mboost-dp1
Mit daglige transportmiddel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Fortvivl ikke den "glæde" havde jeg 2 gange før jeg fik mit license to kill! Måske derfor jeg tager cyklen, eller måske fordi man bliver fed af at køre bil :)
#2;
Hehe, måske skal jeg også bare lade være med at være til fare for trafikken:)
Hehe, måske skal jeg også bare lade være med at være til fare for trafikken:)
først cykel(3km) så bus (odense-Assens)... :'( (heldigvis kun max 1md endnu) så er det tilbage til 5km på cykel...
Bilen da.. og jeg har kun 800 meter på arbejde.. Hvorfor? Fordi jeg har råd og fordi jeg nægter at tage en cykel. Desuden kan jeg sidde varmt og grine af cyklisterne og fodgængere når det pisser ned.
Ej.. Jeg går som regel og hvis vejret er skidt tager jeg bilen (så passer det første scenario fint :o)
Ej.. Jeg går som regel og hvis vejret er skidt tager jeg bilen (så passer det første scenario fint :o)
Mine ben. De er lange nok til at kunne tage mig stort set hvor jeg vil hen. Ellers må man ty til at nasse på forældrenes/kærestens bil.. eller DSB
-Slacz-
-Slacz-
#24:
Jeg skal til tandlæge i morgen og have tandbørstekørekort, siger det det hele? ;)
Jeg skal til tandlæge i morgen og have tandbørstekørekort, siger det det hele? ;)
cykel, bus og så går jeg også lige nogle hundrede meter.
i næste uge er det cykel, tog og så gåben :p
i næste uge er det cykel, tog og så gåben :p
Da jeg har lidt langt i skole (dog ikke længere end det er til at cykle på en ½ time) tager jeg sku som regel min gamle scooter ... det går pænt stærkt og behøves man ikke stå for tideligt op ;) Hænder dog jeg tager de gamles bil ... men det bliver sjældnere og sjældnere siden jeg mistede min egen auto :/
Tager indtil videre bilen indtil jeg finder bolig, fræser ca. 100km hver vej daglig til uni, og DSB nægter jeg da det ville betyde jeg skulle stå ca. 1 time tidligere op...
Derefter skal der investeres i federe cykel, og den gamle scooter som aldrig blev solgt skal voldbolle tunes, så selv panserne bliver bange :-)
Derefter skal der investeres i federe cykel, og den gamle scooter som aldrig blev solgt skal voldbolle tunes, så selv panserne bliver bange :-)
Vroum, vroum. Klart bilen, selvom der kun er ca. 1 km. til arbejde. Har lidt DSB Harry mentalitet, og synes også at en Grenada 2.3 er en fed vogn. En sjælden gang i mellem dog på cykel, hvis det er OK vejr...
undrer mig, at hverken rulleskøjter eller skateboard anses for transportmidler ?
ikke at jeg selv benytter disse, men jeg ser bare mange der gør!
Men man kan vel ikke dække alt?
jeg selv, hinker, eller Sillywalker ned, og tager bussen ud på uni :)
/Kyndal
ikke at jeg selv benytter disse, men jeg ser bare mange der gør!
Men man kan vel ikke dække alt?
jeg selv, hinker, eller Sillywalker ned, og tager bussen ud på uni :)
/Kyndal
Bil da helt klart ! HAR prøvet at cykle på ringvejen i myldretid, der får man nok lige inhaleret hvad der svarer til 30 års forbrug af grøn Cecil i løbet af en 10 km....
Og hvorfor være en irriterende trafikant når man nu kan klaske dem ned i en bil, når de nu alligevel kører hvor det passer dem :P
Og hvorfor være en irriterende trafikant når man nu kan klaske dem ned i en bil, når de nu alligevel kører hvor det passer dem :P
Min Puch Monza... Dejligt køretøj :)
Hellerer den end bussen, den er altid overfyldt... og jeg skal gå 1 km. for at komme ehn til den :(... og når det er vinter så er bussen endnumere fyldt op....
Så derfor Puch Monza... :D
www.haslebanden.dk
Hellerer den end bussen, den er altid overfyldt... og jeg skal gå 1 km. for at komme ehn til den :(... og når det er vinter så er bussen endnumere fyldt op....
Så derfor Puch Monza... :D
www.haslebanden.dk
Tjaa, kørekortet...went straight through, men har sq ik råd til bil med den løn...:/ såå jeg fedter rundt på min 45' :P
Cykler ned til bussen, men det hænder da at jeg tager saab'en(900 Turbo '85(86 model)), som forøvrigt imho er selve indbegrebet af køreglæde! Jeg ved udemærket hvor mine næste 264.000 skal lægges.
Jeg har ca 30 km i skole og jeg har kørekort men lader en anden køre mig derind. Jeg går tilbage til toget ca 2km, så tager jeg toget (duh) også går jeg ca. 4 km hjem.. Så lidt af hvert..
Og vi er 4 i bilen om morgenen.
Og vi er 4 i bilen om morgenen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.