mboost-dp1

dindeal har i prøvet det

Gå til bund
Gravatar #1 - bambi1
27. sep. 2012 13:44
Jeg skal bruge en billig hypnotisør, , og har fundet en god tilbud hos dindeal.dk og ville høre om der var nogen der har erfaringer med at handle med dem.
kan man stole på de deal sider?
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. sep. 2012 13:55
Jeg kan anbefale www.hypnose-syd.dk
- men det kommet an på hvor i landet du er fra

Det var så ikke det tråden handler om ...
Kender en der har brugt dindeal en gang - ellers har jeg kun (god) erfaring med Sweet Deal
Gravatar #3 - Ronson ⅍
27. sep. 2012 18:01
Jeg har hørt at dindeal er fusk og at de gør børn fortræd. Jeg håber dette havner på google så alle kan blive advaret.

Og det var altså dindeal.dk som fusker. Det har jeg hørt.
Gravatar #4 - Chewy
27. sep. 2012 18:18
Sidste og eneste gang jeg brugte dindeal.dk endte de med at snyde mig for 1500,-
Og eftersom firmaet var fuldstændigt umuligt at komme i kontakt med, er de stadig igang med at sylte sagen på 2. år nu...
HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM!!!
Gravatar #5 - Rainmeter
27. sep. 2012 18:18
dindeal.dk går ind for <slettet - red.> den kolde hårde facts.
Jeg vil begynde at sprede rygtet.
Gravatar #6 - NightZtorm
27. sep. 2012 18:22
dindeal.dk <slettet - red. > fik jeg bare lige lyst til at skrive
Gravatar #7 - apkat
27. sep. 2012 18:37
dindeal har været med i kontant og de snyder mega meget! de har selv snydt mig!
Gravatar #8 - Rainmeter
27. sep. 2012 18:37
To trustpilot with this shit.
Gravatar #9 - Qw_freak
27. sep. 2012 18:58
Snyd og bedrag, http://dindeal.dk
Gravatar #10 - Clauzii
27. sep. 2012 21:01
"Deal? Hvad er en deal? D Dagens deal, din deal, dindeal, deals, alle deals, deal sider, deal online, deal københavn, deal århus, deal aalborg,
deal sjælland, deal jylland, deal fyn. Tilbud i byne, tilbud fra byen deals tilbud.et er butikker som vil udbyde deres vare til en reduceret pris. Deal side har diverse udgaver af deals."

Gravatar #11 - kasperd
27. sep. 2012 22:12
Rainmeter (5) skrev:
dindeal.dk går ind for <slettet - red.>
<slettet - red. >
Gravatar #12 - Chewy
27. sep. 2012 23:25
@ #11
<slettet - red. >
Gravatar #13 - Bachy
27. sep. 2012 23:34
Hvornår har du sidst været ved lægen?
Gravatar #14 - Chewy
27. sep. 2012 23:41
Det kommer an på hvilken læge du snakker om, men jeg snakkede min psykitater d. 14. September...
Gravatar #15 - Chewy
27. sep. 2012 23:58
Og bør det ikke være manden dagligt har denne form for aggeren, der skulle snakke med en læge?
Gravatar #16 - Chewy
28. sep. 2012 00:15
Del lader til at firmaet er ejet af L. Concern, direktion der bestående af Lina Balezantyte.
<slettet - red. >
Det kan kun gå galt. Og jeg anbefaler alle der overvejer at handle hos dem, om at de ikke burde smide deres penge et sted hvor der er en lidt mere seriøst ledelse..
Gravatar #17 - Slettet Bruger [2911731799]
28. sep. 2012 06:23
Mon ikke der er tilbud på flygtninge med læge uddannelse på http://dindeal.dk ?<slettet - red. >
Gravatar #18 - HrJakobsen
28. sep. 2012 07:39
Jeg har hørt en masse om http://dindeal.dk , <slettet - red. >
Gravatar #19 - zin
28. sep. 2012 08:17
http://dindeal.dk <slettet - red. >. Det har jeg altså hørt!
Guantanamo Bay. Yea.
Gravatar #20 - Rainmeter
28. sep. 2012 08:31
Nu har jeg forsøge at få kontakt til dindeal.dk men de nægter at svare på mine mails!
Gravatar #21 - kasperd
28. sep. 2012 08:34
Hvis I gerne vil sikre at personer kan finde relevante oplysninger om dindeal.dk, så skal I ikke linke til sitet, men i stedet bruger url tags til at sikre at der linkes til en webside med relevante oplysninger om sitet. Hvis f.eks. man mener at http:/[url][/url]/newz.dk/forum/koeb-salg/dindeal-har-i-proevet-det-125903 har relevante oplysninger, så kunne linket se ud som dindeal.dk.
Gravatar #22 - Rainmeter
28. sep. 2012 08:44
Vi har plads nr 9 når man søger efter dindeal.dk på google, hvad chancerne får at få vores kritik højere op? så folk ikke bliver snydt af det fusker firma, som benytter sig at børnearbejde.
Gravatar #23 - Brugernavn
28. sep. 2012 08:46
Jeg tror kun Google har indekseret indlæg 1. Tålmodighed...
Gravatar #24 - arntc
28. sep. 2012 10:23
NightZtorm (6) skrev:
dindeal.dk <slettet - red> fik jeg bare lige lyst til at skrive

quoted for truth.
Gravatar #25 - Fjolle
28. sep. 2012 12:04
Jeg har hørt at dindeal.dk er en scam site.
Gravatar #26 - Clauzii
28. sep. 2012 14:20
Faktisk hedder firmaet bag ikke L. Concern men LB Concern. Som også driver www.weddingdeluxe.dk

Begge sites (dindeal og weddingdeluxe) er så fyldt med stavefejl, at selvom det ikke skulle være scam e.lign., ER det dog meget amatøragtigt og indbyder nok ikke synderligt til nye kunder.

Nåja, og nu hedder hun Line Von Bale. Og er åbenbart også parterapeut.
Gravatar #27 - bbb2020
28. sep. 2012 15:36
Altså - Når alle herinde linker til http://dindeal.dk/, så må det jo være fordi man ønsker at promovere siden og så kan den da ikke være så dårlig som I allesammen skriver.
Jeg tror altså ikke på jer. Den er jo hammerfuld af gode tilbud. Se selv...
Gravatar #28 - Chewy
28. sep. 2012 16:21
@ #26
© Copyright © 2012 - dindeal.dk - Cvr: 34624674 - Ejet af L Concern

Højre bund af dindeal.dk :-)
Gravatar #29 - Clauzii
28. sep. 2012 17:14
Sandsynligvis en skrivefejl. Googler man 'L Concern' dukker hun ikke op. Men med 'LB Concern' er der 'bid'.
Gravatar #30 - Chewy
28. sep. 2012 17:42
Gravatar #31 - kasperd
28. sep. 2012 17:52
Chewy (16) skrev:
Del lader til at firmaet er ejet af L. Concern, direktion der bestående af Lina Balezantyte.
Kan man hede det? Hvis man taster det efternavn ind i Google dukker der to forslag op "Lina Balezantyte" og "Diana Balezantyte".
Gravatar #32 - kasperd
28. sep. 2012 18:11
Jeg fandt denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/155339.aspx?PageIndex...

Bryllupsarrangøren spørger om gode råd til hvordan man forholder sig når man har kendskab til at konkurrenterne pynter på sandheden overfor kunderne.

paterapeuten føler sig så meget truffet og siger at alle godt ved det er hende der bliver snakket om.

Tråden er fra længe før dindeal.dk blev registreret.

For sjov skyld prøvede jeg at gå ind på DGS og søge efter Lina Balezantyte bare for at se om samme adresse skulle dukke op. DGS kendte dog ingen med det navn, i stedet kunne jeg så se en reklame fra nogen der opkøber dødsboer.

Hvis det virkeligt er samme person, som står bag, så må man jo spørge sig selv hvor tit den person skifter branche og hvorfor.
Gravatar #33 - Rainmeter
29. sep. 2012 07:47
Achievement unlocked

Nu kan alle se, hvis de søger efter firmaet, hvor meget de snyder og svindler folk!
Gravatar #34 - kasperd
29. sep. 2012 08:32
Chewy (28) skrev:
Cvr: 34624674
Jeg slog det nummer op på CVR registeret, og så at der var en feature til at se alle selskaber på adressen. Otte firmaer registreret på adressen. Heraf fire under konkurs behandling og en under tvangsopløsning.

Den virksomhed under tvangsopløsning hedder LOKAL REKLAME DISTRIBUTION ApS. Prøv at sammenholde det navn med tråden hvor parterapeuten snakker om sine kriminelle ansatte.

Af en eller anden grund dukker
http://avisen.dk/au-pair-20000-eller-jeg-siger-i-v... op, når man søger efter Lina Balezantyte. Der står ikke Balezantyte på den side, der omtales derimod Lina Von Bale. Navnet Von Bale er jeg stødt på på et af de tidligere links. Og en søgning efter navnene sammen antyder at Lina Balezantyte og Lina Von Bale er en og samme person.
Gravatar #35 - on_dope
29. sep. 2012 08:39
Denne tråd er nr 1 på google.dk når man søger på dindeal erfaring :D
Gravatar #36 - Emil Melgaard
29. sep. 2012 09:06
Det er også muligt at se hvilke sider hun ejer ved at kigge på hendes Trustpilotanmeldelser:

http://www.trustpilot.dk/users/276343

Hun har endda ratet Trustpilot dårligt fordi de har fjernet gode anmeldelser af hendes sider.
Gravatar #37 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 09:25
Har anmeldt hendes anmeldelser til Trustpilot.
Gravatar #38 - kasperd
29. sep. 2012 09:44
Emil Melgaard (36) skrev:
de har fjernet gode anmeldelser af hendes sider.
Indlæg #1 i denne tråd ligner noget hun selv har skrevet eller som er blevet skrevet på bestilling fra hende. Hvis man ser videre på den side ser man at hun har skrevet en anmeldelse af nabosms.com. A recorden for nabosms.com peger sjovt nok på samme IPv4 adresse som Lina Von Bale alias Lina Balezantytes domæner. Og navnet stemmer overens med et af de firmanavne jeg så på CVR registeret. Jeg ville undersøge om det var et af dem, der er under opløsning, men CVR registerets webserver er gået ned.

Domænet er registreret i navnet
whois skrev:
owner: Thomas Christensen
email: [email protected]
address: Knardrup Bygade 57
city: Knardrup
Jeg ved ikke om denne Thomas Christensen har nogen relation til Lina Balezantyte alias Lina Von Bale. Eller om han bare er en hostingudbyder som registrerer domæner til sine kunder under eget navn.

Jakob Jakobsen (37) skrev:
Har anmeldt hendes anmeldelser til Trustpilot.
Er det dig der har anmeldt hendes anmeldelse af nabosms.com?
Gravatar #39 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 09:49
kasperd (38) skrev:
Er det dig der har anmeldt hendes anmeldelse af nabosms.com?

Ja.
Kan dog ikke anmelde den for Akutdistribution.
Gravatar #40 - kasperd
29. sep. 2012 09:56
Jakob Jakobsen (39) skrev:
Kan dog ikke anmelde den for Akutdistribution.
Forhåbentligt kan Trustpilot lægge 2 og 2 sammen. Jeg håber Trustpilot suspenderer brugere, der gentagende gange skriver anmeldelser af deres egen virksomhed.
Gravatar #41 - Emil Melgaard
29. sep. 2012 10:24
kasperd (38) skrev:
Jeg ved ikke om denne Thomas Christensen har nogen relation til Lina Balezantyte alias Lina Von Bale.

Det ser ud til at de kender hinanden.

Fra en anden af hendes sider:

http://adventuredate.dk/index.php?page=faq skrev:
Hvem står bag AdventureDate?

Adventure Date er ejet af Lina Von Bale og Thomas Gudmun Christensen.
Gravatar #42 - Ronson ⅍
29. sep. 2012 11:53
Jeg elsker hendes anmeldese af "Venindeliv ApS"
undefined skrev:
Ideen er god, jeg har tilmeldt mig siden efter ejeren har reklameret for den alle steder og jeg mener uanset på hvilket en forum man er på så er ejeren på med sin reklame.Overdrevet? Mon ikke.

http://peecee.dk/uploads/092012/dobbeltmoral.jpg
http://peecee.dk/uploads/092012/imagesCA4093Q8.jpg
Gravatar #43 - kasperd
29. sep. 2012 15:55
Ronson (42) skrev:
Ideen er god, jeg har tilmeldt mig siden efter ejeren har reklameret for den alle steder og jeg mener uanset på hvilket en forum man er på så er ejeren på med sin reklame.Overdrevet? Mon ikke.
Det er da altid noget at hun selv indrømmer at hun overdriver. Ejeren af Venindeliv har f.eks. ikke reklameret for det på newz.dk forumet.
Gravatar #44 - kasperd
29. sep. 2012 16:08
Rainmeter (8) skrev:
To trustpilot with this shit.
Jeg kan se at der ca. samtidigt med den kommentar har Casper Højlund Christensen oprettet en anmeldelse af dindeal.dk. Men anmeldelsen er blevet anmeldt og kan ikke længere læses. Hvis den er lige så intetsigende som Caspers anmeldelser af hendes andre sites, så er det forståeligt nok at den anmeldelse er blevet anmeldt.

Det burde være muligt at skrive en relevant negativ anmeldelse af hendes sites. At hun spammer alverdens webforums og prøver at lave positive anmeldelser af sine egne sites på Trustpilot kunne sagtens bruges til at skrive noget mere relevant.
Gravatar #45 - Rainmeter
29. sep. 2012 17:49
Gjorde jeg os på dindeal.dk - de andre anmeldser var blot lige så intetsigende som hendes egene: "God side fin ide" . Der prøver jeg skam ikke lave verdens historie, eller noget fint, tænkte bare hvis hendes kunne gå kunne min også. den om dindeal.dk har trods alt været anmeldt i over en dag, men jeg kæmper jo med dem om en sådan anmeldelse kan gå an, fordi trust-shit mener jo klart man skal have handlet med firmaet for at kunne anmelde det, hvad firmaet eller gør og hvordan eller agere kan ikke i deres optik, være noget man kan stemple et firma for.
Trustpilot skrev:
Du må anmelde en virksomhed, senest efter 24 måneder, hvis:
Du har handlet/gennemført ordre et køb hos virksomheden (eller hvis en fra husstanden har gjort det, dog kun en anmeldelse pr ordrenummer pr husstand)
Du har/har haft en bruger på hjemmesiden, hvis der er tale om fora, dating-/spilsider osv

Det betyder også vi kan lave en anmeldes, som jeg gjort, på at hun anmelder sine egene firmaer.

Trustpilot skrev:
Anmeldelser kan slettes fra Trustpilots side af, såfremt:
Anmeldelsen er skrevet af en konkurrent (vi udleverer kun ordrenummer såfremt vi ikke modtager tilstrækkelig dokumentation til selv at kunne verificere en handelsrelation)
Det kan dokumenteres at anmelder er/har været ansat i eller ejer af virksomheden
Anmelder har oprettet flere profiler for at anmelde samme virksomhed flere gange

Herunder skal lige tilføjes at jeg mener trustpilot er et dårligt sted, at tjekke om et firma er seriøst, da firmaet er en betalende kunde hos trustpilot - og derved vægter tungere end mig, bare se at der ikke tages hensyn til at visse firmaer spammer omkring sig, men ingen straf kan få for det, man kan ikke engang bare ligge det som en kommentar om firmaet og ikke anmeldes.
Gravatar #46 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 19:15
Trustpilot er ikke det bedste sted, men jeg kan da godt forstå hvorfor visse anmeldelser fjernes.
Har du et ordrenummer på den ordre du har haft hos det firma du anmelder og er du saglig i din anmeldelse, så bliver dine anmeldelser ikke fjernet.
Gravatar #47 - kasperd
29. sep. 2012 19:30
Jakob Jakobsen (46) skrev:
Har du et ordrenummer på den ordre du har haft hos det firma du anmelder og er du saglig i din anmeldelse, så bliver dine anmeldelser ikke fjernet.
Man kan godt være saglig uden at have et ordrenummer.
Gravatar #48 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 19:38
Ja, men så er der også en god risiko for at din anmeldelse slettes, hvis firmaet vil have det, specielt hvis det er et betalende firma.
Gravatar #49 - kasperd
29. sep. 2012 20:03
Jakob Jakobsen (48) skrev:
Ja, men så er der også en god risiko for at din anmeldelse slettes, hvis firmaet vil have det, specielt hvis det er et betalende firma.
Hvis man kan betale sig fra at få dårlige anmeldelser fjernet, så er det jo ikke specielt troværdigt.
Gravatar #50 - Jakob Jakobsen
29. sep. 2012 20:26
Så længe anmeldelser fra brugere der har bevist at de har handlet med en virksomhed ikke slettes, hvad er så problemet?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login