mboost-dp1

Whee #1 indlæg

Gå til bund
Gravatar #51 - Farfar
14. apr. 2003 19:54
Altså du mener newz.dk er godt fordi her findes mange som ynder at lukke "sjovt" mundlort ud?

Og nej, det er ikke "at sige sin mening" at lukke lort ud.
Personligt har jeg lyst til at kvæle de personer som står bag følgende indlæg på denne afstemning:
#1, #3, #4, #5, #6, #7, #9, #10, #11, #19, #24, #28 nu gider jeg ikke at notere flere ned.

Men hvis bare folk tænkte sig om før de trykkede på "Gem" knappen. Et indlæg som indeholder et enkelt smiley eller et "lol" hører fandme ikke hjemme på et forum, men på en ussel IRC kanal på Quakenet.

De gyldne ord:

<STRONG>Vi har ikke brug for endnu et forum hvor anarki hersker, vi har brug for et forum hvor diktatoriske men retfærdige admins hersker. Admins som kan trække klare grænser og som tør og vil slå hårdt ned på dem som ikke er lovlydige debattøre.</STRONG>
Gravatar #52 - dasbutt
14. apr. 2003 19:57
Willie: "argh, too many wee ones!"
Gravatar #53 - Ekbatana
14. apr. 2003 20:26
#51 Okay.. du kommer med hvad men kan kalde direkte trulser imod utallige andre i forumet. Angriber deres humor/værdier, indbyrdes kommunikation og altså deres liv som sådan.
Og bare for lige at slutte flot sviner du lige "en ussel IRC kanal" til.Alt i alt et godt indlæg "en lovlydig debattør".

Et forum er et sted hvor folk snakker. Intet andet. Der bør ikke gælde en anden lov en den gældende lov i den "virkelige verden".Og der skal også være plads til en del vrøvl.

Personligt syntes jeg at alt den snak om irak,linux, microsoft,naturparkerne og pingviner er absurd og til at blive tosset af. Det er ikke en del af min verden og mindst lige så ligegyldigt som wee indlægene.

Men selvfølge kræver jeg dem da ikke slettet og jeg overlever.
Gravatar #54 - Yasw
14. apr. 2003 20:28
#34 - Det er fandme også lamt og iriterende at nogen skriver med centreret skrift !
Gravatar #55 - ToFFo
14. apr. 2003 21:05
Indlæg?? er det ligesom et indlæg i det her forum eller en advertisement eller noget der sparkes op i ansigtet?? er ikke helt med. hvis jeg dog bare var nørd =C
Gravatar #56 - Lynge
14. apr. 2003 21:14
#20 west:

Du burde simpelthen skydes og bagbindes!!!

Ikke alle 12-årige er lige så umodne, ignorante og latterlige som nogle af brugerne der er 22. Alderen har INTET at sige. Stop med jeres latterlige aldersdiskrimination.

Derudover mener jeg at, da det er et offenligt fora, så skal de ikke slettes, og det KAN scrolles over.

Til ham som fabler om reklamespam, så kan det SLET ikke sammenlignes! reklamemails tager tid og plads, det gør de små ubetydelige kommentarer ikke. Man skal ikke slette dem, bare scrolle over dem.

Stemte selv "<STRONG>Gider ikke se dem, men admins bør ikke pille ved indlæg.</STRONG>" da jeg mener det er den mest fornuftige af de 5. En ignorefunktion er latterlig, da man overhovedet ikke har muligheden for at følge med i en diskussion, hvis vedkommende faktisk også har noget på hjerte engang imellem.

Vil lige slutte af med, endnu engang, at svine west. Det er for latterligt at sige "12-årig". Jeg kan SIMPELTHEN ikke klare det. Er selv 17, og er hverken specielt moden, eller umoden, men derfor kan JEG sgu godt finde ud af at opføre mig "civiliseret" på et fora. Det er der mange 12-årige der også kan. Der er også mange der ikke kan, men sådan er det også med de 22-årige, de 17-årige, de 45-årige... osv!

Farfar, du er vist ikke gamer hva'? - Har du ondt i røven over at folk chatter? - Du KAN FANDME bare scrolle over de posts... og ja, jeg har ondt i røven... over folk som dig. Der ikke fatter begreber som "ytringsfrihed" og "sort humor". Få dog for fanden den pind ud af røven, og tag en cola.
Jeg synes det er fedt når folk fyrer noget sjovt af, og så har jeg ikke noget problem med at skrive "#13, LOL!!! :D"... du kan for fanden da ignorere det!
- desuden er der så ABSOLUT ikke noget galt med Quakenet. Der sker bare ikke noget ulovligt... (måske lidt... men det kan slet ikke sammenlignes med efnet, dalnet, irc-chat.net, irchighway OSV!)
Gravatar #57 - TWFH
14. apr. 2003 22:00
Ytringsfrihed kan også misbruges - og den bliver det flittigt. "Jeg har ret til at sige hvad jeg vil". Ja det har du, men hvis du er møghamrende irriterende på et værtshus, er du i risiko for at få et par på hovedet, herinde bliver du maks. skældt ud. Kalder du en person med tyrkisk baggrund for "perker" offentligt, risikerer du tiltale for brud på racismeparagraffen, og kalder du Jønke psykopat risikerer du at blive sagsøgt for injurier (eller også får du slag). I virkelighedens verden står man til ansvar for hvad man siger, og selv om newz.dk ikke er virkelighedens verden (men handler om den), betyder det ikke at en masse 13-årige møgunger (ikke at jeg har noget imod 13-årige, det er en metafor for barnagtig opførsel i mangel af bedre) skal bruge det som undskyldning, for at opføre sig som værende udfordrede i pli-afdelingen.
Jeg har intet mod at en debat kører af sporet, den slags er vel mere eller mindre at forvente i et offentligt tilgængeligt forum, men når det går over i regulær "du er dum og fatter intet" og "Wee, nr. X" (især det sidste) er det sgu' for meget! Enkelte snakker om sort humor i denne sammenhæng - hvad filen har det med humor at gøre? Jubler i også hver gang i er den første der køber en øl eller given drink i baren, eller hver gang i er de første der møder på arbejde eller i skole?
Gravatar #58 - damp
14. apr. 2003 22:12
<STRONG>#57 </STRONG><B>Wuzz : </B>
Jeg vil bare lige sige at jeg tit jubler når jeg er den første til at gøre ting. At det så komme af at min enorme dovenskab er skyld i at jeg kun èn gang hver 4 år gør noget som den første er vel sagen uvedkommen <STRONG>:)</STRONG>
Gravatar #59 - Ekbatana
14. apr. 2003 23:14
#57 Er det du siger ikke at ytringsfrihed er godt nok så længe jeg biliger/forstår hvad der bliver sagt...
det er da lidt dumt..

JJfi777 555f65 jkjf kuydf41 lkjikf 4fg jhg1 kjd uekuupg moæoiydsnpæuh gæliue æ0oe nnww..fææoeot.!

Forstod du ikke det forgående var det nok ikke bestemt for dig. Accepter det.
Gravatar #60 - TWFH
14. apr. 2003 23:45
#58: Jamen, tillykke med hver gang du er den første til et eller andet, men ti stille med det. Det gør dig ikke til et bedre menneske, og der er ikke særligt mange der syntes det er "ha-ha"-sjovt. Måske blandt dine venner, men hvis de er ligesådan må de også gerne være så venlige at klappe i :)

#59: Det jeg ville frem til er at man ikke bør lade ytringsfriheden overskygge sund fornuft og god opførsel, og det er et problem med mange unge i dag - total mangel på blot fundamentale manerer (og det er ikke gode manerer at være belastende), beklager hvis det ikke fremgik tydeligt nok.

Det har også været nævnt at "vi" bare kan "scrolle over det" og være ligeglade - omvendt kan jeg så sige at "i" bare kan "lade være med at skrive det"...
Gravatar #61 - AMDPOWER
15. apr. 2003 02:01
JEG HAR LIGE GÅET ARKIVET IGENNEM OG DET HAR VIST SIG I MIN SØGEN AT DET VAR "BAAL" DET STARTEDE #1

http://www.newz.dk/forum_item.php?id=20833
Gravatar #62 - Smajli
15. apr. 2003 02:16
#61: det kan jeg kun svare "8" til.
Gravatar #63 - cas2
15. apr. 2003 02:28
Problemet er ikke bare WEE #1. Problemet er at alle tråde efter hånden er totalt useriøse. Det er ikke fedt at skulle læse en masse pis igennem, hvis det man leder efter er en seriøs debat. Det er gået op i flaming, bullshit, og noobs der udtaler sig smart om ting de ikke ved noget om. Da jeg begyndte at komme her på sitet, blev nyhederne rent faktisk diskuteret (på mere eller mindre saglig vis). Det er ikke længere "sitet for rigtige nørder", men "sitet for useriøse teenage gamere/flamere/lamere", og det synes jeg er rigtig ærgeligt! Man har ikke lyst til at indsende nyheder, når man godt ved at den efterfølgende diskussions tråd på forhånd er dumt til nonsens. Hvis folk fx. begyndte at stille spørgsmål til de ting de ikke forstod, og folk tog spørgsmål seriøst, ville vi være tilbage til noget vi kunne bruge til noget. Men hvis man er noob og stiller et spørgsmål, bliver man totalt flamet af en masse andre noobs, der i få tilfælde aner hvad de taler om. I kan klamre jer til ytringsfrihed alt det i vil, det i gør svarer til at tage til en XXlug event, og insistere på at snakke off-topic i munden på de andre. Så ville man også blive smidt ud.

TAG JER SAMMEN!

Eller gå til forummet og lav en flaming tråd, når i ikke finder emnet interessant. Der er ingen grund til at ødelægge nyheds trådene for os andre ...

#51: Helt enig!!

#53: Hvis du ikke gider diskutere pingviner, hardware etc. hvad laver du så her? Det er ikke "nyheder for small talkere".

#61: Fandt du også ud af hvilken tråd ordet "WEE" første gang indgik i?
Gravatar #64 - WILD-FOX
15. apr. 2003 06:01
#ALL
Nu er det ik for at ødelægge alles humør her inden, men prøv lige at tage en kig på alt det "pis" i har skrevet, også jer der brokker jer over de andre...
Og så snakker i om ytringsfriheden uden at vide hvad det er...
Vis man slettet alt det der ik havde med topic at gøre havde vi ca. 5 indlæg der omhandler topic og et par stykker der indeholder en &frac12; linje om topic...
Og dem der ik kan klare nutidens sprog og humor, ja hop ud fra et højhus for det bliver ik som det var før, livet går vidre(for nogne af os)...

-WILD-FOX-
Gravatar #65 - WILD-FOX
15. apr. 2003 06:40
#ALL
Vis nogen skulle være i tvivl så kig en gang på nedestående link...
http://www.ytringsfrihed.dk/love/grundloven.shtml
kig engang på <A name=p76><B>§</B></A> 77
eller
http://www.ytringsfrihed.dk/love/menneskerettighed...
stk. 1 og 2...
eller
http://www.ytringsfrihed.dk/love/fn-erklaeringen-1...
så tror jeg folk ved hvad vi snakker om...

-WILD-FOX-
Gravatar #66 - Pringle
15. apr. 2003 07:41
Enig i at det ikke nødvendigvis er alderen....men jeg har en snigende mistanke om at wee-tomhjernerne allesammen spiller Counterstrike.

:D
Gravatar #67 - Pringle
15. apr. 2003 07:43

Du forudsætter at "wee" osv. kan tolkes som en ytring. Jeg ser det mere som et grynt fra en padde, der har glemt at gå på land.
Gravatar #68 - Farfar
15. apr. 2003 07:53
For det første!

Fuck ytringsfrihed!

Hvis jeg var admin herinde havde og har jeg ret til at rette i indlæg smide folk ud og mishandle andre, da det er MIT forum. Men da jeg ikke er admin kan jeg bestemme over jer.
Newz.dk burde ikke være demokrati, det burde være retfærdigt diktatur, og det er sådan det bedst styres.
Men jeg kan prøve at videre give hvad jeg er 99% sikker på at newz.dk's admins ville havde jeg sagde til jer med de ligegyldige indlæg. Og det er hvad jeg skriver nu:

Et forum er til for at diskutere et emne i. Indlæg i et forum skal være gennemtænkte, on-topic, overvejet og fri for fejl. "Fuck din mor" er ikke ingen af disse ting. Hvis det eneste man har lyst til er at skrive "Fuck din mor" i sine indlæg så smut over på et "fuck din mor" forum. Længere er den ikke.

Og god opførsel er påkrævet! Hvis ens hjerne ikke kan håndtere andet end nogle frakteret forsøg på en sætning så smut pomfrit!
Og til Wuzz, your my man!
Gravatar #69 - |-weaber-|
15. apr. 2003 07:58
Indlæg???? Hvad fanden er det

Ahhh okay...

:D :D :D :D :D :D :D :D
Gravatar #70 - Equinox
15. apr. 2003 08:16
*extreme mode on*

Lave et opslag på newz med regler for opførsel i forums (kunne ikke finde et sådan pt). Heri skriver i at inslag ala. "wee nr #1" ses som brud på netiquetten. Anmeld herefter alle brud på denne regel til forbryderens isp. Jeg ved at der i TDC's vilkår for Bredbånd, er grund til lukning ved brud på netiquette!

(http://privat.tdc.dk/artikel.php?id=41969)

sektion 15/O

*extreme mode off*

Seriøst... Det er et meget svært spørgsmål. Hvornår er det for meget? Jeg har været fast læser af newz de sidste 2-3 år og jeg føler først at det er i det sidste års tid det er begyndt at blive et problem. Jeg har selv stemt for at man skulel kunne ignorerer indlægene. Måske det kunne laves på en måde så brugerne kunne vælge om de ville se ignorerede indlæg og adminerne så kunne sætte et ignore flag ved "stødende" indlæg.

just my .02€

Eq
Gravatar #71 - WILD-FOX
15. apr. 2003 08:54
Nej... jeg ser det som en morsom spøg eller bare en glad bruger af newz.dk
Vis du kigger på mit indlæg #64 og 65, så andtyder jeg at det er den der har noget imod det og kritiser dem der skriver det der er noget galt med...

-WILD-FOX-
Gravatar #72 - Farfar
15. apr. 2003 09:04
Altså du synes at alle skal have lov til at skrive hvad de vil, så længe de selv synes det er sjovt?

Hvis "ja" så har jeg lyst til at konfrontere dine forældre med et par bøger om børneopdragelse.
Gravatar #73 - fjols
15. apr. 2003 09:21
<STRONG>Farfar</STRONG>, du er da den mest konservative gamle mand jeg længe er stødt på... Du går vel også ind for at man skal have lov til at slå sine børn, sin hund og sin kone?
Gravatar #74 - RedCalf
15. apr. 2003 09:41
Jeg strår lidt uforstående over for at ytringsfriheden bliver bragt i spil?!?
Der er tale om News administratore/moderatore skal gribe ind over for sitets intigritet/seriøsitet. Så kan alle dem som har lyst til at ytre deres "weee #1" sende det til ekstra-bladets "i øvrigt mener jeg" eller ringe ind til Bubbers søndagsklub. (de har nok størst chance for at få deres budskab igennem hos den sidste).
Man kan i yderste konsekvens forstille sig at newz.dk udvikler sig til et forum, hvor den ene halvdel spammer for vildt med "weee #x" og den anden flamer folk.
Hvis jeg var moderator, fik folk sparket hvis deres indlæg gang på gang er off-topic.
Jeg mener off-topic ting kan tolereres, så længe det er seriøse indlælg.

Alt i alt: Jeg mener admins/mods skal udøve den magt de har. Så vi andre ikke skal bruge oceaner af tid på at lede efter de indlæg som er seriøse.
Gravatar #75 - Sjakalen|
15. apr. 2003 11:01
hehe kan ikke bringe mit pis i kog :o) da det er dem der har et et problem og ikke mig
Gravatar #76 - -ÜberG33k-
15. apr. 2003 11:48
Jeg har da personligt også selv skrevet det for sjovt et par gange...men ikke uden at skrive noget relevant samtidigt...!
Har f.eks. lige opdateret siden og set der er kommet en ny nyhed som jeg finder spændende og kommenterer og derefter ser at jeg faktisk har den første post, så har jeg da for sjov skyld lige rettet mit indlæg til wee nr. 1! og derefter det jeg har skrevet om emnet..!
Har sq ikke noget imod at folk skriver det, hvis de syntes det er sjovt kun at skriver weeee nr. 1 HAHAHAHAHA tabere.....osv..! så lad dem da, jeg kan personligt kun grine over dem! Så kan jeg tilfreds sidde og smile over der findes nogen derude der er dummere end mig:P
Gravatar #77 - stone
15. apr. 2003 12:25

jo flere der skriver "wee, se hvor dum jeg er", jo flere af de serioese brugere forlader forumet.

saa kan i jo sidde og skrive "weeee" til hinanden, og have det aah saa morsomt.

/stone
Gravatar #78 - Blank
15. apr. 2003 12:59
vil give ordneren ret..

lav en ny regl, som giver tilladelse til at offentligører deres e-mail, som vi brugere så vil tilmelde alt muligt SPAM shit :), så kan de lærer det..
Gravatar #79 - MIG
15. apr. 2003 13:09
Personligt mener jeg at wee nr# er totalt lige meget bare folk ville lade være med at bruge de næste 10 posts på at flame personen.

Åhh, #68 <STRONG>farfar</STRONG>
Kunne du ikke lige rette lidt i det indlæg, fx "Men da jeg ikke er admin kan jeg bestemme over jer."
Gravatar #80 - DarkWing
15. apr. 2003 13:16
Indlæg? Hvad for nogle indlæg?
Her er sq da kun flames...
Gravatar #81 - Onde Pik
15. apr. 2003 13:38
Er pisse ligeglad.... halvdelen af posts der bliver skrevet er ikke en fis værd alligevel så det gør ikke den store forskel.
Gravatar #82 - Pingo_Denmark
15. apr. 2003 13:43
De kunne lige så godt skrive

"Whee #1 og så synes jeg at CS er godt"
eller
"Whee #1 jeg ser bamses billedbog"
eller
"Whee #1 og så bliver jeg et tudefjæs hvis mit meget vigtige og informative indlæg bliver slettet"
eller
"Whee #1 og altid kold før tolv når jeg går i byen, med skoletaske selvf."
Gravatar #83 - cnr
15. apr. 2003 13:45
(flameshield activated, flamethrower coming online)

#51 Farfar

Siden mit indlæg #19 var for kort og præcis til at du magter at fatte det, vil jeg da gerne uddybe.

Selv om det er skide irriterende med alle de wee poster, er det at fortrække frem for at admin skal sidde og træffe for mange subjektive valg om hvad der må komme med, og hvad der ikke må komme med.

Jeg beklager at jeg formulerede mig vha. en hentydning til George Orwell's Animal Farm (der bla. omhandler kontrol med nyhedsstrømmen), samt at jeg i denne post har været et svin og brugt ord med mere end en stavelse.

STORE NAR!
Gravatar #84 - Simm
15. apr. 2003 15:01
Køl af, mand...Det er onsdag, og snart tid til påskebryg... ;)
Gravatar #85 - Skarr
15. apr. 2003 15:09
Hvis nu flertallet svarede at de skulle slettes, ville adminsene så også begynde at gøre det?
Gravatar #86 - xbeeps
15. apr. 2003 15:20
fatter ikke hvad der er så farligt i at folk siger "wee #1". Er det fordi man føler sig ekstra moden, når man tilhører gruppen der er ekstra skeptiske over for indlæg med en hvis del glæde?

Første gang jeg så et indlæg med det syntes jeg det var sjovt, og jeg har stadig ikke noget imod det. Jeg synes det er en af de ting der kunne være karakteristisk for newz.dk - ja faktisk et forenene udtryk man kunne bruge i andre kontekster.

I stedet er det blevet en kedeligt debat om ytringsfrihed og sure mennesker der får ondt i røven over ingenting. Personligt synes jeg at newz.dk efter denne farce er blev et mindre rart sted at være - den grad af sammenhold der har været har lidt et knæk, idet det er en meningsdeling i et spørgsmål DER ER KOMPLET LATTERLIGT.

det var så mine 0.02€ (det er vel ikke forbudt at skrive ?)
Gravatar #87 - FloppyOverdrive
15. apr. 2003 15:28
Jeg mener helt sikkert at der mangler en stemmeBox,
som hedder:
"Wheeeee syntes de er for fede"
Gravatar #88 - Knold
15. apr. 2003 16:08
Hvad med at indføre en form for "regular expresion" i sin profil, så man kunne definere at beskeder der f.eks. indeholder "wee" eller "#1" ikke bliver vist?
Gravatar #89 - cnr
15. apr. 2003 18:09

Aaaaaaahhhhhh påskebryg :o)
Gravatar #90 - GrillBiller
15. apr. 2003 19:41
Wheeee... Gamle Ole.
Gravatar #91 - metatroN
15. apr. 2003 19:45
Ja jeg syntes det er for langt ude at folk ikke lige kan scrole over de kommentare som folk smider som de ik bryder sig om det kan ikke være så svært og tager jer ik mere en 1 sek så hvad er problemet, vis i har ledgigt så kan jeg godt forstå men det tvivler jeg på at nogle af jer her inde har.
og helt ærligt er i virklig så små og storsnudet at i ikke kan se over en kommentar hvor der står #5 LOL osv.
det er utroligt tag jer sammen i lever godt og i et godt land det her er sQ en så lille ting at i burde kunne leve med det!
Og det med at svine folk til som er 12 og sige at de ik' kan finde ud af at opføre sig ordenligt i et fora det er for langt ude at fyre af den/de personer i menner kan jo være hvilken som helst alder!
men ærligemening er lad det dog være som det er nu. det er meget sjovt at have de forskellige små posts som man kan grine lidt af en gang i mellem og bringe et lille smil frem.
Gravatar #92 - /ph
15. apr. 2003 19:45

<B>@#88 </B>Genialt. Men hvad skal så forhindre "Gee nr 1" og "Hurra, jeg skrev først" indlæg?
Gravatar #93 - Hvidtpulver
15. apr. 2003 20:17
Jeg synes "weee" beskeder er for fede!!! og jeg har også tænkt mig at poste en "wee #100" besked hvis jeg kan nå det ;)
Gravatar #94 - Knold
15. apr. 2003 20:36
Det vil selvfølgelig blive svært, men beskederne vil i hvertfald ikke blive så ensartede, når folk alligevel ved, at folk ignorerer dem.
Gravatar #95 - /ph
15. apr. 2003 22:38

Jeg ser din påstand, men ikke dit argument..
Gravatar #96 - cas2
16. apr. 2003 02:35
<STRONG>Til alle jer der synes vi er gamle, kedelige og sure ..</STRONG>

Vi der brokker os er givet vis både ældre, mere kedelige og mere sure end mange af jer andre. Det ændrer bare ikke ved det faktum at det her site er til læsning/debat om nørdede nyheder. Der er ikke noget som helst nørdet ved den evige kommentar "Intel sutter", eller "whee #1". Istedet for fx. at sige "Intel sutter", så prøv at sæt jer ind i tingene, og argumenter for hvorfor de sutter - det er meget længe siden jeg har set en seriøs hardware debat herinde. Alle dem der bare har set nogle Sisoft eller 3dmark benchmarks, og derudfra siger "Intel sutter", kunne helt sikkert lære en masse hvis i tog tingene seriøst og stillede nogle spørgsmål, istedet for at ødelægge forummet for os andre, og tvinge os andre steder hen.
Gravatar #97 - WierdoCC
16. apr. 2003 07:15
Well said. Også lang tid siden jeg har set en seriøs hardware debat. Håber de vender tilbage, da jeg ikke altid har set alle fordele/ulemper ved et stykke hardware, men det finder man jo ud af når man deltager i en sådan debat.
Gravatar #98 - seahawk
16. apr. 2003 07:48
Nu fik jeg kun læst til ca. indlæg 50, men jeg synes man skal vende den om - Hvis newz ikke agter at gøre noget ved sådanne indlæg(og andre barnligheder), må vi jo bare lave et identisk community med lidt skrappere regler!

Ikke at det skal ses som en trussel, da jeg dybest set synes det er fjollet at lave det samme 2 gange - men det kan jo desværre blive nødvendigt!
Gravatar #99 - Firehand
16. apr. 2003 08:31
[Flame]#57 Nu er det lige at du skriver om at være "møghamrende irriterende" og at tildele flade i forbindelse med druk... Mener du dermed at du har ret til at censurere alle du føler irriterer dig? Eller som Nietzsche sagde "Mod tåbens pande hjælper kun den knyttede næve"? Well, GFU, men IMHO har du tabt. Har hørt at de kan bruge folk med den indstilling på Cuba.

#68 Farfar: "Retfærdigt Diktatur"... Bruger du nogensinde øjnene? Helt ærligt, ville de lave afstemningen hvis de var ligeglade med hvad folk mener?

[FlameBreak]#83 Skægt at du lige skulle nævne "Animal farm", jeg sad mere og tænkte på "1984".[/FlameBreak]

#96 "Vi der brokker os er givet vis både ældre, mere kedelige og mere sure end mange af jer andre."Skal det forstås sådan at man bliver muggen i skægget når man bliver gammel? Eller bare sådan at du føler dig ældre end os andre og er fuld af fordomme?[/Flame]

[Indlæg]Modsat hvad der står ovenfor, så er jeg heller ikke tilhænger af ovenstående WEEEEEE Blahblah indlæg, men jeg er endnu mindre tilhænger af et totalitært styre, uanset hvor det foregår.
Regler er noget man laver eller ikke laver for at de skal overholdes. Vælger man ikke at lave dem, så er det i og for sig et signal i sig selv. Regler er ikke noget man bare lige laver om når de pludselig ikke passer ind i ens egne planer. Det er kun dårlige forældre der gør den slags.
Essensen af det er at selvom det IMHO er noget pjat, så er det der. Self. kunne det bare censureres væk, men hvad så næste gang? Banne IP'ere? oki, det koster lige 70 mulige Newz-læsere fra det her kollegie hvis een weee'er... Er det retfærdighed? Hvor stopper vi henne?
[/Indlæg]

[Semiflame]Prøv da for helvede lige at spørge Jer selv om det virkeligt er så stort et problem eller det bare er Jer der mangler noget at ynke i Jeres hverdag![/Semiflame]
Gravatar #100 - Firehand
16. apr. 2003 08:32
Ville lige undgå endnu en Weee ;o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login