mboost-dp1

Skal der være pickels i en cheeseburger?

Gå til bund
Gravatar #1 - fjols
6. jul. 2011 09:17
Jeg stemte nej, men i de kedelige fra MacDonalds så synes jeg egentlig de er okay.
Gravatar #2 - snesman
6. jul. 2011 09:18
Jeg tænkte også Mc D. Hvis de ikke er at finde i en McD osteburger, så dør den da fuldstændigt...
Gravatar #3 - kasperd
6. jul. 2011 09:18
Den afstemning fik mig til at tænke på engang hvor MacD havde en kampange med rabat på to cheeseburgere. En af mine klassekammerater gik derind og bestilte to cheeseburgere uden ost.

Måske den næste afstemning skulle være om der skal ost i en cheeseburger.
Gravatar #4 - Brugernavn
6. jul. 2011 09:22
Der skal være pickles i alt.
Gravatar #5 - VonDoom
6. jul. 2011 10:02
Hvad er en Cheese Burger uden lidt surt?!?
Gravatar #6 - LinguaIgnota
6. jul. 2011 10:02
Det er et lidt spøjst spørgsmål, hva'? Cheeseburgers kan laves på over 9000 forskellige måder og pickels passer til nogle, men ikke andre.
Den her afstemning er simpelthen for useriøs - og cheeseburgers er srs business!
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
6. jul. 2011 10:07
At aflive ellers gode fødevarer i eddike, var noget der var en god ide før vi fik køleskabet.
Nu vi har selv samme køleskab, er der absolut ikke nogen ide i at ødelægge maden på den måde.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [1306330423]
6. jul. 2011 10:16
Der er selvfølgeligt tale om Mc doodle cheeseburgers :D

og nej det skal der ikke... jeg piller dem ud. Dog, hvis man bestiller dem uden er man ret sikker på at få een der er frisklavet :)
Gravatar #9 - Radissan
6. jul. 2011 10:28
Der skal ikke pickles i noget.

Måske Lis. lidt pick..

INFO: Duerne på rådhuspladsen gider ikke engang æde de svin man hiver ud af burgerne, hvorfor skal vi så?!
Gravatar #10 - Ndrskv
6. jul. 2011 10:28
I en hjemmelavet cheeseburger, skal der bostongurka i... Selvfølgelig sammen med Bacon, løgringe & noget Jack D / Budweiser BBQ sauce.

I en købecheeseburger, er jeg pricipielt ligeglad... Dog har jeg en forventning om sure agurker, alt efter hvor man køber den henne.
Gravatar #11 - -N-
6. jul. 2011 10:38
#8 Cheeceburgers på McD er bare ikke frisklavet, de vil altid være lidt lige som rester fra dagen før der lige har været en tur i microen.

De tager også under 30 sec at tilberede fra de ryger ud af fryseren til de ligger klar i disken :-D

Anyway... Pickels i cheeceburgers fra McD er helt sikkert en klassikker :-D
Gravatar #12 - Daniel-Dane
6. jul. 2011 10:49
Jakob Jakobsen (7) skrev:
At aflive ellers gode fødevarer i eddike, var noget der var en god ide før vi fik køleskabet.
Nu vi har selv samme køleskab, er der absolut ikke nogen ide i at ødelægge maden på den måde.
Saltede agurker, som man finder dem i Tyskland og Polen (og mange andre steder), er fucking win (og en mulliard gange bedre end de danske syltede agurker).
Gravatar #14 - adegn
6. jul. 2011 12:01
Tidligere satte vi de klamme agurker fast på vinduerne på mac'en...
Gravatar #15 - vandfarve
6. jul. 2011 12:02
Normale cheeseburgere, nej.

Alle McDonald's' burgere uanset navn, ja for helvede!
Gravatar #16 - Zombie Steve Jobs
6. jul. 2011 12:05
Fuuuu
Der skal være drueagurker i, hvert fald hvis man laver dem selv.
De der tarveligt - telefonen ringede, og aner ikke, hvad jeg ville skrive, nok noget med, at et eller andet sucks.
Gravatar #17 - Magten
6. jul. 2011 12:06
Der skal hverken ost eller pickles i en burger.

Nogle gange er det en fordel at være kræsen, for som SlettetBruger siger så får man dem frisklavet imens vennerne kan sidde og gnave i en lunken burger.
Gravatar #18 - amplificator
6. jul. 2011 12:16
Der skal ikke være pickles i nogen som helst burger, på samme måde som der heller ikke skal være ananas på en pizza.

Stop med at ødelægge maden!
Gravatar #19 - LinguaIgnota
6. jul. 2011 12:20
Selvfølgelig skal der ost i en burger, og der må gerne være ananas på en pizza med pepperoni. Skøre kællinger.
Gravatar #20 - Nagelfar^^
6. jul. 2011 12:23
Mjaa til dels..

Man skal helst købe burgere på McD når der er rush hour. så er man sikker på at få en varm nylavet cheezeburger :)

-svarede Ja i afstemningen. Men som #16 siger så er slicede drueagurker at foretrække frem for gammel sur agurkesalat
Gravatar #21 - gentox
6. jul. 2011 12:26
Spiser aldrig den slags, så er temmelig ligeglad.

Men, hvis jeg skulle spise en, så ville jeg til hver en tid foretrække en der var hjemmelavet, af førsteklasses råvarer, og hvis pickles gør den bedre, so be it.
Gravatar #22 - terracide
6. jul. 2011 12:48
LinguaIgnota (19) skrev:
Selvfølgelig skal der ost i en burger, og der må gerne være ananas på en pizza med pepperoni. Skøre kællinger.

Så du er kvinde?

Terra - Det forklare dine rants...
Gravatar #23 - LinguaIgnota
6. jul. 2011 12:50
LinguaIgnota, fungerende antal testikler: 2
Terracide, fungerenede antal testikler: 0

Såeh, hvem er en kvinde?
Gravatar #24 - terracide
6. jul. 2011 12:52
LinguaIgnota (23) skrev:

Såeh, hvem er en kvinde?

Jeg henviser til mit link i den anden post, men mine nødder udskiller stadig testosteron (på trods af en vasektomi), hhvorimod dine tydeligvis ikke gør (din forkærlighed for Crappl)...

Terra - Reality bites eh...bitch? :)
Gravatar #25 - Slettet Bruger [1306330423]
6. jul. 2011 12:52
LinguaIgnota (23) skrev:
LinguaIgnota, fungerende antal testikler: 3

Såeh, hvem er en kvinde?

Fyp
Gravatar #26 - LinguaIgnota
6. jul. 2011 12:53
terracide (24) skrev:
LinguaIgnota (23) skrev:

Såeh, hvem er en kvinde?

LOL I AIN'T GOT NO BALLS *GG*
Gravatar #27 - terracide
6. jul. 2011 12:54
LinguaIgnota (26) skrev:
terracide (24) skrev:
LinguaIgnota (23) skrev:

Såeh, hvem er en kvinde?

LOL I AIN'T GOT NO BALLS *GG*

Så dine testikler virker ikke, du kan ikke læse...ellers noget nyt? :)
Gravatar #28 - XorpiZ
6. jul. 2011 12:56
Folk der skriver *GG* er pr. definition kvinder eller bøsser. Du kan selv få lov at vælge Henny.
Gravatar #29 - terracide
6. jul. 2011 12:59
XorpiZ (28) skrev:
Folk der skriver *GG* er pr. definition kvinder eller bøsser. Du kan selv få lov at vælge Henny.

Jeg havde undret mig over hvor lingu's salami ven var henne...hey faggot :)
Gravatar #30 - myplacedk
6. jul. 2011 13:02
Den eneste sammenhæng jeg har set burgerindhold kaldt "pickles" i Danmark, er de syltede agurker hos McDonald's. Og de er altså ulækre. Selv i forhold til burgeren som helhed. Jeg fisker dem ud, hvis jeg ikke er for doven. Men hvis jeg spiser hos McD er der gode chancer for at jeg er for doven til at bekymre mig alverden om hvad jeg stopper i munden.

Rigtige burgere skal der agurk i. Og det skal være frisk agurk, gerne plukket i drivhuset få minutter før.
Gravatar #31 - Slettet Bruger [1306330423]
6. jul. 2011 13:11
Still not as gay as Twilight TerraCide

Nyt Meme
Gravatar #32 - p1x3l
6. jul. 2011 13:11
2x200gr dobbelt bacon cheese burgers ftw og ja ordenligt brød og der ska sku være pickels
Gravatar #33 - Slettet Bruger [1306330423]
6. jul. 2011 13:15
p1x3l (32) skrev:
p1ck3ls

Allmost the same :)

I en cheese burger skal der ikke være andet end bøf, ost, pommes og chilidip.
Gravatar #34 - terracide
6. jul. 2011 13:20
SlettetBruger (33) skrev:
Allmost the same :)

I en cheese burger skal der ikke være andet end bøf, ost, pommes og chilidip.

Så du mener ikke der skal være ost i en cheeseburger? *host*
Gravatar #35 - Slettet Bruger [1306330423]
6. jul. 2011 13:22
Vent.. jeg skrev da "Ost" på listen?
Gravatar #36 - Brugernavn
6. jul. 2011 13:24
SlettetBruger (35) skrev:

Jeg tror at du forveksler TerraCide med en person, der læser det, han kommenterer.

-Zhadow: Flot selvmål, hippiedreng.
Gravatar #37 - XorpiZ
6. jul. 2011 13:26
terracide (29) skrev:
Jeg havde undret mig over hvor lingu's salami ven var henne...hey faggot :)

Spejl!

Så er vi på ca. samme niveau, ikke sandt?

SlettetBruger (35) skrev:

Husk nu på, hvem det var der skrev. Den mentalt handicappede supporter, uden testikler, der har en hang til ældre mænd og mentalt handicappede trolde, der kalder sig selv for Lise. Du må ikke forlange for meget af den slags typer.
Gravatar #38 - Hack4Crack
6. jul. 2011 13:30
pickles er ikke mad... det er noget man bruger i fysik undervisningen.
Gravatar #39 - LinguaIgnota
6. jul. 2011 13:31
Ost skulle da være til at forstå, selv for en svensker.
Gravatar #40 - Magten
6. jul. 2011 13:34
Hvem er også tossen der har fundet på at putte fritter i burgere? Det er altså mærkeligt.
Gravatar #41 - Ndrskv
6. jul. 2011 13:37
#40 Der er nogen der været en tur til Sunny Beach, og set at de dernede smider semi-friturestegte fritter i deres Durumruller, og tænkt "Hey, det er fan'me smart"! Let's do that!
Gravatar #42 - Slettet Bruger [1306330423]
6. jul. 2011 13:38
Magten (40) skrev:
Hvem er også tossen der har fundet på at putte fritter i burgere? Det er altså mærkeligt.

Det smager godt :) og hedder en 'McRene' i min vennekreds :D

Fritter og chili.. mums.
Gravatar #43 - Jakob Jakobsen
6. jul. 2011 13:41

Tror ideen kommer fra en chip butty
Den ser ulækker ud, men nøj hvor smager det godt.
En chrisp sandwich er dog at foretrække.
Gravatar #44 - tentakkelmonster
6. jul. 2011 14:02
Med og uden: Begge fungerer for mig. Ketchup er til gengæld ikke optional. Burger uden ketchup er en fatal fejl!

Jeg er også sur på alle de pizzariaer der glemmer oregano på pizzaen. Kun de rigtige italienske husker det. Grrrrh... nerd rage!
Gravatar #45 - Izaaq
6. jul. 2011 14:09
Hvis vi taler om en lækker burger med friskstegt hakkekøds(!)skive i, ost, salat og tomat, evt løg, ketchup og evt en god chili sauce, i en lun bagt sesambolle, så behøver den ikke agurkesalat (pickels).

Hvis vi snakker om en klam Mc-Kødkiks med hvedemels/margarine-baseret bolle, en lille klat ketchup af mindst 40% E-numre, en kødskive, som mest minder om en sandal+fedt der er soltørret, en skive fedt de kalder ost, og gerne smækket sammen på 5 sekunder så den ligner et trafikuheld, så kan det være PISSELIGEGYLDIGT om de smider nogle fucking pickles i. Det er en katastrofe allerede fra starten (og så sætter lortet sig i ens årer pga alt det tilsatte pis).

Så NEJ enten er de overflødige eller også er de totalt ligegyldige !!!

Grrr Ubuntoid er vrissen!!!!!
Gravatar #46 - LinguaIgnota
6. jul. 2011 14:17
tentakkelmonster (44) skrev:
Burger uden ketchup er en fatal fejl!

I beg to differ.

Overbolle
Kim's Holiday Dip (fra dåse, ikke selvrørt)
Jalapenos
DDV's karrydressing
Tomat
Bacon
Ost
Bøf
Salat
Agurk, syltet eller frisk (optional)
Kim's Holiday Dip
Underbolle

Orgasm.
Gravatar #47 - Brugernavn
6. jul. 2011 14:18
No profit?????+????+
Gravatar #48 - Ndrskv
6. jul. 2011 14:28
tentakkelmonster (44) skrev:
Jeg er også sur på alle de pizzariaer der glemmer oregano på pizzaen. Kun de rigtige italienske husker det. Grrrrh... nerd rage!

Ja, hvad fanden skete der lige der... I min ungdom fik man ALTID oregano på pizzaen, uanset om det var en tyrker, bosnier, italiener eller iraker der havde lavet den... Nu er oregano nærmest forsvundet fra jordens overflade!

Og kinakål... Det findes heller ikke mere. Det var da en fast ingrediens i firserburgeren.

Hov, og det franske hotdogbrød med sesam på... Gone!

Om 30 år er der intet tilbage af det junkfood vi kender og elsker :'(
Gravatar #49 - Magten
6. jul. 2011 14:33
Ndrskv (48) skrev:
Hov, og det franske hotdogbrød med sesam på... Gone!
Der er en pølsevogn (hus?) grillbar i Nykøbing Falster der har det.

Og ellers kan man til tider få dem i Rema 1000. Det er altså bare dejligt at få sådan en engang imellem!
Gravatar #50 - Ndrskv
6. jul. 2011 14:35
#49 Det er jo også i udkantsdanmark... Tingene går bare lidt langsommere der... Just you wait and see... Om 2 år, så har den sesamløse overtaget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login