mboost-dp1
Testere til laptops søges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Testere til laptops søges
Efter at vi har indgået flere samarbejdsaftaler med laptop-producenter, søger vi en eller flere seriøse og modne testere af laptops.
Du skal være
- Minimum 18 år
- Er ansvarsfuld
- Er i stand til at overholde en deadline
- Er typen som fuldfører dit arbejde
- Er pålidelig
- Behersker dit sprog med glans
- Har en bred IT viden på et godt niveau
- Har et digitalt kamera som tager skarpe billeder
Arbejdet er ulønnet, så din motivation til at søge jobbet kunne være glæden i at formidle nyheder til andre samt være en del af et hurtigt voksende site.
Kontakt os via email info AT laptopworld.dk for yderlige information.
Efter at vi har indgået flere samarbejdsaftaler med laptop-producenter, søger vi en eller flere seriøse og modne testere af laptops.
Du skal være
- Minimum 18 år
- Er ansvarsfuld
- Er i stand til at overholde en deadline
- Er typen som fuldfører dit arbejde
- Er pålidelig
- Behersker dit sprog med glans
- Har en bred IT viden på et godt niveau
- Har et digitalt kamera som tager skarpe billeder
Arbejdet er ulønnet, så din motivation til at søge jobbet kunne være glæden i at formidle nyheder til andre samt være en del af et hurtigt voksende site.
Kontakt os via email info AT laptopworld.dk for yderlige information.
Til dem der mener det er helt hen i vejret at man skal gøre det gratis, kan jeg sige at hvis man har planer om at teste produkter og leve af det, er dette et godt skridt på vejen da man derved kan vise at man har erfaring på området.
Det er en metode der er meget brugt i udlandet for at man kan vise sit værd, men det har aldri været populært herhjemme, da vi er opflasket med ordsproget "Hvis man vil arbejde gratis kan man få job alle steder", men man skal jo starte et sted.
Det er en metode der er meget brugt i udlandet for at man kan vise sit værd, men det har aldri været populært herhjemme, da vi er opflasket med ordsproget "Hvis man vil arbejde gratis kan man få job alle steder", men man skal jo starte et sted.
Aner ikke hvad det er for nørder jeg er omgivet af... tsk tsk tsk
Muligheden for at lege med en masse nyt hardware, og så har man mere travlt med mammon?... Hmmm
Havde jeg ikke arbejdet nat, havde jeg nok bedre haft kræfterne til det. Fuck hvor jeg sover rædsomt til tider... :D
Muligheden for at lege med en masse nyt hardware, og så har man mere travlt med mammon?... Hmmm
Havde jeg ikke arbejdet nat, havde jeg nok bedre haft kræfterne til det. Fuck hvor jeg sover rædsomt til tider... :D
Vil nu også indrømme at hvis jeg var 18år ville jeg da godt melde mig.. men bliver jeg desværre først til december... Det jeg mente med min kommentar i #3(som ikke var negativt ment:) ) var at der tit kommer nogen af de der gratis tester fra mange forskellige hjemmesider...
Men som #8 siger så fint er det vel en god måde...
Men som #8 siger så fint er det vel en god måde...
jeg ville skam gerne, deja vu var bare fordi det er den 3dje annonce efter laptop testere jeg har set i de sidste par maaneder.
men jeg er bosat i Dublin... saa nok ikke lige den optimale kandidat
( medmindre i gerne vil have testet kompatibilitet med Creative produkter :p )
men jeg er bosat i Dublin... saa nok ikke lige den optimale kandidat
( medmindre i gerne vil have testet kompatibilitet med Creative produkter :p )
Det er nok mine du har set :D
Jeg ville allerhelst skaffe test folk via mund til mund. Vi har beklageligt måtte skippe en anmeldelse fra en første gang tester som viste sig at skrive som et barn på 12år :(
Dette tør vi ikke tage chancen med igen. Derfor har vi skærpet vores "krav" lidt, og ser helst folk tilknyttet som allerede sidder med en laptop de evt kunne starte med at teste.
Vi har snart et nyt design klart, og her kommer mange spændende tiltag :D
Det er nok mine du har set :D
Jeg ville allerhelst skaffe test folk via mund til mund. Vi har beklageligt måtte skippe en anmeldelse fra en første gang tester som viste sig at skrive som et barn på 12år :(
Dette tør vi ikke tage chancen med igen. Derfor har vi skærpet vores "krav" lidt, og ser helst folk tilknyttet som allerede sidder med en laptop de evt kunne starte med at teste.
Vi har snart et nyt design klart, og her kommer mange spændende tiltag :D
Nu tror jeg ikke at "anmelder rollen" (hvilket er mit indtryk
at drejer sig om) kvalificerer specielt meget til en
ansættelse som tester i IT branchen.
----
Men folk skal melde sig frivilligt, arbejdet er formentligt
rimeligt sjovt for en som interesserer sig for emnet og
laptopworld.dk er mig bekendt ikke et profit foretagende -
så jeg kan ikke se noget problem i at det er uden betaling.
Nu tror jeg ikke at "anmelder rollen" (hvilket er mit indtryk
at drejer sig om) kvalificerer specielt meget til en
ansættelse som tester i IT branchen.
----
Men folk skal melde sig frivilligt, arbejdet er formentligt
rimeligt sjovt for en som interesserer sig for emnet og
laptopworld.dk er mig bekendt ikke et profit foretagende -
så jeg kan ikke se noget problem i at det er uden betaling.
Jeg kunne godt være interesseret.
Bare send laptops'ne til Kollegievej 4 vær. 43, 9000 Aalborg. Gæt selv navnet.
Eller smid en mail på "bkrogh [at] tnb.aau.dk"
Opfylder alle krav ellers.
Bare send laptops'ne til Kollegievej 4 vær. 43, 9000 Aalborg. Gæt selv navnet.
Eller smid en mail på "bkrogh [at] tnb.aau.dk"
Opfylder alle krav ellers.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.