mboost-dp1
Tænder du din computer om morgenen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemte "Nogen gange", det afhænger meget af hvad jeg skal, om jeg skal i skole eller den står og laver noget mens jeg er væk osv.
Ellers er jeg bare generelt dårlig til at slukke den om aftenen, så den står og brummer natten igennem, og derfor først bliver slukket om morgenen.
Ellers er jeg bare generelt dårlig til at slukke den om aftenen, så den står og brummer natten igennem, og derfor først bliver slukket om morgenen.
Jada! Jeg står altid op 10-20 minutter tidligere, end jeg har brug for, så jeg lige kan tjekke min mail, aflysninger af undervisning og så selvfølgelig lige Newz.dk.
Hvis man nu har spammet et par tråde eller startet nogle flamewars om aftenen, inden man er gået i seng, så ses det som god skik at svare tilbage.
Det er desuden også en god måde at starte dagen, hvis man lige får mulighed for at stene lidt foran skærmen, før dagen bliver skudt i gang.
Hvis man nu har spammet et par tråde eller startet nogle flamewars om aftenen, inden man er gået i seng, så ses det som god skik at svare tilbage.
Det er desuden også en god måde at starte dagen, hvis man lige får mulighed for at stene lidt foran skærmen, før dagen bliver skudt i gang.
Skal da lige checke min mail etc inden jeg skal på arbejde. Ikke fordi jeg ikke kan gøre det på mit arbejde, men mere fordi det bare ikke kan vente. :P
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været hjemme uden min spand har været tændt, skulle måske prøve at slukke den en gang, hvor jeg altså ikke skal i seng eller ud af døren. Men det sker nok ikke.
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været hjemme uden min spand har været tændt, skulle måske prøve at slukke den en gang, hvor jeg altså ikke skal i seng eller ud af døren. Men det sker nok ikke.
Den er næsten altid tændt når jeg er hjemme og jeg er gerne hjemme om morgenen, så ja, jeg tænder den når jeg vågner.
Til nød slukker jeg min computer, men om vinteren slukker jeg min computer da det område jeg bor i er altid ramt af strøm svigt, når vinden begynder at pive lidt i det. Men det første jeg gør: tænde computeren og så starte kaffe maskinen :-)
Jeg slukker kun min computer én gang om året; Om efteråret, lige inden jeg går i vinterhi. Deraf følger at jeg også kun tænder den én gang om året...
...Nej, jeg slukker aldrig min computer, medmindre det er fordi jeg tager den med mig.
...Nej, jeg slukker aldrig min computer, medmindre det er fordi jeg tager den med mig.
Kommer an på så meget, men er sjællendt, da jeg ikke downloader specielt meget(det har man jo andre til : P), og min skoledag starter alligevel med, at jeg tager lappen frem, og tænder :)
Men generelt er min computer aldrig tændt, uden at jeg bruger den, da den larmer helt ad helvede til.
Men generelt er min computer aldrig tændt, uden at jeg bruger den, da den larmer helt ad helvede til.
*host*mac*host* : P
[forestil-dig-en-spoiler-her]Måske ikke helt et minut, men næsten da![/forestil-dig-en-spoiler-her]
*host*mac*host* : P
[forestil-dig-en-spoiler-her]Måske ikke helt et minut, men næsten da![/forestil-dig-en-spoiler-her]
Jeg kan ikke sove hvis min computer står tændt, men igen den summer jo lidt^^ trækker faktisk stikket ud fordi min router ellers lyser, - fordi jeg sover bedst når det er helt mørkt.
tænder den så først når jeg skal bruge den hvilket (næsten) aldrig er før jeg har spist morgenmad. Nu heller ikke fordi det generer mig spor at skulle vente < 1-2 minutter på at starte op :)
tænder den så først når jeg skal bruge den hvilket (næsten) aldrig er før jeg har spist morgenmad. Nu heller ikke fordi det generer mig spor at skulle vente < 1-2 minutter på at starte op :)
[url=#18]#18[/url] MiniatureZeus
Den kan da godt vågne fra suspend på 2-3 sekunder, når alt virker som det skal. Ikke lige præcis et sekund, men tæt på. Hvis bare de kunne få gjort det af med fejlene, så ville det fungere ganske fornuftigt.
For mig er det sjældent tiden der er afgørende, men derimod at når man bruger suspend kan man efterlade alle programmer åbne og have dem i præcis samme tilstand når maskinen vågner fra suspend. Så jeg ville med glæde ofre ti gange så lang tid på det, hvis det derved kom til at fungere fuldstændigt pålideligt.
macHvis så bare den kunne suspende og vågne fra suspend på den tid... For det meste går det hurtigt, men nogen gange tager det flere minutter. Jeg er også rendt ind i flere forskellige race conditions i det. Nogen gange er den stadig ved at suspende når man vækker den. Og nogen gange får den givet fokus til et forkert vindue i stedet for password vinduet. Og så kan jeg ikke lade være med at spekulere på hvem i alverden der syntes det var smart at lade maskinen vågne fra suspend når man fjerner en USB enhed.
Den kan da godt vågne fra suspend på 2-3 sekunder, når alt virker som det skal. Ikke lige præcis et sekund, men tæt på. Hvis bare de kunne få gjort det af med fejlene, så ville det fungere ganske fornuftigt.
For mig er det sjældent tiden der er afgørende, men derimod at når man bruger suspend kan man efterlade alle programmer åbne og have dem i præcis samme tilstand når maskinen vågner fra suspend. Så jeg ville med glæde ofre ti gange så lang tid på det, hvis det derved kom til at fungere fuldstændigt pålideligt.
Serveren står normalt tændt 24/7
Game pc tænder/slukker jeg efter behov
Laptop 1 når jeg ligger i sengen
Laptop 2 når jeg er ude af døren og konen bruger den til skolen
Store dreng´s pc tændt fra 15.00 til 20.00 (meste af weekend)
Lille dreng´s pc tændt efter behov
Nintendo Wii sådan efter behov
Og jeg er så heldigt at jeg betaler kun 500 kr mdr. for strøm så jeg tænker ikke på det ...
Men jeg bruger normalt ikke pc før kl 8 om morgen (måske lige hvis jeg skal checke noget inden jeg skal ud af døren)
Game pc tænder/slukker jeg efter behov
Laptop 1 når jeg ligger i sengen
Laptop 2 når jeg er ude af døren og konen bruger den til skolen
Store dreng´s pc tændt fra 15.00 til 20.00 (meste af weekend)
Lille dreng´s pc tændt efter behov
Nintendo Wii sådan efter behov
Og jeg er så heldigt at jeg betaler kun 500 kr mdr. for strøm så jeg tænker ikke på det ...
Men jeg bruger normalt ikke pc før kl 8 om morgen (måske lige hvis jeg skal checke noget inden jeg skal ud af døren)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.