mboost-dp1
Skal du have en iPad?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Ja, hvis den havde et formål. Lige nu ser jeg ikke nogen grund til at have den, men den ser flot ud. (:
I mangel på bedre svarmulighed, har jeg svaret "Ja".
Regner dog ikke med at det bliver før næste udgivelse.
Den er dog lavt prioriteret, og er mere et legetøj for mig, end noget egentlig nødvendigt. Har en smartphone og en laptop, så jeg kan allerede det den kan. Når det så er sagt, så tror jeg at den er en lidt større fornøjelse at bruge til mange af dagligdags-computerbrugs-tingene, især når man lige slynger sig op i sofaen, og egentlig bare skal bruge netadgang i 10-20 min.
Jeg tror på produktet, vil bare gerne ha lidt flere dimser proppet ind i den - det skal nok komme om et lille års tid :P
Regner dog ikke med at det bliver før næste udgivelse.
Den er dog lavt prioriteret, og er mere et legetøj for mig, end noget egentlig nødvendigt. Har en smartphone og en laptop, så jeg kan allerede det den kan. Når det så er sagt, så tror jeg at den er en lidt større fornøjelse at bruge til mange af dagligdags-computerbrugs-tingene, især når man lige slynger sig op i sofaen, og egentlig bare skal bruge netadgang i 10-20 min.
Jeg tror på produktet, vil bare gerne ha lidt flere dimser proppet ind i den - det skal nok komme om et lille års tid :P
Jeg skal helt sikkert have en når 2eren udkommer, medmindre selvfølgelig der til den tid er andre producenter på banen. Jeg har prøvet både iPad og Galaxy Tab og hælder helt klart mest til iPad, men har desværre ikke pengene til både at købe nu og så 2eren når den udkommer.
Så må man være tålmodig :)
Så må man være tålmodig :)
Hånter (2) skrev:Nopes. Jeg har allerede en. Den bliver lynhurtigt uundværlig!
Hvordan?
Hvad bruger du den til?
Jeg kan simpelthen ikke se hvilken plads den skulle få mellem mine andre devices og computere :)
YES! så kan jeg slippe for at sidde med telefonen og surfe på nettet. fordi jeg ikke gider tænde min macbook bare for det.
Jeg får så en 32GB WIFI/3G til 3700kr fordi den betales af min løn før skat.(tak multimedie skatte ordning). Jeg har sku brugt en del penge på den konto, MBP, Cinema display, internet, ipad. (ikke iphone, det var en forlig forretning). Men så går skat da heldigvis glip af noget af min topskat.
Jeg får så en 32GB WIFI/3G til 3700kr fordi den betales af min løn før skat.(tak multimedie skatte ordning). Jeg har sku brugt en del penge på den konto, MBP, Cinema display, internet, ipad. (ikke iphone, det var en forlig forretning). Men så går skat da heldigvis glip af noget af min topskat.
Jonasdonbaek (8) skrev:Hvordan?
Hvad bruger du den til?
Jeg kan simpelthen ikke se hvilken plads den skulle få mellem mine andre devices og computere :)
Surf, Newz.dk, nyheder, fjernstyre mediacenter, streame film/musik, skrive dette indlæg, spil... Ja stort set hvad jeg før brugte en computer til. Den er så nem og hurtig at gå til - desuden holder batteriet i en evighed.
Det eneste tidspunkt, hvor jeg egentligt gider tænde min computer, er når jeg skal lave lektier, eller hente det nyeste afsnit af Dexter ;) - Det kunne den faktisk godt gøre, via. iTunes, hvor jeg kan leje TV-serier på den... Eller bare gennem mit Apple TV. Men ja...
Den er virkelig uundværlig. Det er for besværligt at tænde min computer, for bare at surfe lidt, og læse diverse fora igennem.
Hånter (10) skrev:
hente det nyeste afsnit af Dexter ;)
ALARM
Vi har en pirat
Venligst send bøde på 100.000kr per afsnit dexter.
Dexter skrev:The problem with eating and driving, which I love to do, is not being able to have my hands on the wheel in the 10 and 2 positions. It's a matter of public safety.
Best show ever
Absolut ikke.
iPad er dybt skuffende så længe:
- Der ikke er Flash-support (fra Apple eller jailbreaks)
- Dens nuværende specifikationer er så skuffende som de er (kun 256 MB RAM og op til 32 GB lagerplads...? Come on. iPhone 4 har 512 MB RAM og iPod Touch har op til 64 GB lagerplads)
Hvis Apple med næste version af iPad opper specifikationerne en del så vil jeg overveje det.
Jeg har det lige omvendt. Størrelsen er en af de ting jeg godt kan lide ved iPad.
Steve Jobs udtalte at Apple havde fundet ud af at en tablet helst skal være 9+ tommer stor for at man kan få den optimale oplevelse ud af den, og jeg er stort set enig. Derfor jeg ikke skal have en Galaxy tab eller lign.
iPad er dybt skuffende så længe:
- Der ikke er Flash-support (fra Apple eller jailbreaks)
- Dens nuværende specifikationer er så skuffende som de er (kun 256 MB RAM og op til 32 GB lagerplads...? Come on. iPhone 4 har 512 MB RAM og iPod Touch har op til 64 GB lagerplads)
Hvis Apple med næste version af iPad opper specifikationerne en del så vil jeg overveje det.
Magten (11) skrev:Men hvis iPad 2 bliver en 7" model, så kan jeg ikke afvise det :]
Jeg har det lige omvendt. Størrelsen er en af de ting jeg godt kan lide ved iPad.
Steve Jobs udtalte at Apple havde fundet ud af at en tablet helst skal være 9+ tommer stor for at man kan få den optimale oplevelse ud af den, og jeg er stort set enig. Derfor jeg ikke skal have en Galaxy tab eller lign.
mikk4237880 (15) skrev:NEJ.....syndes at den er for stor, så køber en Iphone 4 i stedet
Wtf.
Tror ikke rigtig du kender forskellen på de to produkter?
Steve Jobs og Apple har mange meninger jeg er uenig i :PAthinira (13) skrev:Steve Jobs udtalte at Apple havde fundet ud af at en tablet helst skal være 9+ tommer stor for at man kan få den optimale oplevelse ud af den, og jeg er stort set enig. Derfor jeg ikke skal have en Galaxy tab eller lign.
En +9" tablet ville jeg hænge på væggen og bruge som jukebox/whiteboard og andre ting.. Ikke ligge i sofaen og spille Angry Birds på :P
kinaholm (14) skrev:#13 Hvad er der galt med deres 64GB model, siden du nævner den ikke eksisterer ?
Ah... Sorry, vidste faktisk ikke iPad havde en 64 GB model. Troede det kun var 16 og 32.
Resten af mit indlæg står jeg dog stadigvæk ved :-) Især den lave RAM-mængde har skuffet mig, og processoren er heller ikke imponerende. Jeg glæder mig personligt til at der kommer nogle Tablets på Nvidia's Tegra 2 platform, da det er ydelse så det basker.
Hvis du vil se et eksempel, så tag et kig på videopreviewet af LG Star der kører Tegra 2. Testere/folk med fingrene i den siger at den er meget hurtigere end f.eks. Galaxy S der har en 1 Ghz CPU, og det er endda kun med Android 2.2 som endnu ikke er optimeret til dual-core CPU'er. Android 3.0 skulle gerne kunne udnytte dual-core fuldt ud for endnu bedre ydelse.
Det jeg gerne vil frem til er at en tablet er tættere på en computer end en mobiltelefon når det kommer til funktionalitet (hvad man bruger den til), og derfor skal/bør den også have mere ydelse og funktionalitet at rode med. iPads RAM-mængde, ydelse og andre begrænsninger (især Flash) er en stor skuffelse, men jeg venter gerne og ser hvad Apple koger op til 2. generation.
Det er jo ligegyldigt hvad ipad'en indeholder af hardware så længe det hele bare kører. Det er ligesom xbox, PS, Wii osv. De ting der laves dertil kører bare, fordi de er optimeret dertil.
Her halter Android gevaldigt efter - der er man nødt til at have toppen af poppen, for at være sikker på at lortet ikke lag'er eller i værste fald chrasher hele tiden.
Her halter Android gevaldigt efter - der er man nødt til at have toppen af poppen, for at være sikker på at lortet ikke lag'er eller i værste fald chrasher hele tiden.
Anderkisten (19) skrev:Det er jo ligegyldigt hvad ipad'en indeholder af hardware så længe det hele bare kører.
...hvilket jeg kan informere dig om at det ikke gør med heavy multitasking, når du har mange websider åbne, samt at den generelle websideperformance er skuffende, ihvertfald ifølge mine standarder.
Det er acceptabelt på en telefon. Ikke på en minicomputer.
Det er værd at nævne her at iPad og iPhone 4 udkom med få måneders mellemrum og iPhone 4 har 512 MB RAM. Det burde simpelthen have været muligt for Apple at komme noget mere RAM i når de vidste at de ville understøtte multitasking i iOS 4, og at det også ville ramme iPad på et tidspunkt.
Jeg har også haft en siden slut maj måned, og den er for fed.
Jeg tror ærligt talt ikke at der er andre tablets som er så gode til billeder og video som iPad'en er.
Jeg har mere end 5600 billeder på min delt op i ansigter, steder, og begivenheder. På under 10sek kan jeg få adgang til alle billeder med fx mig selv. Det er uden tvivl det bedste køb i mange år for den bliver brugt hver dag.
Det program jeg bruger mest er dog Air Video. Med det streamer jeg alt mit video til iPad'en, om jeg er hjemme eller ude. Så derfor behøver jeg ikke lave formatet om til et der er kompatibelt med iPad. Ellers så kan man selvfølgelig også bare bruge VLC :o).
Jeg tror ærligt talt ikke at der er andre tablets som er så gode til billeder og video som iPad'en er.
Jeg har mere end 5600 billeder på min delt op i ansigter, steder, og begivenheder. På under 10sek kan jeg få adgang til alle billeder med fx mig selv. Det er uden tvivl det bedste køb i mange år for den bliver brugt hver dag.
Det program jeg bruger mest er dog Air Video. Med det streamer jeg alt mit video til iPad'en, om jeg er hjemme eller ude. Så derfor behøver jeg ikke lave formatet om til et der er kompatibelt med iPad. Ellers så kan man selvfølgelig også bare bruge VLC :o).
#13:
Du ved vel godt det kun er noget han siger fordi der findes konkurrenter der har lavet en tablet på 7", ikke? Hvis Apple havde fået den på markedet først, havde han sagt det var super.
Udover det, sagde han faktisk at man ikke kan lave noget seriøst på en skærm under 10"... Det vil altså også sige ipad (jeg går ud fra han lige en stund glemte at dens skærm kun er 9.7".
Du ved vel godt det kun er noget han siger fordi der findes konkurrenter der har lavet en tablet på 7", ikke? Hvis Apple havde fået den på markedet først, havde han sagt det var super.
Udover det, sagde han faktisk at man ikke kan lave noget seriøst på en skærm under 10"... Det vil altså også sige ipad (jeg går ud fra han lige en stund glemte at dens skærm kun er 9.7".
Køber du dine produkter ud fra hardwaren eller ud fra hvad den kan?
Vi er nået til det punkt hvor det ikke er hardwaren der er det afgørende. Det er softwaren og brugeroplevelsen.
Bare set på fx. HP Tablet da det var meningen at den skulle komme med Win7. Den havde (så vidt jeg husker) 2GB Ram. Ifølge din teori så ville den altså være 8 gange bedre end iPad'en på det punkt vedr. RAM. At den så krævede de 2GB blot for at kunne køre Win7 ordentligt, det er så en helt anden sag.
Så det er ikke hardwaren der er det afgørende mere.
Men det er blot min mening.
Køber du dine produkter ud fra hardwaren eller ud fra hvad den kan?
Vi er nået til det punkt hvor det ikke er hardwaren der er det afgørende. Det er softwaren og brugeroplevelsen.
Bare set på fx. HP Tablet da det var meningen at den skulle komme med Win7. Den havde (så vidt jeg husker) 2GB Ram. Ifølge din teori så ville den altså være 8 gange bedre end iPad'en på det punkt vedr. RAM. At den så krævede de 2GB blot for at kunne køre Win7 ordentligt, det er så en helt anden sag.
Så det er ikke hardwaren der er det afgørende mere.
Men det er blot min mening.
Jeg har iøvrigt også selv en iPad på 64GB - det virker ikke til at du har sat dig ordentligt ind i sagerne eftersom de fås i 16, 32 og 64GB. Med andre ord, kun 3 forskellige størrelser og du kendte kun til 2 af dem..... jeg tvivler på at du læser særligt meget om tingene inden du udtaler dig kritisk!
Jeg har iøvrigt også selv en iPad på 64GB - det virker ikke til at du har sat dig ordentligt ind i sagerne eftersom de fås i 16, 32 og 64GB. Med andre ord, kun 3 forskellige størrelser og du kendte kun til 2 af dem..... jeg tvivler på at du læser særligt meget om tingene inden du udtaler dig kritisk!
Magten (26) skrev:#25
Du kan jo ikke adskille de to ting. HW og SW giver tilsammen brugeroplevelsen.
Nej, softwaren og afviklingen af denne giver brugeroplevelsen. Om der så skal 4mb eller 4gb ram til at afvikle softwaren på et niveau hvor det er tilfredstillende er fuldstændig ligegyldigt. Ja, software er afhængig af hardware, men når det er forskellige styresystemer og skærmstørrelser der sammenlignes kan man ikke kigge udelukkende på hardware specs, da det ikke er det væsentlige.
zubzer0 (22) skrev:Må sige klart NEJ. Jeg er mere en google-mand end Apple.
Vil gerne have en tablet når Android er modent nok - måske næste år.
Men jeg synes helt sikkert at IPad pt. er det lækreste produkt på tablet-markedet pt...men det siger mere om konkurrencen end om Ipad'en ;o)
Så synd at folk begrænser sig og bliver låst fast i hvem der står bag hvad.... jeg har lige fået mig en iPad og blevet rigtigt glad for den... bruger den hver dag...
Jeg er selv stor fan af Google og bruger stort set alle deres tjenester, de fungerer perfekt med en iPad i øvrigt. Den forbinder også fint til min win7, winXp og ubuntu maskiner .... løft blikket, kig på hvad hver enkelt tilbyder uden at starte vurderingen med tankerne på hvem der står bag produktet...
og ja... google er great... fungerer jo fremragende med min Android phone... det bedste fra alle verdener... jeg har ingen fordomme...
albani (31) skrev:zubzer0 (22) skrev:Må sige klart NEJ. Jeg er mere en google-mand end Apple.
Vil gerne have en tablet når Android er modent nok - måske næste år.
Men jeg synes helt sikkert at IPad pt. er det lækreste produkt på tablet-markedet pt...men det siger mere om konkurrencen end om Ipad'en ;o)
Så synd at folk begrænser sig og bliver låst fast i hvem der står bag hvad.... jeg har lige fået mig en iPad og blevet rigtigt glad for den... bruger den hver dag...
Jeg er selv stor fan af Google og bruger stort set alle deres tjenester, de fungerer perfekt med en iPad i øvrigt. Den forbinder også fint til min win7, winXp og ubuntu maskiner .... løft blikket, kig på hvad hver enkelt tilbyder uden at starte vurderingen med tankerne på hvem der står bag produktet...
og ja... google er great... fungerer jo fremragende med min Android phone... det bedste fra alle verdener... jeg har ingen fordomme...
Er det ikke lidt relevant at Apple har en hel del restriktioner på deres produkter. Og at man lægger dette til grund for at man undgår apple produkter?
KC (32) skrev:
Er det ikke lidt relevant at Apple har en hel del restriktioner på deres produkter. Og at man lægger dette til grund for at man undgår apple produkter?
Kun hvis man ved at man ikke kan bruge produktet fordi disse begrænsninger er der. Der er selv nogle begrænsninger ved iPaden jeg er træt af, slet ingen tvivl, men det at man fremhæver man er "Google mand" og derfor nok ikke vil kunne bruge en iPad til noget finder jeg noget snæversynet.
Helt sikkert man kan ikke bruge iPaden til alt, det handler jo om hvad den er bygget til vs. man selv kunne forestille sig at bruge den til.
Alt det en iPad kan, kan min mobil allerede... Ja den kan faktisk en hel del flere ting.
Så nej tak.
Skrevet fra min Desire HD.
Så nej tak.
albani (31) skrev:Så synd at folk begrænser sig og bliver låst fast i hvem der står bag hvad...
Hellere det end at blive låst af apple
Jeg bryder mig ikke om apples restriktioner... Jeg vil bruge mine produkter, som jeg ønsker at bruge dem, ikke som apple vil have at jeg skal bruge dem
Nu har jeg ikke selv undersøgt om hvilke restriktioner ipad'en har, så kan ikke lige kommentere om specifikke restriktioner
On topic:
Jeg skal ikke have en ipad, og tvivler også på at jeg kommer til at købe en fra konkurrenterne (i hvert fald lige for tiden). Jeg kan ærligt talt ikke se hvad JEG kan bruge den til. At andre kan bruge den er da fint nok, men for mig har den ingen værdi
Så skulle det da lige være for at smide al min musik på den, hænge den op på væggen, sætte den til nogle gode højtaler og lad den spille musik, men nemt interface til når man lige skal skifte sang... Hvis det da ellers er muligt, har jeg ikke undersøgt
lol, hvorfor skulle det ikke være muligt? Det du beskriver er jo stort set bare at afspille musik! :D
lol, hvorfor skulle det ikke være muligt? Det du beskriver er jo stort set bare at afspille musik! :D
Og afviklingen af softwaren er bl.a. afhængig af hardwaren.Makey (29) skrev:Nej, softwaren og afviklingen af denne giver brugeroplevelsen. Om der så skal 4mb eller 4gb ram til at afvikle softwaren på et niveau hvor det er tilfredstillende er fuldstændig ligegyldigt. Ja, software er afhængig af hardware, men når det er forskellige styresystemer og skærmstørrelser der sammenlignes kan man ikke kigge udelukkende på hardware specs, da det ikke er det væsentlige.
Ja, softwaren betyder meget, men det gør hardwaren altså også. Det har i den grad betydning hvilken hardware en given enhed har.. Når jeg sammenligner min iPhone 4 med min kollega's 3GS'er så er der absolut ingen tvivl om at hardwaren har betydning for oplevelsen.
Captain Awesome (37) skrev:#35
Nu ved jeg ikke om der er mulighed for at tilslutte til nogle højtalere og i ipads tilfælde ville jeg ikke blive overrasket hvis de har lavet det så man kun kan afspille musik købt via itunes
Men på den anden side, så vil jeg da nok bare højst bruge den istedet for en normal radio. Jeg lytter næsten konstant kun til radio fra nettet. Så sålænge man kan åbne hjemmesider og afspille musik derfra, så kan jeg da bruge den til det... Dog er det ikke noget jeg vil give penge for, da jeg kan allerede lytte til musik nu på min computer, som jo alligevel står tændt hele tiden :)
Det handler også om at få musikken over på den ;)Captain Awesome (37) skrev:#35
Hvis jeg skulle opbevare musikken på tablet'en, så ville jeg klart foretrække at kunne FXP musikken dertil, uanset om jeg er hjemme eller ude - og generelt have mulighed for at administrere den remote. Det kan man vist ikke med en iPad medmindre man jailbreaker den? Og så vil jeg hellere købe en enhed hvor jeg kan det i forvejen :)
domaz (34) skrev:Alt det en iPad kan, kan min mobil allerede... Ja den kan faktisk en hel del flere ting.
Så nej tak.
Alt det min røremaskine kan, det kan min ske også ... alt det min el-kedel kan, det kan min gryde også...
det handler vel nogle gange også om hvor godt man kan en ting? hvordan bruger oplevelsen er?
Adagio (35) skrev:Hellere det end at blive låst af apple
Jeg bryder mig ikke om apples restriktioner... Jeg vil bruge mine produkter, som jeg ønsker at bruge dem, ikke som apple vil have at jeg skal bruge dem
Nu har jeg ikke selv undersøgt om hvilke restriktioner ipad'en har, så kan ikke lige kommentere om specifikke restriktioner
Altså jeg var bestemt heller ikke særligt tryg ved at skulle lade mig begrænse af Apple, slet ikke.... men efter at have brug iPaden noget tid (det er mit eneste Apple produkt ud over en iPod shuffle) så finder jeg nu at begrænsninger er til at tage at føle på, fra en ren bruger så finder jeg nu ikke iPad restriktionerne som et decideret overgreb som jeg ellers havde frygtet lidt.
Magten (41) skrev:Det handler også om at få musikken over på den ;)
Hvis jeg skulle opbevare musikken på tablet'en, så ville jeg klart foretrække at kunne FXP musikken dertil, uanset om jeg er hjemme eller ude - og generelt have mulighed for at administrere den remote. Det kan man vist ikke med en iPad medmindre man jailbreaker den? Og så vil jeg hellere købe en enhed hvor jeg kan det i forvejen :)
Jeg bruger min til at styre mit anlæg med, som en slags fjernbetjening hvor jeg kan alle mine sange/albums som ligger på en server... derudover kan du selv vælge om du vil have sangene over på selve iPaden og afspille dem derfra eller om du vil streame dem direkte til iPaden direkte fra en PC/MAC/Server...
ingen grund til at jailbreake den til dine behov sådan som jeg lige læser dem....
Kan du, på din iPad, streame musik fra en linux server (helst via et NFS share) og output det via bluetooth til dit anlæg?albani (42) skrev:Jeg bruger min til at styre mit anlæg med, som en slags fjernbetjening hvor jeg kan alle mine sange/albums som ligger på en server... derudover kan du selv vælge om du vil have sangene over på selve iPaden og afspille dem derfra eller om du vil streame dem direkte til iPaden direkte fra en PC/MAC/Server...
ingen grund til at jailbreake den til dine behov sådan som jeg lige læser dem....
Og udover det, remote administrere din iPad? Fx skifte sang hvis du sidder i sofaen og den hænger på væggen.. Starte musikken når du sidder på tronen.. Osv :)
Det er mit behov, som minimum. #41 var hvis musikken skulle ligge lokalt på min tablet.. Så er det helt klart et krav at jeg kan FXP musikken til den.
Magten (43) skrev:Kan du, på din iPad, streame musik fra en linux server og output det via bluetooth til dit anlæg?
Og udover det, remote administrere din iPad? Fx skifte sang hvis du sidder i sofaen og den hænger på væggen.. Starte musikken når du sidder på tronen.. Osv :)
Det er mit behov, som minimum. #41 var hvis musikken skulle ligge lokalt på min tablet.. Så er det helt klart et krav at jeg kan FXP musikken til den.
mht. bluetooth streaming fra iPaden må jeg være dig et svar skyldig, jeg har slet ikke haft bluetooth tændt på min endnu, har ikke rigtigt noget at forbinde den til...
men at streame fra din linux server (kræver nok whine) til din iPad er helt sikkert muligt...
jeg mener at have set man kan styre sin iPad remote, men har ikke selv testet det. Kunne være en sjov test!
Spændene :)albani (44) skrev:mht. bluetooth streaming fra iPaden må jeg være dig et svar skyldig, jeg har slet ikke haft bluetooth tændt på min endnu, har ikke rigtigt noget at forbinde den til...
men at streame fra din linux server (kræver nok whine) til din iPad er helt sikkert muligt...
jeg mener at have set man kan styre sin iPad remote, men har ikke selv testet det. Kunne være en sjov test!
Det kunne være man skulle prøve at låne en iPad og lave et test setup.. Jeg har kun min iPhone at sammenligne med, og det virker som et uoverskueligt projekt på den :/
Mht. streaming af musikken.. Vil det ikke kræve at man importerer det i sit iTunes bibliotek?
Magten (45) skrev:
Spændene :)
Det kunne være man skulle prøve at låne en iPad og lave et test setup.. Jeg har kun min iPhone at sammenligne med, og det virker som et uoverskueligt projekt på den :/
Har lige luret lidt på det... tror ikke du kan styre din iPad fra din PC, beklager hvis jeg har givet indtrykket af det før... (jeg er meget ny Apple bruger... er vant til win/linux)
Mit setup (evt. inspiration til dig og andre) er at jeg har 1 server med mit musik/film/billeder... disse kan jeg via wifi se på min iPad... jeg kan se dem på mit TV via min PS3 ... jeg kan afspille musikken via en fit-pc der er sat til mit anlæg, denne streamer det fra serveren, jeg kan styre denne via iPaden, iTunes interface, eller via min PC ... derudover kan jeg jo naturligvis tilgå det af mine bærbare osv...
Jeg kan også tilgå mine PC´ere osv. via iPaden... (men altså ikke omvendt, beklager igen)... tanken med iPaden for mig er at den skal fungere som et vindue til min server når jeg vil se billeder med ungerne/familien og som fjernbetjening til min musik/radio osv... ungerne ser også film på den osv... men som udgangspunkt ligger der ingen filer på den...
Helt iorden :)albani (46) skrev:Har lige luret lidt på det... tror ikke du kan styre din iPad fra din PC, beklager hvis jeg har givet indtrykket af det før... (jeg er meget ny Apple bruger... er vant til win/linux)
Nice at det hele styres fra iPad'en :) Der er dog en tand for mange enheder til min smag (og pengepung :p).. Men det kommer jo også an på hvad man har af muligheder :)albani (46) skrev:Mit setup (evt. inspiration til dig og andre) er at jeg har 1 server med mit musik/film/billeder... disse kan jeg via wifi se på min iPad... jeg kan se dem på mit TV via min PS3 ... jeg kan afspille musikken via en fit-pc der er sat til mit anlæg, denne streamer det fra serveren, jeg kan styre denne via iPaden, iTunes interface, eller via min PC ... derudover kan jeg jo naturligvis tilgå det af mine bærbare osv...
Nice, har du nogen eksempler på apps? Eller nogle søgeord, synes ikke lige jeg kunne finde nogen nemlig :)albani (47) skrev:Du kan godt streame musik fra din server uden at det er forbundet med iTunes... der findes masser af Apps der tilbyder dette gratis...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.