har fået Win 7 Ultimate, da min onkel ikke kunne køre det på hans bærbar. Der følger også en upgrade disk med fra Vista til 7 lavet specifikt til denne bærbar model.
7 måneder gammel, kvittering haves.
Sælges da jeg har købt mig en anden bærbar. Dem vil selvfølgelig have en helt clean installation (af Win 7) ved overtagelse af maskinen.
Hvis du har nogle spørgsmål kan jeg kontaktes på:
Email: [email protected]
Telefon: 31178581; Dog kun sms.
Pris: 7000 (Oprindelig pris: 8199)
Taske medfølger (Let slidt, plads til bærbar på op til 18,4 tommer, oprindelig pris: 400) samt lille hængelås til taske. God plads i tasken.
CPU: Intel Core 2 Duo 2,26 GHZ
Ram: 4gb
GFX: 1gb GeForce 9600M GT
Skærm: 18,4" Full HD
Hdd: 500gb SATA
Optisk Drev: Blu-Ray
Højtalere: Surround Sound 5.1
Wireless: b/g/n internal adapter
Antal USB porte: 4 (3 USB, 1 USB/eSata combo)
5-i-1 kortlæser og Bluetooth
Medie panel med touch
Numerisk tastatur
Normalt styresystem er Win Vista, men har fået Win 7 Ultimate, da min onkel ikke kunne køre det på hans bærbar. Der følger også en upgrade disk med fra Vista til 7 lavet specifikt til denne bærbar model.
7 måneder gammel, kvittering haves.
Sælges da jeg har købt mig en anden bærbar. Dem vil selvfølgelig have en helt clean installation (af Win 7) ved overtagelse af maskinen.
Hvis du har nogle spørgsmål kan jeg kontaktes på:
Email: [email protected]
Telefon: 31178581; Dog kun sms.
Pris: 7000 (Oprindelig pris: 8199)
Taske medfølger (Let slidt, plads til bærbar på op til 18,4 tommer, oprindelig pris: 400) samt lille hængelås til taske. God plads i tasken.
Colapusheren (7) skrev:Generelt er Acer vel mest anvendeligt som skærebræt og appelsinpresser?
Nej, det vil jeg nu ikke sige.
En Acer er en god billge spillecomputer, men de laver også arbejdscomputer til god priser.
Ja, en Acer er en computer, ja en Acer virker lige så ofte som de fleste andre produkter i samme klasse.
Men det gør en Lada også..
Personligt holder jeg mig langt fra Acer, HP (de popsmarte udgaver), LG, Medion osv osv.
Jeg kunne dog nok godt finde på at købe en brugt Lada (hvis den var velholdt) som min første bil når jeg når dertil..
Ja, en Acer er en computer, ja en Acer virker lige så ofte som de fleste andre produkter i samme klasse.
Men det gør en Lada også..
Personligt holder jeg mig langt fra Acer, HP (de popsmarte udgaver), LG, Medion osv osv.
Jeg kunne dog nok godt finde på at købe en brugt Lada (hvis den var velholdt) som min første bil når jeg når dertil..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.