mboost-dp1

Vil du anskaffe dig en iPhone 4, til trods for antenneproblemet?

Gå til bund
Gravatar #51 - gnаrfsan
24. jul. 2010 20:22
LinguaIgnota (46) skrev:
Jaeh, hvis alle andre telefonproducenter skal gøre det samme. F.eks. HTC.

Og hvor blev deres pressemøde af?

Gravatar #52 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2010 20:38
Jonasdonbaek (47) skrev:
Ja netop, lave sit EGET app. Hvor mange Newbie skod app's tror du lige der vil opstå?!? AndroidBoi.

Nok ikke lige så mange som der allerede er på app store.
Og er det desuden ikke fuldstændigt ligemeget, der er ingen der tvinger en til at installere dem.

Hvor har jeg skrevet at Android er bedre end IOS eller Windows Mobile?
Ja jeg kan godt lide Android, men jeg går ikke og tror at Google/HTC er ufejlbarlige, som mange Apple-brugere gør.
Jeg køber det der er bedst på det tidspunkt jeg køber ny telefon og denne gang var det Android.
Gravatar #53 - gnаrfsan
24. jul. 2010 20:47
Jakob Jakobsen (52) skrev:
som mange Apple-brugere gør.

Det tror jeg nu ikke at der er mange Apple brugere der gør. Men der er mange der ikke tror at problemet er så stort, som det bliver blæst op til i pressen. Jeg kender ikke mange Apple brugere, der aldrig har oplevet fejl med Apple produkter. Det kniber straks mere at finde dem mht. IBM produkter.

Der er bugs i iOS 4, og der har der også været i alle dem før. Men det har nu sjældent været andet end nogle irriterende småting. Den mest irriterende ting er at man nogen gange ikke kan justere volumen før musikken spiller, og når man har haft den i bilen med fuld knald på, og skal ha headsettet i, så gør det lidt små ondt, for man får nemlig ikke altid at vide om man justerer den rigtige volumen (speaker eller jack).

Nåja, og så funger mine push mail setups ikke for tiden.
Gravatar #54 - Slettet Bruger [3540481998]
24. jul. 2010 21:45
DanaKaZ (50) skrev:
Read'em and weep.

Oh come on, gimme a break MS.

Ej af betydning for mig alligevel, andet end at jeg lige fik den der lussing.
Gravatar #55 - Jonasdonbaek
25. jul. 2010 10:02
gnarfsan (53) skrev:
Det tror jeg nu ikke at der er mange Apple brugere der gør. Men der er mange der ikke tror at problemet er så stort, som det bliver blæst op til i pressen. Jeg kender ikke mange Apple brugere, der aldrig har oplevet fejl med Apple produkter. Det kniber straks mere at finde dem mht. IBM produkter.

Der er bugs i iOS 4, og der har der også været i alle dem før. Men det har nu sjældent været andet end nogle irriterende småting. Den mest irriterende ting er at man nogen gange ikke kan justere volumen før musikken spiller, og når man har haft den i bilen med fuld knald på, og skal ha headsettet i, så gør det lidt små ondt, for man får nemlig ikke altid at vide om man justerer den rigtige volumen (speaker eller jack).

Nåja, og så funger mine push mail setups ikke for tiden.

Then you fail, det virker for mig?
Gravatar #56 - gnаrfsan
25. jul. 2010 10:08
Jonasdonbaek (55) skrev:
Then you fail, det virker for mig?

Tjah, det er jo ikke fordi jeg har så mange muligheder for at lave fejl.
Jeg kan sagtens hente mails, de kommer bare ikke automatisk selvom jeg har push slået til.
Gravatar #57 - Jonasdonbaek
25. jul. 2010 10:22
gnarfsan (56) skrev:
Tjah, det er jo ikke fordi jeg har så mange muligheder for at lave fejl.
Jeg kan sagtens hente mails, de kommer bare ikke automatisk selvom jeg har push slået til.

Mærkeligt.
Gravatar #58 - Trucha
25. jul. 2010 13:20
Det korte svar er ja, jeg skal have en iPhone 4.

Problemet er bare, at jeg allerede har en iPhone 3GS. Og har faktisk aldrig været så glad for en telefon før. Så spørgsmålet er i virkeligheden, om jeg overhovedet har brug for en iPhone 4, selvom det kribler i mig for at købe den.

Det ender nok med, at jeg venter indtil der er kommet en fornuftig omsætning i produkterne og Apple har lanceret en coated version, som definitivt udelukker antenneproblemet. Selvom iPhone 4 antenneproblemer tilsyneladende ikke eksisterer i Danmark. Det peger alle kilder hvert fald på det ikke gør, inklusive produktteknikere fra 3, Telenor og Telia.
Gravatar #59 - Systran
25. jul. 2010 15:08
Jeg synes, der mangler en mulighed, der hedder:

"Jeg venter med at beslutte mig til jeg ser, om det også er et problem i Danmark.
Gravatar #60 - gnаrfsan
25. jul. 2010 15:13
Systran (59) skrev:
"Jeg venter med at beslutte mig til jeg ser, om det også er et problem i Danmark.

Det er samme problem i Danmark, du kommer bare på Edge istedet for at miste signalet, når dækningen ikke er god.
Gravatar #61 - lnc12
25. jul. 2010 18:59
Jeg har en iPhone 3G og jeg køber helt klart IKKE en 4gen, vil langt heller havde Android, ikke fordi iPhone er god, 4gen har ejg prøvet og den er lækker, kan bare meget bedre lide androide

Hov forresten jeg har prøvet Windows 7 mobile proseries og det sukcs, det når hverken iOS eller Android til bunden af fødderne
Gravatar #62 - XorpiZ
25. jul. 2010 19:02
Af ren nysgerrighed - hvor har du prøvet WP7?
Gravatar #63 - Slettet Bruger [3540481998]
25. jul. 2010 19:08
lnc12 (61) skrev:
Windows 7 mobile proseries

Efter der ikke findes noget der hedder det siger jeg FUD ^^

Windows phone 7

Proseries er
http://www.proseriespet.com/public/jpage/1/p/Home/content.do skrev:
Hundemad
Så det er klart det ikke køre ordentligt hvis du fx har valgt den forkerte kostplan. Prøv den til katten, der er fisk.
Gravatar #64 - Aputech
25. jul. 2010 19:37
Vi må få indført en mystisk rating.
Gravatar #65 - lnc12
25. jul. 2010 19:46
@63 Undskyld mente det blev kaldt proseries
@62 En af mine venner har beta
Gravatar #66 - Slettet Bruger [3540481998]
25. jul. 2010 19:48
Lidt mere specifikt? hvornår og hvordan?

Sikker på det ikke er noget andet du har prøvet?
Gravatar #67 - gnаrfsan
25. jul. 2010 19:52
SlettetBruger (66) skrev:
Sikker på det ikke er noget andet du har prøvet?

Det er ikke særligt svært at genkende. Der er ikke andet på markedet, der bare tilnærmelsesvist ligner.
Gravatar #68 - Slettet Bruger [3540481998]
25. jul. 2010 20:03
gnarfsan (67) skrev:
Det er ikke særligt svært at genkende. Der er ikke andet på markedet, der bare tilnærmelsesvist ligner.

^^ Næ men who knows. Det virker meget utroværdigt.

Har der været messe i barcelona for nylig? eller var det på det sorte markede?
Gravatar #69 - gnаrfsan
25. jul. 2010 20:07
SlettetBruger (68) skrev:
Det virker meget utroværdigt.

MS deler det jo officielt ud til ansatte. Der er mange af dem i Danmark.
Et link mere: http://www.engadget.com/2010/07/21/microsoft-to-em...
Gravatar #70 - lnc12
25. jul. 2010 20:07
@68 Messen i Barcelona var for længe siden og ja jeg er på at det var det, han er DEV, han havde også BETA af iOS (efter den var udgivet af Apple nv)
Gravatar #71 - Slettet Bruger [3540481998]
25. jul. 2010 20:33
gnarfsan (69) skrev:
MS deler det jo officielt ud til ansatte. Der er mange af dem i Danmark.
Et link mere: http://www.engadget.com/2010/07/21/microsoft-to-em...

Yes gnarf, men det var jo for nylig. MWC var i februar ^^ det var bare det der undrede mig.

#70 Hvad er det så der er skidt ved det? ud over en tvivlsom performance og mangel på apps, da det var en tidlig udgave.
Gravatar #72 - lnc12
25. jul. 2010 21:10
@71 Det er bare måden man skal finde rundt i det på, syntes langt fra det virker logisk, og så er det som du siger en tidlig udgave, men jeg brugte det i 8 time og det gik ned 4 gange, det har jeg aldrig prøvet med en iOS eller iPhone OS beta, at det er gået ned så tit.
Performance syntes jeg ikke var slemt faktisk, var det nok det der imponeret mig mest i forhold til at det var en BETA.

Men skal jeg havde fat i et mobil OS skal jeg ahvde fat i det Israelerne har gang i det ser så fedt ud, det var også på messen i Barcelona, det har kun set filmen af, men fuck det ser fedt ud, styr alt med din tommeltot
Gravatar #73 - gnаrfsan
25. jul. 2010 21:25
lnc12 (72) skrev:
Men skal jeg havde fat i et mobil OS skal jeg ahvde fat i det Israelerne har gang i det ser så fedt ud, det var også på messen i Barcelona, det har kun set filmen af, men fuck det ser fedt ud, styr alt med din tommeltot

Kan du huske hvad det hedder?
Gravatar #74 - XorpiZ
25. jul. 2010 21:38
gnarfsan (73) skrev:
Kan du huske hvad det hedder?

http://newz.dk/emblaze-dropper-lancering-af-telefo...

lnc12 (72) skrev:
Det er bare måden man skal finde rundt i det på, syntes langt fra det virker logisk, og så er det som du siger en tidlig udgave, men jeg brugte det i 8 time og det gik ned 4 gange, det har jeg aldrig prøvet med en iOS eller iPhone OS beta, at det er gået ned så tit.

Underligt, at alle andre har de modsatte erfaringer. :)
Gravatar #75 - lnc12
26. jul. 2010 12:14
XorpiZ (74) skrev:
http://newz.dk/emblaze-dropper-lancering-af-telefon

lnc12 (72) skrev:
Det er bare måden man skal finde rundt i det på, syntes langt fra det virker logisk, og så er det som du siger en tidlig udgave, men jeg brugte det i 8 time og det gik ned 4 gange, det har jeg aldrig prøvet med en iOS eller iPhone OS beta, at det er gået ned så tit.

Underligt, at alle andre har de modsatte erfaringer. :)

Æv jeg ville gerne havde det OS

Ja, men jeg kender også flere som har opleve iOS gå ned i BETA, det har jeg dog aldrig
Gravatar #76 - mega2507
28. jul. 2010 11:47
#34 Fair nok, det må jo så bare være de folk jeg kender der bruger Android der er uvidne ang. f.eks. Navigon, men igen, kan det tænkes at Navigon ikke dukker op hvis man søger i standard marketplace? Hvis det er tilfældet så er det måske derfor de android brugere jeg sprugte ikke anede det fandtes? (hint hint... Samlet App Store er måske ikke så dumt endda?)

Ang. HTC Legend og lag, kan det sagtens tænkes at den lavere opløsning på skærmen i forhold til desire gør en forskel, jeg kan ihvertfald huske hvormeget det betød i gamle dage da Nokia 6230i kom som erstatning for 6230eren og man gik fra 128x128 pixels til 208x208 pixels. Den laggede helt utroligt meget i forhold til den gamle model.

"Til gengæld har IOs 4 ødelagt en masse iPhone 3g's..."
Hvor vil du hen med det? at man ikke skal prøve at opdatere gamle modeller med ny software fordi det kan gå galt? come on...

og igen HTC Legend er jo ikke rigtigt et direkte alternativ til Desire om så den bygge kvalitet er helt fantastisk, når den ikke er samme indmad, og hvis man så gerne vil ha en mobil med højere opløsning så er det bare ærgeligt eller?

Ang. WP7: Jeg ved ikke om du bemærkede at jeg rent faktisk pastede et screenshort fra en artikkel på engadget, hvis du læser deres review er de da rigtigt positive overfor hvordan telefonen eller kører osv, men det er netop noget DE udtaler at det er rent tilgrin at SMS delen ser sådan ud, og umiddelbart ikke kan ændres. Jeg vil så også mene at multitasking er et must, på en telefon som ikke engang er udkommet endnu, når selv Apple kan det, så må det da være noget alle andre også kan ik?

http://www.engadget.com/2010/07/19/windows-phone-7...

#35 Det er jo forhelvede det engadget skriver, at de var udtilfredse med det ikke kan.
og nej jeg vil hellere have forskellige farver istedet for kun højre og venstre centrering, men det er vel et spørgsmål om smag.

#36 Nej jeg siger ikke det er en deal breaker at der er udviklingsværktøjer, men det er da tydeligt at se hvorfor de har lavet det værktøj da der næppe kommer nogen banebrydende must-have programmer ud af det.

Og jeg har jo ligesom leget med HTC Desire, og derudfra siger jeg at jeg syntes de lagger i forhold til en iPhone og virker plastik agtig.

Men når alt kommer til alt så er det vel et spørgsmål om smag, jeg syntes det er lidt langt ude at blive kaldt alverdens ting, bare fordi man ikke syntes Android er et reelt alternativ til iOS/iPhone.
Gravatar #77 - Jakob Jakobsen
28. jul. 2010 12:08

Problemet for blandt andet Navigon og Copilot, er jo at de, endnu, ikke kan sælge deres produkter i Europa over market. Derfor er de nød til at sælge dem fra deres hjemmesider da de, forståeligt, ikke vil give programmerne væk.

Med hensyn til udviklingsværktøjet, så synes jeg det er en rigtig god ide, da man netop uden problemer, kan lave et program der kan nøjagtigt det man selv vil have. I stedet for at blive tvunget til at bruge et standard program, der kan en masse unødvendigt eller mangler enkelte funktioner.
Gravatar #78 - Slettet Bruger [3540481998]
28. jul. 2010 12:30
Jakob Jakobsen (77) skrev:
hele Europa

fixed, for your convinience :)

Gravatar #79 - XorpiZ
28. jul. 2010 12:50
#76 m|E|g|A

Fair nok, det må jo så bare være de folk jeg kender der bruger Android der er uvidne ang. f.eks. Navigon, men igen, kan det tænkes at Navigon ikke dukker op hvis man søger i standard marketplace? Hvis det er tilfældet så er det måske derfor de android brugere jeg sprugte ikke anede det fandtes? (hint hint... Samlet App Store er måske ikke så dumt endda?)

Det kan tænkes - men det ændrer jo ikke på, at det er tilladt at lave lidt research inden man begynder at whine over, at man ikke kan få navigationsprogrammer til Android.

"Til gengæld har IOs 4 ødelagt en masse iPhone 3g's..."
Hvor vil du hen med det? at man ikke skal prøve at opdatere gamle modeller med ny software fordi det kan gå galt? come on...

Du sidder og brokker dig over lag, og glemmer behændigt at nævne at talrige iPhone 3G's er ubrugelige efter IOs4, fordi de lagger helt ekstremt? I øvrigt, så burde du kigge lidt rundt på youtube efter HTC Desire videoer og se om du kan finde en video, der viser, at Desire lagger i "out-of-the-box animationer", som du skrev i #33.

Du skrev også, at så snart telefonen skulle lave det mindste, så laggede den. Er det noget du har tænkt dig at bakke op på den ene eller den anden måde, eller er det bare en påstand uden hold i?

og igen HTC Legend er jo ikke rigtigt et direkte alternativ til Desire om så den bygge kvalitet er helt fantastisk, når den ikke er samme indmad, og hvis man så gerne vil ha en mobil med højere opløsning så er det bare ærgeligt eller?

Moving the goalposts. Du skrev, at du gerne ville give 5k for en mobil, der ikke var "plastik pladder" - og nu opstiller du så nye krav, fordi dit oprindelige argument faldt til jorden. Den går sgu ikke.

Ang. WP7: Jeg ved ikke om du bemærkede at jeg rent faktisk pastede et screenshort fra en artikkel på engadget, hvis du læser deres review er de da rigtigt positive overfor hvordan telefonen eller kører osv, men det er netop noget DE udtaler at det er rent tilgrin at SMS delen ser sådan ud, og umiddelbart ikke kan ændres.

Jo, det har jeg skam godt læst. Men du snakker udenom nu.

Kan du huske, hvad du skrev oprindeligt? Ellers skal jeg gerne finde det frem til dig:

m|E|g|A (33) skrev:
Der er ingen farve adskillelse så man kan ikke se hvem der skriver hvad, og dette er bare gennemgående i telefonen at der ikke er noget der er gennemtænkt. Ingen multitasking, ingen copy and past, unified mailbox, alt det iPhone er blevet så ponket for ikke at ha, kommer Microsoft nu med et nyt mobil OS som ikke kan.

Du mangler stadig at svare på, hvordan du ved, at "der ikke er noget der er gennemtænkt" i WP7. Og kommentarer som "Den lagger totalt bagefter selv iPhone" mangler du også at bevise. Du har nævnt multi-tasking og copy-paste, men glemmer behændigt at nævne Office og Xbox-integration.. Zune Pass også.

Men når alt kommer til alt så er det vel et spørgsmål om smag, jeg syntes det er lidt langt ude at blive kaldt alverdens ting, bare fordi man ikke syntes Android er et reelt alternativ til iOS/iPhone.

Nu skrev du jo selv "Kald mig bare naiv, isheep, fanboy, ligeglad med penge, kært barn har mange navne,", ikke sandt?

Og ja, det er bestemt et spørgsmål om smag. Men når man baserer sin smag på argumenter, der ikke har hold i virkeligheden og deciderede løgne, så må man sgu finde sig i at blive kaldt fanboy.
Gravatar #80 - Aputech
29. jul. 2010 05:53
En god artikel om emnet. Via John Gruber.
Gravatar #81 - ztyle
29. jul. 2010 12:03
Sad og havde noget tid til overs, så jeg prøvede lige at at holde på den måde så man ser i videoerne, og har konkluderet at jeg overhoved ikke holder på samme måde, så antenne problemer, så ja jeg skaffer mig en iPhone 4, som jeg måske udskifter med en iPhone 4G, til næste år
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login