mboost-dp1
Sten, papir, saks
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hehe... da jeg stemte var der kun en der havde stemt.
BTW... stemme nr. 2 var også sten :D
-- Edit: Nej.. der var INGEN der havde stemt da jeg stemte.
BTW... stemme nr. 2 var også sten :D
-- Edit: Nej.. der var INGEN der havde stemt da jeg stemte.
Faktisk ikke.
Det var også det første jeg tænkte....MEN...
Rart at vide hvad fleretallet vælger næste gang man står i situationen og skal lave en: <STRONG>Sten, papir, saks</STRONG>
Det var også det første jeg tænkte....MEN...
Rart at vide hvad fleretallet vælger næste gang man står i situationen og skal lave en: <STRONG>Sten, papir, saks</STRONG>
Jeg fortæller ikke min, for den kan i slemme nørder bare udnytte!
Jeg mener da remsen lyder: "Sten, Saks, Papir" eller hvad ?
Jeg mener da remsen lyder: "Sten, Saks, Papir" eller hvad ?
Det er nok den afstemning jeg har haft sværest ved at finde ud af hvad jeg ville stemme...
Og resten af tråden kommer garanteret til at handle om hvad den rigtige rækkefølge er.
Jeg stemte "sten" og den rigtige rækkefølge er "Sten, papir, saks"
Og resten af tråden kommer garanteret til at handle om hvad den rigtige rækkefølge er.
Jeg stemte "sten" og den rigtige rækkefølge er "Sten, papir, saks"
Jeg valgte "Sten".
Men det er nok mest fordi jeg er så doven at jeg ikke gider spilde min tid på at åbne min hånd :)
Men det er nok mest fordi jeg er så doven at jeg ikke gider spilde min tid på at åbne min hånd :)
Resultatet kan man jo ikke bruge til noget, ikke før vi kender intelligensniveauet(!!!) for brugerne på Newz.dk.
Eksempel; hvis sten "vinder" - så vil alle de smarte jo næste gang bruge papir, og de lidt smartere vil tage saks, for at narre dem der bruger papir - og endelig vil nogle bare beholde sten - fordi de vil vinde over de andre.
Altså; det er et tilfældighedernes spil - og man kan på ingen måde lave statistik over hvilke muligheder der oftest vil frekventere i en rigtig omgang af "sten, saks, papir".
Eksempel; hvis sten "vinder" - så vil alle de smarte jo næste gang bruge papir, og de lidt smartere vil tage saks, for at narre dem der bruger papir - og endelig vil nogle bare beholde sten - fordi de vil vinde over de andre.
Altså; det er et tilfældighedernes spil - og man kan på ingen måde lave statistik over hvilke muligheder der oftest vil frekventere i en rigtig omgang af "sten, saks, papir".
Der er nok nogen der har læst slashdot (der blev denne vote foreslået) :)
Man skal da klart vælge sten! Stenen klarer let en wussy saks, og helt ærligt... Hvis nogen kommer efter dig med papir, og du står med en stor tung brosten i hånden, så tror jeg næppe du taber. Næææ... Stenen er, og har altid været, det bedste våben af de tre!
Man skal da klart vælge sten! Stenen klarer let en wussy saks, og helt ærligt... Hvis nogen kommer efter dig med papir, og du står med en stor tung brosten i hånden, så tror jeg næppe du taber. Næææ... Stenen er, og har altid været, det bedste våben af de tre!
Acro:
Det er rigtigt at spillet er tilfældighedernes spil. Men ingen mennesker er særlig tilfældige -
Når jeg tager den årlige 500-tour i SSP, er statistik et meget nyttigt våben...
Det er rigtigt at spillet er tilfældighedernes spil. Men ingen mennesker er særlig tilfældige -
Når jeg tager den årlige 500-tour i SSP, er statistik et meget nyttigt våben...
Saks.. gør mere ondt! (desuden er det nemmere at kastrerer end mand med en saks, end med et stykke papir eller en sten)
-Slacz-
-Slacz-
Det "sjove" ved denne afstemning er faktisk at størstedelen vælger sten, uden på forhånd at vide, at andre har valgt sten.
Samme princip vil man opleve, når man bliver spurgt om at nævne et tal mellem 5 og 12... prøv selv!
Størstedelen af alle vil sige vys (bagfra!).. :-)
Lidt mystisk...
Samme princip vil man opleve, når man bliver spurgt om at nævne et tal mellem 5 og 12... prøv selv!
Størstedelen af alle vil sige vys (bagfra!).. :-)
Lidt mystisk...
Faktisk lidt sjovt at se..
Læse engang en "guide" til at lege sten, saks papir.. Den omtalte blandt andet en situation hvor man går hen til en person og spørger om man skal lege sten, saks, papir.. Og begynder med det samme. Personen når ikke at overveje hvilken af de tre ting han/hun vil vælge, og tar i langt de fleste tilfælde sten..
Indtil videre har 56% taget sten, på baggrund af ovenstående valgte jeg papir! .. Det er måske lidt langt ude, men prøv at ligge mærke til det når man står i situationen en dag.
Læse engang en "guide" til at lege sten, saks papir.. Den omtalte blandt andet en situation hvor man går hen til en person og spørger om man skal lege sten, saks, papir.. Og begynder med det samme. Personen når ikke at overveje hvilken af de tre ting han/hun vil vælge, og tar i langt de fleste tilfælde sten..
Indtil videre har 56% taget sten, på baggrund af ovenstående valgte jeg papir! .. Det er måske lidt langt ude, men prøv at ligge mærke til det når man står i situationen en dag.
</A><A href="http://images.google.com/images?q=tbn:FBY7lf5Rx6sC:personal.inet.fi/koti/markku.niemelan/Uudet%2520kuvat/fight.jpg">http://images.google.com/images?q=tbn:FBY7lf5Rx6sC:personal.inet.fi/koti/markku.niemelan/Uudet%2520kuvat/fight.jpg<A href="http://images.google.com/imgres?imgurl=personal.inet.fi/koti/markku.niemelan/Uudet%2520kuvat/fight.jpg&imgrefurl=http://personal.inet.fi/koti/markku.niemelan/hepat.htm&h=363&w=359&prev=/images%3Fq%3Dfight%2Bhorse%26svnum%3D100%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8"></A>
jeg synes nu også det er sjovt at se at flest vælger at vælge sten, personligt havde jeg på fornemmelsen at flest ville vælge at vælge sten, så jeg tog papir for at tæve dem......men okay jeg vil nu helst vælge at blive ramt af noget papir end en saks eller en sten.....så man skal nok holde sig til papir hvis man vil være rimlig sikker på at vinde ;) (hvad er det nu papir gør ved sten?)
Noget med at det folder stenen ind...hvorfor man vinder på den måde er egentlig et mysterie...
Kunne være den skulle opdateres lidt, evt. med lidt battlefield sammenligning også bruge tanks, antitankpersonel og soldater! ;)
Men ved ikke lige hvordan man skulle lave det med fingrene !
Kunne være den skulle opdateres lidt, evt. med lidt battlefield sammenligning også bruge tanks, antitankpersonel og soldater! ;)
Men ved ikke lige hvordan man skulle lave det med fingrene !
Jeg tror jeg vælger papir næste gang jeg spiller det hehe =) vinder hele 52% af gangene 40 stpr vi lige og de sidste 18% bliver jeg slået hehe =) tror der er penge i spillet for når 764 folk har stemt er det jo et udtryk for gennmsnits befolkningen. BTW.. gad vide hvordan resultaterne havde set ud hvis man havde byttet om på den rækkefølge de står i :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.