mboost-dp1

Mit daglige transportmiddel

Gå til bund
Gravatar #51 - Adducere
10. sep. 2003 09:40
Det er skam heller ikke en 900, det er en 9-5 2.0 opgraderet til 200 hk, med lavtryksturbo, fra 2000 mener jeg.
Jeg så den hos en bilsælger i Silkeborg, som min far tit handler med, og der forelskede jeg mig;-)

Man skulle forøvrigt bo i Sverige, der koster de ikke halvt så meget som i Danmark, suk...
Gravatar #52 - Zapster
10. sep. 2003 10:03
"To eller flere af ovenstående"
Man skal vel GÅ ned til cyklen... tror at mine naboer bliver sur hvis jeg prøver at cykle ned af trapperne i opgangen...
Gravatar #53 - Anubis(P4)
10. sep. 2003 21:09
Tager min scooter på teknisk skole...
En Aprillia Sonic GP.. med masser af tun..
Den kører 175km/t det er lige tilpas...
Gravatar #54 - fjols
10. sep. 2003 22:50
Tjae, har ikke fået et kørekort for ingenting. og fandme nej om jeg gider fryse på en kold station eller en kold cykel... Så bilen må det så absolut være.
Gravatar #55 - jensendk
11. sep. 2003 06:25
#51 En ny 9-3 koster fra 220.000 SEK ~ 176.000 DKK. Ny saab 9-5 fra 245.000 SEK ;-) 9-5 Aero fra 330.000 SEK ~ 264.000 DKK, nypriser...
Gravatar #56 - Kadann
11. sep. 2003 08:22
For hulen, det er dyrt at købe bil, selv i Sverige..

Jeg tror jeg holder mig til fødderne og det offentlige, så jeg kan bruge mine penge på lidt nyt computerudstyr, lidt mere musik og flere film i stedet for.
Gravatar #57 - s-leep
11. sep. 2003 20:14
Jeg skrev til HUR for et stykke tid siden.

Offentlig transport i København er under al kritik. Det er klart at flere og flere kører i bil i indre by, når man ikke kan komme frem til tiden.

Derudover er det klart at Metro/busser/s-tog mister kunderne - prisen bliver jo sat op istedet for ned.

Anyways. Jeg har fundet en ny vej til skole, hvor der er lidt mere at se på - så gør det ikke så meget med al den bil os (endnu)!
Gravatar #58 - Pally
11. sep. 2003 21:35
Solgt bilen og cykler istedet på arbejde. Tog eller bil fra Avis hvis jeg skal langt. Virker fint.
Gravatar #59 - afm|
11. sep. 2003 22:11
Ja i fucking tabere på cykel, de lange ben,og en saab eller 5..!
Ja JEG tager min Lomborghini murcielago 6.0 turbo og kører præcist ca.½ meter så er jeg på arbejde :D......
ej jeg er på cykel eller gå ben
(som er det eneste for en 14-årig dreng)
ellers må jeg tigge om a blive kørt af brormand eller de gamle

Ja bilen når og blir varm
Gravatar #60 - demolition
12. sep. 2003 10:14
En bil er da alt for dyr at have stående, når man er studerende. En motorcykel det ved man da hvad er. Billig i forsikring ifht. bil, hurtigere end alle bilerne, og hvis vejret er godt, så kan man få tiden til at gå med at køre en hyggetur på nogle landeveje. :-)

Den er dog ikke nødvendig i det daglige, da jeg ikke har ret langt, og derfor kan cykle. Men derfor er den stadig rar at have.
Gravatar #61 - Yasw
14. sep. 2003 17:01
Mine ben til skole og lignende. Cykel primært brugt til langturskørsel til fx sommerhuset, og så når det lige skal gå lidt hurtigere end benene kan klare.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login