mboost-dp1
Hvornår står du op til dagligt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har sommerferie nu, så står op mellerm 10-12. Møder på arbejde mellerm 12-15, har fri kl. 19, og er hjemme 19:40 ca...
Man burde have et vækkeur med random snooze (1-45 min. intervaller). Så kunne man blive tvunget til at holde sig vågen, for ikke at sove over sig :-)
Man burde have et vækkeur med random snooze (1-45 min. intervaller). Så kunne man blive tvunget til at holde sig vågen, for ikke at sove over sig :-)
Hmmm...skal til at begynde et nyt job nu, hvor jeg møder kl. 22.30 og har fri 6.30. :o Tror på at det bliver en sær døgn rytme. Jeg kan ihverttilfælde ikke finde nogen poll-option der lige passer. ;)
Hvornår går I så i seng? Kunne måske være næste afstemning ;)
Går i seng mellem 1 og 2, og op mellem 7.00 og 7.20.
Går i seng mellem 1 og 2, og op mellem 7.00 og 7.20.
Jeg står op når det passer mig. Skider på bvad min efterhånden bidske studievejleder fortæller mig.
Mit job passer jeg til gengæld men det er kun fordi jeg får penge for det.
Mit job passer jeg til gengæld men det er kun fordi jeg får penge for det.
Stiller vækkeuret til klokken 06.30 men vågner altid tidligere, pisse-irriterende! Men det går nok, er et A-menneske :D
Jeg er blevet miljøskadet af at køre med morgenaviser i 5 år, så jeg vågner omkring 5.30-6.00 hver morgen, også i weekenden. Har jeg været på druk, kan jeg strække den til kl 8.00 - 9.00 stykker. lidt belastende :-/
Ehm, Jer som skriver at i f.eks. står op kl 7:40 og tager
bussen 7:47, ser I nogen sinde en bruser (you know, vand/sæbe)
Er jeg den eneste der ikke kan vågne hvis jeg ikke har stået
min 10min under en varm bruser??
/Jesper
bussen 7:47, ser I nogen sinde en bruser (you know, vand/sæbe)
Er jeg den eneste der ikke kan vågne hvis jeg ikke har stået
min 10min under en varm bruser??
/Jesper
Er gået ud af gym fra ½ år siden... har endnu ikke fundet andet at lave... så jeg sover når det passer mig... GAB, tror lige jeg tager en lille morfar!!!
Jeg kan ikke stå tidligere op end jeg gør med mindre der sker noget ekseptionelt, så derfor går jeg i bad om aftenen. Sveder ikke vanvittgt meget om natten så lugten er der ikke rigtigt. Kunne være du skulle købe noget koffein sæbe?
Jeg kan ikke stå tidligere op end jeg gør med mindre der sker noget ekseptionelt, så derfor går jeg i bad om aftenen. Sveder ikke vanvittgt meget om natten så lugten er der ikke rigtigt. Kunne være du skulle købe noget koffein sæbe?
står som regel op 10 min før jeg skal møde på skolen kl 8:00... :|] har 12km til skolen!
hader lørdage!!! jeg er postbud står op kl 5:00 for at dele post ud
0
o0oo
hader lørdage!!! jeg er postbud står op kl 5:00 for at dele post ud
0
o0oo
Tja. Til hverdag står jeg op kl 8 og møder kl 9. Når jeg har fri bliver den som regel et godt stykke over 12 før jeg begynder at vågne... :D Sikkert fordi jeg først falder i søvn omkring kl 2~5..
Lorte afstemning... Kan man ikke stå op senere end 12?? Det er da latterligt... Jeg står aldrig op før 13:30 da jeg har aftenarbejde.....
hm.. står op kl 7.30 som regel nr jeg sover alene.. Når jeg er sammen med kæresten vågner jeg altid kl 5.50 :( dvs, de fleste hverdage står jeg op kl 7.30 og i weekender vågner vi kl 6.00 ca og står op kl 7.30 / 8.00 alt efter om hun skal synge i kirken :/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.