mboost-dp1
Hvordan skal toiletpapir vende?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Bare for at være den første til at sige noget - Flappen skal naturligvis være ud mod en selv, altså VÆK fra væggen når man hiver.
Toiletpapir bliver ikke "gemt væk" ved at lade den glide mod den pissekolde væg før man tørre sig...
Og de 7%, jo i gør, at have en toiletrulleskjuler tæller ikke som aldrig at bruge det ^^
Toiletpapir bliver ikke "gemt væk" ved at lade den glide mod den pissekolde væg før man tørre sig...
Og de 7%, jo i gør, at have en toiletrulleskjuler tæller ikke som aldrig at bruge det ^^
1# - 100% enig!.. Toiletpapir skal helt sikkert vende ud mod en selv!
Artikel om toiletpapir.
Desuden er det pisse irriterende at have papiret hængende ind mod vægen, man kan sku aldrig få fat i det når man står op. Den der med at have den mod vægen, må sku være noget damerne har fundet på. Basta!
Artikel om toiletpapir.
Desuden er det pisse irriterende at have papiret hængende ind mod vægen, man kan sku aldrig få fat i det når man står op. Den der med at have den mod vægen, må sku være noget damerne har fundet på. Basta!
Er mere chokeret over at jeg har stemt og skrevet i denne poll...
Det kan da være så evigt ligegyldigt hvilken vej papiret vender, så længe det virker for den der bruger det
(det gælder i øvrigt også i næsten alle andre af livets valg, Linux, Windows, OSX, FreeBSD osv.).
Det kan da være så evigt ligegyldigt hvilken vej papiret vender, så længe det virker for den der bruger det
(det gælder i øvrigt også i næsten alle andre af livets valg, Linux, Windows, OSX, FreeBSD osv.).
Det er satme en underlig afstemning... Er man løbet tør for idéer??
Men self skal det vende ud på en...!!
Men self skal det vende ud på en...!!
Flappen ovenud saa fat det dog
Hver gang jeg ser en toiletrulle installeret med flappen indda, saa afinstallerer jeg lortet og installerer den med flappen ud af.
det er den eneste rigtige maade!
Hver gang jeg ser en toiletrulle installeret med flappen indda, saa afinstallerer jeg lortet og installerer den med flappen ud af.
det er den eneste rigtige maade!
Enig med #6.
Det kan da være ligegyldigt hvilken vej den flap vender.. Toiletpapiret bliver vel ikke dårligere af at vende væk fra en selv? :S
Det bliver måske lidt mere besværligt hvis flappen vender væk fra en, men der er sgu da så meget der er besværligt her i livet!
Det kan da være ligegyldigt hvilken vej den flap vender.. Toiletpapiret bliver vel ikke dårligere af at vende væk fra en selv? :S
Det bliver måske lidt mere besværligt hvis flappen vender væk fra en, men der er sgu da så meget der er besværligt her i livet!
Et af livets store spørgsmål! :D Er dog lettere lige glad, bare der er noget tilbage, når jeg skal bruge det...
Flappen skal da ovenud. Dels er det nemmere at få fat i papiret, det det ikke hænger ned ad væggen. Dels er det nødvendig for at enhåndsbetjening/"autostop" fungerer. (I ved, det der med at hive væk fra væggen, og man ruller mere ud. Hiv nedad, og det stykke man har fat i knækker af.)
Det er satme en underlig afstemning... Er man løbet tør for idéer??
Nope, man stjæler da bare en sjov afstemning fra http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtop...
Overraskende at så mange vil have flappen udaf. Jeg vender den altid ind mod væggen, og når kæresten vender omvendt, så vender jeg den om igen.
Den skal vende ud af, så er den til at få fat i uden at skulle ned under og have fat i papiret. Behøver det at være svært at få fat i?
Ligesom når man spiller tilfældig væske i sin bærbar, så er det sgu da dumt man skal bukke sig ned for at få fat i papiret når det skal gå lidt tjept
Ligesom når man spiller tilfældig væske i sin bærbar, så er det sgu da dumt man skal bukke sig ned for at få fat i papiret når det skal gå lidt tjept
Har aldrig truffet et valg på det område, men af en eller anden grund vender det altid ind mod vægen.
Mit antivirus software (Antivir) skreg højt om en "HTML/Crypted.Gen" signatur i en script[1].js på den side du henviste til: www.motion-online.dk
Nogen der kan verificere det?
Mit antivirus software (Antivir) skreg højt om en "HTML/Crypted.Gen" signatur i en script[1].js på den side du henviste til: www.motion-online.dk
Nogen der kan verificere det?
Ind mod væggen. Fordi så er det nemt at hive et stykke af med bare en hånd. Ta' fat med fingrene og hold imod rullen med oversiden af hånden.
Min mening :-)
En anden ting i samme stil.. Hvorfor er det så mange folk stiller en fejekost med "forsiden" udad? Er da meget mere sikkert at stille den med "bagsiden", den side man trækker imod sig selv når man fejer, udad. Står meget mere stabilt sådan.
Min mening :-)
En anden ting i samme stil.. Hvorfor er det så mange folk stiller en fejekost med "forsiden" udad? Er da meget mere sikkert at stille den med "bagsiden", den side man trækker imod sig selv når man fejer, udad. Står meget mere stabilt sådan.
Tror du seriøst selv at der har været nogen nørder med respekt for sig selv på den side?
Nope, man stjæler da bare en sjov afstemning fra www.motion-online.dk
Tror du seriøst selv at der har været nogen nørder med respekt for sig selv på den side?
Foretrækker når rullen er parallel med væggen. Dels slipper man for diskussionen og dels kan man have nogle motherfucker store ruller i, så man skal skifte ca. en gang om året (tænk ruller fra offentlige toiletter o.lign).
Nu skal jeg bare enten have overbevist min dame om at vi skal have sådan en, eller at hun skal huske at sætte papiret i med flappen op og ud.
Nu skal jeg bare enten have overbevist min dame om at vi skal have sådan en, eller at hun skal huske at sætte papiret i med flappen op og ud.
har vi en george costanza blandt os?
det at rive den af med én hånd, kan man da også selv om flappen kommer ovenud
det at rive den af med én hånd, kan man da også selv om flappen kommer ovenud
#41: thomaxz
Hvis du gad læse hvad jeg skrev, og så overveje hvad der står, så ville du sikkert indse at der ikke er tale om en holder som den på dit billede. Der imod snakker jeg om sådan en holder hvor papiret er monteret på en stang der sidder ortogonalt på væggen => rullen er parallel med væggen.
Hvis du gad læse hvad jeg skrev, og så overveje hvad der står, så ville du sikkert indse at der ikke er tale om en holder som den på dit billede. Der imod snakker jeg om sådan en holder hvor papiret er monteret på en stang der sidder ortogonalt på væggen => rullen er parallel med væggen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.