mboost-dp1
Hvor tit tager du backup af dine data?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
"Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff on ftp,
and let the rest of the world mirror it." -- Linus Torvalds
and let the rest of the world mirror it." -- Linus Torvalds
Min computer er ikke stoppet med fortrolige/personlige uerstattelige filer, så gider ikke bøvle med backup.
Ja det ville da være irriterende at miste min nøgle-fil til netbank, men man kan få en ny. Og sådan er det generelt med alt mit data.
Ja det ville da være irriterende at miste min nøgle-fil til netbank, men man kan få en ny. Og sådan er det generelt med alt mit data.
Har endnu ikke prøvet at en af mine computerer er gået ned. Så jeg tager ikke backup. Det er ikke nødvendigt. ;b
Jeg laver backup ved at comitte til SVN (sker automatisk), så kan kan altid hente en version af mine filer, som de så ud på en hvilken som helst dato. Meget praktisk. Det gør også at jeg altid har de samme dokumenter på min stationære, bærbare, arbejds-bærbare og server. Det kunne ikke være nemmere.
Jeg laver backup ved at comitte til SVN (sker automatisk), så kan kan altid hente en version af mine filer, som de så ud på en hvilken som helst dato. Meget praktisk. Det gør også at jeg altid har de samme dokumenter på min stationære, bærbare, arbejds-bærbare og server. Det kunne ikke være nemmere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.