mboost-dp1

Spiser du ved din pc?

Gå til bund
Gravatar #1 - nerddk
6. jul. 2007 10:07
får da en mellem mad eller to ved min macbook..

men aftens mad sker ved bordet
Gravatar #2 - TWFH
6. jul. 2007 10:08
Jeg spiser min PC. Mmm, chips...
Gravatar #3 - Djaa9
6. jul. 2007 10:09
Bor på 16m2 incl køkken.. Så selv om jeg står i den anden ende af "lejligheden" og spiser, så spiser jeg egentlig stadig ved computeren.
Gravatar #4 - Derfor
6. jul. 2007 10:09
Ja det sker da rimelig tit, men de regelmæssige måltider sker altid ved spisebordet.. lige undtagen morgenmaden..
Gravatar #5 - asger
6. jul. 2007 10:13
I de her dage er jeg alene hjemme og har derfor rykket min computer op i stuen, så jeg spiser for det meste ved den pt.
Gravatar #6 - Tage
6. jul. 2007 10:28
Det eneste bord jeg har står computeren også ved, så ja, spiser ved pc'en hvis jeg ikke går ud i fælleskøkkenet.
Gravatar #7 - Staeren
6. jul. 2007 10:30
Jeg er i gang med at flytte, og når det eneste som er i min stue er et kabinet med skærmen stående ovenpå og så min stol, så kan man ikke rigtig andet...

PS. En Icemat er glimrende underlag til talerkenen :P
Gravatar #8 - vision-dk
6. jul. 2007 10:53
Ja, men kun meget sjældent.
Det er ligesom den del af mit liv har ændret sig, efter jeg har fået kæreste, barn og hus. Kæresten kan brokke sig utroligt meget over sådan noget pjat. ;)

Før i tiden havde svaret nok været Ja, ofte

Mit svar baserer sig så udelukkende på de faste måltider. Alt slags guf (sundt eller usundt), kan stadig sagtens indtages foran skærmen
Gravatar #9 - Ronson ⅍
6. jul. 2007 10:59
Ja, altid (som i: så vidt som muligt).

Den bærbare står mellem mig og tv'et. Der kan fint stå en tallerken eller pizza oven på låget. Eller på tasterne for den sags skyld.

Det er et under jeg endnu ikke har spildt sodavand ned i den, når jeg har åbnet dåserne.
Gravatar #10 - themuss
6. jul. 2007 11:18
Spiser ved den nu.
Gravatar #11 - blid
6. jul. 2007 11:23
Man læser vel ikke newz med mindre man har den last? News of nørder;-)
Gravatar #12 - The-Lone-Gunman
6. jul. 2007 11:27
Jeg spiser næsten altid min frokost ved min pc når jeg er på arbejde, og det synes som om at jeg altid er det.
Gravatar #13 - Amunium
6. jul. 2007 11:28
Lige nu låner min kæreste og jeg mine forældres 340 m² hus, mens de er på Korfu på ferie - og vi sidder stadig og æder ved samme bord som computerne står på :P

Det er sgu da kedeligt bare at sidde og proppe i hovedet, uden at lave andet.
Gravatar #14 - Cloud02
6. jul. 2007 11:34
Hvis ikke man spiser ved computeren, hvor skulle man da spise?
Gravatar #15 - TuxDK
6. jul. 2007 12:35
Jeg bor i en 3 værelset lejlighed, har en stor stue jeg aldrig befinder mig i.

Når jeg endelig er hjemme, er jeg enten i soveværelset, eller på mit kontor.

Tror reelt ikke jeg har siddet og spist i stuen i ugevis.
Min spisebord er vidst nok fyldt op med vasketøj...

Hmm, burde nok fortælle konen at hun skal til at lave noget!
Gravatar #16 - owrflow
6. jul. 2007 12:48
pt sidder jeg og spiser morgenmad så ja, jeg spiser ved computeren.
Gravatar #17 - bamsemusen
6. jul. 2007 13:08
Nu er vi jo nogle, der rent faktisk laver vores aftensmad pc'en fordi, den bliver varm nok til det.

Dejlige gamle Athlon XP :)
Gravatar #18 - Norrah
6. jul. 2007 13:16
16# Morgenmad kl 14:48? Det hedder ikke morgenmad bare fordi man lige er stået op. Det har rent faktisk noget at gøre med tidspunktet på døgnet :D
Gravatar #19 - TWFH
6. jul. 2007 13:27
#17: Palomino? Ellers gælder det ikke, det er den eneste Athlon-kerne der er godkendt til madlavning.
Gravatar #20 - MiniatureZeus
6. jul. 2007 13:36
Det er sjællendt at jeg indtager decideret måltider ved computeren, af den simple grund at der ikke er plads nok. (billede kommer senere...)
Men små sandwich, kager, slik og chips kan da sagtens ryge ned samtidig med at man sidder på newz eller spiller... Prøver dog så vidt muligt at lave være med at kromme ned i tastaturet, da jeg glemmer at tage det uden for når jeg skal skifte batterier (og derved vende det på hovedet...)
Gravatar #21 - trylleklovn
6. jul. 2007 13:42
Spiser altid ved computeren. Jeg har intet spisebord og sofabordet er en smule for lavt til at jeg gider sidde ved det.

Men tænker gang på gang på at jeg har hørt, at et tastatur bliver lige så beskidt som brædtet på et toilet.
Gravatar #22 - PingoKiller
6. jul. 2007 13:58
jeg har et sofabord. det er lidt lavt, så jeg lukker min bærbare og sætter maden ovenpå. det fungerer meget fint. så nej! jeg spiser ikke ved computeren, jeg spiser på den. stemte dog "ja, altid"
Gravatar #23 - X-PanDer
6. jul. 2007 14:11
#17 Hehe, den kan jeg skrive under på! Heldigvis har jeg den ikke mere, men som du siger, de var næsten klar til at tilberede mad på.

Og ja, jeg spiser af og til foran PC'en når jeg er alene. Det er ikke praktisk i nogen forstand overhovedet, men det er det eneste sted der er ordenlig underholdning mens man spiser. Keyboardet skal bare lige skubbes lidt frem ind under vindueskarmen, så er der lige plads til en tallerken. :)

God afstemning.
Gravatar #24 - Windcape
6. jul. 2007 15:30
Hvis man nu tager sin laptop med ud i køkkenet.. glædet det så?

Anyway, spiser altid foran min pc, fordi det er et af de eneste borde jeg har.

Og så har jeg kun 1 stol, min computer-stol :p
Gravatar #25 - Windcape
6. jul. 2007 15:32
16# Morgenmad kl 14:48? Det hedder ikke morgenmad bare fordi man lige er stået op. Det har rent faktisk noget at gøre med tidspunktet på døgnet :D

LIAR!

Derudover så er kl. 14:48 morgen.. alt før kl. 20:00 er tidlig om morgenen.
Gravatar #26 - pmo
6. jul. 2007 15:52
Jeg spiser ved min pc, skider ved min pc, sover ved min pc, ser tv på min pc.. ved ikke hvad jeg ikke gør ved den.... bærbar..
Gravatar #27 - bamsemusen
6. jul. 2007 16:01
Åh ja Palomino XP1900+@1600Mhz.
Er du vimmersvej den kan blive 'hot' i bedste Nik & Jay-stil.

Jeg er stadig på min, personligt elsker jeg det gråvejr vi har haft, da sommervarmen vi oplevede tidligere på året, medførte den ene genstart efter den anden - selv med en anden køler end standard og med kabinetsiden af. Lidt øv i virkeligheden. Set på den anden side - elregning for radiator står på 0,- året rundt, og om sommeren kan jeg sælge overskydende varme til naboerne...
Gravatar #28 - pulven
6. jul. 2007 17:10
jeg har ikke noget spisebord.. eller, dvs. mit spisebord er okuperet af min computer, så.. Ja.. Jeg spiser ved min computer.. Men det sker at jeg spiser hos andre mennesker, eller i byen! :o
Gravatar #29 - emilbp
6. jul. 2007 18:52
Det sker at jeg spiser foran computeren, hvis jeg er alene hjemme.
Gravatar #30 - natik
6. jul. 2007 18:55
Sidder og laeser news med en pizza i haanden atm, valgte altid, kan ikke huske jeg var hjemme og ikke spiste ved PC'en...
Gravatar #31 - Svindleren
6. jul. 2007 19:19
ja, mit tastatur ligner en klam ret :-/
Gravatar #32 - Redeeman
7. jul. 2007 01:11
#31:
måske du kan sælge rettighederne til italien :)
Gravatar #33 - lagoni
7. jul. 2007 11:15
Spiser som regel morgenmad ved pc'en, da jeg alligevel skal tjekke mit skema og mail før skole. Frokost bliver tit også spist her, da det er lidt kedeligt at sidde alene ved bordet... Aftensmad bliver dog ved spisebordet med en avis.
Gravatar #34 - nw
7. jul. 2007 11:26
HaHa.

Sidder med min middagssmad, mens jeg læser denne poll, så det er jo ikke så svært at svare på. Men spiser dog som regel ikke foran computeren, det er lidt uromantisk, så kun når damen ikke er hjemme!
Gravatar #35 - ReVeR
7. jul. 2007 17:10
Hvis jeg ikke sidder hjemme i nærheden af en computer, sidder jeg på arbejdet.

Hvis jeg slukker bærbaren, sidder jeg i teorien stadig foran en computer (Media Center), og hvis det er slukket, er jeg på arbejde, og er foran en computer/server...

Og ja, der er da et liv vedsiden af computeren...
Gravatar #36 - Svindleren
7. jul. 2007 18:00
det bliver nørdernes ynglingsret :D
Gravatar #37 - Norrah
7. jul. 2007 23:06
Kunne aldrig falde mig ind... *knaaas..
Det er en af de mere ulækker vaner... *gumle gumle gumle..
Folk burde skamme sig.!
Gravatar #38 - owrflow
8. jul. 2007 13:54
I så fald følger jeg japansk dagsrytme eller sådan noget.
Jeg vil stadig mene at morgenmad er det måltid man spiser når man lige er stået op, og jeg var lige stået op da jeg skrev det.

Har også overvejet at prøve at varme toast på min computer en gang, men pt fungere den bare som radiator. Ved ikke hvad man ellers bruger sådan noget nymodens elektronisk gøgl til.
Gravatar #39 - k.hauge
9. jul. 2007 10:32
Kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da jeg rent faktisk sad og spiste en leverpostejmad i det jeg læste denne poll. Svare "Altid", da jeg spiser foran skærmen hver dag.
Gravatar #40 - Carstone
9. jul. 2007 12:21
Drikker mest ved pcen, spiser ikke så tit ved den da det sviner med tallerkner osv rundt omkring :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login