mboost-dp1
Whee #1 indlæg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Firehand:
Jeg burger mine øjne, men du bruger da vidst ikke dit fucking læseorgan! Jeg skrev at der burde være retfærdigt diktatur herinde!
Newz.dk burde lave et regelsæt, og hvis ikke folk kan overholde det, så er det ud. Mere er der ikke i det, og at der ryger et par som sidder via den sammen proxy/gateway, ja too bad...
Jeg burger mine øjne, men du bruger da vidst ikke dit fucking læseorgan! Jeg skrev at der burde være retfærdigt diktatur herinde!
Newz.dk burde lave et regelsæt, og hvis ikke folk kan overholde det, så er det ud. Mere er der ikke i det, og at der ryger et par som sidder via den sammen proxy/gateway, ja too bad...
Hvad med at hmn laver en auto funktion der automatisk siger "weee #1" så er det jo ikke nogen point med det sige det længere...
Nå okay, ja sådan havde jeg ikke set det:P Men synes nu dog det ikke er så slemt længere og jeg gider alligevel ikke tage mig af dem..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.