mboost-dp1
Skal du have en iPad?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Adagio (39) skrev:Nu ved jeg ikke om der er mulighed for at tilslutte til nogle højtalere og i ipads tilfælde ville jeg ikke blive overrasket hvis de har lavet det så man kun kan afspille musik købt via itunes
Mmm, tasty FUD. I love FUD.
Srlsy though - /facepalm
Om han kan streame musik, uden brug af itunes, til ipad og om han så kan sende lyden via bluetooth til hans anlæg, uden brug af jack-stikket. Hvorvidt han kan remote-control ipad'en til at skifte nummer osv.
Det er jo ikke ligefrem åbenlyst hvad man kan med ipad/ipod/iphone, så hans spørgsmål er vel reelt nok? Det var desuden ikke det eneste spørgsmål han havde, hvilket betyder du ikke har sat dig ind i tingene.
Jeg kender ikke selv svarene til nogen af spørgsmålene.
Kan se masser af muligheder med en ipad, men tja, gider næsten ikke prøve dem af/købe den. Da der sikkert er nogle ting der er umuligt :( Jeg vil have uendelige muligheder, ikke tommelfinger-menu-navigation for bedstemødre.
Om han kan streame musik, uden brug af itunes, til ipad og om han så kan sende lyden via bluetooth til hans anlæg, uden brug af jack-stikket. Hvorvidt han kan remote-control ipad'en til at skifte nummer osv.
Det er jo ikke ligefrem åbenlyst hvad man kan med ipad/ipod/iphone, så hans spørgsmål er vel reelt nok? Det var desuden ikke det eneste spørgsmål han havde, hvilket betyder du ikke har sat dig ind i tingene.
Jeg kender ikke selv svarene til nogen af spørgsmålene.
Kan se masser af muligheder med en ipad, men tja, gider næsten ikke prøve dem af/købe den. Da der sikkert er nogle ting der er umuligt :( Jeg vil have uendelige muligheder, ikke tommelfinger-menu-navigation for bedstemødre.
MartinSand (60) skrev:Det var desuden ikke det eneste spørgsmål han havde, hvilket betyder du ikke har sat dig ind i tingene.
Det gør det jo så ikke rigtigt. Det kan betyde at han ikke har sat sig ind i Adagio's galskab. Men i betragtning af tingene her må være "hvad iPad kan og ikke kan", har han vel sat sig væsentlig ind i sagerne.
Desuden er de spørgsmål du nævner vist blevet besvaret i tråden.
Skal vi lige tage den en gang til?DanaKaZ (59) skrev:Ja, det er ikke mange sekunder han har brugt på research, før han gik i gang med at sprede FUD.
i ipads tilfælde ville jeg ikke blive overrasket hvis de har lavet det så man kun kan afspille musik købt via itunes
Han skriver ikke at det er sådan, men at det ikke ville overraske ham hvis det var. Der er en væsentlig forskel.
Det ville heller ikke komme bag på mig hvis det havde været sådan, men jeg ved godt at det ikke er det.
Prøv selv at skrue lidt ned for galskaben og tag en dyb indånding inden du begynder at svine folk til.
Magten (64) skrev:Han skriver ikke at det er sådan, men at det ikke ville overraske ham hvis det var. Der er en væsentlig forskel.
Hvor siger jeg , at han har påstået at det er sådan?
Magten (64) skrev:Prøv selv at skrue lidt ned for galskaben og tag en dyb indånding inden du begynder at svine folk til.
Jeg har ikke skrevet noget, der ikke er fortjent eller passende. Vil faktisk mene at jeg sagtens kunne have "svinet" væsentligt mere til, for sådan en absurd bemærkning.
DanaKaZ (65) skrev:Hvor siger jeg , at han har påstået at det er sådan?
DanaKaZ (59) skrev:Ja, det er ikke mange sekunder han har brugt på research, før han gik i gang med at sprede FUD.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fear,_uncertainty_and_doubt skrev:FUD is generally a strategic attempt to influence public perception by disseminating negative and dubious/false information designed to undermine the credibility of their beliefs.
DanaKaZ (65) skrev:Jeg har ikke skrevet noget, der ikke er fortjent eller passende. Vil faktisk mene at jeg sagtens kunne have "svinet" væsentligt mere til, for sådan en absurd bemærkning.
DanaKaZ (61) skrev:Det kan betyde at han ikke har sat sig ind i Adagio's galskab.
Adagio (35) skrev:Nu har jeg ikke selv undersøgt om hvilke restriktioner ipad'en har, så kan ikke lige kommentere om specifikke restriktioner
Nej, tydeligvis. Du bryder dig ikke om Apples "restriktioner" men du aner ikke om er der nogen der har nogen betydning for dig.
Men alligevel pladrer du løs. Hvad med for helvede at tage dig sammen eller bare være stille. Du pladrer jo løs som en kvinde.
Adagio (39) skrev:Nu ved jeg ikke om der er mulighed for at tilslutte til nogle højtalere og i ipads tilfælde ville jeg ikke blive overrasket hvis de har lavet det så man kun kan afspille musik købt via itunes
Nej, og du læser åbenbart heller ikke ordenligt nyhederne her. Du kan endda få en fucking B&O dock hvis du vil.
Jeg streamer iøvrigt fint musik fra min DLNA server også.
Adagio (55) skrev:HVIS vi havde snakket om et andet firma end apple, så er jeg 100% enig, men her snakker vi jo om apple, som jo er kendte for ikke at tilføje standard features i deres produkter
Du snakker og røven går på dig.
Du vil vel ikke sige at det er usandt at apple ikke er kendt for ikke at tilføje standard features i deres produkter? Hvis det er det du vil sige, så lever du da vist på en lyserød æble sky og er fjern fra virkeligheden
Men jeg må da indrømme at apple ikke er så slemme mere som de har været
Jeg har ikke undersøgt ipad meget, hvorfor skulle jeg dog det når jeg ikke har brug for sådan en tingest? Jeg gider da ikke spilde min tid på at undersøge noget jeg aldrig vil få brug for
Jeg har dog set flere ting der mangler fra ipad, der vil have betydning for mig hvis der er en der giver mig en ipad, som f.eks. manglende flash
Og jeg har set rimeligt mange nyheder om at apple bestemmer alt om hvad der må være på deres produkter og at deres udvalg af hvilke apps der må komme i deres virker som en tilfældigheds generator. Jeg håber så sandeligt at alle disse nyheder er forkerte på den, men hvis det er sandt kunne det også have en betydning for mig
Men jeg må da indrømme at apple ikke er så slemme mere som de har været
h8x0r (68) skrev:Nej, tydeligvis. Du bryder dig ikke om Apples "restriktioner" men du aner ikke om er der nogen der har nogen betydning for dig.
Jeg har ikke undersøgt ipad meget, hvorfor skulle jeg dog det når jeg ikke har brug for sådan en tingest? Jeg gider da ikke spilde min tid på at undersøge noget jeg aldrig vil få brug for
Jeg har dog set flere ting der mangler fra ipad, der vil have betydning for mig hvis der er en der giver mig en ipad, som f.eks. manglende flash
Og jeg har set rimeligt mange nyheder om at apple bestemmer alt om hvad der må være på deres produkter og at deres udvalg af hvilke apps der må komme i deres virker som en tilfældigheds generator. Jeg håber så sandeligt at alle disse nyheder er forkerte på den, men hvis det er sandt kunne det også have en betydning for mig
Loke76 (71) skrev:4-6000 kr for en begrænset computer med skod opløsning? Ellers tak
Skod opløsning? Hvad havde du tænkt dig? 1080x1050?
ja skal have en, men det bliver først når den nye udkommet. Den er oplagt til at læse comics, blade og selvfølgelig spille lidt.
Især comics og blade bliver nok det jeg vil bruge den mest til og Amazons Kindle service til bøger. Bruger selv Zinio.com og det har aldrig været lækkert at bruge deres Zinio Reader på min macbook.
Især comics og blade bliver nok det jeg vil bruge den mest til og Amazons Kindle service til bøger. Bruger selv Zinio.com og det har aldrig været lækkert at bruge deres Zinio Reader på min macbook.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.