mboost-dp1
Min mobiltelefonudbyder er:
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
De der få procent som de ikke dækker er nu altså godt spredt, så de kan sagtens give sjove udfald. I familiens sommerhus er der dækning på terrassen, men ikke i baghaven.
Jeg er først tilfreds når de dækker 100%, for de par procent laver flere tusind huller over hele landet, hvilket er mere end almindeligt iriterrende.
Ohh, and by the way. Telmore her!
Jeg er først tilfreds når de dækker 100%, for de par procent laver flere tusind huller over hele landet, hvilket er mere end almindeligt iriterrende.
Ohh, and by the way. Telmore her!
#47 / 51
Hvor bor i henne siden i gerne vil have den "gode" dækning. Jeg forstår da ikke helt hvorfor man gerne vil kunne ringe fra midten af ingenting. Hvis man så endelig skal ringe fra midten af ingenting ringer man så ikke bare over teledks net mod at betale et par øre mere i minuttet? Og hvis man ikke har råd til det i en nødsituation, har man så råd til at have en mobil?
Hvor bor i henne siden i gerne vil have den "gode" dækning. Jeg forstår da ikke helt hvorfor man gerne vil kunne ringe fra midten af ingenting. Hvis man så endelig skal ringe fra midten af ingenting ringer man så ikke bare over teledks net mod at betale et par øre mere i minuttet? Og hvis man ikke har råd til det i en nødsituation, har man så råd til at have en mobil?
zoptikeren:
Jeg er fritidsdykker, og leder også til tider ture for andre dykkere.
Derfor er det extremt vigtigt for mig, at jeg kan stå ude på en strand 'in the middle of nowhere' og stadigvæk få fat i Søværnets Operative Kommando.
Jeg håber ALDRIG at jeg må tilkalde assistance fra dem til en dykkerulykke, men jeg vil være sikker på at der er dækning, hvis ulykken skulle ske.
Og der hvor jeg dykker, er TDC's dækning langt bedre end Sonofon's.
Jeg er fritidsdykker, og leder også til tider ture for andre dykkere.
Derfor er det extremt vigtigt for mig, at jeg kan stå ude på en strand 'in the middle of nowhere' og stadigvæk få fat i Søværnets Operative Kommando.
Jeg håber ALDRIG at jeg må tilkalde assistance fra dem til en dykkerulykke, men jeg vil være sikker på at der er dækning, hvis ulykken skulle ske.
Og der hvor jeg dykker, er TDC's dækning langt bedre end Sonofon's.
Nogen, der har lagt mærke til Oranges måde at måle deres 98,4% dækning på?
"Vi dækker nu 98,4% af danskerne" - mener jeg har læst et sted, at det er målt ud fra, hvor folk "plejer" at opholde sig (i byer m.v.).
Hvis man nu i stedet talte hele DK's areal med, er der vist lang vej til de 98,4%...
(Well.. de andre selskaber måler nok på nogenlunde samme måde - men tror ikke på, man kan sammenligne tallene)
"Vi dækker nu 98,4% af danskerne" - mener jeg har læst et sted, at det er målt ud fra, hvor folk "plejer" at opholde sig (i byer m.v.).
Hvis man nu i stedet talte hele DK's areal med, er der vist lang vej til de 98,4%...
(Well.. de andre selskaber måler nok på nogenlunde samme måde - men tror ikke på, man kan sammenligne tallene)
Sonofon klart!
Jeg har ikke noget imod at betale lidt mere og dermed slippe for at skulle vente 50min på at komme igennem på en hotline
Jeg har ikke noget imod at betale lidt mere og dermed slippe for at skulle vente 50min på at komme igennem på en hotline
ja da jeg for lang tid siden valgte telmore var det fordi de var ude med det smarte netoptankning og nul ambo.
det var da også cbb, men i deres reklamer hedder de jo club blah blah, og kørte nogle poppede reklamer og et poppede navn, så jeg kunne ikke rigtigt tage dem seriøst.
og jeg synes telmore har nogle fair priser, så jeg skifter ikke for småøre
det var da også cbb, men i deres reklamer hedder de jo club blah blah, og kørte nogle poppede reklamer og et poppede navn, så jeg kunne ikke rigtigt tage dem seriøst.
og jeg synes telmore har nogle fair priser, så jeg skifter ikke for småøre
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.