mboost-dp1
Skal der arrangeres en newz.dk-fest?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hektor ... jamen så må du bare lave live show med slacz. Så kan i begge to godt slippe for at vise billed-id :)
<STRONG>#99 </STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Det er lige meget om det er privat fest.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Hvis du SÆLGER øl/ spritus det er der den går gal, det er det man ikke må, de må sådan set godt kommer der ind uden at vise id men så skal folk bare hvis id i baren og der tager bare 100 år for folk at i deres brandert og finde det frem, så derfor er det normalt at man viser det i døren.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>//Crapz</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Det er lige meget om det er privat fest.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Hvis du SÆLGER øl/ spritus det er der den går gal, det er det man ikke må, de må sådan set godt kommer der ind uden at vise id men så skal folk bare hvis id i baren og der tager bare 100 år for folk at i deres brandert og finde det frem, så derfor er det normalt at man viser det i døren.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>//Crapz</STRONG>
Hallo....folk under 18 er børn...de har ikke godt af andet end sodavand anyway :)
Hektor: Du kan så drikke lidt sodavand sammen med børnene :)
Hektor: Du kan så drikke lidt sodavand sammen med børnene :)
Er jeg den eneste der ikke kan afgive min vote?
Jeg kan heller ikke klikke mig direkte ind på diskutionen fra voteboksen af...
Hvad sker der for det ?
Jeg kan heller ikke klikke mig direkte ind på diskutionen fra voteboksen af...
Hvad sker der for det ?
Det kunne da være kanon!!
Odense Congress Center er et perfekt sted at afholde sådan noget, kan klart anbefales!
PAAAAAAAAAAAAAAAAARTY!!!
Odense Congress Center er et perfekt sted at afholde sådan noget, kan klart anbefales!
PAAAAAAAAAAAAAAAAARTY!!!
#61 Simm
ang. en fæjst...hvor skal den så holdes? Det bør være et neutralt sted, så både jyder og sjællændere har lige langt, f.eks Odense?
#75 Odin
Hvor skulle sådan en fest holdes hen ?
#108 Hektor
I Vinterby-øster, i Winterby-øster. Det er der, der er fest
Jeg stemmer nu mest for at den holdes i Newz.dk's "fødeby" :o)
Sønderbronx!!
(Mener det var Sønderbronx, men kan da være jeg tager fejl)
ang. en fæjst...hvor skal den så holdes? Det bør være et neutralt sted, så både jyder og sjællændere har lige langt, f.eks Odense?
#75 Odin
Hvor skulle sådan en fest holdes hen ?
#108 Hektor
I Vinterby-øster, i Winterby-øster. Det er der, der er fest
Jeg stemmer nu mest for at den holdes i Newz.dk's "fødeby" :o)
Sønderbronx!!
(Mener det var Sønderbronx, men kan da være jeg tager fejl)
pt. er det fordelt sådan:
1/6: Holstebro
1/6: Malmö
4/6: Kolding
Hvis jeg da ikke husker helt forkert :)
Ellers er det 6/6 i Vinterby-Øster.......
pt. er det fordelt sådan:
1/6: Holstebro
1/6: Malmö
4/6: Kolding
Hvis jeg da ikke husker helt forkert :)
Ellers er det 6/6 i Vinterby-Øster.......
Hvor er jeres sans for humor? Det havde da været sjov hvis 99% havde stemt "kommer der piger" *G*
Og Slacz, måske skulle du ændre dit password, jeg tror Hektor har luret det ;-)
Og Slacz, måske skulle du ændre dit password, jeg tror Hektor har luret det ;-)
Hvis der skal holdes en fest.... Så må i huske at bestille vand og skumkanoner..
Der er intet der er så sjovt som at danse rundt i gennemsigtigt tøj.
Der er intet der er så sjovt som at danse rundt i gennemsigtigt tøj.
Lige en sidste ting....
Nu har jeg hørt røvmeget om hektor og slacz..
Og når jeg dukker op til festen... Ville jeg blive meget skuffet hvis jeg ikke så jer side over i et hjørne og røvsnave..
Nu har jeg hørt røvmeget om hektor og slacz..
Og når jeg dukker op til festen... Ville jeg blive meget skuffet hvis jeg ikke så jer side over i et hjørne og røvsnave..
Hektor:
Det er det ultimative sted at snave piger...Piger vil have tryghed.... og de er ikke trygge ved situationen hvis man snaver dem midt inde på dansegulvet.... Det burde du af alle vide ;)
Det er det ultimative sted at snave piger...Piger vil have tryghed.... og de er ikke trygge ved situationen hvis man snaver dem midt inde på dansegulvet.... Det burde du af alle vide ;)
Snave er vel teenagernes betegnelse for et kys....det som får os gifte mænd til at drikke farnetbranca om morgen for at få dårlig ånde så vi slipper for at blive kysset :)
TYBO
Well said...Men intet er så godt som at kysse en sød pige..Hvis man tilfældigvis møder en med dårlig ånde... så kan man lugte det hvis man nu skulle danse tæt... også undgår man den med "hey, skal videre ud med vennerne".
Well said...Men intet er så godt som at kysse en sød pige..Hvis man tilfældigvis møder en med dårlig ånde... så kan man lugte det hvis man nu skulle danse tæt... også undgår man den med "hey, skal videre ud med vennerne".
Ung eller ung... Det går jeg vel ud fra jeg er... (18).
Det er lidt sådan, at alt hvad der sker efter discoteket ikke rigtigt ved kommer andre end mig og den pågælende pige.
Og det er sjældent jeg gør andet end måske at kysse en pige på et discotek.. ;)
Men hektor... Hvis du er til offentlige orgier... Så er det fint med mig.
Det er lidt sådan, at alt hvad der sker efter discoteket ikke rigtigt ved kommer andre end mig og den pågælende pige.
Og det er sjældent jeg gør andet end måske at kysse en pige på et discotek.. ;)
Men hektor... Hvis du er til offentlige orgier... Så er det fint med mig.
Hektor:
Lige en ting til..
Hvad er der galt i at være ung? det lyder som om det er lidt af et "Fy ord"?
Lige en ting til..
Hvad er der galt i at være ung? det lyder som om det er lidt af et "Fy ord"?
Hektor:
Der kan du bare se...
Så trækker man i land ;)
Alle:
Håber der kommer et par APG folk op.. Så skal vi da drikke dem under bordet.
Der kan du bare se...
Så trækker man i land ;)
Alle:
Håber der kommer et par APG folk op.. Så skal vi da drikke dem under bordet.
<STRONG>#114 </STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Igen problem !</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>jeg har 4 skum kanoner til at stå :) har også et par SNE maskiner :)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>og Vandpistoler kan købet biligt i den her kolde tid :)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Så bare sig til hehe :)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>//Crapz</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Igen problem !</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>jeg har 4 skum kanoner til at stå :) har også et par SNE maskiner :)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>og Vandpistoler kan købet biligt i den her kolde tid :)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Så bare sig til hehe :)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>//Crapz</STRONG>
#129 -
25. nov. 2002 16:06
Synes sq kolding lyder som en god idé, det ligger meget centralt, og der er gode off. transport forbindelser.
Mon der ikke er nogen herinde fra, der bor i koling og ved lidt mere om byens lokalelejemugligheder (pyh) Ting der efter min emning skal med:Stor BAR
BuffetDj (med lys, lyd, røj, sne, bobler og andet nørd-blær)
webcam (til den der ikke kunne komme med)
konkurencer (labtop-kast mv..)
evt (hvis det som genialt foreslået bliver til en fest fra lørdag middag til søndag middag) foredrag af store it-haløjer/LAZinc
(vi burde også invitere store fimaer, så kunne de leje bannerplads (på vægene) til festen, og dermed financiere noget af den. Evt holde foredrag(reklame) for deres ting ect. ect. - dette er jo en stor muglighed for dem, om at ha en så stor gruppe mennesker, i såddan en lille targetgruppe (it-nørd) samlet på et sted.
dermed kunen vi som brugere få en billigere fest
Mon der ikke er nogen herinde fra, der bor i koling og ved lidt mere om byens lokalelejemugligheder (pyh) Ting der efter min emning skal med:Stor BAR
BuffetDj (med lys, lyd, røj, sne, bobler og andet nørd-blær)
webcam (til den der ikke kunne komme med)
konkurencer (labtop-kast mv..)
evt (hvis det som genialt foreslået bliver til en fest fra lørdag middag til søndag middag) foredrag af store it-haløjer/LAZinc
(vi burde også invitere store fimaer, så kunne de leje bannerplads (på vægene) til festen, og dermed financiere noget af den. Evt holde foredrag(reklame) for deres ting ect. ect. - dette er jo en stor muglighed for dem, om at ha en så stor gruppe mennesker, i såddan en lille targetgruppe (it-nørd) samlet på et sted.
dermed kunen vi som brugere få en billigere fest
#131 -
25. nov. 2002 16:42
Skidrow > jeg skal bor da også i jylland, men jeg skal da stadig sidde i tog i fire timer, hvis jeg skal til kolding !
EJ det skal da være på sjælland! Tænk på Miklos som skal tage hele vejen fra Malmø... det er da ikke fair!!! :P~~~
Desuden, Kolding... hvor stor er lige den by, og hvor store transport muligheder er der til og fra?
Jeg siger vi tar' til Kbh, der kan man altid komme frem og tilbage midt om natten, og hvornår man nu har lyst... Tsk tsk...
Måske man skulle vote om hvor de fleste brugere kom fra, og så holde det der. Istedet for at det bare er hvor admins'ne bor - ik' så fedt hvis der er 10 fra Kolding, og så resten af de (forhåbentligt) mange mennesker skal fixe helt til Kolding pga. 4 admins, no offence. :)
Da jeg var 14 var jeg da til en "sodavandsfest" (YEAH!), hvor en pige fik finger midt på dansegulvet (dog med tøj på) - hvor meget sodavandsfest der var over dem kan ikke svare på, men jeg var da ik helt ædru.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Men jeg synes bestemt at en "newz.dk fæjst", ville være rigtig godt, og være endnu en god undskyldning for at drikke sig rigtig grøndlænderstiv! (no offence)
Desuden, Kolding... hvor stor er lige den by, og hvor store transport muligheder er der til og fra?
Jeg siger vi tar' til Kbh, der kan man altid komme frem og tilbage midt om natten, og hvornår man nu har lyst... Tsk tsk...
Måske man skulle vote om hvor de fleste brugere kom fra, og så holde det der. Istedet for at det bare er hvor admins'ne bor - ik' så fedt hvis der er 10 fra Kolding, og så resten af de (forhåbentligt) mange mennesker skal fixe helt til Kolding pga. 4 admins, no offence. :)
Da jeg var 14 var jeg da til en "sodavandsfest" (YEAH!), hvor en pige fik finger midt på dansegulvet (dog med tøj på) - hvor meget sodavandsfest der var over dem kan ikke svare på, men jeg var da ik helt ædru.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Men jeg synes bestemt at en "newz.dk fæjst", ville være rigtig godt, og være endnu en god undskyldning for at drikke sig rigtig grøndlænderstiv! (no offence)
Jeg kommer fra Kolding. Det er da rigtig gode ideer. Man kunne vel altid leje en hal?(sportshal) Kan man det?
Forsamlingshus?Diskotek? Men det skal vel være stort. Eller…?
Der kommer sikkert flere fra Kolding herinde, som kunne komme på flere steder?
<I>Stor BAR </I>Selvfølgelig
<I>Buffet </I>Kan man købe<I>Dj (med lys, lyd, røj, sne, bobler og andet nørd-blær). </I>Det kan man vel leje.
<I>webcam (til den der ikke kunne komme med) </I>En bærbar og en opkobling.
<I>konkurencer (labtop-kast mv..) </I>Meget internsandt til en ny afstemning.
Der ligger det som hedder Comwell (Wellcom for dem som ikke er lige hurtig i optrækket)
Der kan man sikkert få det hele. Men det koster sikkert også kassen…(Kunne undersøges)
Men hvis man nu får nogle sponsorer?
Men hvis det er på et offentligt sted/Bar/diskotek så skal man vel ikke til at bakse med de der spiritus bevillinger.>Bjørn
Der bor ca. 60000 mennesker i Kolding
Det er trodsalt, Danmarks 6 største by.(så vidt jeg husker)
Man kan jo altid tage tåget til kolding.
Jeg siger vi tar' til Kbh, der kan man altid komme frem og tilbage midt om natten, og hvornår man nu har lyst.
Tænker du på at gå i byen, senere. Eller trasnport midler til banegården?
Det er et meget godt bus system i Kolding. Desuden ligger byen meget tæt. Så man kan aldtid, lige gå i 5 minutter og så er man der.
#139 Bjørn:
"Desuden ligger byen meget tæt. Så man kan aldtid, lige gå i 5 minutter og så er man der."
Hmm ... jeg går ca. 6 km i timen; på 5 minutter kan jeg gå 500 meter. Er byen virkelig kun 250 meter i radius?
Med 60.000 mennesker giver det en befolkningstæthed på 305.577 personer pr. kvadratkilometer. Damn!
Eller var det blot overført betydning? Vogt dig for ordkløvernes mester og fluekneppernes sensei.
"Desuden ligger byen meget tæt. Så man kan aldtid, lige gå i 5 minutter og så er man der."
Hmm ... jeg går ca. 6 km i timen; på 5 minutter kan jeg gå 500 meter. Er byen virkelig kun 250 meter i radius?
Med 60.000 mennesker giver det en befolkningstæthed på 305.577 personer pr. kvadratkilometer. Damn!
Eller var det blot overført betydning? Vogt dig for ordkløvernes mester og fluekneppernes sensei.
Folk ser ud til at være meget facineret af flødeskum... Nu kan man selvfølgelig også lave mange sjove ting med flødeskum, min favorit er D-skål og flødeskum, en leg der helt klart er sjovest når der er piger med.
Man burde nok også arrangere en aften hvor alle Danmarks nørder går ud og drikker sige fulde, bare for at vist at vi altså fint kan klare noget mere end en øl. Det er ondsindede rygter startet af en person der ikke kender en eneste nørd. Nørd kan drikke, endda betydentligt mere end andre mennesker.
Det siger weekendens research ihvertfald.
Man burde nok også arrangere en aften hvor alle Danmarks nørder går ud og drikker sige fulde, bare for at vist at vi altså fint kan klare noget mere end en øl. Det er ondsindede rygter startet af en person der ikke kender en eneste nørd. Nørd kan drikke, endda betydentligt mere end andre mennesker.
Det siger weekendens research ihvertfald.
Nej det jeg mente, var...
At, hvis, man nu skulle i byen, senere på aftenen. Så er byen relativ, lille.
Da <STRONG>TR|X </STRONG>sagde
Jeg siger vi tar' til Kbh, der kan man altid komme frem og tilbage midt om natten.
Så siger jeg bare. At det kan man også i Kolding.
Jeg skal tage mig iagt. Der skulle jo nødig blive problemer. LOL :-)
Nej det jeg mente, var...
At, hvis, man nu skulle i byen, senere på aftenen. Så er byen relativ, lille.
Da <STRONG>TR|X </STRONG>sagde
Jeg siger vi tar' til Kbh, der kan man altid komme frem og tilbage midt om natten.
Så siger jeg bare. At det kan man også i Kolding.
Jeg skal tage mig iagt. Der skulle jo nødig blive problemer. LOL :-)
Oh, fed idé! Hvis jeg har muligheden kommer jeg, og hvis jeg ikke har kommer jeg sgu alligevel. Mmm, min kæreste er den værste antinørd man kan finde...., så hun skal med! :o)
#117 - Man kan da snave over det hele. Med hensyn til om det skal være i hjørnet eller på midten af gulvet kan det vel være det samme?
Ps. Dette er min første post, men jeg er altså ikke ny herinde. Jeg har fulgt det fleste strings i et ½ års tid, men har bare ikke kunnet få taget mig sammen til at lave en user (*så* er man doven!).
Hvorfor er det at man altid skal læse om Hektor og Slacz' klamme beskeder som de synes er så pisse sjove at skrive...? Har i udvekslet jeres icq numre? Hvis ja, hvorfor kan i ikke bare snakke med hinanden der?
Jeg kan fandme ikke tage dig seriøs Hektor... Før i tiden rettede du på folks gramatikfejl og stavefejl... og nu? Ja nu spammer du forummet med en masse offtopic snak.
Findes der et filter mod Hektor og Slacz?
Jeg kan fandme ikke tage dig seriøs Hektor... Før i tiden rettede du på folks gramatikfejl og stavefejl... og nu? Ja nu spammer du forummet med en masse offtopic snak.
Findes der et filter mod Hektor og Slacz?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.