mboost-dp1

dindeal har i prøvet det

Gå til bund
Gravatar #51 - Rainmeter
29. sep. 2012 20:27
Den med ordre nummer, kan altså også godt sådan "hovsa" lidt for dem, hvis firmaet betaler nok, eller sådan var det engang, jeg tror dog det er blevet meget bedre.

Det har jeg prøvet at forklare deres support mange gange :P Der henviser de blot til der retningslinjer og så mener de alt er godt.
Gravatar #52 - kasperd
29. sep. 2012 21:08
Jakob Jakobsen (50) skrev:
Så længe anmeldelser fra brugere der har bevist at de har handlet med en virksomhed ikke slettes, hvad er så problemet?
Man kan jo godt have handlet med et site uden at have fået et ordrenummer. Hvis man f.eks. bestiller en vare online tror jeg sjældent man får et ordrenummer før man har indtastet kortoplysninger. Dermed er det muligt at der bliver trukket penge uden at man har fået et ordrenummer. Hvis det sker, så er det da i allerhøjeste grad relevant.

Det kan også være at man ligger inde med oplysninger, som betyder at man aldrig nogensinde ville handle med firmaet. Hvis de oplysninger kan dokumenteres og er relevante for andre kunder, så kan jeg ikke se, hvorfor de skulle slettes.
Gravatar #53 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 21:45
Hvis der bliver trukket penge fra din konto og du kan/vil bevise det over for trustpilot, tror jeg ikke din anmeldelse bliver slettet.
Det samme hvis du kan dokumentere hvorfor andre ikke burde handle med virksomheden.
Gravatar #54 - Rainmeter
29. sep. 2012 21:54
Skal vi teste den?
Gravatar #55 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 22:10

Hvis du kan tvinge et firma til at prøve at svindle dig, så bare prøv.

[Edit]
Har faktisk prøvet det.
Fik dataworld.dk "dømt" af Forbrugerstyrelsen.
På trods af at dataworld brokkede sig, er min anmeldelse ikke blevet slettet. Eneste bevis var afgørelsen fra forbrugerstyrelsen.
Gravatar #56 - tormok
30. sep. 2012 03:01
Lina Balle
Lina Von Bale
Lina "von" Bale
Lina Balezantyte
l. concern aps
lb concern
parterapi
parterapueter
von bale terapi
parterapeuten
vonbale.dk
scandia vikar
håndværker
vikar
billige håndværkere
anden reklamevirksomhed
tvangsopløsning
håndværkertilbud
opløst
billige reklameomdelere
konkurs
omdeling af reklamer
lokaldistribution
lokal distribution aps
lokal reklame distribution aps
lokaldistribution.dk
wedding deluxe
brudekjoler
bryllupsarrangør
bryllupsplanlægning
weddingdeluxe.dk
håndværker hjælp kun 99/timen
Billige håndværker lokaldistribution
Gravatar #57 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2012 14:25
Det ser ud som om Trustpilot har været fornuftige og har fjernet Linas anmeldelser af hendes egne "virksomheder".
Gravatar #58 - Rainmeter
4. okt. 2012 15:22
http://www.trustpilot.dk/review/dindeal.dk

Det gik faktisk, det er nu anden gang min anmeldelse er til gennemgang. Og første gang lod de den ligge, nu må vi se hvor længe den går, det eneste bevis jeg har et link til denne tråd.
Gravatar #59 - kasperd
4. okt. 2012 15:43
Jakob Jakobsen (57) skrev:
Det ser ud som om Trustpilot har været fornuftige og har fjernet Linas anmeldelser af hendes egne "virksomheder".
Når jeg går ind på http://www.trustpilot.dk/users/276343 ser jeg stadigvæk tre anmeldelser af hendes egne virksomheder.

Det er nabosms.com, akutdistribution.dk og dindeal.dk.

Derudover har hun også en positiv anmeldelse af faatilbud.dk. Hvis man graver lidt mere i det tror jeg man vil finde at hun har en relation til den virksomhed.
Gravatar #60 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2012 15:46

Prøv at gå ind på de enkelte virksomheders sider på Trustpilot. Anmeldelserne er blevet fjernet.
Gravatar #61 - kasperd
4. okt. 2012 15:52
Jakob Jakobsen (60) skrev:
Prøv at gå ind på de enkelte virksomheders sider på Trustpilot.
Nogle af dem kan ikke ses på den måde, men anmeldelsen af akutdistribution.dk står der stadigvæk. Man undrer sig over hvordan Trustpilot har kodet deres site.

Gad vide om der overhovedet er nogen risiko ved at lave den slags falske anmeldelser? Hvis de blot slettes igen uden konsekvens, så er der ingen grund til ikke at prøve.
Gravatar #63 - Fjolle
9. okt. 2012 20:56
Damn.. Så EB læser både reddit og Newz.. :P
Gravatar #64 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. okt. 2012 03:33
Fjolle (63) skrev:
Damn.. Så EB DR læser både reddit og Newz.. :P

FYP

EB artiklen skrev:

Det afslører DR's Kontant

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login