mboost-dp1
Vil Mango-opdateringen få dig til at købe en WP7-telefon?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg har stemt måske. Nu skal jeg lige se, hvad Apple byder på i næste måned, og præsterer de ikke tilstrækkeligt, så er det meget sandsynligt, at jeg udskifter min iPhone med noget WP7. Det er dejligt at have muligheder, så man til enhver tid kan fravælge Android. <3
Så behøver du ikke at stemme. Men du kan stadig skrive i kommentarerne, at du er glad for, det ikke er Android.
Mnc (7) skrev:#3,4,5
Man bør vel stemme ja, hvis man allerede har købt en WP7 telefon, med forventningen om, at Mango kommer og hjælper danske kunder ved bl.a., at give dem adgang til Market og i den dur. :P
Hvis du stemmer ja, så siger du at du har tænkt dig at købe en telefon mere.
Ja, jeg ved godt det er flueknepperi, men man får svar som man spørger - Specielt når der er nørder man spørger.
Stemte Nej fordi jeg lige har købt ny tlf for et par måneder siden.
Men derudover glæder jeg mig til at få en WP7 i hænderne på et tidspunkt... Bare for at se hvordan det føles :)
(Prøvede Win8 dev. preview, og hadede de tiles. Tror det fungerer bedre på en tablet/phone end på en desktop-pc lolol)
Men derudover glæder jeg mig til at få en WP7 i hænderne på et tidspunkt... Bare for at se hvordan det føles :)
(Prøvede Win8 dev. preview, og hadede de tiles. Tror det fungerer bedre på en tablet/phone end på en desktop-pc lolol)
Nej. Har WP7 og de ændringer, der kommer for mango er ikke nok. Køber android som privattelefon, så må vi se, hvor WP7 er om 6 mdr. Lige nu er det ikke godt nok og det bliver det heller ikke med mango.
Jeg tror min mening om emnet er velkendt. Men jeg ser da frem til at køre det endelige build af Mango, efter at have haft Mango på telefonen siden slutningen af Juni.
Windows Phone dækker mine behov perfekt. Systemet er lækkert at bruge, og at udvikle software til. Jeg har ingen mangler, og alting køre flydende, med rigtig god batteritid.
Jeg er ikke så tilfreds med Samsung's hardware, så jeg ser frem til Nokia's SeaRay, som jeg godt kunne finde på at købe.
Jeg kan kun sige at jeg synes at Windows Phone dækker mine behov langt bedre end Android og iPhone gør. Apps er faktisk ikke noget der er brug for, udover til tant og fjas, da alt nødvendig funktionalitet for mig, er integeret direkte i systemet.
Specielt Facebook og Twitter integrationen er et stort win for mig.
Windows Phone dækker mine behov perfekt. Systemet er lækkert at bruge, og at udvikle software til. Jeg har ingen mangler, og alting køre flydende, med rigtig god batteritid.
Jeg er ikke så tilfreds med Samsung's hardware, så jeg ser frem til Nokia's SeaRay, som jeg godt kunne finde på at købe.
Jeg kan kun sige at jeg synes at Windows Phone dækker mine behov langt bedre end Android og iPhone gør. Apps er faktisk ikke noget der er brug for, udover til tant og fjas, da alt nødvendig funktionalitet for mig, er integeret direkte i systemet.
Windcape (15) skrev:Jeg tror min mening om emnet er velkendt. Men jeg ser da frem til at køre det endelige build af Mango, efter at have haft Mango på telefonen siden slutningen af Juni.
Batteri tiden på den omnia 7 jeg blev udstyret med var ganske fornuftig. Ingen tvivl om det. Jeg opnår dog samme batteri tid med min nuværende android telefon.
Hvad er din anke ved omnia 7'eren? Jeg synes det rent hw mæssigt var en lækker telefon.
Positivt at du sådan lige pludselig har fået øjnene op for at der er andre behov end dine og at wp måske ikke dækker alles behov.
Windcape (15) skrev:Jeg er ikke så tilfreds med Samsung's hardware, så jeg ser frem til Nokia's SeaRay, som jeg godt kunne finde på at købe.
Hvad mangler du da ?
Jeg savner at Microsoft's Marketplace får et løft. Når jeg browser igennem listen over programmer vil jeg gerne kunne se hvad de kan, mens jeg browser i dem og ikke først hvis jeg vælger at gå ind under detaljer for dem.
Hvis jeg feks leder efter et program som kan hjælpe mig med at tælle tennisbolde, så skal jeg gå ind under programmer og finde de programmer som har et navn eller logo der indikerer at de bruges til at tælle tennisbolde og så gå ind under detaljer for hvert enkelt program for at kunne læse hvad programmet gør.
Efter at have været inde under detaljer for hver enkelt program og returnerer til listen over programmer igen, så bliver listen over programmer sorteret tilfældigt. Det betyder at jeg nu skal starte forfra med at bladre igennem alle de programmer der findes - Een gang til.
Hubert (16) skrev:Hvad er din anke ved omnia 7'eren? Jeg synes det rent hw mæssigt var en lækker telefon.
At den ikke kan ligge lige på et bord, pga. måden bagdækslet er monteret på.Mort (17) skrev:Hvad mangler du da ?
Og jeg synes at bagdækslet falder alt for nemt af. Og så at den er for glat, hvilket gør den svær at bruge med én hånd.
Jeg ville købe en Windows Phone også selvom Mango ikke kom :) Den er sku dejlig nem at arbejde med til hr hansen brug
Windcape (18) skrev:At den ikke kan ligge lige på et bord, pga. måden bagdækslet er monteret på.Mort (17) skrev:Hvad mangler du da ?
Og jeg synes at bagdækslet falder alt for nemt af. Og så at den er for glat, hvilket gør den svær at bruge med én hånd.
Det eneste jeg kan nikke genkendende til er at den er fandens glat. Jeg har ikke haft problemer med bagpladen. Du er sikker på at du ikke har sat den forkert på? :p
Den omnia 7 jeg havde var helt flad på ryggen. Og derfor var der ingen problemer med at den kunne ligge på bordet. Og bagpladen var ikke til at få af når jeg havde behov for det.
Den er jo ikke 100% plan på bagsiden. "knappen" du bruger til at fjerne dækslet med, går jo lidt ud, og dermed gør at telefonen ikke ligger fuldstændigt plan.XorpiZ (24) skrev:og til at få telefonen til at ligge fladt på bordet.
Dvs. hvis man trykker ude i siden (f.eks. på tilbage knappen), så vipper telefonen en lille smule.
Altså noget upraktisk!
http://dl.dropbox.com/u/1744224/samsungbacklid.png
Knappen markeret i den røde cirkel. Den gør jo netop at telefonen IKKE er 100% flad på bagsiden.
Derfor er Samsungs Pressebilleder også fake...
Knappen markeret i den røde cirkel. Den gør jo netop at telefonen IKKE er 100% flad på bagsiden.
Derfor er Samsungs Pressebilleder også fake...
Windcape (25) skrev:Den er jo ikke 100% plan på bagsiden. "knappen" du bruger til at fjerne dækslet med, går jo lidt ud, og dermed gør at telefonen ikke ligger fuldstændigt plan.
Dvs. hvis man trykker ude i siden (f.eks. på tilbage knappen), så vipper telefonen en lille smule.
Altså noget upraktisk!
Jeg mener nu der er langt større ulemper ved telefonen end lige den lille knap du mener udgør et så stort problem. Jeg har lige som #29 ikke haft problemer med at få aktiveret noget uden at den vipper...
SlettetBruger (33) skrev:Igen... Du siger der er ulemper men eneste ulempe er så at du ikke er fan?
Suk :(
For mig er wp jo netop en større ulempen end en knap bagpå... HW mæssigt har jeg ikke funde nogle ulemper ved omnia 7'eren.
Det største problem ved omnia 7'eren ud over at det er en wp telefon er et problem jeg løb ind i et par gange. Datadelen af radioen stopper med at virke. Tale delen virker fint men det er ikke muligt at gå på nettet og synce mails førend telefonen bliver genstartet. Et problem jeg ofte har set på både Nokia og HTC også dog i langt større grad på de 2 sidst nævnte.
Hubert (34) skrev:Det største problem ved omnia 7'eren ud over at det er en wp telefon er et problem jeg løb ind i et par gange. Datadelen af radioen stopper med at virke.
Mener det er blevet rettet i en firmware-update for nylig. Men der må vel være andre kritikpunkter?
Jeg er meget voldelig når jeg trykker på tilbage knappen!XorpiZ (29) skrev:Korrekt - men jeg kan sagtens aktivere Bing og gå tilbage uden at vippe telefonen. Man skal jo bare røre, og ikke trykke.
Og som udvikler sidder jeg jo normalt og spammer løs på skærmen. Dog har jeg fundet en god løsning, og det er at lade telefonen ligge ud over kanten på et lille bord (som min skærm står på), så den ligger helt plan.
Jeg glæder mig til Mango, da jeg (endnu) ikke har installeret den firmware opdatering :pXorpiZ (35) skrev:Mener det er blevet rettet i en firmware-update for nylig.
Den (var) nemlig ikke Mango Beta kompatibel
Windcape (23) skrev:Lokkemad: Samsung Omjnia W (Minder en del om Galaxy II)
Lad os bare sige Samsung Galaxy S 1 i stedet. Omnia W har præcist de samme specs som Galaxy S 1, bortset fra at processoren kører 1.4 GHz i stedet for 1 GHz.
Lidt pinligt at relancere en telefon, der er mere end 1 år gammel, som noget nyt.
Hmm, ja, det virker også lidt underligt.Zhadow (37) skrev:Lidt pinligt at relancere en telefon, der er mere end 1 år gammel, som noget nyt.
Modsat så tror jeg ideen er at konkurrere mere på prisen. Den koster jo trodsalt omkring 2000 kr. mindre end Galaxy II.
Udover den lave hukommelse, synes jeg sådan set dens specs er fine. Min Omnia 7 kører alting flydende, så jeg har sådan set ikke brug for bedre performance -- hellere bedre fysisk design, kamera, og mere hukommelse. (Selvom jeg aldrig har nået mine 8gb max)
fjols (39) skrev:Jeg vil netop overveje at købe den telefon udelukkende pga. prisen. Jeg har endnu ikke oplevet nogen opgaver jeg har brug for hvor en større CPU er et must.
Jeg kunne ikke lige finde prisen, da jeg skrev mit indlæg. Men det lyder som et godt køb til de penge IMO.
XorpiZ (41) skrev:Det er ikke helt dumt.
Nej, men jeg er lidt skuffet, da alle rygterne (som man jo aldrig skal stole på) sagde at det ville blive en S2'er som windows phone. Men det er måske et spørgsmål om tid.
XorpiZ (43) skrev:Det var ikke Omnia W, der var tale om der. Det var, mig bekendt, Focus S.
Set kunne det tyde på, selvom de ikke deler processor.
XorpiZ (35) skrev:Mener det er blevet rettet i en firmware-update for nylig. Men der må vel være andre kritikpunkter?
Det er muligt at det er blevet rettet. Jeg bruger ikke den omnia 7 mere så det skal jeg ikke kunne sige. Og ja den største ulempe for mig ved telefonen er sådan set wp...
Hubert (46) skrev:Det er muligt at det er blevet rettet. Jeg bruger ikke den omnia 7 mere så det skal jeg ikke kunne sige. Og ja den største ulempe for mig ved telefonen er sådan set wp...
Men du må vel kunne forklare HVAD, der er galt med WP, istedet for bare at sige "det er WP...".
XorpiZ (47) skrev:Men du må vel kunne forklare HVAD, der er galt med WP, istedet for bare at sige "det er WP...".
Til en start så var jeg voldsomt begrænset. Det bliver der jo så godt nok rettet op på med mango. Men der er så vidt jeg ved stadig ikke udsigt til en ssh klient på wp.
Jeg synes ikke at deres gui er særlig optimal. Jeg foretrækker flere 'desktops' istedet for at skal rulle ned for at finde mine ting. Tiles halløjet er nyt men igen ikke noget jeg mener er noget særligt.
SSH og tiles. That's your gripe? Wow...
Tiles er mest af alt en tilvænningssag. Jeg syntes også at det var kamp-underligt i starten, men nu har jeg vænnet mig til det.
Og jeg har endnu ikke forstået det med en SSH klient... At skrive kommandoer på et touch-tastatur må da være nederen, så hellere gribe en laptop og klare det derfra...
Jeg bliver irriteret på touchtastaturer bare af, at jeg skal taste mit password. :P
Tiles er mest af alt en tilvænningssag. Jeg syntes også at det var kamp-underligt i starten, men nu har jeg vænnet mig til det.
Og jeg har endnu ikke forstået det med en SSH klient... At skrive kommandoer på et touch-tastatur må da være nederen, så hellere gribe en laptop og klare det derfra...
Jeg bliver irriteret på touchtastaturer bare af, at jeg skal taste mit password. :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.