mboost-dp1

Yndlings pizza-ingrediens?

Gå til bund
Gravatar #51 - MetteVoldum
29. nov. 2007 14:58
Jeg har også mega lyst til Pizza, har tænkt mig at give min "room8" og hendes kæreste pizza til aften :D
Gravatar #52 - Mr. Q
29. nov. 2007 14:59
#51 - Du er ikke tilfældigvis min kæresten roomie vel? :D
Gravatar #53 - Kisbye
29. nov. 2007 15:03
Løg, det er godt.
Gravatar #54 - Norrah
29. nov. 2007 15:03
Andet: d's special

grillede kartofler, soltørrede tomater og pesto

Årh hvad den er go'
Gravatar #55 - chris
29. nov. 2007 15:08

DELE

jeg sang fødselsdagssang
Gravatar #56 - rosenberg
29. nov. 2007 15:36
Der mangler sku da paprika, det virker på ALLE pizzaer, uanset fyld. Stemte dog ost.. ost kan man aldrig få nok af
Gravatar #57 - reefermadness2
29. nov. 2007 15:51
#44 blaaojet!
Det at spise kød er en luksus jeg tager mig, ligesom centralvarme, køre i tog/bil, elektricitet, hårde hvidevarer, IT og elektronik mm. også er en luksus.

Alt luksus forurener, og det kan du ikke komme uden om, lær at leve med det, det er ikke som om man bliver meget meget mindre bidrager til eventuelt global opvarmning ved ikke at spise kød!

Noget der ville hjælpe betragteligt var hvis du cykler i skole/arbejde, ikke bruger varme eller el, og ikke køber nogle ting som f.eks din sikkert elskede iPod, men så meget vil en sand naturist som dig vel ikke ofre ?!
Gravatar #58 - chris
29. nov. 2007 16:07

kast endelig om dig med begreber du ikke helt har styr på
naturistme er lidt hen ad nudisme
men lad være med at tage mit ord for det
prøv istedet http://www.naturister.dk/

jeg cykler i skole hver dag
bruger så meget kollektiv transport som jeg kan når jeg ikke har mulighed for at cykle
spiser cirka 85 - 90% økologisk
går ind for 100% vedvarende energi
bruger kollektiv tøjvask
har elsparepærer
bruger for det meste min blærbare istedet for den stationære
går ikke i tøj der er lavet af uld
køber fairtrade-ting når jeg kan komme til det
bruger fjernvarme

og hvor er det da et nedren argument at bruge:
Alt luksus forurener, og det kan du ikke komme uden om, lær at leve med det, det er ikke som om man bliver meget meget mindre bidrager til eventuelt global opvarmning ved ikke at spise kød!

det svarer lidt til at sige at danmark ligesågodt kan droppe at efterleve EU´s CO2-krav
fordi 5 mio mennesker gør ikke den store forskel...

- måske ikke
men en masse små forskelle KAN gøre den store

det er ligsom at varme dine rundstykker på brødristeren istedet for i ovnen
eller koge halvdelen af vandet i gryden og den anden halvdel i el-kedelen
huske at køre med låg
tage en ekstra trøje på istedet for at skrue op for varmen

OG ALT DET ANDET JAZZ...
Gravatar #59 - Rhazeal
29. nov. 2007 16:25
#58 -- Fedt, så kan jeg svine for to! :D
Gravatar #60 - Denn
29. nov. 2007 16:28
Mangler godt nok muligheden pølser.

Men, kebab + bearnaisesovs er altså alt for konge.
Gravatar #61 - Norrah
29. nov. 2007 16:32
bidrager til eventuelt global opvarmning ved ikke at spise kød!

Teknisk set så bidrager en ko, med så meget metan gas om dagen, at det faktisk er sundere for global opvarming. Hvis den var en Landrover.

Så jo hurtigere du kan få nedlagt de satans køer, og få dem slagtet og spist, jo bedre er det for naturen.

Så hvis i vil hjælpe naturen, så skal i bare spise så meget kød at de ikke kan følge med.

ER forresten selv vegetar. Så jeg er jo en af de der egoistiske miljøsvin.
Gravatar #62 - chris
29. nov. 2007 16:48

lidt trøste-info

der ville slet slet slet ikke være såmange køer hvis det ikke var fordi vi blev ved med insimenere dem kunstigt :)
Gravatar #63 - reefermadness2
29. nov. 2007 17:02
#61 ... tænk så på hvor meget du selv bidrager med, skal du og alle andre mennesker så også nedlægges :)
Gravatar #64 - TheBaptizer
29. nov. 2007 17:05
Hvor er kebab og bearnaise henne? Det er bestemt ingredienserne til min favorit pizza.

Men så må stemmen jo bare gå til ost, det kan heller ikke rigtig undværes fra en pizza.
Gravatar #65 - Norrah
29. nov. 2007 17:06
Et menneske har ikke fire maver, som alle er i en kronisk tilstand af dårlig mave.
Har i set en ko's afføring? Det hedder jo en kokasse af en grund! De fisser jo 24/7.
Gravatar #66 - Hundestejle
29. nov. 2007 17:11
#58: blaaoejet
Blåøjet? Det nick passer vist ret godt til dig ;)
Mens du lider under moralske skrupler for at nyde livet, så vælger vi andre at være en anse mindre ekstreme, og lever derfor en komfortabel tilværelse, hvor økoreligionen og deres ypperstepræster i WWF mfl. ikke styrer vores liv.
Men hvis du kan lide det, så skal du selvfølgelig bare fortsætte som hidtil.

I mellemtiden vil jeg bande lidt over Newz.dk. Først var der chokoladebar-pollen. Den sendte mig tilbage til Bounty som jeg har ædt en ti tykker af inden for den sidste uges tid. Nu er der pizza-pollen, der sende mig direkte ned til den lokale restaurant for at bestille en ordentlig pizza fyldt med diverse lækkerier. Uhm!
Det er fedende at læse newz.dk
Gravatar #67 - olfda
29. nov. 2007 17:21
#66 Hvad gjorde du så ved toiletpapirs pollen? ;-)
Gravatar #68 - MetteVoldum
29. nov. 2007 17:35
DET var godt, nu fik jeg min pizza :D
Gravatar #69 - Disky
29. nov. 2007 22:06
#blaaoejet

Nu påstår du at folk der spiser meget rødt kød er mere aggresive.

Lad os lige trække en parallel.

Okay fair nok, men se på det tidligere ungdomshus'es beboere, rigtigt mange af dem er veganere.
De mangler fuldstændigt respekt for andre mennesker, enhver situationsfornemmelse, ingen respekt for det etablerede samfund, dem og deres 'venner' er extremt destruktive (smadrede meget af nørrebro) osv.

Hmm, jeg tror jeg holder mig til rødt kød, jeg er fra naturens side IKKE aggresiv, og tanken om at blive ligesom ungdomshusets fans, er extremt afskyelig, ikke mindst at de samtidigt er enhedslisten fans ogsp.

EEEWWW

Ikke at jeg siger du er ligesom dem fra ungdomshuset, men jeg synes det er tankevækkende at de var inkarnerede veganere mange af dem, og så samtidigt har den opførsel de nu har.
Gravatar #70 - Norrah
29. nov. 2007 22:58
#69 det der er jo fuldstændigt latterligt, det har jo intet med kød at gøre.
De stakkels små mennesker havde jo bare røget sig så skæve at de ikke længere var i stand til at forstå forskel på vold og kærlighed. De skal hjælpes, ikke nedgøres.

Kød er ikke en faktor i denne sag.
Gravatar #71 - chris
29. nov. 2007 23:05

igen...
jeg er ikke dyreaktivist - og det er ikke derfor jeg er veganer...
ved ikke hvor det kom fra...

det er under 2% af folk der støtter ungdomshuset der kaster med sten..
og nej jeg sympatiserer på INGEN måde med de fornuftresistente røvhuller der med foragt for andres liv og egendom kaster med brosten, flasker og mikrobølgeovne...
jeg tilkendegiver gerne at der er nogle pansere der evt. kunne have fortjent den brosten... men det er derfor vi har et retssystem,,
desuden så stiller de heller ikke de dumme svin forrest... eller giver dem en anden farve dragt på... så ingen brosten herfra
men jeg går ind for ideen om et ungdomshus og jeg har også tit været derovre... indtil folk begyndte at stille ting på loftet og shiit... det var bare IKKE okay

om folk er på den yderste venstrefløj eller højrefløj er sq mig ligemeget...
hvis de kaster med ting eller på anden måde laver vold eller hærværk er det bare voldsmænd og de burde en tur ind i vestre fængsel

forresten-
hvormange foldboldfans har ikke deltaget i uroligheder igennem årene... - alligevel bliver der bygget stadions for rigtigt mange kommunale penge selvom at nogle fodboldklubber er aktieselskaber
------------------------------------------------

whoot..
hvilke moralske skrupler???
jeg vil bare gerne leve et sundt og rent liv
jeg har det helt fint med dem måde jeg lever på nu,...
altså det er jo ikke sårn at jeg er ved at dø af sult eller er underernæret...
at jeg giver mit lille biddrag til at redde verdenen kan jeg ikke forstå at folk har så FUCKIN ondt i røven over...
hvori ligger det ekstreme i kun at leve af grøntsager..
1/4del af indiens befolkning er veganere

og igen...
HVEM FUCK SIGER AT JEG ER MED I WWF...
ikke nok med at det også er navnet på et suttet wrestling firma
det er også navnet på en dyreværnsgruppe der bruger 40% af deres budget på reklamekampagner... og de har motherfuckin råd til lokaler inde midt på rådhuspladsen...
det giver jeg sq ikke meget for mand
Gravatar #72 - Mnc
30. nov. 2007 01:16
Bacon på tredjepladsen?

You people make me sick!
Gravatar #73 - xeenn
30. nov. 2007 01:19
Det var da sjovt som en poll om pizzatoppings kan blive til en diskution om miljø'et, ungdomshuset og fodboldfans.

Only on Newz.dk
Gravatar #74 - Mnc
30. nov. 2007 01:28
fik lige læst lidt backlog... (shit, fellas, what the hell)
Meningen med mit indlæg var naturligvis at bacon burde ligge nummer 1(, uanset hvilken mad vi snakker om).

Skal vi forresten ikke, nu vi er igang med veganersnak, og alt det andet pjat i tåger om, bringe en udbrændt joke på banen?
PETA, People Eating Tasty Animals.

Give edit button..
Gravatar #75 - Nasp
30. nov. 2007 02:28
Jeg stemte Ost, da Oregano ikke var der. Oregano er det ultimative pizza krydderi og kan bruges til alt.
Gravatar #76 - Xill
30. nov. 2007 06:13
#44: blaaoejet

en ko optager kun 4 % af alt det den spiser hvorimod et menneske optager 20%

men det betyder at der skal 5 gange så meget mad til at lave 1 kilo ko som der skal til at lave 1 kilo menneske...

er det ikke mest et argument for kannibalisme ?

Men jeg vil da tage det seriøst, det vil også kunne være en løsning til vores problem her på kollegiet med at der er for mange fyre. Hvis jeg kan spise en om måneden vil der før eller siden komme overtal at damer :-D

men jeg vil lige gøre det klart at en rigtig mand ikke kan leve uden kød !! :D
Gravatar #77 - Disky
30. nov. 2007 07:29
#blaaøjet:
og nej jeg sympatiserer på INGEN måde med de fornuftresistente røvhuller der med foragt for andres liv og egendom kaster med brosten, flasker og mikrobølgeovne...

Så det du siger er altså at bare fordi du er veganer er du ikke ligesom alle andre veganere.

Ahh du er ved at indse noget her.

Præcist ligesom at alle der spiser rødt kød ikke nødvendigvis er aggresive osv.

Pas på dine generaliseringer.

forresten-
hvormange foldboldfans har ikke deltaget i uroligheder igennem årene... - alligevel bliver der bygget stadions for rigtigt mange kommunale penge selvom at nogle fodboldklubber er aktieselskaber

Hvor mange mennesker spiser kød uden at være aggresive voldelige forurenede, miljø hadere ?

Forresten har du nogensinde overvejet at kigge lidt på dine egne tænder ? Så vil du opdage vi fra naturens side er lavet til at kunne håndtere både grøntsager og kød, det samme gælder vores fordøjelses system. Så kun at spise grønt, er reelt at gå imod evolutionen (eller hvis man er religiøs (er jeg IKKE) så at gå imod gud/allah/budda osv)).

Når du nu er veganer, så er der vel heller ikke noget som helst af dit tøj, dine ejendele osv, der har haft det mindste med dyr at gøre vel ?
F.eks. ingen læderbukser, lædersko osv.
Gravatar #78 - XorpiZ
30. nov. 2007 07:43

forresten-

Det er meget meget få - jeg vil umiddelbart skyde på 0,1%, hvis ikke mindre. Herhjemme er det altid "50 [indsæt klub]-fans går amok". Jeg vil umiddelbart mene, at de 50 udgør en minoritet, der er mindre end ungdomshusstøtterne!
Gravatar #79 - BeLLe
30. nov. 2007 09:27
Back on topic:

Chili er den vigtigste pizza topping fordi det skal på ALLE pizza'er ligemeget hvad den originalt består af
Gravatar #80 - Cugel
30. nov. 2007 10:09
hehe nice nok afsteming.. Jeg stemte pepperoni fordi jeg syntes at ost er ligesom pizza bunden.. det er en standard ting der næsten står i opskriften =P
Gravatar #81 - chris
30. nov. 2007 13:04
#77 læg mærke til at jeg skrev
har en tendens til at være aggressive og opfarende

skrev ikke at det var...
- det er noget jeg har set i et program fra discovery om hvorman men burde indrette fængsler i USA
der var éT fængsel hvor de havde skiftet over til en vegetarisk kost og volden var faldet over 40%

mener også at de nævner noget om en opdragelsesskole i "supersize me" hvor de er gået bort fra at servere rødt kød og at det har haft en posiktiv indvirkning på eleverne

Så det du siger er altså at bare fordi du er veganer er du ikke ligesom alle andre veganere

nej selvfølgelig er folk da forskellige..
det var heller ikke mig der dragede den paralel....
det var nogen der skød den i skoen på mig...

det svarer lidt til at sige at fordi EN pædofil er kødspiser..
så kan jeg udlede at alle folk der spiser kød er til børn...
.o0(jeg siger ikke at det er forkert)0o. men det er ned af samme gade....

og igen nej..
jeg ER veganer
så mine sko er plastic...
mine pigarmbånd er plastic
mine nittebælter er plastic
jeg spiser ikke vingummi
jeg drikker ikke fanta
jeg går ikke i uld
jeg går ikke i silke
jeg drikker ikke rød sodavand eller bruger nogen andre produkter der indeholder E120
Gravatar #82 - Huleboeren
30. nov. 2007 13:37
#81 men plasticen er lavet af 0,001% hesteskind - what do you do? :o
Gravatar #83 - Windcape
30. nov. 2007 13:44

Der findes ikke pizza uden ÆGTE ost og kød, dermed må vi konkludere at du aldrig har smagt eller spist pizza.

Medmindre du ikke altid har været hjernevasket plateæder.
Gravatar #84 - Windcape
30. nov. 2007 13:46
Og så endnu et faktum.

Ægte nørder spiser ægte pizza. Dermed kan en vegetar umulig være en ægte nørd.

EOD
Gravatar #85 - MetteVoldum
30. nov. 2007 14:12
#84.
Ægte nørder spiser ægte pizza. Dermed kan en vegetar umulig være en ægte nørd.

Hvad er det for en omgang lort at lukke ud? Ja undskyld mig, men tror liiige du skal slå ordet "nørd" op i ordbogen én gang til!
Gravatar #86 - luuuuu
30. nov. 2007 14:47
tomat, ost, kebab, oksestrimmel, jalapenos og tacosauce

mums eller hvad?
Gravatar #87 - luuuuu
30. nov. 2007 14:54
#84 & #85

hvorfor ikke nøjes med at diskutere hvad forskellen på en falsk og en ægte pizza er, når det nu er en pizza diskussion?

ordet nørd er jo blevet diskuteret så mange gange allerede, at det er alt for kedeligt at se på ske igen.

:)

ps. ægte nørder køber kun Pizza With Everything til 2 slack points
Gravatar #88 - Windcape
30. nov. 2007 16:14

Nørd er ikke defineret i min ordbog, derfor må jeg vel tillade mig at definere det ud fra populær kultur, som her på siden vil definere sig til en person der ihvertfald spiser ægte pizza.

Og #87 DER FINDES IKKE PIZZA UDEN OST !
Gravatar #89 - Norrah
30. nov. 2007 16:15
Rigtig pizza...!!

Forkert Pizza er lavet i en microovn, eller ikke bagt i en ovn på en stenplade.

Rigtig pizza, er lavet af "råvare" og er har en bund lavet af mel. Min favorit er Majsmel. Fuck kød, det er ikke noget man behøver. En rigtig pizza smager godt, og hvis man ikke kan lide køde, så er en Nr. 4 med kød, kød, kød, og en enkelt grøntsag som er lagt så den kan pilles af, noget af det mest ulækre man kan servere.

Min værste pizza, var dog en vegetar pizza. Bestilte 2, de er nemlig små, den var med: "Skinke pølser bacon og pepperoni".

Vi ved altså godt at smag kan kan varriere.
Det samme er med biler. Jeg fatter ikke at der er nogen der kan finde på at betale "rigtige" penge for en Fiat Multipla. Men den har solgt RIGTIG godt, og det må være verdens grimmeste bil.

Samtidig syntes selv samme person måske jeg er en idiot, fordi jeg har betalt 4.000,- for en jakke, som endda kun er lavet af uld.

Smag kan ikke diskuteres, så hvorfor prøve?

I kan ligesågodt begynde at argumentere for, hvorfor sort er flottere end hvid!
Gravatar #90 - Windcape
30. nov. 2007 17:22

Det sjove med veganeren her at han ikke snakker om smag, men moralske emo aspekter ved det at spise rigtige pizza.

Altså.. morale og pizza ? Filosofi hører sammen med te og kager, og pizza sammen med øl eller cola.
Gravatar #91 - Disky
30. nov. 2007 17:36
der var éT fængsel hvor de havde skiftet over til en vegetarisk kost og volden var faldet over 40%

Og det kunne måske ikke tænkes det skyldes du mangler ting der er i kødet ?

Eller der er mindre energi i det, og derfor mangler fangerne energi (kan selvfølgelig ses som værende positivt). Men det at man er i fængsel må være straf nok, straffe dem yderligere ved at nægte at de kan få kød er nok lige at gå over stregen.

Hvis det er helt okay, så skulle du som veganer hvis du kom i fængsel jo tvinges til at spise kød også, for at få en straf på samme niveau.
Gravatar #92 - LsV
30. nov. 2007 17:46
Åhh ja... en pizza kun med Chili :D
Gravatar #93 - chris
30. nov. 2007 18:19

det ved jeg ikke..
i sommers arbejdede jeg som fitness-instruktør
- føler da ikke at jeg mangler energi

løber rundt om begge viborgsøerne hver dag
og laver styrketræning 3 gange om ugen

ehm...
tror ikke at fængsels-vagterne er helt vilde med din ide...
da ungeren blev ryddet og de puttede alle veganerne i fængsel var der en del der gik i sultestrække for at få vegansk mad
(tænk på hvilket ramaskrig der ville være hvis man serverede flæskesteg for muslimer, jøder eller hinduer...)
men da det først kom efter 4 dage var der nogen der begyndte at spise mad med æg og mælk i fordi de ikke kunne holde til mere..
hvilket resulterede i en voldsom omgang racer-røv
eftersom at der ikke er toilet i cellerne måtte de stakkels fængselsbetjente løbe i pendulfart med små aktivister der har alvorlig diarré...
Gravatar #94 - David Munch
30. nov. 2007 18:34
Bearnaise - HELT klart! :D
Gravatar #95 - Disky
30. nov. 2007 18:35
ror ikke at fængsels-vagterne er helt vilde med din ide...
da ungeren blev ryddet og de puttede alle veganerne i fængsel var der en del der gik i sultestrække for at få vegansk mad

Det er da noget af det fedeste de længe har gjort.

De u tilpassede unge er 100% SELV skyld i de landede der, og så må de leve med de forhold der er derm hvis de ikke kan spise kød må de spise uden om. Jeg spiser ikke rå løg, derfor fjerner jeg de rå løg, meget nemt.

Jeg tror seriøst de færreste mennesker her i landet har haft det mindste ondt af de unge, tværtimod.

Forresten hvorfor har du slet ikke svaret på det med at vi fra naturens side er bygget til både køb og grønt.

Jeg glæder mig virkeligt til at høre hvorfor man skal kæmpe imod evolutionen.
Gravatar #96 - simonduun
30. nov. 2007 19:07
Damn... bliver sku helt sulten af at læse alle de indlæg!

En god indbagt pizza med spaghetti og kødsovs er mega froderen :D
Gravatar #97 - chris
30. nov. 2007 19:08

nu er jeg ikke tandlæge... eller på andeen måde dentist
men jeg ved bare at din krop har lettere ved at fordøje frugt og grønt - da det starter allerede oppe i munden
og med kød tager det længere tid fordi fiberstrukturen og proteinopbygningen er mere kompliceret end med tilsvarende planter...

men syns da mere vores tænder minder om hestetænder
end om katte/hunde-tænder

nu blev jeg selv anholdt og smidt i varetægtsfængsel den 1. marts...
dog mente både landsretten og højesteret at jeg IKKE skulle have været i varetægtsfængsel da jeg bare var en almindelig demonstrations-deltager..
så fik 29.000 for de 30 dage jeg sad inde..
men i byretten blev alle bare fængslet... og jeg MENER alle...
og der var masser af andre blev også frikendte og fik erstatninger...
- ligeledes blev jeg også frikendt for
vold, hærværk, §119, grov forstyrrelse af den offentlige ro og orden, og civil ulydighed...
også i både byret, landsret og højesteret ...

og selvom at jeg var der gider jeg ikke have flere kommentarer om at jeg er autonom og shit...
- har rettens ord for at jeg ikke deltog i ulovlighederne
og har i et problem med det kan i tage det op med lene espersen
Gravatar #98 - Disky
30. nov. 2007 19:31
og selvom at jeg var der

Ja det alene siger jo en del.

Hvis man er til stede når der sker sådanne ting, så er man selv uden om at man ryger i spjældet, det er jo fint du så bliver frikendt, men helt ærlig er man ikke ret 'blåøjet' når man overhovedet er til stede ?

Selv hvis man støtter sagen, så skulle man bruge sin sunde fornuft og fortrække sig, eller forsøge at stoppe balladen, da den begyndte. Det at man alligevel bliver der, er en måde at sige man sympatisere med det hærværk der foregik.

At rigtigt mange så ikke engang fordufter, når politiet gentagne gange bekendtgjorde at demonstrationen var opløst, viser jo en del om intelligensen i flokken (ikke personligt ment på dig). Jeg var selv i nærheden, eftersom jeg bor her og er nød til at handle osv, og tro mig jeg skyndte mig væk da politiet bekendtgjorde det. Jeg røg så heller ikke i fængsel.

ALLE der deltog skulle betale regningen, og derefter kan det MÅSKE komme på tale at de skal havde et nyt hus, f.eks. på Hans Ø.

Desværre har overborgmesteren en ryggrad der er svagere end en regnorms.

Først ødelagde hun det danske skolesystem (alle skal være lige dumme), og nu ødelægger hun folks respekt for lovgivningen samt lederne i kommunen :( Sørgeligt men sandt. Hun har understreget at man bare skal smadre en bydel så for man sin vilje.

men syns da mere vores tænder minder om hestetænder
end om katte/hunde-tænder

Jeg kender selvfølgeligt ikke dine tænder, men jeg ved mine hjørnetænder er der ikke for at flå i en vandmelon, men derimod i kød.
Gravatar #99 - chris
30. nov. 2007 19:45
heh..

ååårh du ser formeget fjernsyn min ven..
der var INGEN der hørte at demonstrationen blev opløst,,,
for panseren der sagde det stod og råbte ind i bagenden på en hollændervogn..
det lyder VILDT godt på TV2-newz (også kendt som TV2-ungdomshus) men på DR´1s billeder kan man ikke høre noget som helst..
samtidig var der pansere der stod og vinkede folk videre

at jeg deltager i en lovlig, anmeldt demonstration betyder da ikke at jeg har noget at gøre med nogen der kaster med brosten
. bare fordi man er AGF-fan betyder det jo ikke at man er white pride..

og HVORFOR HELVEDE SKAL VOLDSPSYKOPATER forindre mig i at udøve min grundlovssikrede demokratiske RET...

- eller spise gullerødder
Gravatar #100 - Disky
30. nov. 2007 19:52

ååårh du ser formeget fjernsyn min ven..

Jeg er IKKE din ven, og nej jeg ser tæt på IKKE noget TV.

Tværtimod overværede jeg det selv, og jo jeg hørte politiet sige det.

Men der er jo forventeligt at du påstår ingen af jeg kunne høre det, men i kunne vel heller ikke tænke så langt at det var seriøst dumt at smadre en bydel.

og HVORFOR HELVEDE SKAL VOLDSPSYKOPATER forindre mig i at udøve min grundlovssikrede demokratiske RET...

Hvad gjorde du for at stoppe det ? Du var selv en del af demonstrationen, som LOVLIGT blev opløst af politiet. At du påstår du ikke hørte det, ændre ikke på at politiet brugte lovgivningen til at opløse den.
Hvor mange gange den dag sagde du til nogen at det nok var dumt at smadre byen ? at antænde containere, at ødelægge vinduer i butikker der var fuldstændigt uden skyld.

Hvad gjorde du ? Eller var du reelt fuldstændig ligeglad med det ?

Når man ser på hvad de unge havde gemt af ting i ungdomshuset ja så skal man være SERIØST naiv (eller blåøjet) for at tro de kun ville det bedste.

Nu er det jo enhedslisten der støtter det hele helt vildt, så jeg synes seriøst i alle skulle gå sammen som gode socialister og betale regningen for rydningen, hærværk, politiets overarbejde osv. Som gode samfundsborgere, eller rækker jeres socialisme kun til at i vil ha ting og sager (med i mener jeg den gruppering af mennesker som du demonstrerede sammen med, ikke specifikt dig)

eller spise gullerødder

Smager også ganske udmærket i reven form, som extra til en stor saftig rød bøf, sammen med en god krydret rødvin osv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login