mboost-dp1
Sten, papir, saks
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
FUCK HVOR ER DET DOG EN LAM AFTEMNING!
Kunne der ikke prøves bare at bruge lidt mere tid på at lave
en bare lidt mere inteligent en...
Den er sq for tynd! "Sten, saks, papir" ! LOL ! eller nååå nej!
Kunne der ikke prøves bare at bruge lidt mere tid på at lave
en bare lidt mere inteligent en...
Den er sq for tynd! "Sten, saks, papir" ! LOL ! eller nååå nej!
#51 neo-oz
Jeg synes faktisk det har givet en hyggelig diskussion, istedet for den evige "Jeg hader M$" og flame det ene og flame det andet, og "Du er dum, jeg har ret". Dette er så den hyggelige side af Newz.dk hvor der ind imellem bliver diskuteret de "bløde" nørd emner, såsom Ketchup, cola, Newz.dk-par og nu altså Sten, Saks, Papir. Og der er jo ingen der tvinger dig til at vote.
/Joatmon
Jeg synes faktisk det har givet en hyggelig diskussion, istedet for den evige "Jeg hader M$" og flame det ene og flame det andet, og "Du er dum, jeg har ret". Dette er så den hyggelige side af Newz.dk hvor der ind imellem bliver diskuteret de "bløde" nørd emner, såsom Ketchup, cola, Newz.dk-par og nu altså Sten, Saks, Papir. Og der er jo ingen der tvinger dig til at vote.
/Joatmon
Jeg stemte klart på Papir.. Det er jo det de unge vil ha! Papir holder helt klart... Men ang. det med sten og pair var kærester, hvad sker der så når sten "brænder" papir af?
HEHE fed afstemning.... Da jeg også regnede med at de fleste ville tage sten, valgte jeg naturligvis papir og slog dermed 47% og spillede uafgjort med 29%.
Det mest interessante er dog at hvormange af de 29% man skal ud i omkamp med, der ville vælge sten næste gang... Min erfaring siger mig at det er ca 80% af de oprindelige 29%, altså ville jeg også vinde over de 80% af de 29% dette giver 24% af den oprindelige mængde. 24% + 47% = 71% Dermed ville jeg sejre over 71% af de besøgende på newz hvis kampen skulle stå i Sten, Saks, Papir :-)
Det mest interessante er dog at hvormange af de 29% man skal ud i omkamp med, der ville vælge sten næste gang... Min erfaring siger mig at det er ca 80% af de oprindelige 29%, altså ville jeg også vinde over de 80% af de 29% dette giver 24% af den oprindelige mængde. 24% + 47% = 71% Dermed ville jeg sejre over 71% af de besøgende på newz hvis kampen skulle stå i Sten, Saks, Papir :-)
Det er vel ikke den store overraskelse at det er default stemmen der vinder. Jeg tog ihvertfald bare default, da pollen ikke er specielt interessant/sigende.
Hehe... bare bliv ved med at vælge sten...!!!
Dette kunne nu være ret interessant at have set resultatet, hvis sten ikke var default - but that's to late now!!!
/ en glad papirvælger
Dette kunne nu være ret interessant at have set resultatet, hvis sten ikke var default - but that's to late now!!!
/ en glad papirvælger
Egentligt pudsigt at der ikke er nogen der har pointeret at newz.dk moderside /. har en en poll der er meget tæt på denne.
Som en rigtig /. læser, vil man selvfølgelig vælge sten, da det er den manglende option på ./.
Som en rigtig /. læser, vil man selvfølgelig vælge sten, da det er den manglende option på ./.
Nu bruger man jo ikke sten, saks, papir så meget mere, efter den fjerde mulighed, hesten (som slår alt) blev indført.
Den blev nævnt i De Uaktuelle Nyheder på DR2.
Den blev nævnt i De Uaktuelle Nyheder på DR2.
Flere meningsløse afstemninger plz!
Ikke at jeg ikke kan se det humoristiske i dette, men jeg synes bare at der er så meget andet som vi kunne stemme om, for at tilkendegive vores forskellige meninger og holdninger.
Ikke at jeg ikke kan se det humoristiske i dette, men jeg synes bare at der er så meget andet som vi kunne stemme om, for at tilkendegive vores forskellige meninger og holdninger.
#40:151 - men det var også en dag hvor jeg var helt frisk. Kan godt prøve igen, men gider ikke, vil hellere slappe af! Og desuden var det ikke kun en logisk test - men en logisk/matematisk test på www.mensa.org.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.