mboost-dp1
Hvor mange computere er der i det rum, du sidder i lige nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Sidder på mit midlertidige værelse... Af tændte pcere har jeg herinde:
Min filserver, min stationær og min laptop.
Af slukkede har jeg min 2u rackserver, min 1u rackserver. To gamle Dell optiplex GX1'ere.. (PIII maskiner).
Ialt 7 maskiner :)
skulle jeg til at tælle alle mine maskiner ville jeg ikke have nok fingre :P
Min filserver, min stationær og min laptop.
Af slukkede har jeg min 2u rackserver, min 1u rackserver. To gamle Dell optiplex GX1'ere.. (PIII maskiner).
Ialt 7 maskiner :)
skulle jeg til at tælle alle mine maskiner ville jeg ikke have nok fingre :P
Eller medmindre du har din computer til at stå i et andet rum og bare har monitoren i samme lokale...
Eller medmindre du har din computer til at stå i et andet rum og bare har monitoren i samme lokale...
Slag på tasken ca. 250 stk, og gennemsnitlig 3-4 skærme pr computer. Og så må vi ikke glemme de Linux baserede BT telefoner til 46.000 kr. stykket, man fandt ud af at der var en del at spare i forhold til de gamle touchscreen telefoner der kostede 120.000 kr. stykket!
Men det dyreste må være Bloomberg terminalerne, jeg mener de står til 50.000 kr. i måneden pr. stk, jeg tror det er ca halvdelen af computerne der er bloomberg terminaler
Men det dyreste må være Bloomberg terminalerne, jeg mener de står til 50.000 kr. i måneden pr. stk, jeg tror det er ca halvdelen af computerne der er bloomberg terminaler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.