mboost-dp1

Mit mobilselskab hedder...

Gå til bund
Gravatar #51 - buch
22. aug. 2005 14:39
(opfølger på #50)

#49 okay dette var jeg ikke klar over, har kun set det en enkelt gang hos telmore i en meget begrænset periode.

Hvis de starter på at køre det fast, og ikke kun når jeg ikke skal have en ny mobil, ville jeg kraftigt overveje at købe ny mobil hos dem.
Gravatar #52 - Tjief
22. aug. 2005 15:31
#37 unoeuro og unotel er ejet af http://zitcom.dk , selskabet bag wannafind.dk
Gravatar #53 - x3me-brain
22. aug. 2005 15:36
Jeg har faktisk mobil der er låst til telmore. Eller der er vist ingen SIM-lås, men der er minimumsforbrug på, så jeg er stadig låst i 6 mdr. Totalprisen ryger op i ca. det samme som uden abb, men det betyder at jeg reelt taler gratis i forhold til at købe mobilen uden abb.
Gravatar #54 - IT-ekspert Kejser
22. aug. 2005 16:08
Unotel her.. Billigst minutpris og det hele kører online, hvilket er rart nok i stedet for en arkivmappe.

Havde Telmore da jeg mistede min tlf., købte så en med tilskud fra Tele2 og skifter fra dem til Unotel. Telmore er dælme godt, Tele2 er okay men bagud mht. online-del. Og Unotel er det billigste og online.
Gravatar #55 - wango
22. aug. 2005 16:11
Jeg har telia og har ingen klager der.
Jeg har ikk oplevet nogen dårlig dækning nogen steder selv om jeg bor i hjertet af det grønne jyland. :P
Gravatar #56 - hgul
22. aug. 2005 16:52
#16 .. Du kommer heller aldrig derfra .. De er ikke meget for at slippe kunderne ..

Selv bruger jeg TDC .. De udbyder den service jeg har brug for, og til en ganske fair pris .. Er også ret vild med gratis SMS resten af 2005 ..

Har tidligere været både Sonofon og Debitel kunde, og jeg er glad for jeg skiftede til TDC for nogle år siden .. Telia har for store problemer med sammenkædede beskeder til jeg gider være kunde der ..
Gravatar #57 - Indox
22. aug. 2005 16:54
#56 - Så er det jo heldigt, at jeg ikke har planer om at opsige mit abonnement foreløbigt.
Gravatar #58 - watnan
22. aug. 2005 17:48
Telenor her. norsk udgave af TDC. det er DYRT! men jeg skal da ik bo her så lenge så jeg skal nok overleve.. havede orange i 3 år inden jeg flyttet, havede aldri problemer.
Gravatar #59 - ZOPTIKEREN
22. aug. 2005 17:59
Det betvivler jeg er helt korrekt information. Tit og ofte bunder det i kunder som ikke forstår at man står bedst hvis man afmelder sig via almindelig brevpost. Jeg er selv sluppet fra Telia med en, på daværende tidspunkt, ny mobil til 81 kroner efter 2 måneders abbonnement ved dem. Ud over det har jeg fundet deres service udemærket. Ingen problemer der.

I dag har jeg clubblahblah, da deres service er ganske god, samtidigt med en pris jeg synes er tilfredsstillende ift. andre abonnementer.
Gravatar #60 - hexan
22. aug. 2005 18:20
Unotel her... og har ikke noget at klage over der...
Gravatar #61 - futski
22. aug. 2005 18:51
Netop skiftet til Telmore her, men det kan egentlig være lige meget, jeg bruger næsten aldrig rumskibet.

Nu er jeg ikke meget inde i sådan noget med ejerforhold ... men er det ikke forkert at stille Telmore og TDC hver for sig ? Skulle det ikke have været "TDC / Telmore" som een valgmulighed ?
Gravatar #62 - hgul
22. aug. 2005 18:56
#59 .. Det krævede 2 anbefalede breve inden de opfattede jeg ikke gad dem mere, og alligevel fik jeg regninger derefter som jeg ikke skulle have haft ..

Og jeg er ikke den eneste der har haft disse problemer ..
Gravatar #63 - ZOPTIKEREN
22. aug. 2005 19:13
Det er korrekt Telia ikke har været omtalt som havende den bedste service. Det ændrer bare ikke på at Telia ikke altid er umulige at slippe fra, hvilket du skriver de er.
Gravatar #64 - hgul
22. aug. 2005 19:42
#63 .. Måske du skulle LÆSE hvad jeg skriver, og lade være med at tro jeg skriver et eller andet jeg bestemt ikke gør .. Det er somregel en god idé .. ;o)
Gravatar #65 - ZOPTIKEREN
22. aug. 2005 19:53
Slettet pga. ligegyldigt indlæg.
Gravatar #66 - hgul
22. aug. 2005 19:56
#65 .. Jeg snakker om Debitel .. Ikke Telia .. Er det virkelig så svært at få fat i?

Jeg skriver bl.a. også, jeg aldrig vil have Telia, pga. de bl.a. har problemer med sammenkædede sms'er .. Og når jeg aldrig har haft Telia, hvordan skal jeg så kunne udtale mig om hvordan det er at komme derfra igen?

Og der er absolut ingen diskussion hvis du læser hvad jeg skriver i stedet for at gætte dig frem .. ;o)
Gravatar #67 - ZOPTIKEREN
22. aug. 2005 19:58
Hov nu er jeg flov :(. Jeg læste dit indlæg til 16 uden at se han faktisk også nævne debitel. Absolut min fejl.
Gravatar #68 - amokk
22. aug. 2005 20:00
#61 egentlig ikke... Telmore er et selvstændigt selskab (som tilfældigvis er ejet af TDC) ligesom CBB er selvstændigt (og tilfældigvis ejet af Sonofon)

I øvrigt kan jeg fortælle (dette er vist ikke officielt) men man kan godt bruge et Telmore SIM kort i en TDC-låst mobil, så man kan spare lidt håndører der :-)
Gravatar #69 - hgul
22. aug. 2005 20:01
#67 .. Du har også god grund til at være flov .. :P Men det er helt i orden .. Altid rart, at folk kan finde ud af at erkende de har taget fejl ..

For lige at slå det fast, så har jeg aldrig haft Telia, og får det heller aldrig .. :o)
Gravatar #70 - generalbc
22. aug. 2005 20:40
Jeg er Telmore kunde! Hvilket det i øvrigt ser ud til, at jeg har til fælles med flertallet af Newz' brugere :)
Gravatar #71 - BeLLe
22. aug. 2005 21:23
hmm... hvorfor er der ikke en valgmulighed for folk der ikke har mobil
Gravatar #72 - amokk
22. aug. 2005 21:47
#71 Åbn øjnene, det koster ikke noget
Gravatar #73 - XxX
22. aug. 2005 21:53
Telmore her, har været med næsten fra starten og skifter ikke lige foreløbigt.

Plusserne ved Telmore er at de har fine priser, kanon service, en utrolig nem og rimelig overskuelig hjemmeside og så benytter de TDC's net.

Vil så godt tilslutte mig dem som siger at Debitræls er noget lort, både min far og min samlever har måttet slåsse med dem for at komme ud af deres kløer. I det ene tilfælde måtte de trues med politi-anmeldelse for at droppe deres pis...

Debitræls sucks - Telmore Rules :-)

XxX
Gravatar #74 - amokk
22. aug. 2005 21:59
#73 Hehe sjovt

Jeg købte en gang i tidernes morgen en Nokia 6100 med Debitel til 1500 kr... SÅ var der lige debitel abbo. til 100 kr om måneden, det var så 600 oven i. Oprettelse 100 kr... Så fandt jge ud af at hos Debitel betaler man for hele kalendermdr, og ikke for den tid man har abbonnementet, så jeg endte med at betale for 8 mdrs abbo. fordi der var en halv måned i hver ende af bindingsperioden.

Men ellers gik det nogenlunde, jeg brugte aldrig det abbo alligevel.

Min lillebror havde også debitel på et tidspunkt (betalt af mor) og på den første regning stod det som om SMSerne var blevet takseret 2 gange. ved nærmere eftersyn viste det sig at man betalte 50 øre for at sende en SMS og 50 øre for at modtage en leveringsrapport... Samtidig kunne Debitel ikke låse telefonen op uden at få den fysisk leveret, de nægtede at udlevere oplåsningskode
Gravatar #75 - Hack4Crack
23. aug. 2005 01:19
har haft CBB siden 2001, da de hed Club Blah Blah, men det er nu dejligt at de skiftede navn... :) har kun haft et enkelt problem... men ikke noget af der større omfang...
Gravatar #76 - franke1
23. aug. 2005 07:38
Unotel all the way, Danmarks billigste teleselskab!!! http://www.teleprisguide.dk/abonnement_liste.asp?t...
Gravatar #77 - El_Coyote
23. aug. 2005 12:43
TDC siden jeg blev ansat er, har endnu ikke betalt en øre for det.
men sjovt som kunder går over til telia, for derefter at komme tilbage og sige at de har lisså god dækning som en grønlandsk check. :P

#52 Sonofon = Telenor :P
Gravatar #78 - salva
23. aug. 2005 12:58
Mit firma investerede i en 3-mobil for cirka 7 måneder siden, og dum som jeg var, blev der skrevet under for 24 måneder. Troede det var fint, brugbart og sjovt at prøve noget nyt. Men hold da kæft, hvor har der ikke været andet en brok og omkostninger med 3. Forbruget stiger af en eller anden mærkelig grund med 70-100% (havde Telmore før), og den der U8130 (før 20) har kun været til rep 3 gange ...

Det værste er virkelig, at man er bundet i 24 måneder. Sonofon og Telmore kunne give så meget bedre tilbud.
Gravatar #79 - vefferdk
23. aug. 2005 14:42
giver #78 ret, har selv en Lg U8210, som jeg tideligere kørte 3 på, og ikke andet end problemer. har været så heldig kun at have min sendt til reperation 2 gange. havde deres Guld abbonoment, som giver fri adgang til at hente div. film og musik, men hvad der ikke står, er at man skal betale for de Mb man henter. så der render hurtigt :-(

- CBB her, og intet at klage over!
Gravatar #80 - amokk
23. aug. 2005 16:03
#78 mon ikke du kan få ophævet den 24 mdrs bindingsperiode på en måde, hvis du anklager dem for at have misligeholdt kontrakten? Det lyder da som om dette er tilfældet
Gravatar #81 - Zombie Steve Jobs
23. aug. 2005 16:14
Telia, Telmore, nu Sonfon.

Skiftede pga. EDGE og deres fri zone da jeg ringer temmeligt meget til fastnet. Har ikke haft de mindste problemer med dækningen, tror også det afhænger meget af telefonen, da andre jeg kender med Sono. brokker sig en del over det.
God support, selvfølgelig ventetid, men ikke værre end telmore (bortset fra, at de ikke fatter at få min telefon til at sende Emails endnu, selvom alt er sat op).
Gravatar #82 - GrillBiller
23. aug. 2005 17:58
-->#79
Alt data "Download" på 3portalen er gratis for alle lige meget hvad abb man har.

Jeg har 3 og er ganske tilfreds...
Deres Portal service er ganske fint..
som eks.
webmail på deres hjemmeside..
bestil en udspecifiseret regnining i PDF over email.
download af Voice og Videomail til mobilen.

det eneste negative jeg kan sige om 3..
er at man ikke kan sende sms til betalings tjenester som eks. 1212,1231 osv og DR P3 men wha fan.. så er de penge sparet..
Gravatar #83 - Redhack
23. aug. 2005 20:35
Jeg har Telia nu, og er virkelig glad for det.. Har fået en genial service derfra. Blev ringet op og spurgte om jeg ikke ville have fri sms til 60kr./måneden i stedet for 120 kr., og det var jo svært at sige nej til. :D

..og der er ikke 30 min. kø hos kundeservice som hos 3..

Havde 3 før da de lige var startet, og hold da *bib* en lorte service de kunne tilbyde.. men den sag ligger hos teleankenævnet som mange andres sager også gør.. Sidst jeg hørte var de ved at samle alle sagerne sammen, og så køre sagen over et hug da de havde så ufattelig mange. :D

"Alt data "Download" på 3portalen er gratis for alle lige meget hvad abb man har."

Sjovt at de så skriver en pris på diverse filmklip osv. :D

Det er rigtig at det ikke koster noget at surfte rundt på deres protal, men det koster sku' at hente film osv. :) (just btw).
Gravatar #84 - GrillBiller
24. aug. 2005 13:19
"Sjovt at de så skriver en pris på diverse filmklip osv. :D"
Trykker du vidre.. står der 0kr, alt efter hvad tillægs abb du har.

jeg har været på 3 i to år nu.. (Eller lidt mere) og har aldrig haft brug for service eller grund til at ringe til dem.
men det er nu rart at kunne ringe til lokal takst når jeg er i Sverige. (er tit der pga arbejde)
Jeg er ikke støt på et andet mobilselskab som tilbyder at kunne ringe til lokal (DK)takst når man er i udlandet.
Gravatar #85 - amokk
24. aug. 2005 13:30
#84 hvordan kan du have været hos 3 i over 2 år når de startede omkring oktober 2003?
Gravatar #86 - GrillBiller
24. aug. 2005 14:41
spar mig for detalierne..
mit første abb. var 3 Mobiltbredbånd 150. med en nec 616.
så fik jeg tilbudet om at skifte til 0på3 3Boom med guld.
og i December 04 skiftede jeg mobil abb. til 3Talk250/Guld med en Motorola A1000.
(Gude Telefonen)
Gravatar #87 - canash
24. aug. 2005 22:09
Har Telia... aldrig haft problemer med dem.
Fik låst mit SIM-kort op på 2 minutter da jeg ringede til dem, og havde en ventetid på 20 sekunder.
Har aldrig haft problemer med dækningen (net ;)) og bliver nok ved dem et stykke tid endnu :P
Gravatar #88 - WhiteSpider
25. aug. 2005 03:54
Det der med kundeservice har vel en del at gøre med hvornår man ringer til dem. Der er jo altid et tidspunkt hvor der er mange der ringer ind.
Tror også at det er noget at gøre med hvad for en tlf man har. Jeg selv har kun haft Ericsson. Startede med med GA318 mener jeg den hed. Men jeg har været yderst tilfreds med mærket, så jeg går aldrig væk fra Ericsson (SonyEricsson)
Gravatar #89 - bugger
25. aug. 2005 16:45
[url=#17]#17[/url] Ja, Sonofon er meget svære at slippe af med.

Efter research fandt jeg at M1 opfyldte _alle_ mine kriterier.

-Tank op (intet i klemme ved kontroverser, som jeg oplevede det med Sonofon der ikke ville give slip).
-Laveste priser (tror jeg.. 68 øre/min, 18 øre/sms).
-100% danskejet.
-Intet minimumsforbrug.
-Dækker Danmark (via TDC).

Slut på rekvalmen.
Gravatar #90 - Malcolm_X
25. aug. 2005 18:11
Sidst jeg tjekkede er TELMORE = TDC så der burde nok står TDC/TELMORE istedet for hver for sig
Gravatar #91 - Kadann
25. aug. 2005 18:19
#90 -

Så burde der jo også stå Sonofon/CBB.

Telmore er ejet af TDC, men er jo stadig et selvstændigt firma, ligesom at Sonofon og Cybercity stadig er selvstændige firmaer, selvom de har en fælles ejer.
Gravatar #92 - flammable
25. aug. 2005 19:03
Har været gennem en del selskaber efterhånden; telia, mobilix/orange, telmore og tdc, men lige nu er jeg ved unotel. Det er egentligt underligt at der ikke er flere nørder der bruger dem, de har de billigste priser og et totalt no-nonsense produkt.
Gravatar #93 - WhiteSpider
26. aug. 2005 07:19
Vidste ikke at Sonofon & Cybercity var søstre selvskaber. Man lære hele tiden noget nyt!
Har så slet ikke hørt navnet Unotel før denne tråd.
Gravatar #94 - romme
26. aug. 2005 07:44
#23 Hvis du har problemer med din SE K700 er det næsten 99% sikkert at du bare skal update softwaret i din mobil så køre den helt godt igen, hvis du ikke kan leve uden din mobil i et par dage, så kan du smide den ind på et televærksted og få dem til det, tager som regl 10min men højest en time, virkede for mig.

Prøv f.eks. inden på hovedbanen...
Gravatar #95 - ZM4573R
26. aug. 2005 09:35

Havde den med ude på Ericsson (Mutti arbejder der)....

Det hjalp ikke med den nyeste update. Og joystikket er gået i stykker.
Ligeledes virker andre af knapperne ikke, det er ikke software... :)

Har haft Ericsson siden jeg var 12 eller 13, men har godt nok aldrig haft så mange problemer som med den her. Det er en fed telefon på papiret, den kan jo alt, og har brugt den sygt meget.
Men det at den fysisk går i stykker er mega neder.
Burde også tage mig sammen til at få den smidt til rep, der er jo fabriksgaranti på den. :)
Gravatar #96 - hgul
26. aug. 2005 09:43
#95 .. det skal du jo så gøre inden to måneder efter fejlen er opstået ..
Gravatar #97 - Norrah
26. aug. 2005 09:54
Mit abbonement skifter med mine telefoner, for det meste, men lige nu har jeg et TDC abonnement som har sat mit forbrug ned med ca 200kr, et med 3 gratis numre, ret rart enlig. Ellers var det.

Ericsson T65 - Telia
Sony Ericsson T68i - CBB
Sony Ericsson T610 - Telia
Sony Ericsson S700i - TDC

skifter ca hvert halve år, men kan godt forestille mig at jeg beholder TDC, det er so far, det billigste og bedste jeg har haft.
Gravatar #98 - Thorolf15
26. aug. 2005 13:13
Har Telmore til de par uger jeg er paa ferie i DK.

Har SFR i Frankrig, hvilket er stinkende dyrt, og med den eledigste daeknin EVER!

France telecom til fastnet, og skype hvergang jeg ringer til DK :)
Gravatar #99 - bugger
27. aug. 2005 21:18
#92 Hermed 3 nye kunder på vej til Unotel. Jeg anede ikke at de eksisterede.
Gravatar #100 - rabonzo
28. aug. 2005 12:57
Telia her, kun bøvl med det når deres antenner ikke virker :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login