mboost-dp1
Skal du se bryllup på Fredag?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
He he.. Jeg tror der er mange unge mennesker som syntes at det er spild af tid og penge at have sådan et stort bryllup..
Jeg syntes det lyder helt vildt at han skal have 14 Milioner om året! De skærer lystigt ned på SU og uddannelse, og i mens det sker sidder de i et fly på vej Jorden rundt for at besøge en masse venner...
Det er bare et godt eksempel på at alle ikke er ligeværdige, og nogle er født til at være konge eller Dronning...
Var de så bare folkevalgt...
Ahhh, det var dejligt at komme af med..
He he, for første gang spørger jeg: Hvad har det med nørder og It at gøre?
Med mindre at bryllups nørder også holder til på denne side. ;)
Jeg syntes det lyder helt vildt at han skal have 14 Milioner om året! De skærer lystigt ned på SU og uddannelse, og i mens det sker sidder de i et fly på vej Jorden rundt for at besøge en masse venner...
Det er bare et godt eksempel på at alle ikke er ligeværdige, og nogle er født til at være konge eller Dronning...
Var de så bare folkevalgt...
Ahhh, det var dejligt at komme af med..
He he, for første gang spørger jeg: Hvad har det med nørder og It at gøre?
Med mindre at bryllups nørder også holder til på denne side. ;)
Skal være sammen med kæresten fredag, så jeg håber jeg kan undgå det. Hvis jeg endeligt skulle tvinges til at se det, ville jeg nok foretrække Zulu's dækning. Kunne forestille mig det blev meget spasst.
Det er såmænd ikke fordi jeg er rygende imod kongehuset (synes der er diplomatisk fornuft i at beholde dem), men synes såmænd bare brylupper generelt er dræbende kedeligt. Interesserer mig ikke rigtigt hvem der har designet hvilken kjole og hvem der har sat blomster op...
Så håber jeg bare ikke min pige også får bryllups tanker :S.
Min mor spurgte mig faktisk hvor jeg skulle se bryllup i sidste uge... Der spurgte jeg om nøjagtigt det samme... Der kom dog et nååååh en 10 sekunder efter :).
Det er såmænd ikke fordi jeg er rygende imod kongehuset (synes der er diplomatisk fornuft i at beholde dem), men synes såmænd bare brylupper generelt er dræbende kedeligt. Interesserer mig ikke rigtigt hvem der har designet hvilken kjole og hvem der har sat blomster op...
Så håber jeg bare ikke min pige også får bryllups tanker :S.
Min mor spurgte mig faktisk hvor jeg skulle se bryllup i sidste uge... Der spurgte jeg om nøjagtigt det samme... Der kom dog et nååååh en 10 sekunder efter :).
Har sidste skoledag på 2års HH, så bryllupet skal fejes med masser af øller;)
#11:
Hahha jeg tvivler lidt på det var den samme situation dadu (I) blev gift;)
#11:
Hahha jeg tvivler lidt på det var den samme situation dadu (I) blev gift;)
Woot? ..det overrasker mig at der er så mange der skal se bryllup. Nu ved jeg godt at medierne hjælper med at gøre det ulideligt, at skulle høre og se bryllupet hver eneste dag :\
Men det er fanme ligemeget hvor hvornår jeg tænder for flimeren så er der bryllup, eller en eller anden skod person, der åbenbart ved langt mere om det kongelige bryllup end alle os andre, og han SKAL selvfølgelig vises frem, så alle kan få glæde af hans elendige viden.
Hvem helvede gider vide hvad det er for nogle blomster de bruger, eller hvad for nogle kjoler der dækker en eller anden konge eller dronning fra et eller andet lille irriterende land ingen alligevel har hørt om.
MIT TV ER SLUKKET den dag, jeg skal ikke spilde tid eller strøm på at se det.
phew :p
Men det er fanme ligemeget hvor hvornår jeg tænder for flimeren så er der bryllup, eller en eller anden skod person, der åbenbart ved langt mere om det kongelige bryllup end alle os andre, og han SKAL selvfølgelig vises frem, så alle kan få glæde af hans elendige viden.
Hvem helvede gider vide hvad det er for nogle blomster de bruger, eller hvad for nogle kjoler der dækker en eller anden konge eller dronning fra et eller andet lille irriterende land ingen alligevel har hørt om.
MIT TV ER SLUKKET den dag, jeg skal ikke spilde tid eller strøm på at se det.
phew :p
#15 Sådan! slip bare raseriet løs... Så kan du slappe af igen bagefter...
Og ja, man skulle næsten tro at nogle af de personer de har i studiet ved mere om dem end de faktisk selv gør.
Jeg kender ikke noget værer end at sidde og høre folk analysere hvad andre personer laver og gør.
For 2 dage siden sad der en gammel dame og fortalte om hvad det betød at Mary sejlede om kamp med ham... Fuck en stor gang lort... (Så i det?)
Det er også vildt at de kan bruge 3½ time på at snakke om den kjole hun skal have på.. zzz
Og ja, man skulle næsten tro at nogle af de personer de har i studiet ved mere om dem end de faktisk selv gør.
Jeg kender ikke noget værer end at sidde og høre folk analysere hvad andre personer laver og gør.
For 2 dage siden sad der en gammel dame og fortalte om hvad det betød at Mary sejlede om kamp med ham... Fuck en stor gang lort... (Så i det?)
Det er også vildt at de kan bruge 3½ time på at snakke om den kjole hun skal have på.. zzz
...og så føler man sig satme bollet i røven, når man betaler 2k+ om året i licens. Lækkert! Så kan man nyde genudsendelser resten af året, for der er nok ikke skide mange penge tilbage efter den fest her... og skulle der være en lille sjat, så er der oxo et EM og et OL der skal bruges penge på.
Weee... det bliver et efterår med Ingrid og lillebror.
Jeg har heller intet imod Mary og Frederik. Jeg kender dem jo ikke. Men jeg brækker mig sq snart, hvis jeg hører ordet bryl...
Weee... det bliver et efterår med Ingrid og lillebror.
Jeg har heller intet imod Mary og Frederik. Jeg kender dem jo ikke. Men jeg brækker mig sq snart, hvis jeg hører ordet bryl...
Jeg skal da nok lige se Ja'et, men ellers er der jo "Drengene fra Angora" i 6 timer på DR2 :D
Det bliver sjooouuu ;o)
http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?m...
Det bliver sjooouuu ;o)
http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?m...
Jeg synes medierne skulle lade den familie være i fred.. lad dem dog gifte sig hvis de vil, lad dem drikke sig så plask hamrende lamme, what the fuck do I care?? JACK SHIT!!
Jeg har ikke en eneste gang set mig selv i avisen fordi jeg var stang bacardi.. hvorfor skal de så?
jeg skal i hvert fald ikke se det.. jeg skal hjem til mine forældre med nogle flere kanaler end dem jeg har (har kun 2 kanaler, der sjovt nok sender det hele dagen :(
Så hjem til en masse fede film, eller også lejer jeg sgu en DVD..
Bare min mening..
Jeg har ikke en eneste gang set mig selv i avisen fordi jeg var stang bacardi.. hvorfor skal de så?
jeg skal i hvert fald ikke se det.. jeg skal hjem til mine forældre med nogle flere kanaler end dem jeg har (har kun 2 kanaler, der sjovt nok sender det hele dagen :(
Så hjem til en masse fede film, eller også lejer jeg sgu en DVD..
Bare min mening..
Den poll mangler en diferentiering:
Ja, jeg skal se bryllup. I ti minutter der hvor de siger ja til hinanden.
Nej, jeg har ikke tænkt mig at tage fri og holde bryllupsfest sammen med vennerne og have 3 fjernsynsapparater tændte på en gang, så jeg kan se bryllup på tre kanaler fra 12.00 til 00.00...
Ja, jeg skal se bryllup. I ti minutter der hvor de siger ja til hinanden.
Nej, jeg har ikke tænkt mig at tage fri og holde bryllupsfest sammen med vennerne og have 3 fjernsynsapparater tændte på en gang, så jeg kan se bryllup på tre kanaler fra 12.00 til 00.00...
Jeg gemmer mig også ude i naturen sammen med håbet om en haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj som er såååå stoooooooooor... :-D
Med henhold til vores kongehus er jeg ret sikker på at den investering som landet holder i vores kongehus, kommer mangfoldigt igen i form af samhandel med de enkelte lande og jeg håber da at de to får en god fremtid sammen. Til sidst håber jeg at medierne gider falde til ro igen. Det er fandme engelske forhold det her, det er bare for meget. Tager hatten af for dem for jeg vil fandme selv være herre over mit eget liv og have den fred at slippe for at skulle overvåges med det samme jeg var ude i den fri luft, man har aldrig fri, han er bundet for resten af hans liv nu og jeg tror ikke han har haft noget valg. Hun valgte ham og det der kom med og jeg vil ikke give afkald på min frihed for 14 mio om året.
Jeg gemmer mig også ude i naturen sammen med håbet om en haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj som er såååå stoooooooooor... :-D
Med henhold til vores kongehus er jeg ret sikker på at den investering som landet holder i vores kongehus, kommer mangfoldigt igen i form af samhandel med de enkelte lande og jeg håber da at de to får en god fremtid sammen. Til sidst håber jeg at medierne gider falde til ro igen. Det er fandme engelske forhold det her, det er bare for meget. Tager hatten af for dem for jeg vil fandme selv være herre over mit eget liv og have den fred at slippe for at skulle overvåges med det samme jeg var ude i den fri luft, man har aldrig fri, han er bundet for resten af hans liv nu og jeg tror ikke han har haft noget valg. Hun valgte ham og det der kom med og jeg vil ikke give afkald på min frihed for 14 mio om året.
Selvfølgelig skal man da se det bryllup på Zulu. Håber de ka få en ellers tør oplevelse til at blive sjov. Kongehuset ku godt bruge det!
Jeg går ind for demokrati, så jeg støtter naturligvis ikke det aversion imod folkestyret.
Men, som andre har sagt, tilgengæld sender Dr2 samtlige afsnit af Angora! SATANEME! :)
Men, som andre har sagt, tilgengæld sender Dr2 samtlige afsnit af Angora! SATANEME! :)
#3 Nielsen
2/3 var tabt arbejds fortjæneste for alle dem, der får tidligt fri ;)
#22 Klok "Jeg skal da nok lige se Ja'et, men ellers er der jo "Drengene fra Angora" i 6 timer på DR2 :D"
Tror jeg nøjes med Drengene fra Angora. Nejet ups, Jaet, skal jo nok blive genudsendt et par hundrede gange.
Ville måske også havde set noget bryllup, men min tørst var mættet allerede for en uge siden.
2/3 var tabt arbejds fortjæneste for alle dem, der får tidligt fri ;)
#22 Klok "Jeg skal da nok lige se Ja'et, men ellers er der jo "Drengene fra Angora" i 6 timer på DR2 :D"
Tror jeg nøjes med Drengene fra Angora. Nejet ups, Jaet, skal jo nok blive genudsendt et par hundrede gange.
Ville måske også havde set noget bryllup, men min tørst var mættet allerede for en uge siden.
Jeg synes der mangler en mulighed i den afstemning, nemlig at man ikke har muligheden at stemme på zulu bryllup. Der er ret stor forskel om man ser det på TV2 og Zulu. Entusiasterne vælger TV2, men jeg tror selvfølgelig også at langt de fleste herinde skal se Zulu. Måske bliver det sjovt, ved det ikke, det er lang tid at være sjov i 12 timer ;)
Jeg gider skam ikke sidde og glo på 2 mennesker blive gift jeg skal da helt klart sidde og glo 6 timers Drengene fra angora :]
vennerne skal da samles med et par kasser øl eller lign. og så skal der ses alt andet end bryllup - måske lidt zulu men tvivler på selv mandril holdet kan lave et program på 12 timer som bliver ved med at være sjov efter de første 45 min
CyRack, du har så evig ret, det er for dårligt at newz er bukket under :\ Nu var jeg lige så glad for newz :p
kongehuset burde afskaffes jeg har ikke en skid at bruge dem til de får en masse penge til ingenting en hel by (en mindre en) kunne få lysledere i hele byen for de penge og det er da meget bedre end at de skal ha pengene synes helt klart at de skulle afskaffes helt så kunne de også sende noget bedre i tv
chao chao
chao chao
Man skal ikke undervudere det, det danske kongehus betyder for danske virksomeheder i udlandet.
Jeg er lidt i tvivl om vi skulle afskaffe monarkiet. Jeg er imod den tanke at nogen er født bedre end andre, at de er bedre end os. Men hey, Lars Larsens børn får sgu da også en masse penge af ham, ikke nogen der brokekr sig over at de er født.
Ja, hvor mange ville så få gavn af de lysledere? Jeg vil vove den påstand at der er flere der får gavn af kongehuset. Så tænk lidt ud over din egen næsetip.
Nu skal det ikke ses som om jeg er vild med kongehuset, man skal bare se det fra flere vinkler
Jeg er lidt i tvivl om vi skulle afskaffe monarkiet. Jeg er imod den tanke at nogen er født bedre end andre, at de er bedre end os. Men hey, Lars Larsens børn får sgu da også en masse penge af ham, ikke nogen der brokekr sig over at de er født.
Ja, hvor mange ville så få gavn af de lysledere? Jeg vil vove den påstand at der er flere der får gavn af kongehuset. Så tænk lidt ud over din egen næsetip.
Nu skal det ikke ses som om jeg er vild med kongehuset, man skal bare se det fra flere vinkler
#38 pokana: Hvilken betydning kongekuset har kan diskuteres længe, men én ting er sikkert: en kæmpe del af befolkningen bakker op om dem. Især den ældre generation, de elsker kongekuset. Lysledere som du foreslår, kan kun glæde en brøkdel af hvem kongehuset glæder nu.
Findes der en "ban-liste" man kan lukke for, så mine ~500 brugere ikke vælter vores internetforbindelse med dette bryllup..
Hvad mener du helt præcist? Om du kan nægte adgang til sider hvor man kan streame det eller...? I såfald kan du jo smide linier alle dem her i din hosts fil:
127.0.0.1 link.til.stream.side.dk
127.0.0.1 link.til.anden.stream.side.dk
Filen er placeret følgende steder i Windows, og i Linux /etc/hosts (der er det så
Windows XP = C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 2K = C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Win 98\ME = C:\WINDOWS
Der er garanteret også andre måder at gøre det på, fx hvis i kører med en firewall eller lignende, men nu ved jeg ikke lige hvordan jeres setup er :).
Hvad mener du helt præcist? Om du kan nægte adgang til sider hvor man kan streame det eller...? I såfald kan du jo smide linier alle dem her i din hosts fil:
127.0.0.1 link.til.stream.side.dk
127.0.0.1 link.til.anden.stream.side.dk
Filen er placeret følgende steder i Windows, og i Linux /etc/hosts (der er det så
Windows XP = C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 2K = C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Win 98\ME = C:\WINDOWS
Der er garanteret også andre måder at gøre det på, fx hvis i kører med en firewall eller lignende, men nu ved jeg ikke lige hvordan jeres setup er :).
Ja, den er jeg helt med på. Vi har en firewall og en ip-shaper. Men det jeg efterlyste, var en liste med IP eller navne, så jeg kan putte dem i.
Jeg synes, at man skulle indføre en monarki-skat på samme måde, som der er kirkeskat. Så kunne dem, der vil have kongehuset betale fx. 5-7% i skat og dem af os, der ikke vil have det, skulle så ikke betale for det.
I programmet "Kontant" gjorde de op, at ved Norges kongebryllup var der ikke nogen egentlige økonomiske gevinster og man lagde mere til af penge end man nogensinde får igen. Fx. kommer der kun 20 australiere herop for at se bryllup og jeg har svært ved at forestille mig, at de smider 142 mille.
Ud over det, så er der lavet undersøgelser, for hvem der har kendskab til det danske kongehus. I vores naboland Tyskland er det ca. hver 10., der ved at DK er et monarki og Dronning M og resten af flokken praktisk talt ukendte. I resten af Europa er kendskabet endnu værre. Så det med, at kongehuset trækker millionordrer hjem er da opreklameret bøvl - mon ikke de millionordrer kommer fordi de danske firmaer er kendte eller kan levere gode tilbud ..
Ja, bare lidt tanker ..
I programmet "Kontant" gjorde de op, at ved Norges kongebryllup var der ikke nogen egentlige økonomiske gevinster og man lagde mere til af penge end man nogensinde får igen. Fx. kommer der kun 20 australiere herop for at se bryllup og jeg har svært ved at forestille mig, at de smider 142 mille.
Ud over det, så er der lavet undersøgelser, for hvem der har kendskab til det danske kongehus. I vores naboland Tyskland er det ca. hver 10., der ved at DK er et monarki og Dronning M og resten af flokken praktisk talt ukendte. I resten af Europa er kendskabet endnu værre. Så det med, at kongehuset trækker millionordrer hjem er da opreklameret bøvl - mon ikke de millionordrer kommer fordi de danske firmaer er kendte eller kan levere gode tilbud ..
Ja, bare lidt tanker ..
Jeg holder en fest på fredag, hvor vi ska se det på Zulu og så ellers fråde noget pizza og hælde noget øl!
Til spørgsmålet om det er økonomisk rentabel at betale 200 mio. om året for det danske kongehus kan jeg kun komme frem til et svar. Tænk på det på denne måde: Hvis i havde et firma i fx Tyskland og stod og skulle vælge mellem at få produceret en vare i Frankrig eller Danmark, ville det så have nogen effekt overhovedet at Dronning Magrethe har været på besøg engang og fået en røvfuld blomster? Nej vel.....
Jeg skal helt klart IKKE se bryllup... tror jeg skal en tur ud på fjorden med en spandfuld øl og nyde det forhåbentligt gode vejr
Jeg skal helt klart IKKE se bryllup... tror jeg skal en tur ud på fjorden med en spandfuld øl og nyde det forhåbentligt gode vejr
Oh well så er jeg åbenbart ikke nørd, er sq glad for kongehuset ikke at jeg interesseret mig over vildt for det(såsom at se de progs om royal kjoler/mad/etc de ellers sidder og snakker om), men synes sq det er spændene der virkelig bliver skrevet historie i danmark i de her dage.(sikkert noget af det største der sker mens jeg lever i danmarks historie)
Synes det er lidt trist hvis en så stor del af den danske historie skal ende om et par generationer pga. folk synes ting som fiber/whatever er mere værd her og nu.
Synes vi burde være stolt af det danske kongehus, prøv at se vores naboer, de virker meget generelt overklasse lign. der bare er født ind i det, hvorimod det i danmark virker mere som hele folkets kongehus, hvor de sagtens kan være helt nede på jorden (frederik specielt).
"Hvis i havde et firma i fx Tyskland og stod og skulle vælge mellem at få produceret en vare i Frankrig eller Danmark, ville det så have nogen effekt overhovedet at Dronning Magrethe har været på besøg engang og fået en røvfuld blomster? Nej vel....."
- synes ikke så meget det handler om cool business, men generelt samarbejde mellem lande, der har kongehusene i verden generelt en stor del at sige.
kan ikke forklare det bedre end de selv gør her (sidste afsnit)
i år 2002 betalte vi 55.000.000 kr, hvorfra der skal trækkes løn til 125 personer der er ansat / indvendig vedligeholdelse af de danske slotte ovs, synes faktisk ikke det er så galt igen :)
Synes det er lidt trist hvis en så stor del af den danske historie skal ende om et par generationer pga. folk synes ting som fiber/whatever er mere værd her og nu.
Synes vi burde være stolt af det danske kongehus, prøv at se vores naboer, de virker meget generelt overklasse lign. der bare er født ind i det, hvorimod det i danmark virker mere som hele folkets kongehus, hvor de sagtens kan være helt nede på jorden (frederik specielt).
"Hvis i havde et firma i fx Tyskland og stod og skulle vælge mellem at få produceret en vare i Frankrig eller Danmark, ville det så have nogen effekt overhovedet at Dronning Magrethe har været på besøg engang og fået en røvfuld blomster? Nej vel....."
- synes ikke så meget det handler om cool business, men generelt samarbejde mellem lande, der har kongehusene i verden generelt en stor del at sige.
kan ikke forklare det bedre end de selv gør her (sidste afsnit)
i år 2002 betalte vi 55.000.000 kr, hvorfra der skal trækkes løn til 125 personer der er ansat / indvendig vedligeholdelse af de danske slotte ovs, synes faktisk ikke det er så galt igen :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.