mboost-dp1

Vil du anskaffe dig en iPhone 4, til trods for antenneproblemet?

Gå til bund
Gravatar #1 - Bllets
23. jul. 2010 11:57
Virker lidt som en afstemning bare lavet til at skabe (endnu) en diskussion... Har vi virkelig ikke haft nok af dem på det sidste?
Gravatar #2 - Hubert
23. jul. 2010 11:59
Jeg stemte nej. Ikke på grund af antenne problemet men jeg har aldrig haft lyst til at købe en.
Gravatar #3 - Thomas Nielsen
23. jul. 2010 12:03
Hvorfor er den her afstemning ikke på macnation istedet for newz?
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 12:04
Dem der stemmer ja har hul i hovedet. ligesom personen der har lavet afstemningen. Vent dog og se hvad den endelige konklusion bliver.

Især fordi der ikke har været noget officielt om hvordan den ter sig her i DK...
Gravatar #5 - Kampf
23. jul. 2010 12:17
#4, den ter sig absolut fint på 3's netværk.

At begynde og sige at folk har 'hul i hovedet' fordi man, personligt, syntes et produkt er mindre værd i forhold til hvad man selv syntes er godt, er måske at gå en anelse over stregen.
Gravatar #6 - Adagio
23. jul. 2010 12:46
Om jeg så fik en gratis ville jeg ikke have den, det er ikke en telefon for mig

Thomas Nielsen (3) skrev:
Hvorfor er den her afstemning ikke på macnation istedet for newz?

Gad jeg også godt vide
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 12:55
Kampf (5) skrev:

At begynde og sige at folk har 'hul i hovedet' fordi man, personligt, syntes et produkt er mindre værd i forhold til hvad man selv syntes er godt, er måske at gå en anelse over stregen.

hvis du ikke synes det er hul i hovedet at købe et produkt som rygtes er defekt. så er der ikke noget der kan hjælpe dig.

At DU siger den opførere sig fint er ikke en officiel test. det kan meget nemt være baised for at retfærdiggøre dit køb.

Gravatar #8 - Kampf
23. jul. 2010 13:00
SlettetBruger (7) skrev:
Kampf (5) skrev:

hvis du ikke synes det er hul i hovedet at købe et produkt som rygtes er defekt. så er der ikke noget der kan hjælpe dig.

At DU siger den opførere sig fint er ikke en officiel test. det kan meget nemt være baised for at retfærdiggøre dit køb.

God, jeg lader dig da gerne forblive tunnelsynet og ensporet :]

Ha' en god dag!
Gravatar #9 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 13:13
Nej men det jeg mener er at det er da almindelig sund fornuft at man venter for lige at finde ud af om skidtet overhovedet virker.
Nu er det én ting at Aplle har et godt ry, og derfor er semi til at stole på. Som de så har haft småproblemer med denne omgang. who know, det kan da godt være sensationalisme, men det tyder det ikke på.

^^ man køber heller ikke biler ubeset.
Gravatar #10 - Krydolph
23. jul. 2010 15:42
Jeg ville ik have købt den selv hvis antennen var iorden
Gravatar #11 - LinguaIgnota
23. jul. 2010 16:00
Fuck yeah. Og det er vel egentlig lidt sørgeligt, at en telefon der ikke kan ringe stadig er at foretrække fremfor alt andet på markedet...
Gravatar #12 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 16:31
Zeus. Why the fuck er det flamebait at fortælle man skal tænke sig om inden man smider om sig med penge?
Gravatar #13 - gnаrfsan
23. jul. 2010 17:11
SlettetBruger (12) skrev:
Why the fuck er det flamebait at fortælle man skal tænke sig om inden man smider om sig med penge?

Fordi du sviner ham til, selvom det ikke er nødvendigt?
Gravatar #14 - Jonasdonbaek
23. jul. 2010 18:21
Kampf (5) skrev:

Bare lad være med at brug tid på Porretøsen, han tror han har ret, i alt. ;)

SlettetBruger (7) skrev:
Kampf (5) skrev:

"hvis du ikke synes det er hul i hovedet at købe et produkt hvor supporten som rygtes og er bevist total uduelig, at du forsvarer Dell gang på gang?"
Gravatar #15 - onetreehell
23. jul. 2010 18:26
Jeg ville, som andre, ikke have købt den alligevel.

Lidt 'analyse':
67 % har stemt nej. Det må antages at hvis man har læst alle spørgsmålene, så betyder nej at man ikke ville have anskaffet sig en iPhone 4 uanset hvad.
Lad os sige at 10 % kan ikke finde ud af at læse spørgsmål, så er det stadigvæk 60 % der ikke vil købe en iPhone 4 uanset hvad.

Tænk over det; godt halvdelen på newz.dk har ingen interesse i at anskaffe sig en iPhone 4!
Gravatar #16 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 18:27
damn Newz nedetid har slettet mit fine indlæg.

fukkit.

Jonas. Mit forsvaring af Dell er baseret på 5 år i IT branchen hvor de 3 har været med Dell.

Men ellers et godt eksempel, Nogen har gode/dårlige oplevelser med Dells support. Nogen har gode/dårlige oplevelser med iPhone 4.

Vi mangler en troværdig kilde der faktisk tester om der er problemer med kortslutning i DK
Gravatar #17 - Hubert
23. jul. 2010 18:44
SlettetBruger (16) skrev:
damn Newz nedetid har slettet mit fine indlæg.

fukkit.

Jonas. Mit forsvaring af Dell er baseret på 5 år i IT branchen hvor de 3 har været med Dell.

Men ellers et godt eksempel, Nogen har gode/dårlige oplevelser med Dells support. Nogen har gode/dårlige oplevelser med iPhone 4.

Vi mangler en troværdig kilde der faktisk tester om der er problemer med kortslutning i DK

Ikke fordi Dell er specielt relevant i den her tråd men dit forsvar skyldes altså at du ikke har prøvet så meget andet?
Gravatar #18 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 18:52
Fujitsu, HP, Compaq inden det blev HP. IBM Lenovo. er hvad jeg har leget med.

Ens for de fleste er; Infocare stinker :P godt færdig ^^
Gravatar #19 - Hubert
23. jul. 2010 18:55
SlettetBruger (18) skrev:
Fujitsu, HP, Compaq inden det blev HP. IBM Lenovo. er hvad jeg har leget med.

Ens for de fleste er; Infocare stinker :P godt færdig ^^

Fujitsu er efter min erfaring det eneste produkt du lister der er på samme lave niveau som dell. Men det lyder som om du taler om desktop systemer?
Gravatar #20 - Anderkisten
23. jul. 2010 18:57
Hvis man bor i en storby eller et andet sted hvor ens teleselskab har god dækning og man er højrehåndet, så burde man ikke have nogen grund til at fravælge (hvis man ellers ville havde haft en)

Skulle man så bevæge sig mod Haboøre eller anholt eller et eller andet andet U-land, så kan man jo lige tænke et kort sekund, inden man smækker hånden henover antenneproblemet.
Gravatar #21 - Aputech
23. jul. 2010 18:59
Gravatar #22 - gnаrfsan
23. jul. 2010 19:00
Anderkisten (20) skrev:
Skulle man så bevæge sig mod Haboøre eller anholt eller et eller andet andet U-land, så kan man jo lige tænke et kort sekund, inden man smækker hånden henover antenneproblemet.

Hvad i hede hule helvede skulle man dog der ud for?
Aputech (21) skrev:
Windows Phone 7 Preview

Ja tak. Jeg ville hellere have sådan en end en iPhone. Super lækker grænseflade og abonnement på musik.
Bare jeg dog vidste hvornår den kom til DK...
Gravatar #23 - Aputech
23. jul. 2010 19:06

Sent på efteråret, vil jeg tro.
Gravatar #24 - Slettet Bruger [3540481998]
23. jul. 2010 19:07
Hubert (19) skrev:
Fujitsu er efter min erfaring det eneste produkt du lister der er på samme lave niveau som dell. Men det lyder som om du taler om desktop systemer?

Fujitsu rager milevidt under noget jeg kender :P
Det skal siges at lige inden Dell skiftede til Infocare, der skiftede vi til Fujitsu ( bestemte de store chefer i norge )

Anyhow xD det er nok der filmen knækkede for Dell, det var dengang med Latitude D630. som man jo beklædte tanks med for at gøre dem skudsikre ^^

Når det er sagt så synes jeg der er en del forskel på om det er privat, og i firmaøjemed.
Gravatar #25 - gnаrfsan
23. jul. 2010 19:08
Aputech (23) skrev:
Sent på efteråret, vil jeg tro.

Jeg er ikke helt så optimistisk, men jeg vil enormt gerne tro på det :-)
Gravatar #26 - Hubert
23. jul. 2010 19:24
SlettetBruger (24) skrev:
Fujitsu rager milevidt under noget jeg kender :P
Det skal siges at lige inden Dell skiftede til Infocare, der skiftede vi til Fujitsu ( bestemte de store chefer i norge )

Anyhow xD det er nok der filmen knækkede for Dell, det var dengang med Latitude D630. som man jo beklædte tanks med for at gøre dem skudsikre ^^

Når det er sagt så synes jeg der er en del forskel på om det er privat, og i firmaøjemed.

Jeg kender intet til dell privat. Jeg har kun beskæftiget mig med deres 'erhvervsprodukter'
Gravatar #27 - Hubert
23. jul. 2010 19:27
Gravatar #28 - Bennek
23. jul. 2010 22:21
Jeg stemte ja, som den fanboy jeg er :)

Helt naturligt holder jeg min nuvænde iPhone på en måde, så jeg ikke berører det forbudte sted. Så burde jeg vel ikke have noget at frygte..?

Jeg køber i hvert fald den nye på fredag, og så må vi se om den er så slem som folk får det til at lyde.
Gravatar #29 - Bubbi
24. jul. 2010 06:58
Kæresten og jeg skifter begge vores 3GS ud med 4'eren.

Denne afstemning burde selvfølgelig kun være besvaret af dem som har overvejet at købe en iPhone 4.
Og ikke af alle, inkl. dem som hader alt der har med æbler at gøre.
Gravatar #30 - gentox
24. jul. 2010 07:24
Bubbi (29) skrev:

Denne afstemning burde selvfølgelig kun være besvaret af dem som har overvejet at købe en iPhone 4.
Og ikke af alle, inkl. dem som hader alt der har med æbler at gøre.

Jeg elsker æbler men har æbleallergi, true story, så hvad gør man så?

Men er egentlig ikke så vild med apple, da jeg ikke mener du får nok for dine penge, i forhold til hvad du kan få på PC siden.

Eller når vi taler om telefoner, hvorfor så give 2k mere for en iPhone i forhold til en android baseret, når den langt fra er så meget værd?
Gravatar #31 - f3rret
24. jul. 2010 12:18
Jeg har i øjeblikket en iPhone 3G og har ingen planer om at skifte den ud lige ind til videre.
Det er ikke så meget de der antenne problemer der afskræmmer mig mere at både 3GS og 4eren er problematiske at jailbreake, og jeg har brug for mine third party apps.
Gravatar #32 - spacefractal
24. jul. 2010 13:29
Jeg er da også helt sikkert på at det er ovendrevet blæst meget op, selvom nogle sikkert vil oplevet. Tror slet ikke at problemet er så stort at man vil have det til.

Der er altid fordele og ulemper med alle telefoner.

Jeg har selv 3gs, pga spiludvikling, og her er batteriet et problem. Dog løst med et battericover. SÅ sker det med iPhone4, køber jeg med garanti en lignende cover med batteri eller noget den stil.

Så ja, jeg vil selv have sådan ikke, men sålænge min 3gs virker og programmerne kører godt, er det der dog ingen grund til det.....

Gravatar #33 - mega2507
24. jul. 2010 13:47
Kald mig bare naiv, isheep, fanboy, ligeglad med penge, kært barn har mange navne, men hvorfor skal alting handle om hvad der på papiret har bedst specs, flest mpixel kamera, hurtigst cpu, flest muligheder i det medfølgende OS.

Det kan godt ske en iPhone skal railbrakes for at den kan de ting nogle mennesker ikke kan leve uden, og det kan godt ske at den nye iPhone virkelig har en akilleshæl, pga af sit hardware design, og det i Danmark også gør en forskel signal styrken. På trods af dette, vil jeg købe den alligevel.

Selvfølgelig burde en bumper, ikke være nødvendig, jeg ønsker så bare at få en uanset da jeg kan se hvordan min iPhone 3G ser ud efter 2 års brug og utallige gange på gulvet, den ville have set bedre ud hvis jeg havde haft noget tilsvarende på den. Man kan jo så argumentere for at jeg blot opfinder grunde til at jeg vil have den, men hvis man kigger på alternativerne hvad er det så lige at vælge imellem.

Android haler ind på Apples app store, hvad angår antallet af Apps, men jeg ser det som en handling af desperation når de udgives et værktøj så folk der intet forstand har på programmering, skal kunne lave apps hvor man kan vælge ud fra nogle perdefinerede handling og sætte det på nogle knapper, skal kunne lave egne programmer, så de kan tælle med i det store app kapløb.

Hvor er min TomTom eller Navigon på Android platformen, i det heletaget kvalitets programmer som koster nogle knaster, men så også virkeligt gør det ud for atter en fysisk dims man skal slæbe rundt på? Så kan det godt ske at Googles Navigation virkeligt kan ændre på markedet, men jeg vil stadig ikke betale datatakst i udlandet for at kunne bruge min navigation.

Næste argument for android ville jo nok være at android er en meget mere åben platform men jeg syntes ikke det har særligt meget med åbenhed at gøre at man skal roote sin android mobil for at få et tema på sin telefon, og ændre/fjerne HTC sence eller et af de andre on-top brugerflader man får smidt i nakken. Så på det punkt kan jeg ikke se at der er nogen grund til at vælge rooted Android over Jailbraked iOS.

Jeg har efterhånden haft en del Android telefoner i hånden og fælles for dem alle er at de virker som om Android ikke har hardware acceleration, da hver eneste gang cpu'en i telefonen laver det mindste lagger, animationer hvilket de ikke engang gør på en iPhone 3G, selvfølgelig kan en 3G lagger men men ikke i animationer på en out-of-the box telefon, som de gør på f.eks. en HTC Desire, som har overlegne specs på alle områder.

Sidst men ikke mindst, hvor finder jeg en virkelig kvalitets telefon rent hardware mæssigt, jeg giver gerne 5k for en mobil hvis det ikke er en gang billig plastic pladder som f.eks. HTC Desire er det. Det kan godt ske den er væsenlig billigere end iPhone, men det føles den også som.

Så var der en der nævnte Windows 7 Phone, og den er da vist noget totalt til grin rent software mæssigt, den lagger totalt bagefter selv iPhone ud af boxen, rent funktions mæssigt, syntes det her billede af SMS funktionen siger det hele: http://bit.ly/bYBMF6

Der er ingen farve adskillelse så man kan ikke se hvem der skriver hvad, og dette er bare gennemgående i telefonen at der ikke er noget der er gennemtænkt. Ingen multitasking, ingen copy and past, unified mailbox, alt det iPhone er blevet så ponket for ikke at ha, kommer Microsoft nu med et nyt mobil OS som ikke kan.

Jeg har en iPhone 3G, og fået langt største delen af de nye ting hvergang Apple har lanceret en ny update, og er rigtigt glad for at kunne kører iOS 4 på den. For nu lige at jogge i det, hvor mange er det nu lige af de 2 år gamle Android telefoner der har fået 2.1 på for slet ikke at snakke om 2.2. HTC, samsung og hvem har vi ellers er pisse ligeglade med deres tidligere kunder, de kan jo bare købe en ny telefon, hver gang der kommer en ny android version. Jeg ved godt der findes undtagelser for HTC, hvor de har lavet opdateringer, men det er mere untagelsen end reglen.

Jeg siger ikke at jeg aldrig vil have en Android telefon, men som det er nu vil jeg stadig helst have en iPhone 4 med en bumper frem for alle de andre telefoner der er på markeded.
Gravatar #34 - XorpiZ
24. jul. 2010 16:22
m|E|g|A (33) skrev:
Hvor er min TomTom eller Navigon på Android platformen, i det heletaget kvalitets programmer som koster nogle knaster, men så også virkeligt gør det ud for atter en fysisk dims man skal slæbe rundt på? Så kan det godt ske at Googles Navigation virkeligt kan ændre på markedet, men jeg vil stadig ikke betale datatakst i udlandet for at kunne bruge min navigation.

Du kan da bare hente Navigon til Android i så fald.

m|E|g|A (33) skrev:
Jeg har efterhånden haft en del Android telefoner i hånden og fælles for dem alle er at de virker som om Android ikke har hardware acceleration, da hver eneste gang cpu'en i telefonen laver det mindste lagger, animationer hvilket de ikke engang gør på en iPhone 3G, selvfølgelig kan en 3G lagger men men ikke i animationer på en out-of-the box telefon, som de gør på f.eks. en HTC Desire, som har overlegne specs på alle områder.

Lyder usandsynligt. Jeg har ikke set HTC Legend lagge - og Desiren er noget mere kraftfuld. Til gengæld har IOs 4 ødelagt en masse iPhone 3g's...

m|E|g|A (33) skrev:
Sidst men ikke mindst, hvor finder jeg en virkelig kvalitets telefon rent hardware mæssigt, jeg giver gerne 5k for en mobil hvis det ikke er en gang billig plastic pladder som f.eks. HTC Desire er det. Det kan godt ske den er væsenlig billigere end iPhone, men det føles den også som.

HTC Legend - unibody aluminium. Men der står selvfølgelig ikke Apple på den, så det tæller vel ikke.

m|E|g|A (33) skrev:

Så var der en der nævnte Windows 7 Phone, og den er da vist noget totalt til grin rent software mæssigt, den lagger totalt bagefter selv iPhone ud af boxen, rent funktions mæssigt, syntes det her billede af SMS funktionen siger det hele: http://bit.ly/bYBMF6

Du har jo ikke prøvet WP7 - så at udtale dig om softwaren er ret naivt.

Hvilke funktioner er det du mener, den mangler? Jeg mener der var en tråd forleden, hvor der var en der lavede en liste - det endte med, at der kun var copy/paste og til-dels multi-tasking tilbage på listen. Men jeg ser da frem til at se, hvad du har fundet frem af kritikpunkter!

m|E|g|A (33) skrev:
Der er ingen farve adskillelse så man kan ikke se hvem der skriver hvad, og dette er bare gennemgående i telefonen at der ikke er noget der er gennemtænkt. Ingen multitasking, ingen copy and past, unified mailbox, alt det iPhone er blevet så ponket for ikke at ha, kommer Microsoft nu med et nyt mobil OS som ikke kan.

Igen - hvordan kan du udtale, at "der ikke er noget der er gennemtænkt", når du ikke har prøvet det? Stort set alle previews jeg har læst har været meget positive.

m|E|g|A (33) skrev:
Jeg siger ikke at jeg aldrig vil have en Android telefon, men som det er nu vil jeg stadig helst have en iPhone 4 med en bumper frem for alle de andre telefoner der er på markeded.

Det tror da pokker, når du er så forudintaget i dine holdninger.

Du skrev selv, at vi gerne måtte kalde dig fanboy - så det vælger jeg at gøre. Fanboy!

Og så ser jeg frem til dine svar på mine spørgsmål.
Gravatar #35 - Slettet Bruger [3540481998]
24. jul. 2010 16:51
m|E|g|A (33) skrev:
Der er ingen farve adskillelse så man kan ikke se hvem der skriver

Nej jeg kan da godt se at det er svært at adskille højre fra venstre.

Naivt at tro det ikke kan konfigureres.
Gravatar #36 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2010 17:25
Jeg er ked af at sige(skrive) det, men Indlæg #33 er et af dem der virkelig giver Apple-brugere deres dårlige ry.
Indlægget er sat sammen af løgne, uvidenhed og fordomme.

m|E|g|A (33) skrev:
Danmark også gør en forskel signal styrken. På trods af dette, vil jeg købe den alligevel.

Dette er noget af det der virkelig understreger at man er fanboi.
At acceptere et produkt med så stor en fejl, bare fordi det kommer fra ens yndlingsfirma.
[bilanalogi]Ville du ikke også brokke dig hvis du køber en ny bil, for at finde ud af at den kun kan køre på 80% af de asfalterede veje i Danmark? Det kan dog afhjælpes ved at eftermontere en gummikofanger fra en radiobil.[/bilanalogi]

m|E|g|A (33) skrev:
men jeg ser det som en handling af desperation når de udgives et værktøj

Ok, det er en dårlig ting og en grund til ikke at købe telefonen at der bliver udgivet et udviklingsværktøj, der gør det nemmere at lave sit eget app?!?

m|E|g|A (33) skrev:
Hvor er min TomTom eller Navigon på Android platformen...

Navigon

Copilot

TomTom er dog lidt langsomme.

m|E|g|A (33) skrev:
jeg syntes ikke det har særligt meget med åbenhed at gøre at man skal roote sin android mobil for at få et tema på sin telefon

Du kan skam sagtens ændre temaet på en standard telefon. Du har bare flere muligheder hvis du rooter den. Desuden er der mange Android telefoner derude som du ikke skal roote. Det er kun visse firmaer som HTC der har valgt at låse disse funktioner.
Husk at Android ikke er bundet til en producent, som IOS4 er.

m|E|g|A (33) skrev:
fælles for dem alle er at de virker som om Android ikke har hardware acceleration, da hver eneste gang cpu'en i telefonen laver det mindste lagger

Hvor mange år siden er det du sidst har prøvet Android?

m|E|g|A (33) skrev:
Sidst men ikke mindst, hvor finder jeg en virkelig kvalitets telefon rent hardware mæssigt, jeg giver gerne 5k for en mobil hvis det ikke er en gang billig plastic pladder som f.eks. HTC Desire er det.

Hvor mange Desires har du hørt om er gået i stykker på grund af deres "billige plastic pladder"?
Min Desire hverken knirker eller føles billig. Det har mine tidligere HTC smartphones heller ikke gjort.

m|E|g|A (33) skrev:
Jeg har en iPhone 3G, og fået langt største delen af de nye ting hvergang Apple har lanceret en ny update

Er det ikke netop 3G der får IOS4 som den sidste opdatering, hvorefter i bliver nød til at købe ny hvis i vil have IOS5?
2G får jo ikke engang IOS4.
Gravatar #37 - gnаrfsan
24. jul. 2010 17:33
Jakob Jakobsen (36) skrev:
Min Desire hverken knirker eller føles billig. Det har mine tidligere HTC smartphones heller ikke gjort.

Er den ikke også delvist af alu? Nydeligt produkt. Mit eneste kritikpunkt er at den ikke har Super AMOLED, men det fandtes vist heller ikke da den blev designet.

Navigon

Copilot

Men du kan ikke købe dem i DK, og man kan undre sig over at det skal tage flere år for dem at åbne det danske marked.
Gravatar #38 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2010 17:35
gnarfsan (37) skrev:
Men du kan ikke købe dem i DK

Det er sjovt, min Copilot virker ellers fint.
Gravatar #39 - gnаrfsan
24. jul. 2010 17:37
Jakob Jakobsen (38) skrev:
Det er sjovt, min Copilot virker ellers fint.

Ja, der er forskellige måder at tilgå et af de udenlandske markeder på. Men det er ikke officielt åbent i DK.

Det virker iøvrigt også OK til min iPhone, men det er ikke glad for motorvejssløjfer, der er alt for komplekse.
Gravatar #40 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 17:41
Er det ikke netop 3G der får IOS4 som den sidste opdatering, hvorefter i bliver nød til at købe ny hvis i vil have IOS5?

Hvor længe havde du tænkt dig, at de skulle understøtte gammelt hardware? 3G er allerede over 2 år gammel.

[bilanalogi]Ville du ikke også brokke dig hvis du køber en ny bil, for at finde ud af at den kun kan køre på 80% af de asfalterede veje i Danmark? Det kan dog afhjælpes ved at eftermontere en gummikofanger fra en radiobil.[/bilanalogi]

Næeh, det ville jeg ikke, hvis jeg ikke havde brug for at køre på de veje. Jeg kommer aldrig til Jylland, så jeg har ikke brug for at kunne køre i Aalborg.
Gravatar #41 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2010 17:41

Du får det enten som download eller på et flashkort som du enten kan bruge i telefonen, eller kopiere det til dit eksisterende flashkort.

Du behøver ikke at bruge Android Marked.

1. Jeg kan ikke se et problem i at de ikke understøtter gammel hardware, men det er det samme Applefolk brokker sig over at alle andre end Apple gør.

2. Nu kunne det jo være at der var andre der havde behov for at bevæge sig ud af provinsen en gang i mellem.
Gravatar #42 - Slettet Bruger [3540481998]
24. jul. 2010 17:45
Du kan skam sagtens ændre temaet på en standard telefon.

Add: Open home gir en mange temaer og skins. Men det er et betalings app.

/out
Gravatar #43 - Billy Blaze
24. jul. 2010 17:55
Jeg skal helt sikkert have en iPhone 4, hvis antenneproblemerne ikke viser sig at være for problematiske. Jeg har en 3GS og jeg tvivler på at jeg kommer til at have problemer med iPhone 4. Det er meget sjældent at jeg befinder mig i områder med dårlig dækning, så regner ikke med at det bliver et problem for mig.

Jeg gør det udelukkende fordi jeg synes at iPhonen passer bedre til mig og nu har jeg jo allerede en del apps i forvejen. Jeg kan ikke se nogle smartphones som dækker mine behov nær så godt, det tætteste ville være HTC Desire, men der synes jeg at iPhone 4 passer mig bedre. Jeg ser en del film og tv-serier og der er 960x640 opløsningen bare genial. Derudover hører jeg ekstremt meget musik, og der kan jeg bedre lide iOS end Android. Personligt synes jeg bare at det virker bedre og derudover bruger jeg iTunes, så ville være et dumt træk at skifte. Jeg regner også med at købe en iPad og så skulle iPhone 4 passe til den dock jeg har, så det er mest oplagt at købe den.

Angående apps, så synes jeg at den helt store forskel er at der er købe apps og at iOS spilmarkedet imo er bedre end Androids. Der er også et par apps som jeg ikke er sikker på at jeg også kan finde på Android market.

Jeg ser ingen grund til at skifte mobilproducent.
Gravatar #44 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 18:13
Jakob Jakobsen (41) skrev:
1. Jeg kan ikke se et problem i at de ikke understøtter gammel hardware, men det er det samme Applefolk brokker sig over at alle andre end Apple gør.

Jeg tror ikke, at Applefolk brokker sig - jeg tror nærmere, at de undrer sig over, at man ikke får opdateringer til telefoner, der kun er et par måneder gamle, når opdateringerne er tilgængelige for nye telefoner.
Det er i hvert fald én af de ting der gør, at jeg ikke vil overveje at købe HTC.

Jakob Jakobsen (41) skrev:
2. Nu kunne det jo være at der var andre der havde behov for at bevæge sig ud af provinsen en gang i mellem.

Så må de jo købe en anden bil. Der er ingen, der tvinger dig til at købe en iCar.
Gravatar #45 - Slettet Bruger [3540481998]
24. jul. 2010 18:18
LinguaIgnota (44) skrev:
Så må de jo købe en anden bil. Der er ingen, der tvinger dig til at købe en iCar.

Så det skal med i reklamer for telefonen, og oplyses inden man køber den. "køb kun denne telefon hvis du opbevarer dit korpus i områder med mindst xx% dækning"
?

Det er ikke en løsning, men en undskyldning. :P Dét er da hvad man kalder mangel på frihed xD
Gravatar #46 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 18:25
Så det er mangel på frihed, at du ikke kan køre på små skovstier i din BMW M6? I think not.

SlettetBruger (45) skrev:
Så det skal med i reklamer for telefonen, og oplyses inden man køber den. "køb kun denne telefon hvis du opbevarer dit korpus i områder med mindst xx% dækning"
?

Jaeh, hvis alle andre telefonproducenter skal gøre det samme. F.eks. HTC.
Gravatar #47 - Jonasdonbaek
24. jul. 2010 19:44
Jeg er ked af at sige(skrive) det, men Indlæg #33 er et af dem der virkelig giver Apple-brugere deres dårlige ry.
Indlægget er sat sammen af løgne, uvidenhed og fordomme.

Dette er noget af det der virkelig understreger at man er fanboi.
At acceptere et produkt med så stor en fejl, bare fordi det kommer fra ens yndlingsfirma.

m|E|g|A (33) skrev:
men jeg ser det som en handling af desperation når de udgives et værktøj

Ok, det er en dårlig ting og en grund til ikke at købe telefonen at der bliver udgivet et udviklingsværktøj, der gør det nemmere at lave sit eget app?!?

m|E|g|A (33) skrev:
Hvor er min TomTom eller Navigon på Android platformen...

Navigon

Copilot

m|E|g|A (33) skrev:
jeg syntes ikke det har særligt meget med åbenhed at gøre at man skal roote sin android mobil for at få et tema på sin telefon

Du kan skam sagtens ændre temaet på en standard telefon. Du har bare flere muligheder hvis du rooter den. Desuden er der mange Android telefoner derude som du ikke skal roote. Det er kun visse firmaer som HTC der har valgt at låse disse funktioner.
Husk at Android ikke er bundet til en producent, som IOS4 er.

m|E|g|A (33) skrev:
fælles for dem alle er at de virker som om Android ikke har hardware acceleration, da hver eneste gang cpu'en i telefonen laver det mindste lagger

Hvor mange år siden er det du sidst har prøvet Android?

m|E|g|A (33) skrev:
Sidst men ikke mindst, hvor finder jeg en virkelig kvalitets telefon rent hardware mæssigt, jeg giver gerne 5k for en mobil hvis det ikke er en gang billig plastic pladder som f.eks. HTC Desire er det.

Hvor mange Desires har du hørt om er gået i stykker på grund af deres "billige plastic pladder"?

m|E|g|A (33) skrev:
Jeg har en iPhone 3G, og fået langt største delen af de nye ting hvergang Apple har lanceret en ny update

2G får jo ikke engang IOS4.

Ja netop, lave sit EGET app. Hvor mange Newbie skod app's tror du lige der vil opstå?!? AndroidBoi.
Gravatar #48 - Slettet Bruger [3540481998]
24. jul. 2010 19:56
Jonasdonbaek (47) skrev:
Ja netop, lave sit EGET app. Hvor mange Newbie skod app's tror du lige der vil opstå?!? AndroidBoi.

Er Appstore hos apple ikke berygtet for de mange mange mange fart-apps ? Desuden er det irellevant. du får det til at lyde som om man ikke kan få apps på sin telefon uden det skal igennem MS market. Det har jeg ikke hørt nogensteder, det er jo ikke apple vi har med at gøre her vel?
Gravatar #49 - Niklas H
24. jul. 2010 20:13
SlettetBruger (48) skrev:
Er Appstore hos apple ikke berygtet for de mange mange mange fart-apps ?

Nej.
Gravatar #50 - DanaKaZ
24. jul. 2010 20:17
SlettetBruger (48) skrev:
Desuden er det irellevant. du får det til at lyde som om man ikke kan få apps på sin telefon uden det skal igennem MS market. Det har jeg ikke hørt nogensteder, det er jo ikke apple vi har med at gøre her vel?

Read'em and weep.

Gizmodo
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login