mboost-dp1
Verdens mægtigste ninja?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
nej... chuck norris.. kan kan satme mange triks med hans roundhoue kick to the face... :) griner stadig, når jeg tænker på alle de grineren facts på den side... chucknorrisfacts.com .
edit.. ovenover var hurtigere end mig... sikkert chuck der saprkede mit indlæg længere ned :-/
haha
edit.. ovenover var hurtigere end mig... sikkert chuck der saprkede mit indlæg længere ned :-/
haha
øhh flest stemmer på Chuck Norris, WTF???
Bruce Lee har trænet Chuck Norris! og tævet ham på film...
Ok ok, Bruce levede ikke længe, men han overgik ham da han levede, og ville overgå ham meget mere hvis han levede i dag!
Desuden har han også tævet Jackie Chan på film (Fist of Fury)
Bruce Lee har trænet Chuck Norris! og tævet ham på film...
Ok ok, Bruce levede ikke længe, men han overgik ham da han levede, og ville overgå ham meget mere hvis han levede i dag!
Desuden har han også tævet Jackie Chan på film (Fist of Fury)
Ham her er nu ret cool, og der er vist ikke det en ninja ikke kan :D
http://www.askaninja.com/
Blev selvfølgelig nødt til at stemme anden ninja ;)
http://www.askaninja.com/
Blev selvfølgelig nødt til at stemme anden ninja ;)
stemte Michael Dudikoff (American Ninja)
men hvorfor er power mutant ninja turtles ikke et valg....
helt klart en mangelfuld poll...
men hvorfor er power mutant ninja turtles ikke et valg....
helt klart en mangelfuld poll...
#5 Jamen Chuck Norris er alt! Det kan godt være du ikke har set ham som ninja før, men han er alt!
Hvis Chuck Norris falder i vand bliver han ikke våd, vandet bliver Chuck Norris!
På den syvende dag, hvilede Gud sig; Chuck Norris tog over!
Det er blot to af de mange ting Chuck Norris har udrettet/udfører
Hvis Chuck Norris falder i vand bliver han ikke våd, vandet bliver Chuck Norris!
På den syvende dag, hvilede Gud sig; Chuck Norris tog over!
Det er blot to af de mange ting Chuck Norris har udrettet/udfører
Hva sker der her? Hvor er TURTLES???
En af dem må helt klart være den mægtigste ninja, kan dog ikke lige beslutte mig for hvem af dem, måske Leonardo...
En af dem må helt klart være den mægtigste ninja, kan dog ikke lige beslutte mig for hvem af dem, måske Leonardo...
Jeg er personligt skuffet over at Bolette som er 46 år og Ninja ikke er på listen.
http://www.dr.dk/satire/_arkiv/gramse_19980203.asx
http://www.dr.dk/satire/_arkiv/gramse_19980203.asx
Hmm... bliver nødt til at stemme "anden ninja" da Mogens Kamre ikke er på listen!
Hvad er det for noget at lave sådan en afstemning og så undlade kongen over alle ninjaer!
Hvad er det for noget at lave sådan en afstemning og så undlade kongen over alle ninjaer!
Bruce lee > Chuck Norris
Bruce lee er blandt de få, der rent faktisk kan gøre det man ser på filmene, for det meste speeder man filmene op for at det skal virke fantastisk, hos bruce lee måtte de ofte gøre det modsatte, for at man overhovedet kunne se hvad han gjorde!
Men den bedste ninja i live, er da helt sikker Chuck Norris, han har kæmpet mod Bruce lee og er stadig i live!
Bruce lee er blandt de få, der rent faktisk kan gøre det man ser på filmene, for det meste speeder man filmene op for at det skal virke fantastisk, hos bruce lee måtte de ofte gøre det modsatte, for at man overhovedet kunne se hvad han gjorde!
Men den bedste ninja i live, er da helt sikker Chuck Norris, han har kæmpet mod Bruce lee og er stadig i live!
Hvis man læser lidt på emnet så er jeg faktisk i tvivl om hvor mange af de nævnte personer der rent faktisk kan kategoriseres som decideret ninja.
Der er vist gået lidt inflation i brugen af ordet.
Ville fx aldrig give Chuck Norris betegnelsen ninja. Nok er han sej og alt det der, men ninja? Synes ikke der er meget stealth over ham.
Medmindre han selvfølgelig har fået monteret lyddæmpere på sine ben, Law & Order og har fået overtalt sine modstandere til mp_footsteps 0.
Der er vist gået lidt inflation i brugen af ordet.
Ville fx aldrig give Chuck Norris betegnelsen ninja. Nok er han sej og alt det der, men ninja? Synes ikke der er meget stealth over ham.
Medmindre han selvfølgelig har fået monteret lyddæmpere på sine ben, Law & Order og har fået overtalt sine modstandere til mp_footsteps 0.
Det er lidt en skam, at Jack Bauer ikke er en ninja :D
"Jack Bauer could strange u with a cordless phone"
lol
"Jack Bauer could strange u with a cordless phone"
lol
Dette var et utroligt svært valgt, Chuck Norris mod Dolph!
Jeg valgte Chuck, hvem husker ikke klassikere som:
"They once tried to carve Chuck Norris' face into Mount Rushmore, but the granite wasn't hard enough for his beard"
Eller:
"There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live."
Jeg valgte Chuck, hvem husker ikke klassikere som:
"They once tried to carve Chuck Norris' face into Mount Rushmore, but the granite wasn't hard enough for his beard"
Eller:
"There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live."
Michael Dudikoff er THE NINJA!! Det er young boys der ikke vil acceptere/forstå dette! og så stemmer dolph.
Den næst mægtigste ninja er Michaels sorte sidekick: Steve James (Curtis "Action" Jackson:-)
Men også respekt til Chuck.
Rigtig god poll btw. Det er et godt samfundsrelevant emne, som bør diskuteres i alle fora!
Den næst mægtigste ninja er Michaels sorte sidekick: Steve James (Curtis "Action" Jackson:-)
Men også respekt til Chuck.
Rigtig god poll btw. Det er et godt samfundsrelevant emne, som bør diskuteres i alle fora!
Det er selvfølgelig Chuck, men stemte Dolf fordi det helt klart må være ham, der har fixet den her pole hvorfor skulle en overvægtig køllesvingende flodheste ellers komme på den her liste;-)
Hmm, da jeg ikke rigtig interesserer mig for ninjaer (dog kender jeg godt Bruce Lee og Jackie Chan), valgte jeg at stemme på Flodhesten Dolph, da han er "en ninja", der virkelig kan sætte gang i mine lattermuskler! :D
Hvor fanden er Jack Bauer?!?!?!??!?!!!
Han er den über bedste ninja in tha world!
Forhelvede; Pengegriske nynazister!
...
Intern joke..
Han er den über bedste ninja in tha world!
Forhelvede; Pengegriske nynazister!
...
Intern joke..
#20 det er da kun fordi du ser de forkerte film.
Langt de fleste af Jackie Chans scener er da også uden at være wired op, hvilket i høj grad er charmen i hans film.
Ser du en film som Ong-Bak er den også kendetegnet ved ikke at bruge wires.
Personligt synes jeg:
- Flodhesten Dolph. En ninja med politiske holdninger fungere jo ikke. Ninjaer er politiske redskaber, og ikke meningsdannene.
- Chuck Norris. Chuck var en klovn da han var en stjerne, og at se ham i TV-Shoppen med sin træningsmaskine siger alt om niveauet.
- Bruce Lee. Teknisk var han virkelig et geni - men hel ærlig...idag sucker hans film max, de er virkelig kedelige...
- Jackie Chan. Bringer en del humor til genren, og gør det uden brug af wires. En helt klar kandidat.
- Michael Dudikoff. Han var og er stadig en klovn - American ninja...prøv at gense den, det er direkte pinligt.
- Sub-Zero. Hallo, Sub var måske kool, men han fik jo tæv i sin anden kamp...hvor farlig er man så?
- Ruy. Han er street fighter, ikke ligefrem særlig ninja-agtigt.
- Anden. Jeg kender ikke nogen ninja-ænder?!??
Summasumarum, Jackie er (IMHO) den sejeste ninja på denne her liste - og hvis man skulle vælge en anden ville jeg nok ende med Petchtai Wongkamlao, der er stjerne i bl.a. Ong Bak.
Langt de fleste af Jackie Chans scener er da også uden at være wired op, hvilket i høj grad er charmen i hans film.
Ser du en film som Ong-Bak er den også kendetegnet ved ikke at bruge wires.
Personligt synes jeg:
- Flodhesten Dolph. En ninja med politiske holdninger fungere jo ikke. Ninjaer er politiske redskaber, og ikke meningsdannene.
- Chuck Norris. Chuck var en klovn da han var en stjerne, og at se ham i TV-Shoppen med sin træningsmaskine siger alt om niveauet.
- Bruce Lee. Teknisk var han virkelig et geni - men hel ærlig...idag sucker hans film max, de er virkelig kedelige...
- Jackie Chan. Bringer en del humor til genren, og gør det uden brug af wires. En helt klar kandidat.
- Michael Dudikoff. Han var og er stadig en klovn - American ninja...prøv at gense den, det er direkte pinligt.
- Sub-Zero. Hallo, Sub var måske kool, men han fik jo tæv i sin anden kamp...hvor farlig er man så?
- Ruy. Han er street fighter, ikke ligefrem særlig ninja-agtigt.
- Anden. Jeg kender ikke nogen ninja-ænder?!??
Summasumarum, Jackie er (IMHO) den sejeste ninja på denne her liste - og hvis man skulle vælge en anden ville jeg nok ende med Petchtai Wongkamlao, der er stjerne i bl.a. Ong Bak.
Er enig med ham der kalder folk pengegriske nynazister!
Man kan sgu da ikke undlade Jack Bauer! Manden kan alt kampsport, kan hacke alt og kan bruge alle våben. Han riggede et fucking flash kort til at eksplodere IMENS kan kørte en bil og truede sin medpassager til at holde kæft, og det var medpassagerens flash kort!!!
Man kan sgu da ikke undlade Jack Bauer! Manden kan alt kampsport, kan hacke alt og kan bruge alle våben. Han riggede et fucking flash kort til at eksplodere IMENS kan kørte en bil og truede sin medpassager til at holde kæft, og det var medpassagerens flash kort!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.