mboost-dp1
Hvor mange indlæg laver du dagligt på newz.dk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Der mangler en mulighed. Under 1 om dagen.
Var nød til at stemme blank, da jeg trods alt skriver 1 eller 2 om ugen.
Vil i øvrigt lige henvise til den sidste 30 dages statestik for Newz. Her kan i checke om der er nogen der snyder med afstemningen. Indlæg de sidste 30 dage
Var nød til at stemme blank, da jeg trods alt skriver 1 eller 2 om ugen.
Vil i øvrigt lige henvise til den sidste 30 dages statestik for Newz. Her kan i checke om der er nogen der snyder med afstemningen. Indlæg de sidste 30 dage
Deltager kun i debatter når jeg selv føler jeg har noget interessant at skrive. Alligevel får jeg altid rating irrelavant :D
#12 er det ikke meget normalt? :P Tror dog Acro har ratede flere indlæg end jeg..
Man kan også regne det ud ved at tage samlede antal indlæg (som står i sin profil) og dividere med antal dage, der er gået fra man oprettede sin profil. Så får jeg ca. 4 indlæg om dagen i gennemsnit.
Mit gennemsnitlige antal indlæg er 0,5 om dagen :P
Jeg stemte 1-3... før jeg regnede det ud.
Men det er forskelligt. I starten var jeg næsten aldrig herinde, og nu er jeg herinde hver dag. Random.
Jeg stemte 1-3... før jeg regnede det ud.
Men det er forskelligt. I starten var jeg næsten aldrig herinde, og nu er jeg herinde hver dag. Random.
Som sagt mange gange her, mangler der flere muligheder, fx "1-6 gang om ugen", "ca hver anden uge" etc.
Og for ikke at blive rated som 'gentagelse':
Jeg synes det generelt er et problem med afstemingerne, at svarmulighederne ikke er udtømmende. En stemme skal altid passe ind i præcis een boks, og jeg undlader ofte at stemme fordi mit svar ikke passer til en eneste mulighed. Take it or leave it.
Og for ikke at blive rated som 'gentagelse':
Jeg synes det generelt er et problem med afstemingerne, at svarmulighederne ikke er udtømmende. En stemme skal altid passe ind i præcis een boks, og jeg undlader ofte at stemme fordi mit svar ikke passer til en eneste mulighed. Take it or leave it.
bbb2020 (1) skrev:Indlæg de sidste 30 dage
Jeg har intet relevant at tilføje, men jeg trænger til at booste antallet af indlæg...
"Hvor mange læser poll'en forkert, og dermed svarer forkert?" - 1.. mig..
troede der stod "hvor mange indlæg læser du dagligt" - og der skrev jeg 5-7..
flot, fastwrite.. riiigtig flot...
troede der stod "hvor mange indlæg læser du dagligt" - og der skrev jeg 5-7..
flot, fastwrite.. riiigtig flot...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.