mboost-dp1

Mit mobilselskab hedder...

Gå til bund
Gravatar #1 - amokk
21. aug. 2005 22:10
Har haft Telmore i 4 år nu, bortset fra startproblemer med at flytte nummeret i 2001, har der aldrig været noget af det bøvl man hører om hos folk i andre selskaber... Er ganske godt tilfreds og kunne ikke finde på at skifte for at spare 5 øre pr minut.
Gravatar #2 - mikbund
21. aug. 2005 22:25
Har ingen problemer, men overvejer at skifte for at spare de 10 øre...
Gravatar #3 - T-Hawk
21. aug. 2005 22:27
Har desværre TDC i øjeblikket... Rimelig dyrt men kom frem til at hvis jeg købte min nye telefon ville jeg incl. 200,- forbug om måneden spare 900,- på et halvt år... Det vil jeg sq gerne ;)
Men når det halve år er gået skifter jeg direkte over til Unotel...
Gravatar #4 - Windcape
21. aug. 2005 22:27
mobil hmf.. mobiler er for folk uden internet adgang :P , jeg klare mig fint med gmail/msn/irc
Gravatar #5 - Hack4Crack
21. aug. 2005 22:36
#4 hehe... klarer mig også fint med min mobil fra Cisco som kører IP telefoni.. :P

der er bare mange commands i IOS'en man skal huske...
Gravatar #6 - TullejR
21. aug. 2005 22:37
telia.
virker upåklageligt - dette er sagt velvidende at der nok vil komme 5-10 der vil fortælle mig at telia _ikke_ virker. ;)
Gravatar #7 - Kadann
21. aug. 2005 22:41
Telmore her og ganske tilfreds.
Gravatar #8 - stefan_v
21. aug. 2005 22:56
Wow! Der er 7 der har 3-abonnement! Troede ikke piger læste newz.dk... For det er da kun tøserne der kunne finde på at have sådanne abonnementer, ikk'? ;)

Telmore her, btw.
Gravatar #9 - amokk
21. aug. 2005 23:30
#8 piger? hvor?!?! :-p
Gravatar #10 - Euroman
21. aug. 2005 23:57
Telmore her. Fint tilfreds med deres services, men lidt ked af at de blev købt af TDC.
Gravatar #11 - trylleklovn
22. aug. 2005 00:32
Telia her, har aldrig haft problemer med dem, kun i starten men det var grundet en fejl fra forhandleren af den telefon jeg købte hvortil der medfulgte et abn. fra Telia.

Det er skuffende at se hvor mange der har TDC, netop nørder burde da vide bedre/boykotte dem.
Gravatar #12 - 21
22. aug. 2005 01:24
i må godt køre den her poll i lidt længere tid end normalt, bliver spændende at se hvordan det udvikler sig :)
Gravatar #13 - RavenDK
22. aug. 2005 01:45
mobilix --> Orange --> Telia --> (Hvad bliver det næste mon?)
Gravatar #14 - superfrog
22. aug. 2005 04:20
Telmore - det er det nemmeste!

Jeg er nu meget stor tilhænger af M1's gratis sms-sender ting, men de er ikke mit mobilselskab.
Gravatar #15 - LennyBoy
22. aug. 2005 05:06
Sonofon... Har haft det i et par år, og er ret tilfreds...

btw. hvor er Kvinders Net? Det er da virkeligt et nejs selskab... ;)
Gravatar #16 - Indox
22. aug. 2005 05:50
Debitel = smarttalk
Har aldrig haft nogle problemer, og deres priser er også acceptable, så jeg har ingen planer om at skifte foreløbigt.

Jeg har haft Telia et par gange og har aldrig haft andet end bøvl.
Regninger efter endt abonnement, en "ikke-eksisterende" kundeservice (ellers var de bare på ferie) osv osv..
Hvilket i øvrigt er resulteret i at jeg (og min familie), er blevet udelukket fra at tegne abonnement hos Telia.
Gravatar #17 - DjAlEx
22. aug. 2005 06:36
Mit Mobilselskab? Hvad så hvis man har 2 mobiler hos hvert sit selskab?

Har en firmatelefon og min private telefon, så har svaret for den private...

CBB - og ingen problemer for mig. Det eneste problem var skiftet til CBB fra Sonofon - men det var sonofon's fejl...

Men kunne nok ikke finde på at skifte igen foreløbigt...

--
Firma: Telia Probizz - som er noget bæ! Indtil videre har det taget dem 2 måneder at aktivere mit nummer - glæder mig til om et halvt års tid når det virker.. :/
Gravatar #18 - AndersAndersson
22. aug. 2005 06:42
#8 hvad er det lige galt med 3?... kun til piger? Oo
Gravatar #19 - Cyrack
22. aug. 2005 06:55
Har telemore. Og jeg kunne ikke være mere tilfreds :-) altid god dækning, og den ene gang jeg har haft brug for support nåede jeg ikke engang at komme i kø :-)

På en anden mobil har (burde?) jeg et TDC mobilExtra200 (købte mobil med abbo i februar hvor man kunne ringe gratis til 3 numre), men TDC har ikke fået nosset sig sammen til at oprette det... Ikke at jeg beklager mig, men fri tale kunne nu være fint nok... :-/ oh well, burde nok ring til dem igen i dag, bare for at tjekke hvor lang køen er :-)
Gravatar #20 - rackbox
22. aug. 2005 07:17
Har haft Sonofon siden 1992 eller deromkring. Et meget kort skift til 3 for 1 år siden, der varede 1 måned. Man kan egentlig ikke kalde det et skift, for jeg smed aldrig Sonofon ud i mellemtiden. Men DAMN hvor 3 stinker!

Efter min bedste overbevisning har Sonofon og CyberCity en del til fælles (lidt ejerskab, eksempelvis :->) så nu skifter jeg osse til CyberCity. Så kan alting kun blive godt!
Gravatar #21 - Disky
22. aug. 2005 07:29
Så stemmer du bare to gange, afstemningssystemmet glemmer konstant du har stemt.

Men desværre gider de åbenbart ikke fixe denne bug :(
Gravatar #22 - jlor
22. aug. 2005 07:44
Jeg startede ud ved Mobilix (eller hvad de hed tilbage i 2001), dvs. jeg nu er ved Telia.

Er på taletid, som jeg egentlig er meget godt tilfreds med - jeg får rimelige priser - til trods for at det er taletid og ikke abonnement.
Gravatar #23 - ZM4573R
22. aug. 2005 07:49
Telia eXpress eller hva fanden det hedder..
Ingen problemer med abbo eller dækning, god service og alt det der.
Det eneste er at min telefon er noget knep.. :( lorte SE K700i, .. :(
Gider bare ikke vade ned og få den lavet.. :( Kan jo heller ikke undvære den.
Gravatar #24 - neess
22. aug. 2005 07:58
Har aldrig haft problemer med 3.
Kun min mobil som ikke spiller maks. Men kan man jo ikke give selvskabet skylden for.
Gravatar #25 - sguft
22. aug. 2005 08:00
håndtegn til redaktionen for at lave en poll hvor der faktisk er et rigtig godt og bredt udvalg af muligheder - der er op til flere mobilselskaber jeg endda ikke engang har hørt om ;)
Gravatar #26 - Mnc
22. aug. 2005 08:11
Endnu en med Telmore :)
Ganske tilfreds. Har aldrig haft nogle problemer.
Gravatar #27 - kiwi
22. aug. 2005 08:18
Unotel, fordi jeg fortjener det.
Gravatar #28 - freez
22. aug. 2005 08:31
God afstemning, det kan give et lidt indblik i hvilket selvskab man bruger. Jeg er selv Telia (tidl orange kd) nu, og er glad for det, de giver mig en rabat man ikke kan få andre steder. Så jeg holder mig 100% til dette.

Ikke usansynligt, men jeg vil tro at de fleste der kommer herinde er lidt eller mere nørdet så det er jo altid spændende at se hvilket selvskab de tilhører. :)
- Mit eget nummer er fra Sonofon omkring starter af 90'erne og så røg jeg på Telmore da de kom, og nu bliver jeg ved Telia.

#22 Ja det er godt med PP [prepaid] der hvor i kan spare penge som kunder er faktisk at tanke op via nettet. :-)

#23 Telia Xpress :-) Konceptet er godt nok, også hvis man bliver kunder der længere tid nok, så kan man jo spare noget på sit fri sms ved at man trapper ned.

#25 Ja det må jeg være enig med dig i.

Mvh Ulle
Gravatar #29 - krikken
22. aug. 2005 08:47
Unotel all the way \o/
Gravatar #30 - PikkeMand
22. aug. 2005 08:48
CBB her, og det er jeg ganske tilfreds med. Jeg kan ikke se hvad et mobilselskab skal med en kundeservice, tingene skal bare virke, og det gør de hos CBB.

Og så har de også en god hjemmeside hvor det er nemt og overskueligt at se sit forbrug og tanke ny taletid op.
Gravatar #31 - RedCalf
22. aug. 2005 08:55
Har 3 og Telia - 3 Har mange steder hvor de lover 3G dækning - men der ikke er det. Telia - blev flyttet fra Orange da det blev overtaget - og har i den forbindelse kunne konstatere et fald i den dækning jeg får ( selv om den kan se en orange sender kan jeg heller ikke logge på den) flere af de steder hvor jeg færdes er der slet ingen telia dækning.
Gravatar #32 - WhiteSpider
22. aug. 2005 09:06
Har haft Telmore i ca 4 måneder nu, hvor jeg før havde TDC. Tror aldrig jeg har brugt så lidt penge på at have mobil.
Har altid købt mine tlf'er uden abbo, da prisen ville blive den samme i den 6 mdr bindingsperiode. Så slipper man også for det besvær med SIM lock
Gravatar #33 - freez
22. aug. 2005 09:20
#31 Et god råd til dig ville være at du henvender dig til en af vores Telia Shops, eller kundeservice, og kommer med de andresser hvor der er dårlig eller ingen dækning.

For at udbygge vores dækning så skal vi på Telia Mobile have hendvendelser på ringe, eller ingen dækning, så netværket kan blive udbygget og flere master kan komme op.

Mvh Ulle
Gravatar #34 - D_V
22. aug. 2005 09:38
Har 3, og har haft det i over et år.
Startede ud med NEC 313 (Den der fjernbetjening lignende ting), den lavede ikke andet end problemmer...

Har nu en LG u8130, som fungere upåklageligt i det halve år jeg har haft den.
Den eneste grund til at jeg bliver hos 3 er at der er nul på 3, hvilket er god bonus når alle man kender også har 3 :P... Også er der selvfølgelig også det sjove/uheldige ved at ringe på video til folk klokken 4 om natten... he he...
Gravatar #35 - wald15
22. aug. 2005 10:47
har fået et sonofon erhvers abo.
men er dog ikke en erhverskunde....fik det fordi min nabe skaffede det til mig.....han er underdirektør i et firma
Gravatar #36 - Caelestis
22. aug. 2005 11:12
~:~:~ UNOTEL ~:~:~

fordi de yder den sygeste service online og fordi jeg får hostet mit domæne hos deres web-pendant Unoeuro (som jeg er varm fortaler af, hvis I kan huske Cliche-sagen) ;)

Har tidligere haft Telia, men de begyndte at sende mig regninger og rykkere for ting, jeg havde betalt. Nu foregår det hele online, har faktisk kun modtaget ét brev fra Unotel - det var da jeg fik mit SIM-kort.

Gotta love 'em :)
Gravatar #37 - amokk
22. aug. 2005 11:20
#36 er der sammenhæng mellem UnoEuro og UnoTel? Der kan man bare se
Gravatar #38 - sedroc
22. aug. 2005 11:22
3 her. Har haft det i ca 1½ år, og ser ingen grund til at skifte, da jeg er godt tilfreds med både 3 og min mobil, som jeg ikke har haft sønderligt problemer med. Desuden ret fedt at kunne ringe gratis til alle dem jeg kender der også har 3, og det er ikke helt få.
Gravatar #39 - RedCalf
22. aug. 2005 11:25
#33 vil jeg gerne gøre - men telia ved det allerede, da området på deres egen dækningskort er hullet som en si (nærmere bestemt området sydøst for Odense ).
Gravatar #40 - addlcove
22. aug. 2005 11:26
"O2 Ireland" egentligt, men betaler 7,50 til telmore i måneden så jeg kan bruge mit danske nummer når jeg er hjemme :)
Gravatar #41 - krikken
22. aug. 2005 11:34
Hah, hvorfor blive opkrævet for minimumsforbrug, når det er gratis hos unotel :P
Gravatar #42 - freez
22. aug. 2005 11:40
#39 Jeg ved det godt, et godt råd ville være og melde at dækningen er dårlig så det kunne blive udbedret.

Mvh Ulle
Gravatar #43 - -xero-
22. aug. 2005 11:59
TDC
Har mobilextra 100.. helt fint abb til mig
130 om måneden, gratis sms indtil 2006, og 100,- taletid.
Gravatar #44 - Fuzhi
22. aug. 2005 12:23
Har 3, men jeg skifter sandsynligtvis når min bindingsperiode udløber. Det virker til at deres net er blevet dårligere i den tid jeg har haft den, og nu er det sjældent at der er ordentligt dækning i både Århus C og på Trøjborg. Irriterende at man hele tiden bliver afbrudt midt i en samtale fordi den skal skifte net.
Gravatar #45 - zaggi
22. aug. 2005 13:00
Skræmmende så mange har 3 tlf. Og faktisk vil stå ved det.
Gravatar #46 - ghostface
22. aug. 2005 13:10
Telmore er da vidst det foretrukne abbonement for nørder :)
har selv haft mit i mange år (det eneste også)
Gravatar #47 - buch
22. aug. 2005 13:11
skiftede fra telia expres til telmore her den 17, pga den gode service, overskulige regning og de billige priser.
Har før haft telmore, og altid være tilfreds med dem.

Er lidt ked af at telmore ikke kører med at de låser ens mobil, og så giver tilskud til den. Det betyder at hver gang jeg skal have ny mobil, køber jeg den med telia express fordi de yder mest tilskud.
Gravatar #48 - amokk
22. aug. 2005 13:14
#47 ehm hvorfor ikke bare købe den uden abbo og så være glad for at du ik hænger på et halvt års abbo?

IMHO er det ikke værd at spare 200 kr for så at skulle betale en regning hver måned, have besvær med at flytte numre, låse telefonen op osv
Gravatar #49 - Kadann
22. aug. 2005 13:15
#47 -

Telmore har skam tilskud til telefoner med jævne mellemrum, det er bare ikke fast som de andre selskaber.
Gravatar #50 - buch
22. aug. 2005 14:36
#48 sidst jeg købte ny mobil kostede den 3500 uden abb. med telia express fik jeg den til 1550.

Telia yder samme produkt, som telmore bare til en lille smule højre pris. Til gengæld røg ½ af prisen på min mobil, fordi jeg valgte dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login