mboost-dp1

Hvordan skal toiletpapir vende?

Gå til bund
Gravatar #51 - Unbound
19. nov. 2007 10:56
Personligt har jeg hørt vi lever i et papirløst samfund, så det har jeg taget til mig. nada toiletpapir til mig! :)
Gravatar #52 - Cugel
19. nov. 2007 11:23
noo en wierdo afstemning :S
Gravatar #53 - Cugel
19. nov. 2007 11:24
jeg har aldrig selv tænkt over det.. men tjahh for mig er det random hvordan det hænger =)
Gravatar #54 - Stewart
19. nov. 2007 11:26
det er MEGET vigtig hvordan det vender.. det fortæller ALT om en person :P
Gravatar #55 - olfda
19. nov. 2007 12:15
Det skal da hænge ovenud... Så man kan udfylde sin sudoku :P

Toilet Papir
Gravatar #56 - zin
19. nov. 2007 13:14
olfda(#55) skrev:
Så man kan udfylde sin sudoku

Udfylde sudoku mens du skider? Ellers tak, jeg prøver at holde begge ben til jorden når jeg endelig er på tønden - og så skal intet forhindre mig i at blive fuldstændig rød i knolden mens jeg trykker og presser og sværger og forbander alle tænkelige og utænkelige ting. Specielt ikke tankevridere! Vor herre bevars!
Gravatar #57 - ghostface
19. nov. 2007 14:05
´jeg koordinerer at skulle lave pøller med jeg går i bad. Da mit toilet er i min brusekabine vasker jeg bare røven istedet for.

Det sparer mig penge på TP og min røv er altid ren og rar.

Bare lige et lille fif til den studerende ;)
Gravatar #58 - vision-dk
19. nov. 2007 14:09
#57 Så er problemet bare at holde risten fri i bruseren, så vandet kan rende ud.
Gravatar #59 - zin
19. nov. 2007 15:04
#57:
Jeg kan se det for mig - midt under brusebadet går toilettet amok og du bader i dit eget lort. MMmmm. Marabou.
Gravatar #60 - avlanden
19. nov. 2007 15:54
Flappen skal sgu da være stram.
Gravatar #61 - Cyberguyen
19. nov. 2007 16:45
Flappen skal hænge ovenud det giver sig selv.

Det er også sådan at producenterne har tænkt sig det skal sidde.
Der er kun tryk på den ene side og det skal naturligvis ikke hænge ind imod væggen.

Det er kun kvinder som vender det forkert og de fyre som insisterer på at hænge det ind imod væggen er opdraget af kvinderne til at det skal hænge sådan.
Gravatar #62 - wendelboe
19. nov. 2007 17:14

er vi ikke alle delvist opdraget af kvinder ? ;)
Gravatar #63 - Cyberguyen
19. nov. 2007 17:44
#62 Læg nu mærke til at jeg skriver at dem, som insisterer er opdraget af kvinderne til at det skal hænge sådan.

Jeg kunne fortsætte med at skrive at den som ønsker det ovenud er opdraget af mændende til at det skal hænge sådan.

Men det er ikke det samme som at de ikke også er opdraget af kvinder, bare ikke på det område...
Gravatar #64 - TheAvatar
19. nov. 2007 19:59
OVENUD!

Jeg læste/så/hørte engang et sted, at det lå til ens kultur.
At danskere ville have flappen underud og svenskere ovenud.
Noget med danskere som arbejdede i Sverige, og nogle af de forskelle der var, der blev nævnt det med papiret...
Det stemmer dog ikke særlig godt overens med denne afstemning, medmindre over 50% her er svenskere, heh :P

Kunne tyde på, at det bare var en tilfældig bemærkning der hvor jeg stødte på det, men har faktisk tit tænkt over det når jeg kom nye steder, hvordan deres papir vendte. Sygt... jeg ved det godt...
Gravatar #65 - zin
20. nov. 2007 15:38
#63:
Du vil vel også mene at bøsser tildels er mere påvirkede af deres mor end deres far og af den årsag bliver homoseksuelle? :-)

#64:
Jeg håber ikke dette har med Dansk kultur at gøre for så bliver Pia K.'s næste valgvideo:
DF - vi står for den danske toiletrulle... Med papiret OVENUD!!1!!1!!1!
FN vil have alle toiletruller til at have papiret hængende underud! !!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login