mboost-dp1
Hvor tit spiser du hovedmåltider ved tastaturet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hovedmåltider? Altså frokost, morgenmad og middag?
Morgenmad bliver tit til en indkøbt sandwich og den bliver normalt indtaget på kontoret, så ja, der er det meget ofte foran computeren.
Frokost bliver altid indtaget på restaurant så det er aldrig ved computeren.
Når jeg er alene, eller når kvindfolket ikke har spist eller ikke er sulten, sker det ret tit at jeg spiser aftensmad ved tastaturet. Men når vi begge spiser sammen er det altså hyggeligere hvis jeg ikke slæber den bærbare med hen til bordet.
Morgenmad bliver tit til en indkøbt sandwich og den bliver normalt indtaget på kontoret, så ja, der er det meget ofte foran computeren.
Frokost bliver altid indtaget på restaurant så det er aldrig ved computeren.
Når jeg er alene, eller når kvindfolket ikke har spist eller ikke er sulten, sker det ret tit at jeg spiser aftensmad ved tastaturet. Men når vi begge spiser sammen er det altså hyggeligere hvis jeg ikke slæber den bærbare med hen til bordet.
Aftensmad er typisk ved computeren når jeg spiser alene. Typisk fordi jeg sidder og ser noget film på PC'en, eller arbejder med et eller andet eller noget tredje. Ydermere står mit tv også sådan så jeg ikke kan se det fra mit spisebord, hvilket jo ofte gør udfaldet. :D
Sjovt at sjældent, ofte og nogle gange næsten har lige mange stemmer, og at altid og aldrig næsten også står lige :)
Jeg spiser sjældent hovedmåltider ved min computer.
Det hænder da at jeg spiser min morgenmad ved computeren i wekenderne, men ellers ikke :).
Til gengæld spiser jeg en masse andet ved computeren, som nok ikke kan kategoriseres som "hovedmåltider"
Jeg spiser sjældent hovedmåltider ved min computer.
Det hænder da at jeg spiser min morgenmad ved computeren i wekenderne, men ellers ikke :).
Til gengæld spiser jeg en masse andet ved computeren, som nok ikke kan kategoriseres som "hovedmåltider"
Altid. Vi har ikke et spisebord (hvad skulle man dog bruge det til?), så min kæreste og jeg sidder ved computerbordet og spiser hver dag.
Det var oprindeligt vores plan at få et spisebord, når vi får en lidt større lejlighed, men... den plan tror jeg vi har opgivet. Det her er meget mere bekvemt.
Det var oprindeligt vores plan at få et spisebord, når vi får en lidt større lejlighed, men... den plan tror jeg vi har opgivet. Det her er meget mere bekvemt.
Forskelligt, det sker dog. Specielt hvis der er Slap eller cpl, eller en god film på computeren, så kan der blive stenet morgenmad og frokost på en gang og aftensmad foran computeren. Nogle gange kommer jeg slet ikke udenfor.
Stemte ofte.
Morgenmad bliver altid spist foran skærmen da der så kan klares noget arbejde samtidigt.
Frokost bliver til tider spist ved skærmen, alt afhængigt af hvor travlt man nu lige har.
Aftensmad bliver 90% af tiden også indtaget foran skærmen.
Måske burde jeg have stemt altid (med undtagelser)?
Morgenmad bliver altid spist foran skærmen da der så kan klares noget arbejde samtidigt.
Frokost bliver til tider spist ved skærmen, alt afhængigt af hvor travlt man nu lige har.
Aftensmad bliver 90% af tiden også indtaget foran skærmen.
Måske burde jeg have stemt altid (med undtagelser)?
I gennemsnit halvdelen af dagens måltider, altid frokost, og halv morgenmad, aftensmad bliver altid indtaget på bordet. Det ville virke lidt forkert at hente mad i et rum hvor resten af familien spiser og så tage det ind for sig selv, og jeg tror heller ikke at de gamle ville være særligt begejstrede for.
Altid. Det er det eneste bord i lejligheden, som er i en ordentlig højde. (Sofabord + mad = nej tak)
Hvis man ikke har plads til en tallerken foran tastaturet, så tvivler jeg på man vil være i stand til, at benytte det meget længere ud i fremtiden, da det må betyde der ikke er noget plads, at hvile armene på.
Hvis man ikke har plads til en tallerken foran tastaturet, så tvivler jeg på man vil være i stand til, at benytte det meget længere ud i fremtiden, da det må betyde der ikke er noget plads, at hvile armene på.
26 skrev:altid foran tastaturet - og min bordskik er at jeg skal huske at vende tastaturet og ryste det når jeg har spist :D
Det minder mig om: http://xkcd.com/237/
Jeg spiser altid morgenmad ved mit spisebord. Men det hænder da, at jeg har en laptop stående ved siden af imens.
Frokost og aftensmad spiser jeg for det meste i kantinen på arbejdet. Og der har jeg ikke min laptop med. Hvis det er absolut nødvendigt at arbejde imens (hvilket ikke er forekommet mere end et par gange), så tager jeg bakken med op til mit skrivebord.
I weekenden spiser jeg næsten altid på restaurant. Jeg har nogen gange haft min laptop med, men det har endnu ikke været nødvendigt at finde den frem mens jeg var ude at spise.
Sådan er det nu engang når man er i et job hvor man har vagtperioder hvor man skal kunne gå online med 15 minutters varsel. Til gengæld får vi ekstra fridage for det og en fed løn, så jeg har ikke grund til at beklage mig.
Frokost og aftensmad spiser jeg for det meste i kantinen på arbejdet. Og der har jeg ikke min laptop med. Hvis det er absolut nødvendigt at arbejde imens (hvilket ikke er forekommet mere end et par gange), så tager jeg bakken med op til mit skrivebord.
I weekenden spiser jeg næsten altid på restaurant. Jeg har nogen gange haft min laptop med, men det har endnu ikke været nødvendigt at finde den frem mens jeg var ude at spise.
Sådan er det nu engang når man er i et job hvor man har vagtperioder hvor man skal kunne gå online med 15 minutters varsel. Til gengæld får vi ekstra fridage for det og en fed løn, så jeg har ikke grund til at beklage mig.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.