mboost-dp1
Min primære monitor derhjemme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
En b0rken KFC 17" CRT. Den kunne ikke lige holde til et lynnedslag som resatte firmwaren i den (er mit bedste gæt).
Kunne forstille mig det var lidt træls at bruge en projektor som sin primære skærm?
Kunne forstille mig det var lidt træls at bruge en projektor som sin primære skærm?
Jeg har en 19" CRT... Men overvejer at købe en 17" fladskærm når de kommer ned i pris. Og den er jo i praksis kun 1" mindre end en CRT...
Øh...'andet'? Hvad ville det f.eks. være? Røvtur at bruge sit TV som primær skærm.
Mistænkligt mange (pt. 2%) som har kunne stemme i poll'n uden bogeb form for monitor. :)
Mistænkligt mange (pt. 2%) som har kunne stemme i poll'n uden bogeb form for monitor. :)
Samsung 957p 19"... glimrende skærm, nem at lave indstillinger der får billedet til at se sjovt ud... (Streger.)
Hvorfor i alverden vil newz.dk kører med sådan en stemme. Alle gamere bruger da CRT. TFT-skærme er så ringe. Billede kvali'en er dårlig, og den opdaterer alt for langsom, til at man kan spille CS og andre 3D spil, da man kan risikere at man skal bevæge sig hurtigt afsted. Derfor skal man have en skærm hvor billedet kan følge med.
Samsung 950P :)
Hvad er forskellen på en LCD skærm og en plasmaskærm ?
<STRONG>Hjulemand</STRONG>: kan man også på de nye LCD skærme
Hvad er forskellen på en LCD skærm og en plasmaskærm ?
<STRONG>Hjulemand</STRONG>: kan man også på de nye LCD skærme
#10 Tybo
Det er to vidt forskellige teknologier, finder lige nogle links.
http://www.howstuffworks.com/plasma-display.htm
http://electronics.howstuffworks.com/lcd.htm
Det er to vidt forskellige teknologier, finder lige nogle links.
http://www.howstuffworks.com/plasma-display.htm
http://electronics.howstuffworks.com/lcd.htm
Du er på "<STRONG>newz.dk - (nyheder for rigtige nørder)</STRONG>"
Er "Nørd" = "Gamer" i din verden?
Du er på "<STRONG>newz.dk - (nyheder for rigtige nørder)</STRONG>"
Er "Nørd" = "Gamer" i din verden?
nu stod jeg lige den anden dag ude i Electric City og spiller UT2003 på en 18,1 TFT fra phillips.. der var sq ikke nogen problemer med opdateringen eller noget som helst, Vil faktisk sige den har et bedre billed end min 17 Tommer Samsung..
helt klart min næste køb af skærm.
helt klart min næste køb af skærm.
har en AOC 17" men den sutter røv...kunne godt tænke mig en LCD skærm....men er de gode nok til at game på?
(og ja gamer læser også newz)
21" Compaq P110 / Trinitron / <A href="mailto:1600x1200@85Hz">1600x1200@85Hz</A> her :o)
Hvilken refreshrate kan man køre 2048x1536 i ? .. hmm .. moderne grafikkort kan da ikke spytte den opløsning ud i noget fornuftigt at kigge på, eller hvad .. ?
Hvilken refreshrate kan man køre 2048x1536 i ? .. hmm .. moderne grafikkort kan da ikke spytte den opløsning ud i noget fornuftigt at kigge på, eller hvad .. ?
19" SONY F400 Trinitron. Bedste billede på markedet. Bare ærgeligt (for andre) at de laver dem mere.
Hvad angår fladskærme så er de blevet hurtige nok til at opdatere billedet, hvis man altså vil betale for det. Så I gamere der brokker sig over at de er for langsomme, prøv lige at kigge andre steder end jeres kammeraters fædre billige pis skærme.
Den eneste grund til at jeg ikke har købt en fladskærm endnu er at de stadigvæk har en for lav opløsning. Glæder mig dog til at de TFT'er DELLs bærbare har bliver lavet til stationære også. UXGA 1600x1200 på en 15" TFT er rimelig nice.
Hvad angår fladskærme så er de blevet hurtige nok til at opdatere billedet, hvis man altså vil betale for det. Så I gamere der brokker sig over at de er for langsomme, prøv lige at kigge andre steder end jeres kammeraters fædre billige pis skærme.
Den eneste grund til at jeg ikke har købt en fladskærm endnu er at de stadigvæk har en for lav opløsning. Glæder mig dog til at de TFT'er DELLs bærbare har bliver lavet til stationære også. UXGA 1600x1200 på en 15" TFT er rimelig nice.
CRT til enhver tid.. LCD er bare for at man skal spille smart. Hvem gider have en skærm der kun fungere optimalt i et par opløsninger ? Hvertfald ikke mig.
#42 CRiSpY:
"LCD er bare for at man skal spille smart."
Øhh ... nå? Jeg har et bord, hvor det ikke kan lade sig gøre at have en større skærm, hvis jeg skal have en CRT, da skærmen ikke kan komme længere tilbage, og derfor vil en større skærm komme i vejen for tastaturet. Men jeg spiller måske smart, fordi jeg ikke behøver at have skærmen 20 cm. fra mit ansigt men sagtens kan læse tekst på en 17"-skærm i 1600x1200 på omkring en meters afstand, og egentlig gerne vil have skærmen længere tilbage?
"Hvem gider have en skærm der kun fungere optimalt i et par opløsninger?"
Lad mig se .... jeg bruger min skærm i ... én opløsning her på arbejde (1600x1200) og ... to opløsninger derhjemme (640x480 og 1280x960). Men jeg er jo heller ikke smart.
"Hvertfald ikke mig."
Ahh ... deri ligger kernen. Hvis DU ikke kan bruge det, så er det ikke smart. Jeg går ud fra, at alt kvindetøj er usmart, sko i andre størrelser end din er usmarte, biler, du ikke har råd til, er usmarte og så fremdeles? Fedt - så lærte jeg også noget i dag.
"LCD er bare for at man skal spille smart."
Øhh ... nå? Jeg har et bord, hvor det ikke kan lade sig gøre at have en større skærm, hvis jeg skal have en CRT, da skærmen ikke kan komme længere tilbage, og derfor vil en større skærm komme i vejen for tastaturet. Men jeg spiller måske smart, fordi jeg ikke behøver at have skærmen 20 cm. fra mit ansigt men sagtens kan læse tekst på en 17"-skærm i 1600x1200 på omkring en meters afstand, og egentlig gerne vil have skærmen længere tilbage?
"Hvem gider have en skærm der kun fungere optimalt i et par opløsninger?"
Lad mig se .... jeg bruger min skærm i ... én opløsning her på arbejde (1600x1200) og ... to opløsninger derhjemme (640x480 og 1280x960). Men jeg er jo heller ikke smart.
"Hvertfald ikke mig."
Ahh ... deri ligger kernen. Hvis DU ikke kan bruge det, så er det ikke smart. Jeg går ud fra, at alt kvindetøj er usmart, sko i andre størrelser end din er usmarte, biler, du ikke har råd til, er usmarte og så fremdeles? Fedt - så lærte jeg også noget i dag.
Min helt subjektive holdning er nu, at en LCD skærm er en mere behagelig samarbejdspartner 8 timer i træk, end en CRT skærm er.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.