mboost-dp1
Hvor mange computere har du kørende derhjemme ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg forstod det sådan at det var computere der virkede. Men det ændre ikke mit svar, for jeg har lige pt. kun to maskiner der virker, og de køre 24/7/52.
Hvad hvis man har 4 computere og en mainframe... er man så bare så heldig så man ikke må være med her? ;)
"<STRONG>Hvor mange computere har du kørende derhjemme ?"</STRONG>
Well, jeg mener også at spørgsmålet går på hvor mange maskiner der KØRER lige nu, ikke så meget om hvor mange.
Ellers ville jeg skrive spørgsmålet på en anden måde.
Well, jeg mener også at spørgsmålet går på hvor mange maskiner der KØRER lige nu, ikke så meget om hvor mange.
Ellers ville jeg skrive spørgsmålet på en anden måde.
Jeps. Jeg er enig.. Formuler spørgsmålet bedre, for det kan forståes på 2 måder..
1. Hvor mange computere har du derhjemme?
2. Hvor mange computere har du derhjemme der kører 24/7/365?
Jeg forstod det som spørgsmål nr. 2
1. Hvor mange computere har du derhjemme?
2. Hvor mange computere har du derhjemme der kører 24/7/365?
Jeg forstod det som spørgsmål nr. 2
'5-6 desktops
Så har du sq' meget plads at lave lektier på. Vi andre nøjes med ét skrivebord (som forresten er tændt 7 år i træk) og et spise/køkkenbord.
Så har du sq' meget plads at lave lektier på. Vi andre nøjes med ét skrivebord (som forresten er tændt 7 år i træk) og et spise/køkkenbord.
Btw, hvad er det for en fetish med at have sin computer tændt syv år i træk? Efter syv år er den måske forældet så man SKAL have en ny?
Lad mig se...
Dem der altid er tændt:
1 firewall (intel)
2 arbejdsstationer (1 intel og 1 sun)
1 der er bliver brugt til video (intel)
1 NFS server (sun)
Og dem der bliver brugt til legetøj:
1 bærbar (intel)
3 HP Apollo workstations (PA-RISC)
1 HP server (PA-RISC)
1 IBM AS/400
2 VAX stations
... det er dem jeg lige kan komme i tanke om.
Dem der altid er tændt:
1 firewall (intel)
2 arbejdsstationer (1 intel og 1 sun)
1 der er bliver brugt til video (intel)
1 NFS server (sun)
Og dem der bliver brugt til legetøj:
1 bærbar (intel)
3 HP Apollo workstations (PA-RISC)
1 HP server (PA-RISC)
1 IBM AS/400
2 VAX stations
... det er dem jeg lige kan komme i tanke om.
jeg kan sku ikke have en privat server stående med de priser adsl har herude på landet. Men ellers så har jeg 1 bærbar og 3 stationære, 4 når radeon9700 kommer ;)
Hvordan kan man have minus 1 ??
Betyder det at vi eksporterer samtlige konsoller fra DK til udlandet ??
Betyder det at vi eksporterer samtlige konsoller fra DK til udlandet ??
Jeg har desværre kun to arme og to øjne, så jeg nøjes med at bruge en enkelt computer ad gangen, selvom jeg da her en del stående (minus min c=64 som er lånt ud :)
lol, fuck nogle flade jokes.. =]
Men pt, har jeg 2 pc'ere der står tændt og (selvfølgelig?) er online 24/7..
Men pt, har jeg 2 pc'ere der står tændt og (selvfølgelig?) er online 24/7..
jeg kan sku ikke have en privat server stående
det kræver blot en server og en stikkontakt!
med de priser adsl har herude på landet.
well koster ADSL ik det samme i hele DK, eller er det bare mig der ik har læst prislisterne godt nok igennem? jeg bor også på lars tyndskids mark, men betaler da den pris der står på www.tele.dk
Men ellers så har jeg 1 bærbar og 3 stationære, 4 når radeon9700 kommer ;)"
du må da godt låne et PCI kort af mig, hvis det virkelig er sådan at du har en hel workstation uden noget gfx kort hehe
jeg kan sku ikke have en privat server stående
det kræver blot en server og en stikkontakt!
med de priser adsl har herude på landet.
well koster ADSL ik det samme i hele DK, eller er det bare mig der ik har læst prislisterne godt nok igennem? jeg bor også på lars tyndskids mark, men betaler da den pris der står på www.tele.dk
Men ellers så har jeg 1 bærbar og 3 stationære, 4 når radeon9700 kommer ;)"
du må da godt låne et PCI kort af mig, hvis det virkelig er sådan at du har en hel workstation uden noget gfx kort hehe
27#
Du er sku en større ordkløver end Hektor
og siden vi er igang: pci-kort, du må være lidt mere præcis siden det jo kan gøre mange ting, er det et netkort eller et lydkort måske?
Du er sku en større ordkløver end Hektor
og siden vi er igang: pci-kort, du må være lidt mere præcis siden det jo kan gøre mange ting, er det et netkort eller et lydkort måske?
#28 næ jeg er ik værre end hektor, jeg forstår bare ik at du snakker om at det er for dyrt for dig at have en server kørende fordi adsl er dyrt på landet... det giver INGEN mening
"Men ellers så har jeg 1 bærbar og 3 stationære, <STRONG>4 når Radeon9700 kommer</STRONG> ;)"
du må da godt låne et<STRONG> PCI kort</STRONG> af mig, hvis det virkelig er sådan at du har en hel workstation uden noget <STRONG>gfx kort</STRONG> hehe
kan du ud fra sammenhængen, og mit hint med at fremhæve teksten, forstå hvad slags PCI kort jeg mener?
BTW til jer der snakker om kørende computere, så har min ven altså en computer med hjul på, som faktisk kan køre... det er sådan en her
http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=141 bare i sort
"Men ellers så har jeg 1 bærbar og 3 stationære, <STRONG>4 når Radeon9700 kommer</STRONG> ;)"
du må da godt låne et<STRONG> PCI kort</STRONG> af mig, hvis det virkelig er sådan at du har en hel workstation uden noget <STRONG>gfx kort</STRONG> hehe
kan du ud fra sammenhængen, og mit hint med at fremhæve teksten, forstå hvad slags PCI kort jeg mener?
BTW til jer der snakker om kørende computere, så har min ven altså en computer med hjul på, som faktisk kan køre... det er sådan en her
http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=141 bare i sort
<STRONG>#15:</STRONG>
Så har du sq' meget plads at lave lektier på. Vi andre nøjes med ét skrivebord (som forresten er tændt 7 år i træk) og et spise/køkkenbord
er dit skrivebord tændt? og 7 år i træk? ;o)
/V
Så har du sq' meget plads at lave lektier på. Vi andre nøjes med ét skrivebord (som forresten er tændt 7 år i træk) og et spise/køkkenbord
er dit skrivebord tændt? og 7 år i træk? ;o)
/V
Bollocks, det er jo ikke lige til. Af computere der er taendt hele tiden har jeg foelgende:
1) Raptus, Linux Desktop PC
2) Sputnik, Linux Server
3) SymbianOS telefon (Nokia, ARM processor og 8 gange saa meget RAM som min foerste PC).
4) ISDN modem (Motorola Coldfire processor)
5) TINI Java computer til hjemmeautomatisering.
*) HP Printer, men jeg ved ikke om den gaelder eftersom den gaar i sleep mode efter et stykke tid.
7) Cisco 1548M Switch der koerer IOS.
*) Playstation 2 gaelder ikke for den er ikke taendt hele tiden.
8) Sky Digital Set-top boks.
*) Min Sony Clie N770 er ikke altid taendt (og bliver alligevel snart udskiftet med en Sony-Ericsson P800).
10?) Sidder der noget der kan kategoriseres som computer i et SONY Wega KV32FX65E eller hoerer det ind under kategorien microcontroller?
Kan ikke lige komme paa mere...
1) Raptus, Linux Desktop PC
2) Sputnik, Linux Server
3) SymbianOS telefon (Nokia, ARM processor og 8 gange saa meget RAM som min foerste PC).
4) ISDN modem (Motorola Coldfire processor)
5) TINI Java computer til hjemmeautomatisering.
*) HP Printer, men jeg ved ikke om den gaelder eftersom den gaar i sleep mode efter et stykke tid.
7) Cisco 1548M Switch der koerer IOS.
*) Playstation 2 gaelder ikke for den er ikke taendt hele tiden.
8) Sky Digital Set-top boks.
*) Min Sony Clie N770 er ikke altid taendt (og bliver alligevel snart udskiftet med en Sony-Ericsson P800).
10?) Sidder der noget der kan kategoriseres som computer i et SONY Wega KV32FX65E eller hoerer det ind under kategorien microcontroller?
Kan ikke lige komme paa mere...
jeg er sikker på 9/10 har svaret på spørgsmålet udfra betragtningen "hvor mange computere er der hjemme hos dig?" - om det så har været at snyde sig selv eller hvad, ved jeg ikke...
* forestille sig folk tænke: "hmm min far har 2, jeg har 1, mine søskende har 2.... så må det være 5"
eller hvad ved jeg. Tror i hvert fald ikke på 41% (pt.) er et realistisk tal for hvor mange gns. newz.dk læseren har kørende der hjemme på et hvert givent tidspunkt.
* forestille sig folk tænke: "hmm min far har 2, jeg har 1, mine søskende har 2.... så må det være 5"
eller hvad ved jeg. Tror i hvert fald ikke på 41% (pt.) er et realistisk tal for hvor mange gns. newz.dk læseren har kørende der hjemme på et hvert givent tidspunkt.
Så kan de jo for fanden da bare lave deres poll så den ikke kan misforståes.
Hvor mange computere har du i dit hjem?
Hvor mange computere har du kørende i døgndrift?
Hvor mange computere ejer du?
Erstat evt. computere med PCer, da der også er en computer i lommeregner/microbølgeovn/digital-ur.
Hvor mange computere har du i dit hjem?
Hvor mange computere har du kørende i døgndrift?
Hvor mange computere ejer du?
Erstat evt. computere med PCer, da der også er en computer i lommeregner/microbølgeovn/digital-ur.
#37 Kan jo være fordi at de folk som har 3-5 spande derhjemme, har stemt fra dem allesammen??? ;)
Har selv 4 til at køre, og har fornylig haft en el-måler på. Det var ikke en god dag, så fik hurtigt den afleveret. Jo hurtigere væk jo hurtigere glemt. Så er det nemlig kun en gang i kvartalet at man skal mindes på at man er en strøm-misbruger.
Hej Gruppe, jeg hedder Lucky og er power-addict!
Regningen er forresten på den forkerte side af 1K i kvartalet
Har selv 4 til at køre, og har fornylig haft en el-måler på. Det var ikke en god dag, så fik hurtigt den afleveret. Jo hurtigere væk jo hurtigere glemt. Så er det nemlig kun en gang i kvartalet at man skal mindes på at man er en strøm-misbruger.
Hej Gruppe, jeg hedder Lucky og er power-addict!
Regningen er forresten på den forkerte side af 1K i kvartalet
42#
årh hvad du fik post nummer 42 og du misbrugte det ikke, jeg syntes du skal have en hånd "klap klap klap"
årh hvad du fik post nummer 42 og du misbrugte det ikke, jeg syntes du skal have en hånd "klap klap klap"
Helt så simpelt er det desværre ikke.
1. Du skal kende betydningen af tallet 42.
2. Du skal have haft flere harddisk crash, end kærester. (Ifølge CableCat)
3. Du skal være fyldt 25, uden at have kysset en kvinde. (Kan ikke huske hvem der sagde sådan)
…så det er jo hele tre ting, der skal være opfyldt for at være en rigtig nørd.
…Nej how det passer ikke helt. Man skal også læse nyheder på ”newz.dk – nyheder for rigtige nørder” Så det er faktisk hele fire ting…
Helt så simpelt er det desværre ikke.
1. Du skal kende betydningen af tallet 42.
2. Du skal have haft flere harddisk crash, end kærester. (Ifølge CableCat)
3. Du skal være fyldt 25, uden at have kysset en kvinde. (Kan ikke huske hvem der sagde sådan)
…så det er jo hele tre ting, der skal være opfyldt for at være en rigtig nørd.
…Nej how det passer ikke helt. Man skal også læse nyheder på ”newz.dk – nyheder for rigtige nørder” Så det er faktisk hele fire ting…
Supplement til #49
Btw jeg opfylder kun tre af de fire.
Jeg kender betydningen af tallet 42.
Jeg har haft et harddisk crash. Og kun et (1).
Jeg er kun 23.
Ja, jeg læser nyheder her. Hva' fanden tror i ellers jeg laver :-)
Så jeg er 75% nørd, og arbejder på de sidste 25% men det tager næsten to år, så det kan stadig mislykkedes.
Btw jeg opfylder kun tre af de fire.
Jeg kender betydningen af tallet 42.
Jeg har haft et harddisk crash. Og kun et (1).
Jeg er kun 23.
Ja, jeg læser nyheder her. Hva' fanden tror i ellers jeg laver :-)
Så jeg er 75% nørd, og arbejder på de sidste 25% men det tager næsten to år, så det kan stadig mislykkedes.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.