mboost-dp1
Læser du alle posts i en tråd inden du selv poster?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Næsten altid (denne er en af untagelserne), fordi jeg forsøger at følge dem fra starten af.
Men er der blevet skrevet 50 nyt indlæg, imens jeg har været på arbejde eller sådan noget, så kan jeg godt finde på at springe dem over.
Men er der blevet skrevet 50 nyt indlæg, imens jeg har været på arbejde eller sådan noget, så kan jeg godt finde på at springe dem over.
ARRR nice .. post nr 1 .. .
ej jeg læser altid hvad folk skriver .. da jeg ikke kan lide at svare på noget som 7 andre har sagt noget til .. det ser så dumt ud og der er mange som gør det når en post komme op på over 50, og det gør at de næste 25 post bare er de samme svar på post 1 til 10 .. da folk ikke gider læse ..
ej jeg læser altid hvad folk skriver .. da jeg ikke kan lide at svare på noget som 7 andre har sagt noget til .. det ser så dumt ud og der er mange som gør det når en post komme op på over 50, og det gør at de næste 25 post bare er de samme svar på post 1 til 10 .. da folk ikke gider læse ..
Det varierer lidt .. Sommetider læser jeg det hele, og kommenterer - andre gange de seneste indlæg og kommenterer noget på dem. Det kommer an på hvor god tid jeg har. Andre gange fyrer jeg bare noget spas af..
For mig er det vigtigt at Newz ikke bliver alt for seriøst, fordi så kan man lige så godt vælge et hvilket som helst andet site med nyheder... :)
For mig er det vigtigt at Newz ikke bliver alt for seriøst, fordi så kan man lige så godt vælge et hvilket som helst andet site med nyheder... :)
jeg svarede læser altid alle andre tråde, for hvis jeg mener jeg har noget at tilføje til diskusionenen som kunne være andre til nytte vil jeg nødig gentage noget der allerede er skrevet...
skriver man noget har man da et ansvar til at se hvad der tidligere er skrevet... håber ikke jeg gentager noget som allerede er skrevet, men forklaring følger.
P.S. beklager stave fejl, er lige kommet hjem fra byen og føler at min evne til at stave og forklare mig selv er fejlende i skrivende stund...
skriver man noget har man da et ansvar til at se hvad der tidligere er skrevet... håber ikke jeg gentager noget som allerede er skrevet, men forklaring følger.
P.S. beklager stave fejl, er lige kommet hjem fra byen og føler at min evne til at stave og forklare mig selv er fejlende i skrivende stund...
Somme tider læser jeg dem igennem, men gør jeg ikke, kan jeg godt finde på, inden jeg poster, at søge efter bestemte ord, for at sikre mig, der ikke er andre, der har skrevet, hvad jeg havde tænkt mig at skrive om.
Hvis der er mange posts, er dette nemmere end at læse samtlige igennem (som #15 gør).
Hvis der er mange posts, er dette nemmere end at læse samtlige igennem (som #15 gør).
Læser for det meste det hele, men det kommer jo an på hvor lang tråden er. Og de fleste tråde merger jo på et tidsppunkt over i noget offtopic. Så stopper som regel med at læse lidt efter den er nået det punkt.
Jeg synes næsten altid at der er nogle som kommer med spændende relateret links. Og det er jo genialt at man kan se andres synspunkt på emnet.
#20 Det er en meget god pointe!
Havde #25-#50 i en tråd blot læst de første 25 posts så var vi andre sluppet for at læse så meget igennem. Og det er jo en ond cirkel som bare fylder tråden med flere og flere gentagelser og rod.
(Gav det mening? -- you get the point)
Jeg synes næsten altid at der er nogle som kommer med spændende relateret links. Og det er jo genialt at man kan se andres synspunkt på emnet.
#20 Det er en meget god pointe!
Havde #25-#50 i en tråd blot læst de første 25 posts så var vi andre sluppet for at læse så meget igennem. Og det er jo en ond cirkel som bare fylder tråden med flere og flere gentagelser og rod.
(Gav det mening? -- you get the point)
Jeg sagde ikke jeg ikke gad, men det er ikke altid lige interessant.
Det er ret vigtigt at folk rater indlæggene rigtigt, så er det jo nemt nok, men der er mange latterlige typer der bare trykker noget tilfældigt, eller er lidt for hurtige på "flamebait" knappen.
Og *derfor* kan det være nitte.
Jeg sagde ikke jeg ikke gad, men det er ikke altid lige interessant.
Det er ret vigtigt at folk rater indlæggene rigtigt, så er det jo nemt nok, men der er mange latterlige typer der bare trykker noget tilfældigt, eller er lidt for hurtige på "flamebait" knappen.
Og *derfor* kan det være nitte.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.