mboost-dp1
Hvor mange mobiltelefoner har du nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
1. telefon - købte for en krone - ja, jeg er fra den tid hvor mobilmarkedet skulle igang med at eksplodere. Fik den i Experten - var den sidste de havde.
Nokia - virker endnu.. Er over 16 år gammel. Lidt skræmmende.
Nu har jeg en HTC Diamon. Den ser fancy ud - men køb den ikke. den er vanvittig langsom i dens menuer, sms'er tager bare så lang tid. Bare det at skulle ringe op, skal man trykke på flere knapper før den er klar..
Min næste telefon bliver nok bare en ganske almindelig SE af en slags.
HTC'en er den eneste telefon jeg har betalt. Alle andre har jeg fået gratis gennem mobilselskaberne.
Nokia - virker endnu.. Er over 16 år gammel. Lidt skræmmende.
Nu har jeg en HTC Diamon. Den ser fancy ud - men køb den ikke. den er vanvittig langsom i dens menuer, sms'er tager bare så lang tid. Bare det at skulle ringe op, skal man trykke på flere knapper før den er klar..
Min næste telefon bliver nok bare en ganske almindelig SE af en slags.
HTC'en er den eneste telefon jeg har betalt. Alle andre har jeg fået gratis gennem mobilselskaberne.
terracide (55) skrev:Kan ikke stemme, da jeg ikke jer en mobil selv.
Min arbejdsplads har dog smidt en mobil efter mig...men det er ikke "min"...
Der står ikke "ejer" men "har".
terracide (57) skrev:#56:
Der står ikke "har til låns"...point being?
At "har" også inkluderer en telefon som man har fået stillet til rådighed af andre.
Nilks (17) skrev:Sony Ericsson T610
Det er også en af de bedste de har lavet
Jeg tror nu de mener hvor mange man har i brug d'damer..
Jeg har en Motorola MotoZine5 (ZN5) som primær
Og en Blackberry 8110 som arbejdsfon
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.