mboost-dp1
Skal du have en iPad 2?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
SuperJohn (12) skrev:Jeg manglede muligheden "Jeg skal have en tablet, men ikke iPad"
Den afstemning har været der. iPad afstemingen er i en sektion, der udelukkende omhandler Apple produkter.
terracide (9) skrev:Rent faktisk skal jeg ikke have noget overpriced crapple shite...ever.
Apple er billigere end konkurrenterne, med iPad'en.
Nej, jeg skal ikke have en iPad 2. Har allerede en MacBook Air og kan ikke se hvilken værdi en iPad tilfører mit liv.
Fly til London
Fly til London
Der går nok lidt tid før jeg skifter min iPad ud med den næste. Den fungerer pefekt og fuldstændig upåklageligt og kan bedst lide dens design fremfor iPad 2 designet. Den har ganskevidst nogle features jeg godt kunne bruge, men venter nok og ser hvad forudsigelserne til iPad 3 kan byde på. :)
Havde slet ikke set du havde kommenteret mig.
Så ved ikke om du ser dette, men...
Jeg jeg synes vi vandt meget på det.
2'eren er voldsomt meget hurtigere, og grafisk kan den meget mere.
Den er meget tyndere end 1'eren.
Jeg har i hvert fald på ingen måde fortrudt at jeg solgte vores to iPad 1'ere og købte to iPad 2'ere.
Nu glæder vi os bare til vi kan få dem jailbreaket, så vi kan få nogle temaer ind på dem. :)
Havde slet ikke set du havde kommenteret mig.
Så ved ikke om du ser dette, men...
Jeg jeg synes vi vandt meget på det.
2'eren er voldsomt meget hurtigere, og grafisk kan den meget mere.
Den er meget tyndere end 1'eren.
Jeg har i hvert fald på ingen måde fortrudt at jeg solgte vores to iPad 1'ere og købte to iPad 2'ere.
Nu glæder vi os bare til vi kan få dem jailbreaket, så vi kan få nogle temaer ind på dem. :)
Eniac (28) skrev:Så du mener ikke at en Apple-bruger kunne finde på at købe andet end iPad?
Nej, afstemningen har været der, som jeg har linket til tidligere. Der er ingen der tvinger dig til at deltage i denne afstemning.
Du skriver iøvrigt til en, der har haft en Android telefon efter en iPhone.
Det er jo bare en undersøgelse, og alle ved da, at hvis man skal have en tablet er det ipad eller ingen pad.
Ubrugelig afstemning, der er så dårlig sat op med spørgsmål, at det er til grin.
Ubrugelig afstemning, der er så dårlig sat op med spørgsmål, at det er til grin.
Selv taget i betragtning at det er en afstemning, der ligger på Macnation, er det en fjollet een af slagsen...
Mangler klart muligheden for at kunne vælge "Nej - Har/skal have en anden tablet"
Eller den, for mit vedkommende, oplagte
"Nixen bixen - Klarer mig aldeles glimrende med min Motorola Xoom"
Mangler klart muligheden for at kunne vælge "Nej - Har/skal have en anden tablet"
Eller den, for mit vedkommende, oplagte
"Nixen bixen - Klarer mig aldeles glimrende med min Motorola Xoom"
En tavledims - tjoo måske - det bliver bare ikke en fra crApple og sandsynligvis ikke en Androide - hvis der bliver smidt en nuttet MeeGo dims på gaden til en anstændig pris - så jo muligvis
Indtil da klarer jeg mig med min N800 Internet Tablet (glimragende skærm til ebøger) - der stadig kan klare det meste af det den skal og ellers min N900 (kan bruges til det meste).
Ellers vil jeg give ovenstående kritik ret - valgmulighederne i denne rundspørge er langt fra optimale.
Indtil da klarer jeg mig med min N800 Internet Tablet (glimragende skærm til ebøger) - der stadig kan klare det meste af det den skal og ellers min N900 (kan bruges til det meste).
Ellers vil jeg give ovenstående kritik ret - valgmulighederne i denne rundspørge er langt fra optimale.
#39 Se nu begynder det jo at ligne noget! (også selvom Transformer i "pad" mode er temmeligt grim imo).
Jeg synes pads er for store til at lege med, for uhandy til at skrive lange beskedder på, for ukomfortable at sidde og browse/arbejde på i længden. Egentlig er de bedst til bare at blære sig med, og surfe lidt hist og pist. Men så igen: hvorfor så ikke bruge sin smartphone? Med den der Transformer-dock kan padden bruges som laptop på kontoret, man så lige kan snuppe med til møde osv. :) Smart tænkt.
Jeg synes pads er for store til at lege med, for uhandy til at skrive lange beskedder på, for ukomfortable at sidde og browse/arbejde på i længden. Egentlig er de bedst til bare at blære sig med, og surfe lidt hist og pist. Men så igen: hvorfor så ikke bruge sin smartphone? Med den der Transformer-dock kan padden bruges som laptop på kontoret, man så lige kan snuppe med til møde osv. :) Smart tænkt.
Aputech: Nu har jeg set lidt videoer af den. Den ser også ret fed ud, men så stor forskel er der heller ikke. Ved du om Samsung er gode til at opdatere Android-versionen på deres telefoner?
Så vidt jeg ved er de blandt de langsomste til det, men er det ikke lige meget i denne sammenhæng? Jeg er ikke sikker, men kører alle Honeycomb tablets ikke stock Android? Der er helt sikkert andre på Newz der ved mere end mig om alt det der. Jeg holder mig mere til iOS.
Jeg kom lige i tanke om denne anmeldelse: http://thisismynext.com/2011/05/12/asus-eee-pad-tr...
Den er ret ekstensiv.
Jeg kom lige i tanke om denne anmeldelse: http://thisismynext.com/2011/05/12/asus-eee-pad-tr...
Den er ret ekstensiv.
Jo, det gør de måske. Har ikke undersøgt det så meget. Kan man læse pdf-filer i normal størrelse på en iPad uden at skulle zoome og alt muligt?
Den Samsung tablet der blev givet til deltagerne på Google I/O 2011 vil blive opdateret til 3.1 i løbet af nogle uger, blev der lovet under keynoten.
Mht. til fremtidige opdateringer, er der ved at blive lavet nogle retningslinier, som de store hardwareproducenter på androidplatformen alle er med på.
Her fortæller Hugo Barra lidt om det: #t=33m31s
Den Samsung tablet der blev givet til deltagerne på Google I/O 2011 vil blive opdateret til 3.1 i løbet af nogle uger, blev der lovet under keynoten.
Mht. til fremtidige opdateringer, er der ved at blive lavet nogle retningslinier, som de store hardwareproducenter på androidplatformen alle er med på.
Her fortæller Hugo Barra lidt om det: #t=33m31s
Jeg er en google fan. med det sagt, siger jeg at ipad2 er fed designet, men så heller ikke mere end det.
Personligt sidder jeg og venter på HTC flyer kommer i butikkerne. den slår ipad 2 i alle kampe bort set fra skærm størrelsen.
har lige lavet en samligning:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3829...
Jeg kan ikke lide apple fordi: Apple er et arrogant firma. de bygger deres egen lille verden og diktatorisk bestemmer hvad jeg må og ikke må. Google de har som alle ved lavet styresystemet Android," genialt", frit marked alt er tillat. møder man en forhindring så fortæller mobilen selv hvor du skal fjerne fluebenet for at kunne indstallere none android marked programmer.
http://www.htc.com/www/product/flyer/specification...
Personligt sidder jeg og venter på HTC flyer kommer i butikkerne. den slår ipad 2 i alle kampe bort set fra skærm størrelsen.
har lige lavet en samligning:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3829...
Jeg kan ikke lide apple fordi: Apple er et arrogant firma. de bygger deres egen lille verden og diktatorisk bestemmer hvad jeg må og ikke må. Google de har som alle ved lavet styresystemet Android," genialt", frit marked alt er tillat. møder man en forhindring så fortæller mobilen selv hvor du skal fjerne fluebenet for at kunne indstallere none android marked programmer.
http://www.htc.com/www/product/flyer/specification...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.