mboost-dp1
Skal der arrangeres en newz.dk-fest?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kunne folk FFS ikke holde deres tåbelige, uinteressante og uaktuelle kommentarer VÆK fra dette forum? Slacz og Hektor det er ISÆR jer jeg snakker om. Snak over ICQ eller hvad fanden i nu skulle have lyst til. Lav et forum og køb www.slaczoghektor.dk. Bare hold jeres private snak FOR JER SELV. TAK!
Det er ikke bare irriterende, men også os andre totalt ligegyldigt! Jeg opfordrer KRAFTIGT moderators til at slette den slags posts på stedet og give folk som Slacz og Hektor en advarsel og i værste fald fjerne deres brugere fra databasen!
Vil gerne kunne læse nyheder med videre uden at blive tvunget til at læse deres lille chat.
En fest for nørder kunne være grineren nok, count me in!
til alle jer der synes Hektor og Slacz's lille samtale er for lam:
hvad regnede i med under diskutionen til afstemningen?? hvilket muligt mere seriøst emne er det vi burde behandle med største seriøsitet i dette forum?
Det er da her der er sjov i gaden :)
hvad regnede i med under diskutionen til afstemningen?? hvilket muligt mere seriøst emne er det vi burde behandle med største seriøsitet i dette forum?
Det er da her der er sjov i gaden :)
Du har ikke nogen garanti når du køber en vare, men du har to års reklamationsret...
Hvis en butik vælger at kalde noget en garanti skal den stille dig "væsentligt bedre end købelovens reklamationsret" for at de må kalde det en garanti.
Det du skrev med 6 måneders garanti er HELT i skoven, det står der ihvertfald ikke noget om i købeloven!
Du har ikke nogen garanti når du køber en vare, men du har to års reklamationsret...
Hvis en butik vælger at kalde noget en garanti skal den stille dig "væsentligt bedre end købelovens reklamationsret" for at de må kalde det en garanti.
Det du skrev med 6 måneders garanti er HELT i skoven, det står der ihvertfald ikke noget om i købeloven!
som jeg ser det kan det holder flere slags fester
netparty
alm. fest
online fest (aka chat fest hvor man drikker foran skærmen)
webcam fest (jeg høre at slacs har meldt sig til at strippe)
så der er nok muligheder, dog skal man nok passe på apg til netpartyet, da de jo godt ved vi er en bunke slyngler (de fleste af os :)
men hey jeg er frisk, og skal i bruge en dørmand er jeg klar :)
netparty
alm. fest
webcam fest (jeg høre at slacs har meldt sig til at strippe)
så der er nok muligheder, dog skal man nok passe på apg til netpartyet, da de jo godt ved vi er en bunke slyngler (de fleste af os :)
men hey jeg er frisk, og skal i bruge en dørmand er jeg klar :)
Det er sq ynkeligt! Nej vi skal sq da holde en rigtig fest. Ikke netparty eller online party. Lad os holde en rigtig fest. Det kan da kun blive sjovt. Jeg er fra Aalborg og syntes idé'en med at holde den i Odense er fed. Men hvor mange kan man lige regne med at der dukker op til sådan en fest? Skal det være med mad? der kan jo kommer alt mellem 100 og 5000 mennesker. Hvis det bliver en stor fest med rigtig mange. Kan jeg helt sikkert få en god pris på mit arbejde i Aalborg kongres og kulturcenter. Det kunne være kanon fedt.
-KokAmok-
Det er sq ynkeligt! Nej vi skal sq da holde en rigtig fest. Ikke netparty eller online party. Lad os holde en rigtig fest. Det kan da kun blive sjovt. Jeg er fra Aalborg og syntes idé'en med at holde den i Odense er fed. Men hvor mange kan man lige regne med at der dukker op til sådan en fest? Skal det være med mad? der kan jo kommer alt mellem 100 og 5000 mennesker. Hvis det bliver en stor fest med rigtig mange. Kan jeg helt sikkert få en god pris på mit arbejde i Aalborg kongres og kulturcenter. Det kunne være kanon fedt.
-KokAmok-
#67 KokAmok:
Jeg er også selv lidt nysgerrig. Umiddelbart tyder det på, at der er god stemning. 291 har indtil videre meldt positivt ud, 267 under forudsætning af, at der kommer nogle piger. Dertil kommer så medbragte partnere, og så vidt jeg lige husker fra afstemningen, så havde lidt over 50% af brugerne kæreste/forlovet/kone/man, så det giver jo en pæn sjat oveni.
Jeg vil tro, at hvis vi skal arrangere en fest af den størrelse, så skal der være bindende forhåndsbestilling af billetter osv, og i den størrelse, så skal det sgu nok også være med mad og en eller anden måde at få arrangeret noget overnatning. Man kunne jo forestille sig en sjov komsammen fra kl. 15 lørdag, spisning omkring 18-tiden og fest med lidt indlæg fra redaktionen (f.eks. lidt udlodning af nogle gaver) til kl. lort søndag morgen, hvorefter folk gik et sted hen og sov, eller tog toget/bussen/taxaen hjem.
Jeg tror helt seriøst, at det kunne være monster-skægt (tænk Mike Wazowski fra Monsters Inc.) med en sådan fest. Og en fed måde at bevise, at blot fordi man kun kender hinanden på et handle på et website, så kan man sgu godt være social alligevel.
Jeg er også selv lidt nysgerrig. Umiddelbart tyder det på, at der er god stemning. 291 har indtil videre meldt positivt ud, 267 under forudsætning af, at der kommer nogle piger. Dertil kommer så medbragte partnere, og så vidt jeg lige husker fra afstemningen, så havde lidt over 50% af brugerne kæreste/forlovet/kone/man, så det giver jo en pæn sjat oveni.
Jeg vil tro, at hvis vi skal arrangere en fest af den størrelse, så skal der være bindende forhåndsbestilling af billetter osv, og i den størrelse, så skal det sgu nok også være med mad og en eller anden måde at få arrangeret noget overnatning. Man kunne jo forestille sig en sjov komsammen fra kl. 15 lørdag, spisning omkring 18-tiden og fest med lidt indlæg fra redaktionen (f.eks. lidt udlodning af nogle gaver) til kl. lort søndag morgen, hvorefter folk gik et sted hen og sov, eller tog toget/bussen/taxaen hjem.
Jeg tror helt seriøst, at det kunne være monster-skægt (tænk Mike Wazowski fra Monsters Inc.) med en sådan fest. Og en fed måde at bevise, at blot fordi man kun kender hinanden på et handle på et website, så kan man sgu godt være social alligevel.
ja for fanen da så kan vi vise at nørder ikke bare er asociale skærmkikkere, mon man skulle invitere 48 timer ?
det kunne da være fedt :)
det kunne da være fedt :)
Det kunne blive rigtig stort. Idé'en er der og det er en god idé. Men ja det skulle selvfølgelig være med forudbestilte billetter. Ellers kunne man let komme til at brænde fingrene grimt. Ude hvor jeg arbejder er vi eksperter i at lave fester fra 10 og op til ca 4000 mennesker. Så det ville ikke blive et problem. Det kan laves til en rimelig pris.
Noget buffet( der er plads til en masse sjove indlæg) :o)
Jeg kan finde ud af noget og komme med et tilbud, hvis der er interesse for det.
-KokAmok-
Noget buffet( der er plads til en masse sjove indlæg) :o)
Jeg kan finde ud af noget og komme med et tilbud, hvis der er interesse for det.
-KokAmok-
Yes, klart! Det ville da være kanon med en rigtig fest med mad og hele lortet!
Thumps up - selvom det er svært at overskue lige nu.
Thumps up - selvom det er svært at overskue lige nu.
<STRONG>DarkBorg</STRONG>: Generelt...ALDRIG sige en kvinde imod...vent 5 min så modsiger hun sig selv :)
Xorpiz:
Du er da bare misundelig på Hektor over at ingen piger vil snakke dirty med dig. :-)
Hektor i skulle optage det på video og sælge det på nettet, så tjener i kassen :))
Du er da bare misundelig på Hektor over at ingen piger vil snakke dirty med dig. :-)
Hektor i skulle optage det på video og sælge det på nettet, så tjener i kassen :))
Disky: Du kan allerede se deres video/billeder inde på www.uglypeople.com :)
Tja, selvom den tidligere poll viste ca 50% havde kærester, hvor mange tror i så er villige til at tage med.
------------------------------
Nørd: Hey skatter, jeg færdes jo på det her nyhedssite og nu har vi så en kæmpefest.
skatter: ...........
nørd: og vi skal snakke om alle mulige nørdede ting, linux, copyright, amerikansk lovgivning, ms skandaler......
skatter: ..............
nørd: så skal du oghså møde nogen af mine venner derfra, som intet liv har, eller det siger de
skatter: ....................
----------------------------
get the picture :)
------------------------------
Nørd: Hey skatter, jeg færdes jo på det her nyhedssite og nu har vi så en kæmpefest.
skatter: ...........
nørd: og vi skal snakke om alle mulige nørdede ting, linux, copyright, amerikansk lovgivning, ms skandaler......
skatter: ..............
nørd: så skal du oghså møde nogen af mine venner derfra, som intet liv har, eller det siger de
skatter: ....................
----------------------------
get the picture :)
Jo men en "rigtig" fest vil de fleste pige da med til !!
Hvis det skulle være i Odense, kunne det være i OCC "Odense Congress Center" der er MEGET plads. De har godt nok kun ca. 100 værelser, men det er bedre end igen ting :))
www.occ.dk
Hvis det skulle være i Odense, kunne det være i OCC "Odense Congress Center" der er MEGET plads. De har godt nok kun ca. 100 værelser, men det er bedre end igen ting :))
www.occ.dk
hmm vi skal da også have internet til festen ik ??
Live stream video til de bruger der ikke kan komme med, det synes jeg kunne være meget cool.
hvis vi skal bruger noget Lyd & lys så har er jeg den ene halvdel i et Lys, lyd & disko firma ( vil ikke lave reklame )
så vi kan nok godt finde ud af noget hvis det er ;)
Live stream video til de bruger der ikke kan komme med, det synes jeg kunne være meget cool.
hvis vi skal bruger noget Lyd & lys så har er jeg den ene halvdel i et Lys, lyd & disko firma ( vil ikke lave reklame )
så vi kan nok godt finde ud af noget hvis det er ;)
Ingen problem :)
snakker med med Koda, de vil have penge for alt lige fra musik i butikken til demo musik på en messe, det er bare for vildt med man er jo nød til at betale.
det kunne sku da være kanon sjovt at vi fik lavet sådan en fest.
//Crapz
snakker med med Koda, de vil have penge for alt lige fra musik i butikken til demo musik på en messe, det er bare for vildt med man er jo nød til at betale.
det kunne sku da være kanon sjovt at vi fik lavet sådan en fest.
//Crapz
Rigtig god idé. Jeg er helt sikkert med på den. Men hvad med udskænkning til folk under 18? :P
Pyt, fake ID og jeg er et år ældre (ellers klæder jeg mig bare ud som pige, iflg. Hektor oa. er der åbentbart ikke langt)
Pyt, fake ID og jeg er et år ældre (ellers klæder jeg mig bare ud som pige, iflg. Hektor oa. er der åbentbart ikke langt)
når man kommer til fest så får man armbånd på så man kan gå ud og ind da det er en lukket fest :)
lyserødt til dem under 18 og sort til dem over 18
f.eks man skal vise sit armbånd for at kunne købe øl !
hvad siger i til det ?
lyserødt til dem under 18 og sort til dem over 18
f.eks man skal vise sit armbånd for at kunne købe øl !
hvad siger i til det ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.