mboost-dp1

Verdens mægtigste ninja?

Gå til bund
Gravatar #1 - steffanp
26. feb. 2007 18:27
Jackie Chan kan bølle banke alle på den liste :)
Gravatar #2 - holmen
26. feb. 2007 18:29
Gravatar #3 - Svindleren
26. feb. 2007 18:29
nej... chuck norris.. kan kan satme mange triks med hans roundhoue kick to the face... :) griner stadig, når jeg tænker på alle de grineren facts på den side... chucknorrisfacts.com .

edit.. ovenover var hurtigere end mig... sikkert chuck der saprkede mit indlæg længere ned :-/
haha
Gravatar #4 - themuss
26. feb. 2007 18:31
Dødt løb for mig mellem dudikoff og norris, jeg turde dog kun stemme på norris, da jeg er meget meget bange for at han kommer efter mig.
Gravatar #5 - sedroc
26. feb. 2007 18:44
øhh flest stemmer på Chuck Norris, WTF???

Bruce Lee har trænet Chuck Norris! og tævet ham på film...

Ok ok, Bruce levede ikke længe, men han overgik ham da han levede, og ville overgå ham meget mere hvis han levede i dag!

Desuden har han også tævet Jackie Chan på film (Fist of Fury)
Gravatar #6 - trylleklovn
26. feb. 2007 18:45
#5 En rigtig ninja snyder døden.
Gravatar #7 - gentox
26. feb. 2007 18:50
Ham her er nu ret cool, og der er vist ikke det en ninja ikke kan :D
http://www.askaninja.com/

Blev selvfølgelig nødt til at stemme anden ninja ;)
Gravatar #8 - kogt
26. feb. 2007 18:55
stemte Michael Dudikoff (American Ninja)

men hvorfor er power mutant ninja turtles ikke et valg....

helt klart en mangelfuld poll...
Gravatar #9 - X-PanDer
26. feb. 2007 18:58
#5 Jamen Chuck Norris er alt! Det kan godt være du ikke har set ham som ninja før, men han er alt!

Hvis Chuck Norris falder i vand bliver han ikke våd, vandet bliver Chuck Norris!

På den syvende dag, hvilede Gud sig; Chuck Norris tog over!

Det er blot to af de mange ting Chuck Norris har udrettet/udfører
Gravatar #10 - Hack4Crack
26. feb. 2007 18:59
Ham fra "Last Ninja"
Gravatar #11 - bobslaede
26. feb. 2007 19:02
Stemte Chuck.
Men meget tæt løb mellem ham og Sub-Zero!
Blev kun Chuck da jeg ikke skulle trykke så meget med musen, da han var markeret.
Gravatar #12 - Huleboeren
26. feb. 2007 19:05
Ninjaen fra "N"
Spillet kan downloades gratis her:
http://www.harveycartel.org/metanet/downloads.html
Gravatar #13 - Azjo
26. feb. 2007 19:16
Det er ikke ruy men ryu det staves. ;)
Gravatar #14 - TWFH
26. feb. 2007 19:22
Chuck er ikke ninja, det er et ubestrideligt faktum. Der er KUN DOLPH! Chuck ka' rate tilgengæld. Han ka' rate helt i bund!
Gravatar #15 - truelz
26. feb. 2007 19:49
Jeg stemte "Anden ninja", da min konklusion må være at ingen kender verdens mægtigste ninja, eftersom man må formode han aldrig er blevet godkendt.
Gravatar #16 - Klan
26. feb. 2007 20:02
Hva sker der her? Hvor er TURTLES???

En af dem må helt klart være den mægtigste ninja, kan dog ikke lige beslutte mig for hvem af dem, måske Leonardo...
Gravatar #17 - masterbrain
26. feb. 2007 21:33
Jeg er personligt skuffet over at Bolette som er 46 år og Ninja ikke er på listen.

http://www.dr.dk/satire/_arkiv/gramse_19980203.asx
Gravatar #18 - Man in Black
26. feb. 2007 21:49
Hmm... bliver nødt til at stemme "anden ninja" da Mogens Kamre ikke er på listen!

Hvad er det for noget at lave sådan en afstemning og så undlade kongen over alle ninjaer!
Gravatar #19 - themuss
26. feb. 2007 21:58
Ja, Masterbrain. Bolette skulle have været med.
Gravatar #20 - Norrah
26. feb. 2007 23:31
Bruce lee > Chuck Norris

Bruce lee er blandt de få, der rent faktisk kan gøre det man ser på filmene, for det meste speeder man filmene op for at det skal virke fantastisk, hos bruce lee måtte de ofte gøre det modsatte, for at man overhovedet kunne se hvad han gjorde!

Men den bedste ninja i live, er da helt sikker Chuck Norris, han har kæmpet mod Bruce lee og er stadig i live!
Gravatar #21 - Tage
26. feb. 2007 23:33
Hvis man læser lidt på emnet så er jeg faktisk i tvivl om hvor mange af de nævnte personer der rent faktisk kan kategoriseres som decideret ninja.
Der er vist gået lidt inflation i brugen af ordet.
Ville fx aldrig give Chuck Norris betegnelsen ninja. Nok er han sej og alt det der, men ninja? Synes ikke der er meget stealth over ham.
Medmindre han selvfølgelig har fået monteret lyddæmpere på sine ben, Law & Order og har fået overtalt sine modstandere til mp_footsteps 0.
Gravatar #22 - Norrah
26. feb. 2007 23:35
#21 hvem har brug for stealth når man kan dræbe sin modstander fra 15km's afstand med et flyvespark!

Desuden så handler det at være ninja jo bare om at klatre ud hver nat, og kaste kastestjerner til højre og venstre...
Gravatar #23 - Skobbolop
27. feb. 2007 02:20
Det er self. White Ninja fra www.whiteninjacomics.com
Gravatar #24 - Morgc
27. feb. 2007 02:58
hvor er B.S. Christiansen i den poll?
Gravatar #25 - Fafler
27. feb. 2007 04:38
B.S. er ikke ninja. Han er bivirkningen ved at give midaldrende mænd testosteron.
Gravatar #26 - dyg
27. feb. 2007 05:42
Man går aldrig galt i byen med den amerikanske ninja. Dudikoff All The Way, Baby!
Gravatar #27 - Xill
27. feb. 2007 05:47
#16 ... Turtles ?

Teenage Mutant Ninja Turtles is based on a true story: Chuck Norris once swallowed a turtle whole, and when he crapped it out, the turtle was six feet tall and had learned karate.
Gravatar #28 - Xill
27. feb. 2007 05:59
#21 ... nu snakker du om at læse på omnet ...

Chuck Norris invented black. In fact, he invented the entire spectrum of visible light. Except pink. Tom Cruise invented pink.
Gravatar #29 - k_s_o
27. feb. 2007 06:26
Det er lidt en skam, at Jack Bauer ikke er en ninja :D

"Jack Bauer could strange u with a cordless phone"

lol
Gravatar #30 - jensendk
27. feb. 2007 07:21
Dolph.. Ingen andre er så cool som Dolph..

Jens
Gravatar #31 - m_abs
27. feb. 2007 07:33
Naruto Uzumaki selvfølgelig, han vil blive den mægtigeste hokage en dag.
Gravatar #32 - Chillyskye
27. feb. 2007 07:44
Dette var et utroligt svært valgt, Chuck Norris mod Dolph!
Jeg valgte Chuck, hvem husker ikke klassikere som:
"They once tried to carve Chuck Norris' face into Mount Rushmore, but the granite wasn't hard enough for his beard"
Eller:
"There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live."
Gravatar #33 - DR KOBALL
27. feb. 2007 08:13
Jeg stemte selv Michael Dudikoff, men har dog også en enorm respekt for Chuck som forøvrigt selv synger titel melodien til texas ranger Læs her Den kan blandt andet høres på wikipedia :-D
Gravatar #34 - neckelmann2
27. feb. 2007 08:28
Jubei selvfølgelig. Er generelt ikke til anime, men den film er simpelethen for fed :)
Gravatar #35 - thunderdwarf
27. feb. 2007 08:29
Michael Dudikoff er THE NINJA!! Det er young boys der ikke vil acceptere/forstå dette! og så stemmer dolph.

Den næst mægtigste ninja er Michaels sorte sidekick: Steve James (Curtis "Action" Jackson:-)

Men også respekt til Chuck.

Rigtig god poll btw. Det er et godt samfundsrelevant emne, som bør diskuteres i alle fora!
Gravatar #36 - blid
27. feb. 2007 08:33
Det er selvfølgelig Chuck, men stemte Dolf fordi det helt klart må være ham, der har fixet den her pole hvorfor skulle en overvægtig køllesvingende flodheste ellers komme på den her liste;-)
Gravatar #37 - knasknaz
27. feb. 2007 08:35
DER ER KUN ÉN DOLPH, OG HAN TALER ALTID MED STORE BOGSTAVER.
Gravatar #38 - spanette
27. feb. 2007 08:48
Hmm, da jeg ikke rigtig interesserer mig for ninjaer (dog kender jeg godt Bruce Lee og Jackie Chan), valgte jeg at stemme på Flodhesten Dolph, da han er "en ninja", der virkelig kan sætte gang i mine lattermuskler! :D
Gravatar #39 - übermench
27. feb. 2007 08:56
Dette er en genial Poll...

Men der ER KUN ÉN: BRUCE LEE - THE KING OF KUNG-FU:

Gravatar #40 - Monobryn
27. feb. 2007 09:10
I mangler ham fra Beverly Hills Ninja!!
Så det blev Chuck Norris.
Gravatar #41 - luuuuu
27. feb. 2007 09:11

han hedder uzumaki naruto (man skriver efternavnet, eller familienavnet, først i mange lande i østen, eller i hvert fald i kina, japan og nord/syd korea)

og ja, han er ownage. eller dvs kyuubi er ownage. naruto er bare en holder. :P
Gravatar #42 - kalz
27. feb. 2007 09:20
Det er da helt klart Sub-zero :)
Gravatar #43 - Alm
27. feb. 2007 09:32
Hvor fanden er Jack Bauer?!?!?!??!?!!!

Han er den über bedste ninja in tha world!

Forhelvede; Pengegriske nynazister!

...
Intern joke..
Gravatar #44 - Borg[One]
27. feb. 2007 09:34
#20 det er da kun fordi du ser de forkerte film.
Langt de fleste af Jackie Chans scener er da også uden at være wired op, hvilket i høj grad er charmen i hans film.
Ser du en film som Ong-Bak er den også kendetegnet ved ikke at bruge wires.

Personligt synes jeg:
- Flodhesten Dolph. En ninja med politiske holdninger fungere jo ikke. Ninjaer er politiske redskaber, og ikke meningsdannene.

- Chuck Norris. Chuck var en klovn da han var en stjerne, og at se ham i TV-Shoppen med sin træningsmaskine siger alt om niveauet.

- Bruce Lee. Teknisk var han virkelig et geni - men hel ærlig...idag sucker hans film max, de er virkelig kedelige...

- Jackie Chan. Bringer en del humor til genren, og gør det uden brug af wires. En helt klar kandidat.

- Michael Dudikoff. Han var og er stadig en klovn - American ninja...prøv at gense den, det er direkte pinligt.

- Sub-Zero. Hallo, Sub var måske kool, men han fik jo tæv i sin anden kamp...hvor farlig er man så?

- Ruy. Han er street fighter, ikke ligefrem særlig ninja-agtigt.

- Anden. Jeg kender ikke nogen ninja-ænder?!??

Summasumarum, Jackie er (IMHO) den sejeste ninja på denne her liste - og hvis man skulle vælge en anden ville jeg nok ende med Petchtai Wongkamlao, der er stjerne i bl.a. Ong Bak.
Gravatar #45 - vision-dk
27. feb. 2007 09:41
anden ninja.
Jeg manglede Jet Li, hvis der er noget der er underholdning så er det hans gamle b-film.
Gravatar #46 - neglesaks
27. feb. 2007 09:54
CHuck Norris er en skide Jesus-freak. Ud med ham.
Gravatar #47 - Multibox
27. feb. 2007 09:58
Måtte stemme Anden NInja, da White Ninja ikke er med:

http://www.whiteninjacomics.com/
Gravatar #48 - vision-dk
27. feb. 2007 10:07
...eller måske nærmere Steve Oedekerk som "Chosen One" i Kung Pow: Enter the Fist.
Gravatar #49 - Paragon
27. feb. 2007 10:51
Er enig med ham der kalder folk pengegriske nynazister!

Man kan sgu da ikke undlade Jack Bauer! Manden kan alt kampsport, kan hacke alt og kan bruge alle våben. Han riggede et fucking flash kort til at eksplodere IMENS kan kørte en bil og truede sin medpassager til at holde kæft, og det var medpassagerens flash kort!!!
Gravatar #50 - Borg[One]
27. feb. 2007 11:31
#49 ja, det er fint nok - men han er wired op, når han laver stunts - hvilket fuldstændig diskvalificere ham i min bog.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login