mboost-dp1
Jul
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#45 Kallekunen
Tror at de er til for mange julefrokoster, for der er efterhånden mange slåfejl rundt omkring. Endda tit i overskrifter, og de bliver aldrig rettet. Men hvad... Det er jo kun jul en gang om året :-)
Btw. ang. nisser... Så håber jeg ikke at de norske nisser på TVDK repræsenterer den norske gennemsnitsbefolkning, for så ville det sq stå skidt med Norge he he... De er sq så dumme og langt ude at det må være skuespil det hele...
Tror at de er til for mange julefrokoster, for der er efterhånden mange slåfejl rundt omkring. Endda tit i overskrifter, og de bliver aldrig rettet. Men hvad... Det er jo kun jul en gang om året :-)
Btw. ang. nisser... Så håber jeg ikke at de norske nisser på TVDK repræsenterer den norske gennemsnitsbefolkning, for så ville det sq stå skidt med Norge he he... De er sq så dumme og langt ude at det må være skuespil det hele...
Hele denne afstemning er en misforståelse! Julen er et markedsføringstrick opfundet af jodfabrikanterne! Den rigtige højtid i december er pinsen. Men så kom jodproducenterne på markedet i industrialiseringen, og de skulle bruge noget genialt at markedsføre deres produkt på. Så de rykkede pinsen om til en gang i foråret og erstattede det med julen.
Tænk over det! Det er det perfekte marketingstrick! "God jul - ja, og jod." Det ville jo ikke gå med pinsen, vel?
Personligt vil jeg opretholde de gamle danske pinsetraditioner, som at danse rundt om pinsehækken og give pinsepakker.
Tænk over det! Det er det perfekte marketingstrick! "God jul - ja, og jod." Det ville jo ikke gå med pinsen, vel?
Personligt vil jeg opretholde de gamle danske pinsetraditioner, som at danse rundt om pinsehækken og give pinsepakker.
*suk*
Før jeg overhovedet stemte vidste jeg bare at juleøl ville føre, fordi det er jo bare så pisse sejt at sidde og drikke juleøl, fordi det er juleøl, og det er juleøl-tid. Og juleøl. Juleøl.
Lamt. Hvis den eneste grund til Jeres "jul" er juleøl, så tag da lige Jeres liv op til revurdering.
Før jeg overhovedet stemte vidste jeg bare at juleøl ville føre, fordi det er jo bare så pisse sejt at sidde og drikke juleøl, fordi det er juleøl, og det er juleøl-tid. Og juleøl. Juleøl.
Lamt. Hvis den eneste grund til Jeres "jul" er juleøl, så tag da lige Jeres liv op til revurdering.
> "Hvis den eneste grund til Jeres "jul" er juleøl, så tag da lige Jeres liv op til revurdering."Andre grunde?? Kom??Stresse rundt og købe ind, høre skod julemusik, bruge flere penge, fryse i kulden .....??* Nu igen! - Yea ... :/* Kanon hyggeligt - Oh well* Overvurderet - Bestemt* God tradition - Ya right* Julemanden findes - Yep, okay så ....* Julehygge - Gah. Man kan da hygge uanset hvis det er hvad man vil ?* Holder det ikke - Jo, sammen med familien .. men hvis jeg kunne havde jeg oxo meldt mig ud af samfundet i hele Dec* ARGH !Men Snebajer !! =)Og julefrokoster og juleferie er oxo fint.MEN - de er ikke options. Derfor juleøl. :)--Btw, #12-13. I so agree.
Jeg skal ærligt tilstå, at jeg ikke er tilhænger af julemåneden. Det er der flere årsager til.
* Gaveræs. Jeg har ikke noget imod at købe gaver, men det går alt, alt, alt for tit op i "har jeg nu fået lige så meget, som jeg har givet". Hvorfor kun give gaver til jul og fødselsdage?
* Stress. For en gangs skyld har jeg mit gaveindkøb overstået i god tid (blev færdig den 14.), men hvis I havde min familie ville I vide, hvad stress i julen er.
* Familien. Man er jo nærmest tvangsindlagt til at tilbringe tid med en gruppe mennesker, men mest af alt ikke kan udstå. Nogle af dem er okay, men hvorfor skal man absolut tvinges til at være i rum med resten?
* Julemusik! SLUK DET LORT!!! Eller lav for helvede noget nyt!
* Butikkerne! Hvorfor fanden i helvede skal man udsættes for elendig julemusik og julepynt fra midten af oktober måned og frem??? 1. december eller 1. søndag i advent og ikke før! Hvis jeg kommer i Folketinget vil jeg se, om jeg kan få den regel indført ved lov!
* Glögg! Hvem fanden har dog opfundet dette elendige "drik", som man ABSOLUT skal drikke???
* Klejner! Wow! Friturestegt trylledej! Smager elendigt. Føles elendigt i munden. Sviner. Og så skal man absolut også have glögg til. ARGH!!!
* Nissehuer! Hvorfor fanden i helvede skal man belemres med verdens grimmeste hovedbeklædning i julemåneden? Især noget så upraktisk som en nissehue! Den er elendig og totalt uegnet til det danske julevejr! Og hvorfor fanden er det kun i julen, man må have dem på? Folk bliver mærkelige, hvis man har den på i juli måned.
* Julemænd! Er jeg VIRKELIG den eneste, der har lyst til at gennemtæve disse, når jeg ser dem på gaden?
* Julemandens hjælpere! Dem har jeg ikke lyst til at gennemtæve - nok nærmere hakke en stor fed økse i hovedet på dem!
* Dansen rundt om juletræet! Først æder man så meget fed mad, at man er bange for at ende med at ligne Fætter Guf, og derefter skal man vade 250 gange rundt om et overpytet juletræ, som er tilpas lille til at man blive rundtosset. Rundtosset + overfyldt mave == kvalme.
* Sangene mens man danser! Helt ærligt! Har I nogensinde tænkt over, hvor ÅNDSSVAGE man ser ud? Og hvor ELENDIGT det lyder???
Hvorfor kan julen ikke bare være en hyggelig aften, hvor man har det godt sammen med familien? Hvorfor skal det absolut blæses op til noget overskruet idoldyrkelse (hvad kalder I ellers træet), hvor man stresser mest muligt for at gøre en flok mennesker, man ikke kan udstå, glade.
Fuck julen.
* Gaveræs. Jeg har ikke noget imod at købe gaver, men det går alt, alt, alt for tit op i "har jeg nu fået lige så meget, som jeg har givet". Hvorfor kun give gaver til jul og fødselsdage?
* Stress. For en gangs skyld har jeg mit gaveindkøb overstået i god tid (blev færdig den 14.), men hvis I havde min familie ville I vide, hvad stress i julen er.
* Familien. Man er jo nærmest tvangsindlagt til at tilbringe tid med en gruppe mennesker, men mest af alt ikke kan udstå. Nogle af dem er okay, men hvorfor skal man absolut tvinges til at være i rum med resten?
* Julemusik! SLUK DET LORT!!! Eller lav for helvede noget nyt!
* Butikkerne! Hvorfor fanden i helvede skal man udsættes for elendig julemusik og julepynt fra midten af oktober måned og frem??? 1. december eller 1. søndag i advent og ikke før! Hvis jeg kommer i Folketinget vil jeg se, om jeg kan få den regel indført ved lov!
* Glögg! Hvem fanden har dog opfundet dette elendige "drik", som man ABSOLUT skal drikke???
* Klejner! Wow! Friturestegt trylledej! Smager elendigt. Føles elendigt i munden. Sviner. Og så skal man absolut også have glögg til. ARGH!!!
* Nissehuer! Hvorfor fanden i helvede skal man belemres med verdens grimmeste hovedbeklædning i julemåneden? Især noget så upraktisk som en nissehue! Den er elendig og totalt uegnet til det danske julevejr! Og hvorfor fanden er det kun i julen, man må have dem på? Folk bliver mærkelige, hvis man har den på i juli måned.
* Julemænd! Er jeg VIRKELIG den eneste, der har lyst til at gennemtæve disse, når jeg ser dem på gaden?
* Julemandens hjælpere! Dem har jeg ikke lyst til at gennemtæve - nok nærmere hakke en stor fed økse i hovedet på dem!
* Dansen rundt om juletræet! Først æder man så meget fed mad, at man er bange for at ende med at ligne Fætter Guf, og derefter skal man vade 250 gange rundt om et overpytet juletræ, som er tilpas lille til at man blive rundtosset. Rundtosset + overfyldt mave == kvalme.
* Sangene mens man danser! Helt ærligt! Har I nogensinde tænkt over, hvor ÅNDSSVAGE man ser ud? Og hvor ELENDIGT det lyder???
Hvorfor kan julen ikke bare være en hyggelig aften, hvor man har det godt sammen med familien? Hvorfor skal det absolut blæses op til noget overskruet idoldyrkelse (hvad kalder I ellers træet), hvor man stresser mest muligt for at gøre en flok mennesker, man ikke kan udstå, glade.
Fuck julen.
Tjah, hør noget nyt musik
http://brie.osteimport.dk/~praktikant/Gug Tang Klan - Den Baldrede Julemand Intro.mp3
http://brie.osteimport.dk/~praktikant/Gug Tang Klan - Saa'rt Jul.mp3
Så må i selv copy/paste dem i jeres browser, gidder ikke lave %20 de par gange osv.
Jul.. tjah, ligger ikke mærke til det når man ikke kommer så meget ud :D
http://brie.osteimport.dk/~praktikant/Gug Tang Klan - Den Baldrede Julemand Intro.mp3
http://brie.osteimport.dk/~praktikant/Gug Tang Klan - Saa'rt Jul.mp3
Så må i selv copy/paste dem i jeres browser, gidder ikke lave %20 de par gange osv.
Jul.. tjah, ligger ikke mærke til det når man ikke kommer så meget ud :D
Gad vide hvad meget Absolute Music / Now Music tjener på at lave 92 % identiske jule-CD'er, det kan da ikke være lidt - de skifter et nummer og årstallet - og så er det "ny" julemusik!
Minder mig om da Søren Banjomus blev taget i op i Go'aften Danmark forleden, den bliver spillet 566 gange (eller der omkring) i December af radiostationerne, er det ikke LIDT for meget?
Elendig sang forresten!
Minder mig om da Søren Banjomus blev taget i op i Go'aften Danmark forleden, den bliver spillet 566 gange (eller der omkring) i December af radiostationerne, er det ikke LIDT for meget?
Elendig sang forresten!
#Hektor - tjo... FFMN - fælles front mod nisser..
"Hvorfor kun give gaver til jul og fødselsdage?" - jeg tar' dig på ordet, og husker at tage nissehue på næste gang vi mødes ^ ^
-Slacz-
"Hvorfor kun give gaver til jul og fødselsdage?" - jeg tar' dig på ordet, og husker at tage nissehue på næste gang vi mødes ^ ^
-Slacz-
#68:
"Jeg kan dog oplyse, at jeg er medlem af Socialdemokratiet"
Sådan skal det være, vi danner ny regering...!
Men julen, argh! Har solgt noget der ligner 250 nokia 3310 i løbet af 2 uger, det er fanme sygt...(Okay de kostede kun en krone)
Men julen er fanme så kommercielt som det kan blive, men det er dog klart en fed ide med slik, gaver, cola osv...
"Jeg kan dog oplyse, at jeg er medlem af Socialdemokratiet"
Sådan skal det være, vi danner ny regering...!
Men julen, argh! Har solgt noget der ligner 250 nokia 3310 i løbet af 2 uger, det er fanme sygt...(Okay de kostede kun en krone)
Men julen er fanme så kommercielt som det kan blive, men det er dog klart en fed ide med slik, gaver, cola osv...
#65:
Nej, Coca-Cola valgte blot hans farve, Julemanden optrådte i brunt lædertøj, lige ind til Coca-Cola fik lyst til at markedsføre ham i den dejlige røde farve.
#72:
Hvorfor ikke være fleksibel og stemme det bedste valg, SF borgmesteren i Vejle er støttet af DF - og du har da ikke samme politik, men de erkender at den måde Vejle kører på er den bedste nogensinde.
Nej, Coca-Cola valgte blot hans farve, Julemanden optrådte i brunt lædertøj, lige ind til Coca-Cola fik lyst til at markedsføre ham i den dejlige røde farve.
#72:
Hvorfor ikke være fleksibel og stemme det bedste valg, SF borgmesteren i Vejle er støttet af DF - og du har da ikke samme politik, men de erkender at den måde Vejle kører på er den bedste nogensinde.
nu har jeg ikke lige læst alle jeres kommentarer igennem, men vil nu lige komme til udtryk med min personlige holdning;
Julen er en gang opreklameret falsk pis...Alle dem der påstår at julen afholdes pga. en hvis person
ved navn Jesus har virkelig tabt... Jeg er så træt af at høre
på "Det skete i de dage..." gu gjorde det ej!Det er ikke sket en skid..
Julen er en gang opreklameret falsk pis...Alle dem der påstår at julen afholdes pga. en hvis person
ved navn Jesus har virkelig tabt... Jeg er så træt af at høre
på "Det skete i de dage..." gu gjorde det ej!Det er ikke sket en skid..
Hvor er det dog synd for jer, som ikke kan udstå familien, vennerne, alle andre i verden og julen.
Helt ærligt - julen er ikke værre/bedre end man gør den til.
Jule aften hygger jeg med familien. i weekenden op til laver vi konfekt (ja, vi nåede det ikke før) og i juleferíen får jeg besøg af nogle af alle de venner, som kun er i nærheden i julen. Ellers står den på afslapning.
Julen er mit mindst stressede tidspunkt på hele året. Jeg ser ingen grund til at gøre det til andet og mere end jeg selv har lyst til - og ingen presser mig.
Helt ærligt - julen er ikke værre/bedre end man gør den til.
Jule aften hygger jeg med familien. i weekenden op til laver vi konfekt (ja, vi nåede det ikke før) og i juleferíen får jeg besøg af nogle af alle de venner, som kun er i nærheden i julen. Ellers står den på afslapning.
Julen er mit mindst stressede tidspunkt på hele året. Jeg ser ingen grund til at gøre det til andet og mere end jeg selv har lyst til - og ingen presser mig.
Hvorfor, ja undskyld, men HELVEDE, står der ikke 'JULE MAD'?
Gaverne, hyggen, traditionen, julemanden, juleøl, intet af det kommer jo op på siden af maden jule aften.
Gaverne, hyggen, traditionen, julemanden, juleøl, intet af det kommer jo op på siden af maden jule aften.
Jul er kedeligt. Man får en masse gaver, men bruger også en masse penge på andre folks gaver, så det løber op..
Hygge? Hm, så skal man vist ha' en "standard" familie, ikke mange i Danmark der har det.
Næh, Nytår, det ved man hva' er.
Hygge? Hm, så skal man vist ha' en "standard" familie, ikke mange i Danmark der har det.
Næh, Nytår, det ved man hva' er.
#80 Acro
Næh hvis man skal have en gave der duer, så er det da et (penge)gavekort man kan bruge i Januar udsalget :-) Det ville jeg da klart foretrække (For jeg får nok ingen blanko checks)... Men kunne forestille mig rigtigt mange hunkønsvæsener, der ville protestere meget kraftigt mod det he he...
Jamen så er det jo ikke personligt. Ja og?
Næh hvis man skal have en gave der duer, så er det da et (penge)gavekort man kan bruge i Januar udsalget :-) Det ville jeg da klart foretrække (For jeg får nok ingen blanko checks)... Men kunne forestille mig rigtigt mange hunkønsvæsener, der ville protestere meget kraftigt mod det he he...
Jamen så er det jo ikke personligt. Ja og?
Jul... Hm.
Endnu en grund til at drikke flere øl.
Hvordan kan det være skidt?
Lad os holde jul 3 gange årligt.
Endnu en grund til at drikke flere øl.
Hvordan kan det være skidt?
Lad os holde jul 3 gange årligt.
#83 I så fald skulle vi også bruge monster mange penge på gaver, for een gangs skyld opfylde Biblens' bud om næstekærlighed, være overfladiske glade, og se på små røvirriterende pestilens-minder-om-min-ex-agtige møgunger til nisser.... 3 GANGE OM ÅRET. Glem det!Desuden kan man altid drikke øl.. Der er jo altid en grund!
-Slacz-
-Slacz-
Hvor blev snaps af i den afstemning?
Skiferie, druk, snaps og mere ferie...Det kan da ikke blive ret meget bedre, bortset fra snaps som måske godt kunne smage bedre, men ser man bort fra det er effekten jo ufornægtelig.
Skiferie, druk, snaps og mere ferie...Det kan da ikke blive ret meget bedre, bortset fra snaps som måske godt kunne smage bedre, men ser man bort fra det er effekten jo ufornægtelig.
http://www.raunchy.dk/raunchymp.htm
Hent "Last Christmas".
Herlig larmende voldtægt på det elendige alt for spillede Wham nummer.
Hent "Last Christmas".
Herlig larmende voldtægt på det elendige alt for spillede Wham nummer.
Raunchy er herlig dansk metal!
Men jeg hader julen, og grim kristen skik, spild af tid og penge! Men ferien er ok :)
Men jeg hader julen, og grim kristen skik, spild af tid og penge! Men ferien er ok :)
En dårlig ting ved julen er Tuborgs Juleøl...
En god ting, er HARBOES!! De færreste ved det, men den smager af meget mere, har flere %'er, og er BILLIGERE:) Prøv den, for jeres egen skyld
En god ting, er HARBOES!! De færreste ved det, men den smager af meget mere, har flere %'er, og er BILLIGERE:) Prøv den, for jeres egen skyld
føj socialdemokraterne, jeg stemmer så ikke på dig, og dog det kan være være at du kan forandre dem.
-sådan, jeg har det på samme måde, folk der siger at forretningerne presser en fatter ikke at de selv har et valg, køb noget eller lad vær, de står jo ikke med en pistol og truer folk til at købe for meget, tag lige styringen med jeres eget liv gutter.
tja jeg vil tro at man gør det for at glæde de andre familie medlemmer man holder af, og man behøver jo ikke så og sige jeg elsker dig moster oda, man kan bare lade vær med at behandle hende dårligt og bare se hende som en du lige har mødt, du ved "nå hvad laver du så for tiden"
-det må jeg så ha for jeg hygger mig vildt og elsker min familie meget højt.
men jeg kan godt følge jer i at julepynten i gaderne kommer alt for tidligt op, dog gik de først i gang med det i herlev den 30 november
føj socialdemokraterne, jeg stemmer så ikke på dig, og dog det kan være være at du kan forandre dem.
-sådan, jeg har det på samme måde, folk der siger at forretningerne presser en fatter ikke at de selv har et valg, køb noget eller lad vær, de står jo ikke med en pistol og truer folk til at købe for meget, tag lige styringen med jeres eget liv gutter.
tja jeg vil tro at man gør det for at glæde de andre familie medlemmer man holder af, og man behøver jo ikke så og sige jeg elsker dig moster oda, man kan bare lade vær med at behandle hende dårligt og bare se hende som en du lige har mødt, du ved "nå hvad laver du så for tiden"
-det må jeg så ha for jeg hygger mig vildt og elsker min familie meget højt.
men jeg kan godt følge jer i at julepynten i gaderne kommer alt for tidligt op, dog gik de først i gang med det i herlev den 30 november
DISNEYS JULESHOW!
...lige meget det er blevet sendt for jeg ved snart ikke for hvilken gang, når man sidder og skubber ungerne væk så man bedre kan se Anders And der kører med 180 ind i en sten.. ...så er det JUL!
...nååe ja, og nissepiger.. ;)
GOD JUL ALLE
...lige meget det er blevet sendt for jeg ved snart ikke for hvilken gang, når man sidder og skubber ungerne væk så man bedre kan se Anders And der kører med 180 ind i en sten.. ...så er det JUL!
...nååe ja, og nissepiger.. ;)
GOD JUL ALLE
Julegave til :
Far
Mor
Storebror
Storebrors kærste
Kæreste
Kærestes forældre
Kærestes bror
Farmor
Farmors "ven"
Mormor
AHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Far
Mor
Storebror
Storebrors kærste
Kæreste
Kærestes forældre
Kærestes bror
Farmor
Farmors "ven"
Mormor
AHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Julen er overvurderet.... Hader julepynt, og er da også nogenlunde sluppet for det (borset fra en gren med lys i, som min mor har hængt op i mit loft en weekend hvor jeg ikke hvad hjemme). Julefrokoster, er ok. Julegaver er deprimerende når de bliver købt for deres egen skyld (altså bare fordi man *skal* købe gaver) - af samme grund aftaler jeg også med mine folks, at jeg godt kan købe gaver til mig selv i januar. Det fede ved det med bare at forære nogle penge, eller et gavekort er at min kæreste også er med på idéen (at jeg så ikke kunne få mig selv til ikke at give hende en gave er en helt anden sag). At drikke øl er ingen god ting ved julen for mit vedkommende da jeg ikke drikker. Hader som mange andre også alle de reklemer og events butikkerne fyrer af i forbindelse med julen. Julemaden er en pinsel. For det første synes jeg bedre om pasta, og for det andet er maden så fed at jeg næsten ikke tør indtage den. Det afgørende gode jeg kan sige om julen er helt klart ferien (at jeg har 4 opgaver for i den er så lidt nedtur - går btw på HTX). Så videre til nytår: Skod! Jeg har en årlig nytårsdepresion, så jeg er ikke en af dem der synes den er særlig sej. Tror det hænger sammen med negative oplevelser i forbindelse med nytår. 1) Mine folks har samme opfattelse af nytår som af jul; at man skal være sammen med familien, og det er altså ikke herrefedt at sidde og stone TV fordi "de voskne" snakker. 2) Alle de skrækudsendelser der er om unger der får sprængt hænder og andre relativt vigtige legemsdele dele ad helvede til. 3) Sidst men ikke mindst tænker jeg af en eller anden grund ikke på hvor flot fyrværkeriet er når himmelen lyser op kl 24, men snarre på hvor mange penge der er blevet spildt på så få sekunder. Det er et enormt resursespild!
Nå men det var så lige min opfattelse af alt det der gejl.
Ferien er fed, men resten er overvurderet.
Nå men det var så lige min opfattelse af alt det der gejl.
Ferien er fed, men resten er overvurderet.
Ja det kan du have ret i :=) Men når folk så siger til én at man drikker for meget, kan man bruge den der med "argh, det er da jul" :=)
Det er altid spast.
Jeg vil nu godt holde med jer der mener at julen er overvurderet. Der er mange mennesker som er så falsk glade op til jul at det er til at brække sig over. I min familie er det nu ikke galt. Mine forældre køber en gave til mig og vi spiser noget godt mad.
Jeg kan faktisk godt lide julen, men er nu mere til nytårsaften.
Ja det kan du have ret i :=) Men når folk så siger til én at man drikker for meget, kan man bruge den der med "argh, det er da jul" :=)
Det er altid spast.
Jeg vil nu godt holde med jer der mener at julen er overvurderet. Der er mange mennesker som er så falsk glade op til jul at det er til at brække sig over. I min familie er det nu ikke galt. Mine forældre køber en gave til mig og vi spiser noget godt mad.
Jeg kan faktisk godt lide julen, men er nu mere til nytårsaften.
Jeg kan nu ik forstå dem, der ik synes julen er en rigtig god tradition.
Det kan da godt være den er opreklameret, men den står nu en gang for noget godt.
At man sammen med familien kan hygge sig og ha det sjovt.
Og så kan det da godt være at det er stressende at købe gaver til hele flokken.
Det synes jeg også det er!! Men der er sgu ik noget som at se sin familie pakke de gaver op man har givet dem.
Og så siger folk sikkert: Så giv dem da for fanden en gave en gang imellem andre tidspunkter på året!!
Det er sgu en glimragende idé!! Men det er da også hyggeligt at have en enkelt dag, hvor den glæde er koncentreret!!Ja jeg synes jeg er en rar fornemmelse... Og så for ik at snakke om maden! Al den gode mad!! Kan man virkelig synes julen er en dårlig ting?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.