mboost-dp1
Hvor mange computere har du kørende derhjemme ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
5: Du skal checke forummer du tidligere selv har lavet indlæg i.
Mange Nørder fejler også på dette punkt! Men du fik vist lige et par procent oveni der..
Personligt:
1: Check
2: Har haft mange HD crash, flere end 5. Men har haft flere kærester end det....Bugger
3: Er 25 nu, og fejlede vist også på dette punkt. Skulle næsten have Dumpe hat på ;)
4: Newz her på siden....Off Course....
5: Check
60% Nørd, de sidste punkter får jeg aldrig med... ;)
Mange Nørder fejler også på dette punkt! Men du fik vist lige et par procent oveni der..
Personligt:
1: Check
2: Har haft mange HD crash, flere end 5. Men har haft flere kærester end det....Bugger
3: Er 25 nu, og fejlede vist også på dette punkt. Skulle næsten have Dumpe hat på ;)
4: Newz her på siden....Off Course....
5: Check
60% Nørd, de sidste punkter får jeg aldrig med... ;)
Forresten...
Håber at det var en Joke at du er 23 og ikke har kysset en kvinde før, ellers ligger jeg fandme gladeligt ud for en glad aften til dig ;)
Håber at det var en Joke at du er 23 og ikke har kysset en kvinde før, ellers ligger jeg fandme gladeligt ud for en glad aften til dig ;)
Det kunne være en af følgende grunde:
1) Jeg er kvinde, og hetero.
2) Jeg er mand, og bøsse.
3) Jeg satser på at jeg en dag bliver RIGTIG nørd.
4) En glad aften for mig, er en aften i selskab med de sidste nye resultater fra kvantemekanikken.
5) Hende jeg vil have, er midlertidig optaget, og jeg har tid til at vente.
Kun to af disse passer, men hvilke?
:-)
Jeg nyder single livet, for det er sq ikke mange der vil finde sig i at jeg er online 60 timer/uge, og læser resten af tiden.
Det kunne være en af følgende grunde:
1) Jeg er kvinde, og hetero.
2) Jeg er mand, og bøsse.
3) Jeg satser på at jeg en dag bliver RIGTIG nørd.
4) En glad aften for mig, er en aften i selskab med de sidste nye resultater fra kvantemekanikken.
Kun to af disse passer, men hvilke?
:-)
Jeg nyder single livet, for det er sq ikke mange der vil finde sig i at jeg er online 60 timer/uge, og læser resten af tiden.
Hmmm
Bor du i et "Polle" Landskab?
Og den her:
Suk...Den Politik har jeg aldrig gået ind for, nu eller aldrig passer bedre.....
Get a Grip
Bor du i et "Polle" Landskab?
Og den her:
Suk...Den Politik har jeg aldrig gået ind for, nu eller aldrig passer bedre.....
Get a Grip
Jeg springer sgu ægte nørd over hvis man ik kan ha' noget med kvinder at gøre..... Der er en lille sjov ting der hedder sex I skulle ta' at prøve.....
.....og der gælder ik hvis det ender på .com eller .dk ;)
.....og der gælder ik hvis det ender på .com eller .dk ;)
Nu har jeg ikke set pollefiktion, men jeg vil gætte på at dette er hvad du kalder et Polle landskab.
Nu eller aldrig… hmm, jeg tror sq jeg vælger nu. Min yndlingsbruger, kommer måske senere i dag, sååå ;)
Som min bedstemor altid sagde: Det’en ring’ gris’ da’ ik’ kan jaw’ den an’en a’ tru’e. Eller sådan noget.
Nu eller aldrig… hmm, jeg tror sq jeg vælger nu. Min yndlingsbruger, kommer måske senere i dag, sååå ;)
Som min bedstemor altid sagde: Det’en ring’ gris’ da’ ik’ kan jaw’ den an’en a’ tru’e. Eller sådan noget.
Der var ikke tale om at du ikke måtte have sex med en kvinde. Du må bare ikke kysse dem.
Der var ikke tale om at du ikke måtte have sex med en kvinde. Du må bare ikke kysse dem.
Til Voyager.:
Så vil jeg bare sige at det er surt at være nørd og skal løbe en marton... :OP
Alle.:
Kvinder er en ting og comp noget andet...
Vis jeg selv skulle vælge ville jeg vælge min comp, FORDI at vis den er uenig men mig bruger jeg bare Power knappen/skriver halt...
Kvinder lære jeg aldrig at forstå men jeg ved sq hvad en comp er... *Gg*
Så vil jeg bare sige at det er surt at være nørd og skal løbe en marton... :OP
Alle.:
Kvinder er en ting og comp noget andet...
Vis jeg selv skulle vælge ville jeg vælge min comp, FORDI at vis den er uenig men mig bruger jeg bare Power knappen/skriver halt...
Kvinder lære jeg aldrig at forstå men jeg ved sq hvad en comp er... *Gg*
#61 Kvinder lære jeg aldrig at forstå men jeg ved sq hvad en comp er... *Gg*
Hmmm, dvs. Du kan forstå computeren, du ved hvorfor den pludselig låser. Og hvorfor den skal "geninstalleres" en gang om måneden for at fungere nogenlunde....Desuden skal den passes og plejes, gør man ikke det bryder den sammen. Bliver rodet og utålelig at være sammen med. Du bliver desuden nødt til at overtrække kontoen for at den er bare lidt tilfreds med dig.
På mange måder er en computer ikke meget bedre end en kvinde
Hmmm, dvs. Du kan forstå computeren, du ved hvorfor den pludselig låser. Og hvorfor den skal "geninstalleres" en gang om måneden for at fungere nogenlunde....Desuden skal den passes og plejes, gør man ikke det bryder den sammen. Bliver rodet og utålelig at være sammen med. Du bliver desuden nødt til at overtrække kontoen for at den er bare lidt tilfreds med dig.
På mange måder er en computer ikke meget bedre end en kvinde
*63
Tja... ret har du nok i noget af det...
Men... jeg vil heller bruge mine penge på en ny CPU, nye RAM, en ny HDD eller ligende end jeg vil bruge dem på nederdel, bukser, BH og blomster...
Og jeg er sq ik bange for at min comp er mig utro... *Gg*
Og som du selv siger vis man er sød ved sin comp og ved lige holder den... tjaa... så cracher den heller ik... eller... hver fald ik så ofte... *Gg*
Tja... ret har du nok i noget af det...
Men... jeg vil heller bruge mine penge på en ny CPU, nye RAM, en ny HDD eller ligende end jeg vil bruge dem på nederdel, bukser, BH og blomster...
Og jeg er sq ik bange for at min comp er mig utro... *Gg*
Og som du selv siger vis man er sød ved sin comp og ved lige holder den... tjaa... så cracher den heller ik... eller... hver fald ik så ofte... *Gg*
#43 Jeg har læst HGTTG og er klar over tallets betydning. Men for det første holder jeg absolut ikke øje med, hvilket nummer min post får i rækken, for det andet synes jeg der er nok posts med "hurra jeg fik første post" og lignende og for det tredje var jeg sikkert blevet flamet ihjel for det, af alle der ikke synes 42 er så lækkert et tal...
Ja, du er fandme en taber. Jeg har forresten et tastatur med et 'Ø' på til salg hvis det skulle have interesse, og ellers kan den gammelkendte 'oe' vel for fanden bruges. Klamme counter-strike taber. Pis hen på quakenet til dine små bøssevenner.
#75 => Wauv, der blev du nok pissed af, hva' ? Til aere for dig, saa vil jeg skrive 1337 |) 3 5 7 3 || @ |= 8 3 5 |< 3 |) 3 ||...
Hvis du gerne vil vide det, sA har jeg undladt at tage et dansk tastatur med til USA, sA du hAEnger pA mine sjove tegn i de nAEste 9 1/2 mAneder, hvor jeg er udvekslingsstudent i Minnesota...
Hvis du gerne vil vide det, sA har jeg undladt at tage et dansk tastatur med til USA, sA du hAEnger pA mine sjove tegn i de nAEste 9 1/2 mAneder, hvor jeg er udvekslingsstudent i Minnesota...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.