mboost-dp1
Hvor mange mobiltelefoner har du nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg valgte 4, men det var løgn.
Nokia 3310,
Qtek 8100,
Nokia N73,
Htc Touch Dual,
iPhone 3G,
iPhone 3GS.
Og en stor, sort klods med noget blåt på. Jeg kan ikke huske, hvem producenten er, men den har 2 linier på displayet og man kan vist lave sine egne ringetoner. Den virker ikke helt optimalt og kan godt bruge et nyt batteri. HBO: 1.500 kr.
Nokia 3310,
Qtek 8100,
Nokia N73,
Htc Touch Dual,
iPhone 3G,
iPhone 3GS.
Og en stor, sort klods med noget blåt på. Jeg kan ikke huske, hvem producenten er, men den har 2 linier på displayet og man kan vist lave sine egne ringetoner. Den virker ikke helt optimalt og kan godt bruge et nyt batteri. HBO: 1.500 kr.
4. Men det er kun de 2 af dem der er i brug. Ud af de to er det dog kun den ene jeg bruger dagligt.
Sony Ericsson W595i
Nokia N80IE
Sony Ericsson K630
Sony Ericsson S700i
Hvor godt de to sidstnævnte virker er dog en smule tvivlsomt, og Nokia'en kunne godt trænge til et nyt batteri. Det var egentlig derfor den blev skiftet ud med SE W595i som den primære telefon selvom jeg var ret glad for den, men der skal bare ske noget nyt engang imellem ;-)
Sony Ericsson W595i
Nokia N80IE
Sony Ericsson K630
Sony Ericsson S700i
Hvor godt de to sidstnævnte virker er dog en smule tvivlsomt, og Nokia'en kunne godt trænge til et nyt batteri. Det var egentlig derfor den blev skiftet ud med SE W595i som den primære telefon selvom jeg var ret glad for den, men der skal bare ske noget nyt engang imellem ;-)
Nokia 3210
Sony Ericsson T610 (Bedste telefon jeg nogensinde har haft)
Samsung E730 (Gør jeg aldrig igen!)
Nokia N73 (Aktiv) (God, men har sine problemer)
Overvejer en iPhone 3GS, da jeg er ved at være træt af min Nokia. Den er ganske fin, men den har visse problemer. Den har det med at hvis man skriver SMS'er (eller andet) så lukker den programmet, fordi den tror man tager memorykortet ud. Desuden så fungerer "klappen" til kameraet (som skal tænde kameraet og åbne kamera-programmet) ikke særlig godt, og til tider, når man endelig har fået den til at åbne programmet, så lukker den bare programmet.
Sony Ericsson T610 (Bedste telefon jeg nogensinde har haft)
Samsung E730 (Gør jeg aldrig igen!)
Nokia N73 (Aktiv) (God, men har sine problemer)
Overvejer en iPhone 3GS, da jeg er ved at være træt af min Nokia. Den er ganske fin, men den har visse problemer. Den har det med at hvis man skriver SMS'er (eller andet) så lukker den programmet, fordi den tror man tager memorykortet ud. Desuden så fungerer "klappen" til kameraet (som skal tænde kameraet og åbne kamera-programmet) ikke særlig godt, og til tider, når man endelig har fået den til at åbne programmet, så lukker den bare programmet.
Har lige smidt en defekt Samsung i skraldespanden, udover det har jeg en 3210, som jeg ikke kan nænne at smide ud, ellers bruger jeg en 6300 som min primære. Det er den 3. jeg har, og er den telefon, jeg har været mest tilfreds med. Dem der er gået tabt er røget i vand eller andet.
Ville være lidt bedre med hvor mange har du haft.. Jeg har kun 1 der virker nu, men min liste af gamle mobiler:
Sony ericsson T610 (Virker endnu, men stikket hvor man sætter opladeren til i telefonen er i stykker.)
Motorola razr V3 (Fik løs forbindelse til skærmen så den ingen stød måtte få, uden at den ville gå ud.)
Sony ericsson W810i (Gik i stykker dagen efter garantien)
Siemens M55 (virker endnu, dog givet den væk.)
Sony ericsson K790i (holdte i et lidt over 1 år, den indvendige antenne knækkede i et stød, så det var egen fejl.)
LG KE970 Shine (holdte 1½ måned, bagpladen knækkede af.)
Iphone 3GS 16gb
Fra min første til min sidste og i brug lige nu. Alle de gamle er gået i stykker, og er derfor blevet smidt i en bunke. Pånær den gode gamle siemens der er ældre end den første jeg havde. Den har fandme holdt, og er nu i brug af en af mine venner.
Det er for mange telefoner, så jeg har købt noget jeg ved der vil holde.. Jeg har bare været uheldig med de telefoner jeg har haft, angående holdbarheden. Mange jeg kender bruger stadig deres W810i, som jeg gerne selv vil have beholdt indtil min Iphone.
Sony ericsson T610 (Virker endnu, men stikket hvor man sætter opladeren til i telefonen er i stykker.)
Motorola razr V3 (Fik løs forbindelse til skærmen så den ingen stød måtte få, uden at den ville gå ud.)
Sony ericsson W810i (Gik i stykker dagen efter garantien)
Siemens M55 (virker endnu, dog givet den væk.)
Sony ericsson K790i (holdte i et lidt over 1 år, den indvendige antenne knækkede i et stød, så det var egen fejl.)
LG KE970 Shine (holdte 1½ måned, bagpladen knækkede af.)
Iphone 3GS 16gb
Fra min første til min sidste og i brug lige nu. Alle de gamle er gået i stykker, og er derfor blevet smidt i en bunke. Pånær den gode gamle siemens der er ældre end den første jeg havde. Den har fandme holdt, og er nu i brug af en af mine venner.
Det er for mange telefoner, så jeg har købt noget jeg ved der vil holde.. Jeg har bare været uheldig med de telefoner jeg har haft, angående holdbarheden. Mange jeg kender bruger stadig deres W810i, som jeg gerne selv vil have beholdt indtil min Iphone.
har lige bestilt en nokia 6700 som erstatning for min 2 år gamle nokia 6300 der snart ikke kan holde sammen på sig selv. Så lige nu har jeg en.. i morgen har jeg 2 :D
Ang: holdbarhed - Jeg har alle dage holdt mig til nokia og har aldrig været ude for at mine telefoner er gået i stykker. Og det er selvom de har været igennem lidt af hvert (Læs: Mig på druk)
Ang: holdbarhed - Jeg har alle dage holdt mig til nokia og har aldrig været ude for at mine telefoner er gået i stykker. Og det er selvom de har været igennem lidt af hvert (Læs: Mig på druk)
Tanghaar (19) skrev:Har lige smidt en defekt Samsung i skraldespanden
Hvorfor smider du tungmetaller i skraldespanden når renovationen tager dem med til giftig affald hvis du bare putter den i den rigtige spand?
--
Ontopic:
Har en iPhone (3GS, hvilket åbenbart er vigtigt at skrive, jf. ovenstående posts), to Samsung X820, en Siemens M55, og er temmelig sikker på at jeg har en Nokia 3330 og en Ericsson GA628* til at ligge hjemme ved de gamle. Og så fjoller damen rundt med min gamle iPhone 3G :-)
* med den store batteripakke, så den kunne bruge som slagvåben og holde strøm i små to uger.
Én N95. Det er noget plasticlort som er ved at falde fra hinanden, men jeg er for nærig til at købe en ny telefon.
?!?! Hvordan klarer du dig i hverdagen?
Viggo (34) skrev:mislykket afstemning er mislykket /:
jeg har ingen mobil Dx
?!?! Hvordan klarer du dig i hverdagen?
Systran (39) skrev:#38
Hvordan klarede man sig for 10 år siden? For 20? :)
Du kan slet ikke sammenligne det at leve i en tid hvor ingen har mobiler og hvor sociale interaktioner foregik af andre veje, med i dag, hvor alle har mobiltelefon og benytter dem dagligt.
For mig ville det være møgbesværligt at skulle undvære mobil i hverdagen.
Kan godt se, hvor du vil hen. Men der er andre veje at kommunikere på end mobiltelefonen :) Jeg har også overlevet uden telefon i et halvt års tid efter jeg tabte den i havnen. Det var dejligt befriende, kan jeg berette om :) Alle mine kontakter så jeg hver dag, og ellers er internettet et udmærket medie til interaktion og man kan oven i købet selv bestemme hvornår man vil logge på i stedet for en mobil, hvor man kan spammes OVERALT, bl.a. fordi der er mange, der bruger dem til det. Min telefon bruges hvis man står på Lars Tyndskids alene og er lost eller til småaftaler, smalltalke kan man sgu gøre, når man mødes.
Så overleve kan man sagtens. Det er bare smart at have en.
Kan godt se, hvor du vil hen. Men der er andre veje at kommunikere på end mobiltelefonen :) Jeg har også overlevet uden telefon i et halvt års tid efter jeg tabte den i havnen. Det var dejligt befriende, kan jeg berette om :) Alle mine kontakter så jeg hver dag, og ellers er internettet et udmærket medie til interaktion og man kan oven i købet selv bestemme hvornår man vil logge på i stedet for en mobil, hvor man kan spammes OVERALT, bl.a. fordi der er mange, der bruger dem til det. Min telefon bruges hvis man står på Lars Tyndskids alene og er lost eller til småaftaler, smalltalke kan man sgu gøre, når man mødes.
Så overleve kan man sagtens. Det er bare smart at have en.
#42: Systran
Interessant. Jeg spurgte også af oprigtig interesse, fordi jeg slet ikke kan forestille mig at være foruden. Det ville i den grad besværliggøre mine daglige aftaler og møder, både for mig selv men også for dem jeg omgås.
Interessant. Jeg spurgte også af oprigtig interesse, fordi jeg slet ikke kan forestille mig at være foruden. Det ville i den grad besværliggøre mine daglige aftaler og møder, både for mig selv men også for dem jeg omgås.
2 stk pt.
En SE C902 (Privat) og Nokia 6120 (Arbejde). I morgen ankommer dog en HTC Hero i posten! Det er dem som der er nummer på, hvis vi taler telefoner som jeg har liggende men ikke bruger. Så har jeg vel en 3-4stk liggende som "backup".
En SE C902 (Privat) og Nokia 6120 (Arbejde). I morgen ankommer dog en HTC Hero i posten! Det er dem som der er nummer på, hvis vi taler telefoner som jeg har liggende men ikke bruger. Så har jeg vel en 3-4stk liggende som "backup".
Mobiltelefoner er ikke noget, jeg gider investere mange penge i. Jeg har en Sony Ericsson K300i fra 2005. Den virker stadig udmærket, og kan mere, end jeg skal bruge den til.
Jeg har det med mobiler som jeg har det med mails. Jeg slukker min mobil når jeg ikke gider snakke/skrive og tænder den når jeg vil. Min mail har jeg sat tid af hver dag til at svare på, men så går jeg også hele bunken igennem.
Det giver en bedre arbejdsrytme synes jeg.
Jeg har det med mobiler som jeg har det med mails. Jeg slukker min mobil når jeg ikke gider snakke/skrive og tænder den når jeg vil. Min mail har jeg sat tid af hver dag til at svare på, men så går jeg også hele bunken igennem.
Det giver en bedre arbejdsrytme synes jeg.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.