mboost-dp1
Hvornår står du op til dagligt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Gad godt stå tilligere op - nogen der har lyst til et slaw squash i Skovbakkens idrætsforening hver morgen mellem 8 og 9? Seriøst!
Tjah ... er begyndt først at stå op ved 6:30-7:00-tiden på det sidste ... dovent, ino, men jeg gider ikke rigtig løbe rundt om morgenen mere, nu kan man jo bare cykle til arbejde i stedet :)
Fuck hvor er vejret bare smukt iøvrigt =)
Fuck hvor er vejret bare smukt iøvrigt =)
gaah... står op hver dag kl 4.45 for at møde kl 6.00 :\
få aldrig arbejde i en butik... arbejdstiderne er skod... et par gange om ugen har jeg først fri kl 19.00 ellers kl 16
få aldrig arbejde i en butik... arbejdstiderne er skod... et par gange om ugen har jeg først fri kl 19.00 ellers kl 16
Hmmm.... Nu har afstemningskvaliteten vist skrabet bunden, kan vi så ikke få nogle lidt mere seriøse?
(Vi må ikke stemme om krigen i Irak, men vi må spilde vores tid alt det vi vil med at høre hvornår de andre nørder står op om morgenen...)
(Vi må ikke stemme om krigen i Irak, men vi må spilde vores tid alt det vi vil med at høre hvornår de andre nørder står op om morgenen...)
#16:
Hold nu kæft...! Hvad vil du så have? "Hvormeget er din(e) HDD's på?"
Jeg synes ikke der har været nogle dårlige afstemninger, kun dårlige posts..
Hold nu kæft...! Hvad vil du så have? "Hvormeget er din(e) HDD's på?"
Jeg synes ikke der har været nogle dårlige afstemninger, kun dårlige posts..
7:45 :o)
Skal være i skole kl 8:00 men bor 2 min fra skolen.... :op
Altså vis jeg står op, er tit man glemmer at komme i seng nå man sider på nettet... :D
-WILD-FOX-
Skal være i skole kl 8:00 men bor 2 min fra skolen.... :op
Altså vis jeg står op, er tit man glemmer at komme i seng nå man sider på nettet... :D
-WILD-FOX-
5:45 ringer clockradioen den får som regel 2 dask på snooze
Møder på arbejde kl. 7:00 og har 10 min. til arbejde.
...er et meget langsom morgenmenneske.
Møder på arbejde kl. 7:00 og har 10 min. til arbejde.
...er et meget langsom morgenmenneske.
Står som regel op et par timer efter jeg vågner. Findes der noget bedre end at ligge og lumre under dynen mens man overvejer om man skal op?
#28 iZone:
Puha, det var tidligt. Godt jeg ikke aftjente samme sted som dig ;-)
Vi stod op kl. 7:00, gik i seng kl. 8:00, stod op igen kl. 11:45, og blev aftrådt til civil kl. 12:00......og så var det ned til John Bull pub, og spise burger (til 80 kr. pr. styk)og drikke fad.
/Kjellerup
Puha, det var tidligt. Godt jeg ikke aftjente samme sted som dig ;-)
Vi stod op kl. 7:00, gik i seng kl. 8:00, stod op igen kl. 11:45, og blev aftrådt til civil kl. 12:00......og så var det ned til John Bull pub, og spise burger (til 80 kr. pr. styk)og drikke fad.
/Kjellerup
går ca i seng klokken 04.30 og står op klokken 8.00 selvom man skal i skole JEG KAN SKU IKKE UNDVÆRE DET INTERNET
Tjaa, står op 05.50 skal med bussen 06.30 og møde kl.08.00 men er desværre ikke et morgenmenneske Gaab....
Ja jeg står op når jeg gider,
Er fritstillet så jeg kan dovne og får løn alligevel :)
Og et nyt job er jeg allerede blevet tilbudt, hvem snakker om manglende IT jobs ? ;)
Er fritstillet så jeg kan dovne og får løn alligevel :)
Og et nyt job er jeg allerede blevet tilbudt, hvem snakker om manglende IT jobs ? ;)
Står op kl 7:40 og skal med bussen 7:47 og hvis man ikke når det så skal cyklen frem.
Så glæder man sig bare lidt mere til den lange sommerferie.
Så glæder man sig bare lidt mere til den lange sommerferie.
tja kl 07.02 men i weekenderne går det helt galt, der bruger jeg nok 20 ud af døgnets timer på at være vågen.
og jeg arbejder om aften (ofte fra kl 15) men det er sq utroligt hvad man kan nå om formiddagen når man ellers er vågen og væk fra computeren :)
MVH
-Kenneth
og jeg arbejder om aften (ofte fra kl 15) men det er sq utroligt hvad man kan nå om formiddagen når man ellers er vågen og væk fra computeren :)
MVH
-Kenneth
Clockradioen starter 7.10. Fase 2 starter 7.17 med et bip-bip up. Efter en 5-6 snoozes på denne, er man vel oppe omkring 8.20. Fedt nok med flex-tid når man er B-Mand. I weekenden er det en anden sag - kan let blive 12.00.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.